Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord-Nec (25/09/2021-21:00)

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 26 september 2021 om 16:34:

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 26 september 2021 om 16:32:

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 26 september 2021 om 12:14:

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 26 september 2021 om 10:46:

open/sluit de onderstaande quote:

waarnemer schreef op 26 september 2021 om 06:50:

Prima wedstrijd, NEC gaf goed partij (beter dan dat ik gedacht had)daardoor was het een spannende pot ipv iets wat op papier afgehandeld had kunnen worden.

Er is wel 1 gevaar en dat zit hier op het forum. We doen het goed eerlijk gezegd had ik eind verleden seizoen voor zo'n start getekend. 4 punten achterstand met 1 wedstrijd minder. Euforie alom, ik hoop alleen dat als er straks een mindere periode aankomt, ik ben ervan overtuigd dat die komt, er hier niet alom geroepen wordt dat Slot weg moet.

Als we straks straks met dit team stevig in de top 3 eindigen is het feest, bij top 2 barst het los alsof we de CL gewonnen hebben. Het is mogelijk maar de supporters moeten wel achter de club blijven staan en geen achterlijke dingen doen. Helaas is dat voor sommige moeilijk. Dus een mooie taak voor de "fanatieke maar normale" supporters om de boel in toom te houden


Het was matig. Alleen het laatste kwartier was goed. Slot hoort krediet te hebben, maar hij moet nog wel aan het elftal sleutelen. Vooral Jahanbakhsh en Til moeten beter gaan spelen.



Til altijd laten staan zie gisteren. Janhabaks is er nog lang niet een jaar stil gestaan.


Til in de spits, dan komt er een plek vrij op het middenveld voor Aursnes.



Zie liever Dessers in de spits en Aursnes op de plek van Jens


Een middenveld met Aursnes, Toornstra en Kokcu is een optie. Toornstra is een speler die veel doet in de wedstrijd, maar 3 wedstrijden in 7 dagen tijd is iets teveel voor hem. Hij moet af en toe wel gewisseld worden, zoals gisteren.

 

+1/-0

Met 4 middenvelders spelen heeft Slot ook al gedaan hij zal het wel per wedstrijd bekijken donderdag zou dat bijvoorbeeld kunnen met til toornstra aursnes en kokcu.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord-Nec (25/09/2021-21:00)