Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » PSV-Feyenoord zondag 19 september 14:30

Deze normale topic is open en bestaat uit 6 pagina's: 1 2 3 4 5 6

Zeg het maar, wat gaat het worden zondag?

Prijsschieten of wordt het een onverwachte zege?

 

+1/-0

ik houd mij vast aan ons sterke centrum die samen al 6 wedstrijden de nul hebben gehouden. Ook verheug ik mij op de terugkeer van Jahanbaks (en dat is ook nodig). Nu nog Kokcu in een glansrol??Jens op de bank en die ijzersterke Noor erin

 

+1/-0

PSV is op dit moment een maatje te groot, zij hebben meer aanvallende klasse. Verdedigend vind ik ze wel kwetsbaar, maar behalve Sinisterra hebben wij geen gevaarlijke aanvallers.

 

+1/-0

PSV wacht vanavond een zware dobber daar MOET Feyenoord van kunnen profiteren.

 

+1/-0

Helaas moeten we constateren dat op dit moment PSV een maatje te groot is voor ons. Maar zoals wel vaker begint de victorie in Eindhoven dus wie weet?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

DubbelQ schreef op 16 september 2021 om 12:42:

Helaas moeten we constateren dat op dit moment PSV een maatje te groot is voor ons. Maar zoals wel vaker begint de victorie in Eindhoven dus wie weet?



Quotering zegt ook wel wat, psv grote favoriet bij bookmakers.

PSV
1,67

Gelijkspel
3,95

Feyenoord
4,45

 

+1/-0

onze beide backs zullen 200% geconcentreerd moeten zijn

 

+1/-0

Op dit moment moet je best niet teveel verwachten. PSV is al een stuk verder in de ontwikkeling. Feyenoord is grotendeels nog los zand met soms een aardig moment. Opdracht = schade beperken. Eindstand van dit seizoen wellicht nr 6 of nr 7, meer zal 't niet zijn.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

arrow1 schreef op 16 september 2021 om 20:00:

Op dit moment moet je best niet teveel verwachten. PSV is al een stuk verder in de ontwikkeling. Feyenoord is grotendeels nog los zand met soms een aardig moment. Opdracht = schade beperken. Eindstand van dit seizoen wellicht nr 6 of nr 7, meer zal 't niet zijn.



Lekker ambitieus. Hoop niet dat de spelers en staf zich ook al bij voorbaat neerleggen bij een totaal mislukt (want geen Europees voetbal) seizoen. PSV en Ajax zijn een klasse beter, AZ iets beter maar je moet boven ploegen als Utrecht en Vitesse eindigen.

 

+1/-0

6e of 7e...? Lijkt me zwaar overdreven. Ik denk 3e of 4e. Hopelijk vanavond zware gekke wedstrijd, lastige tegenstander met de 0-1 of 1-1 door isak en dan 2-1 (veel punten halen eeinig geld, uiteindelijk nr3 NL voorronde cl). En zondag hopelijk gelijk zo top zijn, maar ik denk 2-1 verlies.

Dit bericht is gewijzigd op 16 september 2021, 21:14:33.

 

+1/-0

Real Sociedad laat zien hoe je de buitenspelers van PSV lam kunt leggen. En achterin is het ook niet allemaal top daar.

 

+1/-0

Feit is dat als je zondag zo ongofelijk zwak speelt als donderdag, dat het gewoon prijsschieten wordt voor psv.

Ik verwacht wel dat we in de top 5 eindigen.
Er moet alleen in de winterstop echt wat bij en NA dit seizoen snel afdcheit nemen van Linssen, Dessers, Diemers, Teixera etc. Waar kan al eerder en geschikte vervangers halen.

Snel zorgen dat er meer geld is via investeerders is nu de enige weg hieruit. Dan moet het zijn, we halen kwaliteit of niks en dat moet de standaard zijn.
Arnesen is op de laatste dag in paniek geraakt door voor Seuntjens en Dessers te gaan en dat vind ik wel heel ernstig. Dan is het gewoon jammer en halen we niks.

We staan er slechter voor dan een maand geleden, daarom wordt zondag overleven en dan twee maanden zoveel mogelijk punten pakken. Dan zien we 19 december wel weer verder.

 

+1/-0

We staan er slechter voor dan een maand geleden....
veel te kort door de bocht KUYT.
Die twee verliespartijen waren ZONDER ene SENESI, dat zegt mij genoeg

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 16 september 2021 om 22:00:

Real Sociedad laat zien hoe je de buitenspelers van PSV lam kunt leggen. En achterin is het ook niet allemaal top daar.



Die Basken zijn een taai volkje deze wedstrijd gaat psv zondag wel in de benen voelen, ben wel positief toch maar even inzetten op een sneaky 0-1.

 

+2/-0

Toorn twijfelgeval en die Reiss Nelson gewoon nog steeds niet inzetbaar. Dat wordt weer zo'n miskleun.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 16 september 2021 om 22:12:

We staan er slechter voor dan een maand geleden....
veel te kort door de bocht KUYT.
Die twee verliespartijen waren ZONDER ene SENESI, dat zegt mij genoeg



Senesi speelde donderdag gewoon en toen stond het ook niet goed achterin, het is meer dat Macabi slecht met de kansen omsprong in de slotfase.

En ja Malacia speelde slecht donderdag, de overige wedstrijden speelt die grotendeels prima.

Verder verwijs ik terug naar mijn vorige post.

 

+1/-0

Nelson zondag niet inzetbaar; Toornstra twijfelgeval

Reiss Nelson is ook zondag in de uitwedstrijd tegen PSV niet inzetbaar. De aanvaller heeft nog tijd nodig om helemaal wedstrijdfit te worden. Nelson zat afgelopen dinsdag ook niet bij de wedstrijdselectie vanwege een overbelastingsblessure. Hij heeft nog tijd nodig om te wennen aan de manier waarop Arne Slot traint.

''Het is lastig uit te leggen. Ik heb vanmorgen mijn medische staf gevraagd of ik het makkelijk kan uitleggen, maar dat schijnt niet zo te zijn. Hij is conditioneel fit maar heeft zo lang geen wedstrijden gespeeld, waardoor hij onder die intensiteit nog niet inzetbaar is'', zo vertelt trainer Slot op de persconferentie in aanloop naar de topper in Eindhoven.

Jens Toornstra is bij Feyenoord een groot vraagteken. De middenvelder van de stadionclub heeft een blessure aan zijn bovenbeen opgelopen in de wedstrijd tegen Maccabi Haifa. ''Jens vond het verstandig om zich vandaag even goed te laten behandelen aan zijn bovenbeen. Maar ik ga er vanuit dat hij zondag tegen PSV inzetbaar is.'' Alireza Jahanbakhsh is weer inzetbaar en gaat starten tegen PSV.

Slot geeft zes selectiespelers speelminuten bij Feyenoord Onder 21

Arne Slot laat diverse talenten morgen meespelen met Feyenoord Onder 21. De beloften van de Rotterdammer hebben na twee duels nog altijd geen punt weten te behalen. Morgen in de uitwedstrijd tegen FC Groningen Onder 21 (aftrap 15:00) moet daar verandering in komen.

De ploeg van Sipke Hulshoff krijgt de beschikking over Denzel Hall, Naoufal Bannis, Aliou Baldé, Francesco Antonucci, Antoni Milambo en Lennard Hartjes. ''Ik denk dat het goed is voor hun ontwikkeling dat ze wedstrijden spelen'', vertelt Slot. ''Vorig jaar hebben ze zo goed als geen wedstrijden gespeeld. Als ze dan dit jaar weer elke keer bij mij op de bank moeten zitten met een eventuele kans dat ze moeten invallen, dan kunnen ze zich niet doorontwikkelen.''

Slot had het liefst ook Ramon Hendriks laten meespelen, maar de trainer heeft hem misschien nodig tegen PSV. ''Dat is een van de nadelen van een smalle selectie. In het geval van Ramon bijvoorbeeld. Dat vind ik wel onverantwoord om hem bij Onder 21 te laten spelen. Dat vind ik wel jammer, omdat het voor hem goed is om wedstrijden te spelen. De keerzijde voor hem is dat hij dichterbij speeltijd voor het eerste elftal zit.''

Slot werd op de persconferentie ook gevraagd naar de situatie van Francesco Antonucci. De middenvelder is hard bezig om weer helemaal fit te worden. ''Franco is eigenlijk al maandenlang een beetje up en down als het gaat om fitheid. Hij kan morgen ook maar 45 minuten spelen. Zondag is hij er denk ik helemaal niet bij.''

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 17 september 2021 om 15:24:

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 16 september 2021 om 22:12:

We staan er slechter voor dan een maand geleden....
veel te kort door de bocht KUYT.
Die twee verliespartijen waren ZONDER ene SENESI, dat zegt mij genoeg



Senesi speelde donderdag gewoon en toen stond het ook niet goed achterin, het is meer dat Macabi slecht met de kansen omsprong in de slotfase.

En ja Malacia speelde slecht donderdag, de overige wedstrijden speelt die grotendeels prima.

Verder verwijs ik terug naar mijn vorige post.



Die donderdag tegen Elfsborg? Echt niet!

 

+1/-0

Er is iets meer aan de hand. Dat we een te smalle selectie hebben durf ik te bestrijden. We hebben wèl een te lichte reservenbank. Onze, overigens ons zelf aangedane, situatie is : paar ondoordachte aanwervingen zoals Nelson die zogezegd niet fit is maar eigenlijk al maanden ziek is, een doelman wier kwaliteiten te matig zijn, Dessers die een Bovenik 2.0 is. Verder is het middenveld te zwak : Kökçük en Toornstra kun je onderhand beginnen wegstrepen. Tegen PSV moet je een iets andere strategie hanteren : 5-3-2. Laat Sinisterra en Dessers maar wat zwerven, hanteer de lange bal, ga niet lopen met de bal, kom snel op via de vleugelbacks en vooral PSV niet in zijn spel laten komen want dan sta je al achter. De beuk er in !

 

+1/-0

Slot heeft tenminste paar keuzes nu Pedersen of Geertruida, Toornstra of Aursnes, Linssen of Dessers.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 6 pagina's: 1 2 3 4 5 6

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » PSV-Feyenoord zondag 19 september 14:30