Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Jeugdopleiding » Feyenoord O16

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

'Feyenoord nodigt talent Evripidou uit voor stage'

Konstantinos Evripidou staat in de belangstelling van Feyenoord. De 16-jarige talentvolle centrale middenvelder heeft in juni 2020 al een uitnodiging ontvangen van de Rotterdammers om stage te komen lopen bij de Feyenoord Academy en heeft die dan ook geaccepteerd.

Naast Feyenoord heeft ook PSV een uitnodiging verzonden naar AEK Larnaca om toestemming te vragen voor een stageperiode van Evripidou in de jeugdopleiding. De Cypriotische voetbalclub heeft toestemming gegeven aan zowel de Rotterdammers als de Eindhovenaren. Volgens het medium Kerkida verblijft Evripidou op dit moment in Nederland om kennis te maken met de mensen op de Herdgang.

Feyenoord hoopt Evripidou in september te verwelkomen. Het is de bedoeling dat de jeugdspeler van AEK Larnaca gaat meedraaien met Onder 16. De Rotterdamse club heeft in een brief, die uitgelekt is, laten weten het verblijf en de transport in Nederland te vergoeden.

 

+1/-0

'Feyenoord hoopt drie talenten te strikken'

Feyenoord hoopt op korte termijn drie talenten uit de eigen opleiding te strikken voor een contract. Thijs Kraaijeveld, Diego Rambocus en Lucas Gardenier spelen momenteel in de onder 16 en hebben zich zo goed ontwikkelt dat de club hoopt dat ze ingaan op een professioneel contract.

Feyenoord Youth Watcher meldt op Twitter dat er op korte termijn gesproken gaat worden. Kraaijeveld en Rambocus zijn middenvelders en Gardenier is een verdediger.

 

+1/-0

Kraaijeveld vind ik een fantastisch talent, hopen dat hij goed terugkomt van z'n blessure.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 06 december 2021 om 13:28:

Kraaijeveld vind ik een fantastisch talent, hopen dat hij goed terugkomt van z'n blessure.


Hoe lang zijn ze?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 07 december 2021 om 10:19:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 06 december 2021 om 13:28:

Kraaijeveld vind ik een fantastisch talent, hopen dat hij goed terugkomt van z'n blessure.


Hoe lang zijn ze?


Ik heb er niet met een meetlint naast gestaan maar Kraaijeveld is geen kleine speler.

 

+1/-0

'Feyenoord wil volgend talent strikken met contract'

Feyenoord is druk bezig om jeugdspelers die bijna 16 worden aan zich te binden. De club wil zo voorkomen dat getalenteerde voetballers overstappen naar andere clubs zonder dat er echt aan verdiend kan worden. Melden wij vorige week al dat Feyenoord bezig is met Thijs Kraaijeveld, Diego Rambocus en Lucas Gardenier vast te leggen, vandaag komt daar een nieuwe naam bij.

Feyenoord Youth Watcher meldt op Twitter dat Feyenoord ook voornemens is om Furkan Ulutas een contract voor te schotelen. De pas 15-jarige spelers van Feyenoord onder 16 presteert goed en komt ook uit voor Oranje onder 16.

 

+2/-0

Academy-speler Zino Sneijer tekent eerste profcontract

Zino Sneijer is sinds deze week contractspeler bij Feyenoord. De 15-jarige middenvelder van Feyenoord Academy zette in het bijzijn van vrienden en familie zijn handtekening onder een contract dat hem tot medio 2025 aan de club zal verbinden.

Sneijer is al sinds zijn zevende jaar verbonden aan Feyenoord Academy en begon zijn voetbalcarrière bij de amateurs van VV Rhoon. Bij de Academy doorliep hij sinds 2013 succesvol alle jeugdteams en speelt het huidige seizoen in Feyenoord Onder 16 van trainers Brian Pinas en Robin van Persie.

Rini Coolen, Head of Academy, had tijdens de ondertekening mooie woorden over voor Sneijer. ''Zino is een technisch vaardige middenvelder die met zijn winnaarsmentaliteit altijd vol de strijd aangaat. Daarnaast is hij voor een trainer een ideale speler om mee te werken en zien wij in hem veel potentie om ooit de stap richting De Kuip te maken.''

Voor de Sneijer zelf is het ondertekenen van zijn eerste contract bij Feyenoord een hoogtepunt in zijn nog prille voetbalcarrière. ''Een grote droom van mij is nu werkelijkheid geworden. Het tekenen van mijn eerste profcontract bij de club waar ik al van kleins af aan speel geeft me een heel goed gevoel en maakt me erg trots.''

 

+1/-0

Het klinkt wel grappig dat hij zijn voetbalcarriere bij Rhoon begon en op zijn zevende jaar aan Feyenoord Academie verbonden was. Een tumuultueuze carriere heeft hij tot dan gehaald. Volgens mij zijn spelers van 7jr en jonger in een aparte poole ingedeeld. Ik vind het wel humor hebben.

 

+1/-0

Wel lullig voor dat ventje dat hij Zink Sneijer heet. :B
Ik ken deze speler niet, maar hij oogt nog wel heel erg jong. Hopelijk zien we hem terug over een jaar of twee/drie.

 

+1/-0

Feyenoord contracteert Academy-speler Furkan Ulutas

Furkan Ulutas heeft vrijdagmiddag zijn eerste profcontract bij Feyenoord getekend. De 15-jarige middenvelder, die volgende week zijn zestiende verjaardag zal vieren, tekende een overeenkomst die loopt tot medio 2025.

Ulutas begon zijn voetbalcarrière ooit bij GLZ Delfshaven maar komt al sinds zijn zevende jaar uit voor Feyenoord Academy. Het huidige seizoen acteert de aanvallende middenvelder in Feyenoord Onder 16, dat onder leiding staat van trainers Brian Pinas en Robin van Persie. Mede door zijn goede ontwikkeling bij Feyenoord maakte Ulutas onlangs zijn debuut voor het Nederlands elftal voor speler Onder 16 jaa

r´Furkan is een slimme speler die technisch zeer begaafd is en tevens beschikt over een goed spelinzicht,´ sprak Rini Coolen, Head of Academy van Feyenoord, lovend over de ontwikkeling die Ulutas doormaakt. ‘Voor Furkan is het tekenen van zijn eerste contract een mooie stap richting de volgende stap die hij op termijn hoopt te maken. Uiteraard zijn er nog veel hordes te nemen maar wij zijn ervan overtuigd dat hij kan doorgroeien naar een volgend niveau.’

Voor Ulutas is het ondertekenen van zijn eerste profcontract bij Feyenoord een droom die werkelijkheid is geworden. ‘Ik speel als sinds mijn zevende jaar bij de club en ik voel me hier heel erg thuis. Ik omschrijf mezelf als een technisch vaardige speler die snel kan handelen en sterk is in de kleine ruimte. Ik ben erg trots dat ik nu officieel contractspeler bij Feyenoord ben.’

 

+1/-0

Update | 'Feyenoord troeft topclubs af en haalt talentvolle Ezeb'

Feyenoord is momenteel in de markt voor Jayson Ezeb. De 15-jarige spits komt uit in de jeugdopleiding van de Zweedse club Hammarby IF. Volgens SportExpressens zijn er meer clubs in de race om de talentvolle Zweed vast te leggen.

Juventus, Atalanta en FC Groningen worden ook gelinkt aan Ezeb. De spits zelf heeft nog geen keuze gemaakt over zijn toekomst. De komende weken gaat hij nadenken over zijn toekomst en of hij een stap naar het buitenland wil maken. Ezeb wordt in Zweden omschreven als een lange snelle spits met een goede techniek in huis.

Hammarby doet er momenteel ook alles aan om Ezeb te overtuigen van een langer verblijf. "De belangstelling is een mooi compliment voor Jayson en de jeugdopleiding. We hopen hem in de toekomst in het blauw/gele tenue te zien", reageert hoofd jeugdopleidingen Jocke Rydberg.

Update 18:28 | Feyenoord heeft Ezeb weten te overtuigen van een transfer. Dit melden Feyenoord Youth Watcher en 1908.nl op Twitter. De spits komt deze week over naar Rotterdam om zijn transfer naar de stadionclub af te ronden. Scout Bjarne Hansen is onder de indruk van zijn kwaliteiten.

 

+1/-0

snel in het eerste, want we hebben een spits nodig......

 

+1/-0

UPDATE | 'Transfer Zweeds talent afgerond, presentatie volgende week'

Volgens Het Zweedse SportExpressen zouden er verschillende Europese clubs interesse hebben in Jayson Ezeb, zo valt te lezen op de website Expressen.se. Ook Feyenoord zou interessen hebben in dit 15-jarige talent.

Ezeb speelt momenteel voor het Zweedse Hammarby IF. Naast Feyenoord zouden ook Juventus, Atalanta Bergamo en FC Groningen geïnteresseerd zijn in de spits. Zelf heeft Ezeb nog geen beslissing gemaakt waar zijn toekomst ligt.

Update 10-03-2022 16:22
De Zweed Jayson Ezeb is al meerdere keren op stage geweest bij Feyenoord, zo meldt Feyenoord Youth Watcher op Twitter. Een aantal weken geleden was de spits nog in Rotterdam voor een stage. Volgens Feyenoord Youth Watcher wil FC Groningen Ezeb ook, maar zou hij de voorkeur geven aan Feyenoord.

Update 14-03-2022 18:13
Feyenoord Youth Watcher meldt op Twitter dat een bron aan hem heeft verteld dat Jayson Ezeb aan het einde van deze week Feyenoord bezoekt om de transfer af te ronden.

Update 19-03-2022 18:43
Volgens Feyenoord Youth Watcher op Twitter is de transfer in kannen en kruiken. Volgende week wordt de transfer bekend gemaakt en Ezeb komt in augustus naar Feyenoord.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 15 maart 2022 om 08:03:

snel in het eerste, want we hebben een spits nodig......



Hij is 15. :D :D :D

 

+1/-0

Feyenoord is er in geslaagd om Thijs Kraaijeveld te behouden. De felbegeerde middenvelder van de Onder 16 slaat interesse van onder meer Ajax, PSV en clubs uit het buitenland in de wind. De 15-jarige Kraaijeveld heeft vandaag zijn eerste profcontract getekend in De Kuip.

"Er was belangstelling van veel topclubs, maar Thijs heeft bewust gekozen voor het sportieve plan dat Feyenoord hem biedt'', vertelt zaakwaarnemer Juul Heldens van Forza Sports Group in gesprek met Voetbalprimeur.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

John Part schreef op 03 december 2021 om 19:22:

'Feyenoord hoopt drie talenten te strikken'

Feyenoord hoopt op korte termijn drie talenten uit de eigen opleiding te strikken voor een contract. Thijs Kraaijeveld, Diego Rambocus en Lucas Gardenier spelen momenteel in de onder 16 en hebben zich zo goed ontwikkelt dat de club hoopt dat ze ingaan op een professioneel contract.

Feyenoord Youth Watcher meldt op Twitter dat er op korte termijn gesproken gaat worden. Kraaijeveld en Rambocus zijn middenvelders en Gardenier is een verdediger.


Alle drie vastgelegd.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 16 juni 2022 om 12:51:

open/sluit de onderstaande quote:

John Part schreef op 03 december 2021 om 19:22:

'Feyenoord hoopt drie talenten te strikken'

Feyenoord hoopt op korte termijn drie talenten uit de eigen opleiding te strikken voor een contract. Thijs Kraaijeveld, Diego Rambocus en Lucas Gardenier spelen momenteel in de onder 16 en hebben zich zo goed ontwikkelt dat de club hoopt dat ze ingaan op een professioneel contract.

Feyenoord Youth Watcher meldt op Twitter dat er op korte termijn gesproken gaat worden. Kraaijeveld en Rambocus zijn middenvelders en Gardenier is een verdediger.


Alle drie vastgelegd.



Netjes talenten uit de eigen regio altijd goed het moet ook wel barsten van het talent in de Rijnmond/Zuid-Holland regio.

Dit bericht is gewijzigd op 16 juni 2022, 13:45:47.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 16 juni 2022 om 13:32:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 16 juni 2022 om 12:51:

open/sluit de onderstaande quote:

John Part schreef op 03 december 2021 om 19:22:

'Feyenoord hoopt drie talenten te strikken'

Feyenoord hoopt op korte termijn drie talenten uit de eigen opleiding te strikken voor een contract. Thijs Kraaijeveld, Diego Rambocus en Lucas Gardenier spelen momenteel in de onder 16 en hebben zich zo goed ontwikkelt dat de club hoopt dat ze ingaan op een professioneel contract.

Feyenoord Youth Watcher meldt op Twitter dat er op korte termijn gesproken gaat worden. Kraaijeveld en Rambocus zijn middenvelders en Gardenier is een verdediger.


Alle drie vastgelegd.



Netjes talenten uit de eigen regio altijd goed het moet ook wel barsten van het talent in de Rijnmond/Zuid-Holland regio.


En nog vloeit er redelijk wat weg naar Ajax via hun deal met Sparta, en af en toe naar PSV omdat zij strooien met contracten. We zullen nog assertiever moeten scouten, contracten moeten aanbieden en het niveau van de jeugdopleiding moeten verhogen. Gelukkig zijn er al flinke stappen gezet.

 

+1/-0

Drie rotterdamse clubs weer in de eredivisie ook zware concurrentie vissen in dezelfde vijver.

 

+1/-0

'IJslander op stage op Varkenoord'

Tómas Johannessen heeft de afgelopen week meerdere malen meegetraind met de jeugd van Feyenoord, zo meldt Magnus Agnar Magnusson op Twitter. Het is niet bekend met welk team de in 2007 geboren middenvelder heeft gespeeld. Volgens Magnusson staat hij bekend als een van de grootste talenten van IJsland.

In het verleden stonden drie IJslanders onder contract bij Feyenoord. Op de clubwebsite van de Rotterdammers werd in 2014 een artikel geschreven over Petur Petursson en tweeling Arnar en Bjarki Gunnlaugsson.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Feyenoord Forum » Jeugdopleiding » Feyenoord O16