Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Jeugdopleiding » onder 21

Deze normale topic is open en bestaat uit 26 pagina's: 1 2 3 4 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 22 23 24 25 26

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 21 november 2021 om 21:37:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 21 november 2021 om 13:28:

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 21 november 2021 om 13:03:

als je zowel in de voorjaars- als najaarscompetitie eerste wordt ben je kampioen



Dit jaar nog eerste worden zit er bijna niet meer in, alles zetten op het voorjaar dus dan zou ik Antonucci, Bannis en Balde niet verhuren als ik Arnesen was. Je ziet dit team ook naar elkaar toe groeien nu.


Ze komen gewoon kwaliteit tekort, dus gewoon afscheid van nemen.



Op dit moment komen ze tekort voor Feyenoord 1 maar Antonucci en Balde zijn nog niet lang bij de club, Bannis is twijfelgeval.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 21 november 2021 om 18:54:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 21 november 2021 om 13:28:

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 21 november 2021 om 13:03:

als je zowel in de voorjaars- als najaarscompetitie eerste wordt ben je kampioen



Dit jaar nog eerste worden zit er bijna niet meer in, alles zetten op het voorjaar dus dan zou ik Antonucci, Bannis en Balde niet verhuren als ik Arnesen was. Je ziet dit team ook naar elkaar toe groeien nu.



Ja dat zou mooi zijn maar je hebt ook te maken met wat die jongens willen. Die Balde lijkt mij geen probleem maar van Antonucci kan ik me wel voorstellen dat hij graag wil spelen op een hoger niveau.
Maar er worden dus eigenlijk twee aparte competitie’s gespeeld als ik het goed begrijp. Ook wel weer logisch met maar 8 ploegen die meedoen. Anders had je nu al klaar geweest.



Ze hebben een mooi contract getekend bij Feyenoord, dan moeten ze gewoon doen wat de club wil.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 22 november 2021 om 11:47:

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 21 november 2021 om 18:54:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 21 november 2021 om 13:28:

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 21 november 2021 om 13:03:

als je zowel in de voorjaars- als najaarscompetitie eerste wordt ben je kampioen



Dit jaar nog eerste worden zit er bijna niet meer in, alles zetten op het voorjaar dus dan zou ik Antonucci, Bannis en Balde niet verhuren als ik Arnesen was. Je ziet dit team ook naar elkaar toe groeien nu.



Ja dat zou mooi zijn maar je hebt ook te maken met wat die jongens willen. Die Balde lijkt mij geen probleem maar van Antonucci kan ik me wel voorstellen dat hij graag wil spelen op een hoger niveau.
Maar er worden dus eigenlijk twee aparte competitie’s gespeeld als ik het goed begrijp. Ook wel weer logisch met maar 8 ploegen die meedoen. Anders had je nu al klaar geweest.



Ze hebben een mooi contract getekend bij Feyenoord, dan moeten ze gewoon doen wat de club wil.



In een ideale wereld ja…..

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 22 november 2021 om 11:41:

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 21 november 2021 om 21:37:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 21 november 2021 om 13:28:

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 21 november 2021 om 13:03:

als je zowel in de voorjaars- als najaarscompetitie eerste wordt ben je kampioen



Dit jaar nog eerste worden zit er bijna niet meer in, alles zetten op het voorjaar dus dan zou ik Antonucci, Bannis en Balde niet verhuren als ik Arnesen was. Je ziet dit team ook naar elkaar toe groeien nu.


Ze komen gewoon kwaliteit tekort, dus gewoon afscheid van nemen.



Op dit moment komen ze tekort voor Feyenoord 1 maar Antonucci en Balde zijn nog niet lang bij de club, Bannis is twijfelgeval.


Balde zou misschien nog wel kunnen, maar Antonucci kan je gewoon afschrijven hoor. Als zelfs de al afgeschreven Texeira gisteren mocht invallen...
Het is een aardige speler hoor, maar het is geen Feyenoord materiaal.

 

+1/-0

Diemers en Texeira in de winterstop zie ik wel vertrekken.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 22 november 2021 om 17:25:

Diemers en Texeira in de winterstop zie ik wel vertrekken.


Ik niet er was in de zomer al 0,0 interesse in deze twee, waarom zou het nu opeens veranderd zijn?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 22 november 2021 om 18:18:

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 22 november 2021 om 17:25:

Diemers en Texeira in de winterstop zie ik wel vertrekken.


Ik niet er was in de zomer al 0,0 interesse in deze twee, waarom zou het nu opeens veranderd zijn?




omdat er nu wel interesse is, Diemers kon weg maar was toen geblesseerd.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Feyenoord O21 is in Nijmegen met 2-1 onderuit gegaan tegen NEC O21. Het team van Sipke Hulshof wist afgelopen zaterdag nog met overtuigende cijfers te winnen van de Nijmegenaren, maar in deze inhaalwedstrijd trok Feyenoord aan het kortste eind.
NEC kwam in de eerste helft op voorsprong door een goal van Beekman. Naoufal Bannis bracht de Rotterdammers in de 73 minuut weer op gelijke hoogte door een penalty, maar door een late goal door Rossen wisten de Nijmegenaren er toch met de winst vandoor te gaan.

Feyenoord O21 speelde zaterdag ook al een wedstrijd tegen NEC O21. Deze wedstrijd werd op Varkenoord gespeeld en eindigde in 4-0 voor de Rotterdammers.

Feyenoord O21 heeft 15 punten uit tien wedstrijden weten te halen. Het team van Sipke Hulshof staat daarmee op de vijfde plaats in de competitie.

Opstelling Feyenoord Onder 21
Troost; Benita, Skogen, Hendriks, Van der Zeeuw, Hartjes, Naujoks, Milambo, Balde, Bannis, Antonucci.



Het is te hopen dat de stijgende lijn niet nu alweer tot stilstand is gekomen. Het zijn ook wel kutwedstrijden om te spelen voor een mannetje of 10 op een donkere, grijze dinsdagmiddag in een ongetwijfeld troosteloze omgeving.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 23 november 2021 om 17:00:

open/sluit de onderstaande quote:

Feyenoord O21 is in Nijmegen met 2-1 onderuit gegaan tegen NEC O21. Het team van Sipke Hulshof wist afgelopen zaterdag nog met overtuigende cijfers te winnen van de Nijmegenaren, maar in deze inhaalwedstrijd trok Feyenoord aan het kortste eind.
NEC kwam in de eerste helft op voorsprong door een goal van Beekman. Naoufal Bannis bracht de Rotterdammers in de 73 minuut weer op gelijke hoogte door een penalty, maar door een late goal door Rossen wisten de Nijmegenaren er toch met de winst vandoor te gaan.

Feyenoord O21 speelde zaterdag ook al een wedstrijd tegen NEC O21. Deze wedstrijd werd op Varkenoord gespeeld en eindigde in 4-0 voor de Rotterdammers.

Feyenoord O21 heeft 15 punten uit tien wedstrijden weten te halen. Het team van Sipke Hulshof staat daarmee op de vijfde plaats in de competitie.

Opstelling Feyenoord Onder 21
Troost; Benita, Skogen, Hendriks, Van der Zeeuw, Hartjes, Naujoks, Milambo, Balde, Bannis, Antonucci.



Het is te hopen dat de stijgende lijn niet nu alweer tot stilstand is gekomen. Het zijn ook wel kutwedstrijden om te spelen voor een mannetje of 10 op een donkere, grijze dinsdagmiddag in een ongetwijfeld troosteloze omgeving.

Is ook wel zo, maar als jeugdspeler speel je ook om een kans te verdienen bij het eerste. Dus als je het laat afweten bij de O21 help je jezelf ook niet echt.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 23 november 2021 om 17:00:

open/sluit de onderstaande quote:

Feyenoord O21 is in Nijmegen met 2-1 onderuit gegaan tegen NEC O21. Het team van Sipke Hulshof wist afgelopen zaterdag nog met overtuigende cijfers te winnen van de Nijmegenaren, maar in deze inhaalwedstrijd trok Feyenoord aan het kortste eind.
NEC kwam in de eerste helft op voorsprong door een goal van Beekman. Naoufal Bannis bracht de Rotterdammers in de 73 minuut weer op gelijke hoogte door een penalty, maar door een late goal door Rossen wisten de Nijmegenaren er toch met de winst vandoor te gaan.

Feyenoord O21 speelde zaterdag ook al een wedstrijd tegen NEC O21. Deze wedstrijd werd op Varkenoord gespeeld en eindigde in 4-0 voor de Rotterdammers.

Feyenoord O21 heeft 15 punten uit tien wedstrijden weten te halen. Het team van Sipke Hulshof staat daarmee op de vijfde plaats in de competitie.

Opstelling Feyenoord Onder 21
Troost; Benita, Skogen, Hendriks, Van der Zeeuw, Hartjes, Naujoks, Milambo, Balde, Bannis, Antonucci.



Het is te hopen dat de stijgende lijn niet nu alweer tot stilstand is gekomen. Het zijn ook wel kutwedstrijden om te spelen voor een mannetje of 10 op een donkere, grijze dinsdagmiddag in een ongetwijfeld troosteloze omgeving.



2x in 3 dagen blijkt nog iets teveel maar wel na 4x dikke winst op rij komt wel goed denk ik.

 

+1/-0

Voor Feyenoord Onder 21 staar er zaterdagmiddag een uitwedstrijd tegen ADO Den Haag Onder 21 op het programma. De beloften starten wederom met Francesco Antonucci in de basis. Het duel begint om 15:00 uur. Ook dit keer is er geen livestream beschikbaar.

Opstelling Feyenoord Onder 21
Troost; Benita, Skogen, Hendriks, Van der Zeeuw, Hartjes, Milambo, Naujoks, Ladan, Bannis, Antonucci

 

+1/-0

Opstelling Feyenoord O21 tegen ADO bekend

Voor Feyenoord Onder 21 staar er zaterdagmiddag een uitwedstrijd tegen ADO Den Haag Onder 21 op het programma. De beloften starten wederom met Francesco Antonucci in de basis. Aliou Baldé zit dit keer op de bank. De man in vorm Naoufal Bannis start in de punt van de aanval. Het duel begint om 15:00 uur. Ook dit keer is er geen livestream beschikbaar.

Eindstand
2-2

Opstelling Feyenoord Onder 21
Troost; Benita, Skogen, Hendriks, Van der Zeeuw, Hartjes, Milambo, Naujoks, Ladan, Bannis, Antonucci.

Wissels Feyenoord Onder 21
Pak, Valk, Gunduz, Zitman, Zahui, Balde, Ben-David Dos Santos.

 

+1/-0

Jong Feyenoord heeft vanmiddag zeer overtuigend gewonnen van Volendam.(tweede divisie).
9-3 Delano Ladan (vier keer), Abdel Belarbi (drie keer), Shiloh 't Zand en Giuly Ben-David Dos Santos maakten de doelpunten voor Feyenoord. Aanstaande zaterdag neemt Jong Feyenoord het om 15:00 uur thuis op tegen NAC Breda.

Laat Hulshoff maar schuiven, ervaren trainer en korte lijntjes naar Slot.

 

+1/-0

Slot laat eerste elftal spelers meespelen in oefenwedstrijd van O-21 tegen AFC

Feyenoord Onder 21 zal aankomend weekend niet in actie komen voor de competitie. Wel speelt het een oefenwedstrijd tegen AFC, zo meldt @Varkenoordfan op Twitter, evenals dat het staat op de clubwebsite van Feyenoord. AFC is actief op het derde niveau van Nederland waar het derde staat.

Bij AFC speelt tegenwoordig oud-Feyenoorder Splinter de Mooij. De middenvelder stond onder contract bij Feyenoord en werd wereldnieuws in de voetbalwereld toen hij bekendmaakte te stoppen met profvoetbal om zich te focussen op zijn universitaire opleiding in de medische wereld. Het gaat om een uitwedstrijd en het begint om 14:30.

Update 3 december 18:35
In de oefenwedstrijd die Feyenoord O-21 morgen speelt tegen AFC zullen een aantal spelers aan de aftrap staan die in het eerste elftal weinig aan spelen toe komen. Zo zullen Hendriks, Diemers, Milambo, Texeira, Bannis en Antonucci speelminuten gaan maken, dat meldt Mikos Gouka op Twitter.

 

+1/-0

Met Ladan erbij kan je Bannis gaan verhuren lijkt me, die moet echt speelminuten maken op het hoogste niveau bij een club als Heracles of iets dergelijks.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 06 december 2021 om 13:30:

Met Ladan erbij kan je Bannis gaan verhuren lijkt me, die moet echt speelminuten maken op het hoogste niveau bij een club als Heracles of iets dergelijks.


Daar komt hij ook niet aan de bak hoor.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 07 december 2021 om 10:21:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 06 december 2021 om 13:30:

Met Ladan erbij kan je Bannis gaan verhuren lijkt me, die moet echt speelminuten maken op het hoogste niveau bij een club als Heracles of iets dergelijks.


Daar komt hij ook niet aan de bak hoor.


Welke scorende spits houdt hem op de bank bij Heracles volgens jou?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 07 december 2021 om 13:02:

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 07 december 2021 om 10:21:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 06 december 2021 om 13:30:

Met Ladan erbij kan je Bannis gaan verhuren lijkt me, die moet echt speelminuten maken op het hoogste niveau bij een club als Heracles of iets dergelijks.


Daar komt hij ook niet aan de bak hoor.


Welke scorende spits houdt hem op de bank bij Heracles volgens jou?


Die trainer laat die Baku gewoon staan, ze zullen wel een versterking gaan halen in de winterstop. ik zie ze geen talentje halen.

Bannis vind ik trrouwens geen spits die makkelijk scoort, laat hem maar naar een FC Den Bosch gaan ofzo. Daar staat hij gewoon in de basis.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 07 december 2021 om 14:21:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 07 december 2021 om 13:02:

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 07 december 2021 om 10:21:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 06 december 2021 om 13:30:

Met Ladan erbij kan je Bannis gaan verhuren lijkt me, die moet echt speelminuten maken op het hoogste niveau bij een club als Heracles of iets dergelijks.


Daar komt hij ook niet aan de bak hoor.


Welke scorende spits houdt hem op de bank bij Heracles volgens jou?


Die trainer laat die Baku gewoon staan, ze zullen wel een versterking gaan halen in de winterstop. ik zie ze geen talentje halen.

Bannis vind ik trrouwens geen spits die makkelijk scoort, laat hem maar naar een FC Den Bosch gaan ofzo. Daar staat hij gewoon in de basis.


Het ging me ook niet per se om Heracles, maar dat hij ergens bij een club komt die veel kansen creëert -anders heb je er nog niets aan (zoals bij Dordrecht)- en waar hij een redelijke kans heeft op speeltijd. Ik zie bij Heracles geen goede spitsen, dus denk dat hij daar een goede kans heeft. Voor mijn part is het een andere club. Ik weet niet of hij veel heeft aan de eerste divisie, maar dat zou ook nog een optie kunnen zijn. Al moet het dan wel een club zijn die veel kansen creëert.

Je kan overigens veel aanmerken op Bannis maar hij scoort best makkelijk in de 16, dat is juist z'n sterke kwaliteit. Hij komt tekort op alle andere vlakken vind ik.

 

+1/-0

'Onder 21 speelt zaterdag oefenwedstrijd tegen Tweede Divisionist'

De competitie van Feyenoord Onder 21 ligt op dit moment stil door de maatregelen die genomen zijn door het kabinet om die ziekenhuisopnames en de besmettingen omlaag te krijgen. Omdat de selectie geen competitiewedstrijden mag spelen, wordt er veel gekeken naar oefenwedstrijden.

Zaterdag is er een oefenwedstrijd, zo meldt KuipTalk op Twitter. Sparta Rotterdam Onder 23 is de tegenstander in Rotterdam. Het team uit Spangen is zelf actief in de Tweede Divisie. De locatie en de tijd zijn nog niet bekend.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 26 pagina's: 1 2 3 4 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 22 23 24 25 26

Feyenoord Forum » Jeugdopleiding » onder 21