Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord-Heerenveen (22/09/2021-21:00)

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Vermoedelijke opstelling: Geertruida, Kökcü en Linssen

Feyenoord neemt het morgenavond op tegen sc Heerenveen. De Rotterdammers hopen het goede gevoel van de overwinning tegen PSV vast te houden, maar lijken dat te gaan doen met een ander basiselftal dan in Eindhoven.

Marcus Pedersen, die zondag verantwoordelijk was voor de assist op de 0-1 van Jens Toornstra, lijkt morgenavond niet te kunnen starten. De Noor kwam in botsing met Gernot Trauner en moest daarna met een brancard het veld verlaten. De wedstrijd tegen Heerenveen lijkt daarom nog te vroeg te komen. Hij zal vervangen worden door Lutsharel Geertruida, die na maanden afwezigheid eindelijk weer zijn rentree in de basis lijkt te gaan maken.

''We moeten zijn reactie op de training van vandaag even afwachten'', zei Slot dinsdagmiddag over Pedersen. ''Het ziet er goed uit en ik ben blij dat hij zo snel is hersteld dat hij deze sessie met de groep mee kon doen. Of hij morgenavond ook weer gaat spelen bepalen we morgen. Met Lutsharel Geertruida hebben we gelukkig een goede speler achter de hand.''

Op het middenveld lijkt er vrijwel niks te veranderen, behalve dan dat Fredrik Aursnes zeer waarschijnlijk naar de bank verhuist. De middenvelder speelde in Eindhoven een prima wedstrijd, maar lijkt morgen zijn plek weer af te moeten staan aan Bryan Linssen. Dat komt omdat Feyenoord in Eindhoven met een 4-4-2 systeem speelde, maar morgenavond gewoon weer in het vertrouwde 4-3-3 systeem aan zal treden.

Wie er morgenavond in ieder geval niet bij is, is Reiss Nelson. De huurling van Arsenal trainde deze week voor het eerst weer een klein gedeelte met de groep mee, maar kan nog geen minuten maken tegen Heerenveen. ''Ik ben blij dat hij deze stappen heeft gezet. We gaan kijken hoe zich dat ontwikkelt en ik hoop dat hij snel de volgende stappen kan zetten'', aldus Slot.

Vermoedelijke opstelling Feyenoord:
Bijlow; Geertruida, Trauner, Senesi, Malacia; Toornstra, Til, Kökcü; Jahanbakhsh, Linssen, Sinisterra

 

+1/-0

Met deze opstelling zie ik Toornstra liever op de bank en Aursnes in de basis, omdat Jens fysiek moet tanken. Met Frank in de basis wordt het degelijker tegen Heerenveen, die dan niets meer te zeggen hebben. Dessers zou ik in de plaats van Linssen opstellen. Mijn opstelling zou als volgt worden: Bijlow; Geertruida, Trauner, Senesi, Malacia; Aursnes, Til, Kokcu; Jahanbaks, Dessers, Sinistera. Reserves; Linssen, Toornstra, Milambo, Hartjes, Marciano.

 

+1/-0

Dit wordt anders dan zondag, nu moeten wij het spel maken, veel energie, hoog tempo en direct spelen ipv postbodevoetbal.

 

+1/-0

Ben bang dat het moeizaam wordt die Friezen zijn redelijk in vorm ook.

 

+1/-0

Ik vrees voor een kutwedstrijd, 1-1

 

+1/-0

Een volle Kuip geeft ze hopelijk vleugels.

 

+1/-0

Denk dat we ze wel gaan pakken maar dat het wel lastig kan gaan worden als ze de boel dichtflikkeren achterin. Dan stokt het vaker bij ons en vorig jaar en dit jaar kost het heel veel moeite om dan de goals te maken. De energie in het publiek gaat wel op en top zijn na vorige week en dat is de kuip op z'n best. Toch wel Jammer dat ik z'n teringeind weg woon.

 

+1/-0

Opstelling Feyenoord: Bijlow; Pedersen, Trauner, Senesi, Malacia; Toornstra, Til, Kökcü; Jahanbakhsh, Linssen, Sinisterra.

Wissels Feyenoord: Marciano, Jansen, Geertruida, Hendriks, Hall, Teixeira, Aursnes, Bannis, Dessers.

Niet bij de Wedstrijdselectie: -Diemers, -Nelson, -Antonucci, -Balde, -Benita, -Hartjes, -Milambo, -Troost, -Remie.

Dit bericht is gewijzigd op 22 september 2021, 19:56:29.

 

+1/-0

Mooi, de vroege goal is er Guus, Guus, Guus Til!!!

 

+1/-0

Hoppa zo mooi kan je 100e zijn.

Gefeliciteerd Bryan:feyenoord:pul:kuip

 

+1/-0

100 goals in de eredivisie dat is netjes hoor gewoon een positieve gast ook goed voor de sfeer.

 

+1/-0

Joey knappe goal mischien komt hij nog in de winterstop?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 22 september 2021 om 22:41:

Joey knappe goal mischien komt hij nog in de winterstop?



Van welk geld?

 

+1/-0

Kost minimaal 5 miljoen hè…..
Wordt het toch nog billenknijpen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 22 september 2021 om 22:44:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 22 september 2021 om 22:41:

Joey knappe goal mischien komt hij nog in de winterstop?



Van welk geld?



Niet van die investeerders die afhaken als die wilde hordes in hun tuin staan.

 

+1/-0

Lekker Guusje:pul

 

+1/-0

Guus Til weer 2x Aursnes top!

 

+1/-0

Pfffffff lekker hoor :pul

 

+1/-0

Ondanks dat Feyenoord heel slordig was, gewoon een dik verdiende zege:pul

 

+1/-0

Smalle selectie valt wel mee nu prima wissels van de King! :B

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord-Heerenveen (22/09/2021-21:00)