Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Uitgaande Transfers

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Half Europa heeft Feyenoorders in beeld

Het zijn niet de minste clubs die scouts afvaardigen naar de wedstrijd van vanavond, en afgelopen wedstrijden op de tribune hebben gezeten voor Feyenoord-spelers; Manchester City, Liverpool, Newcastle United, Benfica, Olympique Marseille, Olympique Lyon, Barcelona, Atletico Madrid, Real Sociedad, Real Betis, Internazionale, AC Milan en Fiorentina.

En dan is Tottenham 'in de markt' voor Arne Slot.

Waar mijn gevoel zei dat er komende zomer wellicht 2 of 3 spelers voor fraaie bedragen zouden vertrekken, sluipt er nu toch een beetje twijfel bij mij in. Feyenoord gaat toch niet wéér met een leegloop te maken krijgen?

Kökçü, Pedersen, Trauner en/of Geertruida zouden bij een goed bod een volgende stap kunnen maken. Die gun ik het in zekere zin, al zou ik nooit de laatstgenoemde drie alledrie laten gaan. Dan valt er 'op rechts in de defensie' echt een te groot gat.

Ik vind het voor onder andere Hancko, Giménez en Wieffer nog minimaal een seizoen te vroeg. Die spelen hooguit een seizoen in de basis bij Feyenoord, de club moet er alles aan doen om hen te behouden.

Nu kan er een club komen met een zodanig bod, dat de speler binnenboord houden lastig wordt. Zoals Aursnes afgelopen zomer. Maar ik vind én denk dat een dergelijk bod flink hoger moet zijn dan de 15M die Feyenoord voor Aursnes kreeg. De genoemde spelers waren (of Wieffer dan na, wellicht) significant duurder en Feyenoord heeft zich ook weer ontwikkeld. De club moet geen genoegen meer nemen met bedragen onder de 25M voor sleutelspelers.

En Feyenoord moet ook heel gauw met Slot in gesprek. Gelukkig gaat zijn gelimiteerde transfersom pas volgend jaar in. Ik vind een bedrag van 20M wat Feyenoord naar verluidt verlangd voor Slot zo gek niet. Hopelijk schrikt het af. Maar belangrijker, Slot moet overtuigd worden om nog een jaar te blijven. Ik ga ervan uit dat Feyenoord komend seizoen Champions League speelt. Als er niet teveel spelers verkocht worden, hoop ik dat Slot voldoende uitdaging ziet om zich met Feyenoord te meten met de absolute top.

 

+1/-0

Grotendeels eens, al moet je ook differentiëren naar de positie, leeftijd, potentie en restwaarde van een speler. Daarnaast weegt natuurlijk ook zwaar mee hoe essentieel een speler is en wat de bezetting is op een bepaalde positie. Het vertrek van een Geertruida is qua bezetting beter op te vangen dan een Hancko bijvoorbeeld.

Aanvallers zijn doorgaans het meest waard, zeker als ze nog jong zijn met veel restwaarde en potentie. De genoemde bedragen van 25 miljoen voor Gimenez vind ik veel te laag. Zeker als je ziet voor welke bedragen de beste aanvallers van PSV zijn vertrokken. Het minimumbedrag voor een speler die Europees presteert en nog veel potentie heeft om door te groeien vind ik 40 miljoen, maar ik zou eigenlijk hoger inzetten.

Dynamische middenvelders met veel creativiteit en scorend vermogen, zoals Kokcu, zijn in mijn beleving ook veel waard. Turks international, presteert nu al 2 jaar op een constant hoog niveau en ook hij heeft nog de nodige groeiruimte. Vanaf 35 miljoen gaan praten, maar eigenlijk ook hoger inzetten.

Verdedigers zijn helaas minder waard, al lijken de recente transfers van Ajax een ander verhaal te vertellen. Vanaf 25 miljoen gaan praten lijkt me acceptabel bij iemand als Hancko of Geertruida, maar zeker niet daaronder.

De algehele strekking zou in elk geval moeten zijn dat de tijden dat wij de Aldi van Europa waren definitief voorbij zijn. We zullen richting Ajax/Benfica achtige bedragen moeten gaan, ook in het belang van verdere groei van onze club naar de status van absolute topclub in Nederland.

 

+1/-0

Vetrek clausule geldt pas vanaf 2024 goed nieuws.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 05 april 2023 om 11:41:

(...)De algehele strekking zou in elk geval moeten zijn dat de tijden dat wij de Aldi van Europa waren definitief voorbij zijn. We zullen richting Ajax/Benfica achtige bedragen moeten gaan, ook in het belang van verdere groei van onze club naar de status van absolute topclub in Nederland.



Op den duur moet Feyenoord zodanig stappen maken, dat spelers zich ontwikkelen tot er bedragen van 70M+ betaald gaan worden door de Europese top. Voor nu zijn deze bedragen nog iets te hoog gegrepen, zo realistisch moet je zijn. Dat wordt er betaald voor spelers van Ajax en Benfica die zich met hun club onderscheiden in the Champions League; te Ligt, de Jong, Fernández, João Félix en Núñez. Dat doen spelers bij Feyenoord (nog) niet.

Maar wie weet, een speler als Giménez heeft die potentie wél. Die kan zich komend seizoen zomaar op dat podium gaan laten zien. Dat durf ik wel te stellen. Daarom moet je die ook na dit seizoen niet gelijk weer verkopen, je moet er alles aan doen om hem nog een jaar binnenboord te houden.

En hopelijk breken er komende jaren ook jeugdspelers door, die na een paar mooie jaren voor zulke bedragen verkocht kunnen worden. Het succes van dit seizoen met spelers die qua transferwaarde voor hogere bedragen zijn gehaald dan de jaren ervoor, is fantastisch. Dat een Hancko (naar verluidt) 6M heeft gekost, betekent ook dat hij weer méér moet opbrengen dan aankopen die Feyenoord voorheen deed op die positie, in een lager segment. De transfer van Senesi naar Feyenoord bedroeg een soortgelijk bedrag, die ging dan voor 15M naar Bournemouth. De ontwikkeling van Feyenoord is zodanig, dat met 15M een geinteresseerde club niet meer aan tafel komt voor Hancko.

Maar het zou ook heel goed zijn voor de club als er na Geertruida en Kökçü weer een aantal goede talenten doorbreken.

Hartman is dit seizoen doorgekomen, maar het is toch een beetje inherent aan zijn positie dat je daar geen absolute hoofdprijs voor gaat krijgen op den duur. Ik denk niet dat de Europese top voor een back uit de Eredivisie snel recordbedragen zal neerleggen. Manchester City heeft backs van +50M, Hakimi koste PSG bijna 70M; welke andere club is zo gek?!

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 5 april 2023, 12:58:47.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 05 april 2023 om 12:50:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 05 april 2023 om 11:41:

(...)De algehele strekking zou in elk geval moeten zijn dat de tijden dat wij de Aldi van Europa waren definitief voorbij zijn. We zullen richting Ajax/Benfica achtige bedragen moeten gaan, ook in het belang van verdere groei van onze club naar de status van absolute topclub in Nederland.



Op den duur moet Feyenoord zodanig stappen maken, dat spelers zich ontwikkelen tot er bedragen van 70M+ betaald gaan worden door de Europese top. Voor nu zijn deze bedragen nog iets te hoog gegrepen, zo realistisch moet je zijn. Dat wordt er betaald voor spelers van Ajax en Benfica die zich met hun club onderscheiden in the Champions League; te Ligt, de Jong, Fernández, João Félix en Núñez. Dat doen spelers bij Feyenoord (nog) niet.

Maar wie weet, een speler als Giménez heeft die potentie wél. Die kan zich komend seizoen zomaar op dat podium gaan laten zien. Dat durf ik wel te stellen. Daarom moet je die ook na dit seizoen niet gelijk weer verkopen, je moet er alles aan doen om hem nog een jaar binnenboord te houden.

En hopelijk breken er komende jaren ook jeugdspelers door, die na een paar mooie jaren voor zulke bedragen verkocht kunnen worden. Het succes van dit seizoen met spelers die qua transferwaarde voor hogere bedragen zijn gehaald dan de jaren ervoor, is fantastisch. Dat een Hancko (naar verluidt) 6M heeft gekost, betekent ook dat hij weer méér moet opbrengen dan aankopen die Feyenoord voorheen deed op die positie, in een lager segment. De transfer van Senesi naar Feyenoord bedroeg een soortgelijk bedrag, die ging dan voor 15M naar Bournemouth. De ontwikkeling van Feyenoord is zodanig, dat met 15M een geinteresseerde club niet meer aan tafel komt voor Hancko.

Maar het zou ook heel goed zijn voor de club als er na Geertruida en Kökçü weer een aantal goede talenten doorbreken.

Hartman is dit seizoen doorgekomen, maar het is toch een beetje inherent aan zijn positie dat je daar geen absolute hoofdprijs voor gaat krijgen op den duur. Ik denk niet dat de Europese top voor een back uit de Eredivisie snel recordbedragen zal neerleggen. Manchester City heeft backs van +50M, Hakimi koste PSG bijna 70M; welke andere club is zo gek?!


Benita is een interessante speler. Hij viel al op in de voorbereiding van dit seizoen. Jammer genoeg hebben we niet veel meer van hem gezien. Hij moet volgend seizoen de kans krijgen. Voor een speler als Hartman moet de club toch minstens 15 miljoen kunnen krijgen als hij zich goed blijft ontwikkelen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 05 april 2023 om 11:41:

Grotendeels eens, al moet je ook differentiëren naar de positie, leeftijd, potentie en restwaarde van een speler. Daarnaast weegt natuurlijk ook zwaar mee hoe essentieel een speler is en wat de bezetting is op een bepaalde positie. Het vertrek van een Geertruida is qua bezetting beter op te vangen dan een Hancko bijvoorbeeld.

Aanvallers zijn doorgaans het meest waard, zeker als ze nog jong zijn met veel restwaarde en potentie. De genoemde bedragen van 25 miljoen voor Gimenez vind ik veel te laag. Zeker als je ziet voor welke bedragen de beste aanvallers van PSV zijn vertrokken. Het minimumbedrag voor een speler die Europees presteert en nog veel potentie heeft om door te groeien vind ik 40 miljoen, maar ik zou eigenlijk hoger inzetten.

Dynamische middenvelders met veel creativiteit en scorend vermogen, zoals Kokcu, zijn in mijn beleving ook veel waard. Turks international, presteert nu al 2 jaar op een constant hoog niveau en ook hij heeft nog de nodige groeiruimte. Vanaf 35 miljoen gaan praten, maar eigenlijk ook hoger inzetten.

Verdedigers zijn helaas minder waard, al lijken de recente transfers van Ajax een ander verhaal te vertellen. Vanaf 25 miljoen gaan praten lijkt me acceptabel bij iemand als Hancko of Geertruida, maar zeker niet daaronder.

De algehele strekking zou in elk geval moeten zijn dat de tijden dat wij de Aldi van Europa waren definitief voorbij zijn. We zullen richting Ajax/Benfica achtige bedragen moeten gaan, ook in het belang van verdere groei van onze club naar de status van absolute topclub in Nederland.


Wellicht ook gelezen dat Aldi de duurste super in Nederland is?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 05 april 2023 om 15:59:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 05 april 2023 om 11:41:

Grotendeels eens, al moet je ook differentiëren naar de positie, leeftijd, potentie en restwaarde van een speler. Daarnaast weegt natuurlijk ook zwaar mee hoe essentieel een speler is en wat de bezetting is op een bepaalde positie. Het vertrek van een Geertruida is qua bezetting beter op te vangen dan een Hancko bijvoorbeeld.

Aanvallers zijn doorgaans het meest waard, zeker als ze nog jong zijn met veel restwaarde en potentie. De genoemde bedragen van 25 miljoen voor Gimenez vind ik veel te laag. Zeker als je ziet voor welke bedragen de beste aanvallers van PSV zijn vertrokken. Het minimumbedrag voor een speler die Europees presteert en nog veel potentie heeft om door te groeien vind ik 40 miljoen, maar ik zou eigenlijk hoger inzetten.

Dynamische middenvelders met veel creativiteit en scorend vermogen, zoals Kokcu, zijn in mijn beleving ook veel waard. Turks international, presteert nu al 2 jaar op een constant hoog niveau en ook hij heeft nog de nodige groeiruimte. Vanaf 35 miljoen gaan praten, maar eigenlijk ook hoger inzetten.

Verdedigers zijn helaas minder waard, al lijken de recente transfers van Ajax een ander verhaal te vertellen. Vanaf 25 miljoen gaan praten lijkt me acceptabel bij iemand als Hancko of Geertruida, maar zeker niet daaronder.

De algehele strekking zou in elk geval moeten zijn dat de tijden dat wij de Aldi van Europa waren definitief voorbij zijn. We zullen richting Ajax/Benfica achtige bedragen moeten gaan, ook in het belang van verdere groei van onze club naar de status van absolute topclub in Nederland.


Wellicht ook gelezen dat Aldi de duurste super in Nederland is?


Nee, maar jij hebt dit ergens gelezen?

 

+1/-0

Malacia, Senesi, Aursnes en Sinisterra hebben voor Feyenoord begrippen veel geld opgeleverd, maar internationaal stelt het toch weinig voor.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 06 april 2023 om 13:08:

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 05 april 2023 om 15:59:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 05 april 2023 om 11:41:

Grotendeels eens, al moet je ook differentiëren naar de positie, leeftijd, potentie en restwaarde van een speler. Daarnaast weegt natuurlijk ook zwaar mee hoe essentieel een speler is en wat de bezetting is op een bepaalde positie. Het vertrek van een Geertruida is qua bezetting beter op te vangen dan een Hancko bijvoorbeeld.

Aanvallers zijn doorgaans het meest waard, zeker als ze nog jong zijn met veel restwaarde en potentie. De genoemde bedragen van 25 miljoen voor Gimenez vind ik veel te laag. Zeker als je ziet voor welke bedragen de beste aanvallers van PSV zijn vertrokken. Het minimumbedrag voor een speler die Europees presteert en nog veel potentie heeft om door te groeien vind ik 40 miljoen, maar ik zou eigenlijk hoger inzetten.

Dynamische middenvelders met veel creativiteit en scorend vermogen, zoals Kokcu, zijn in mijn beleving ook veel waard. Turks international, presteert nu al 2 jaar op een constant hoog niveau en ook hij heeft nog de nodige groeiruimte. Vanaf 35 miljoen gaan praten, maar eigenlijk ook hoger inzetten.

Verdedigers zijn helaas minder waard, al lijken de recente transfers van Ajax een ander verhaal te vertellen. Vanaf 25 miljoen gaan praten lijkt me acceptabel bij iemand als Hancko of Geertruida, maar zeker niet daaronder.

De algehele strekking zou in elk geval moeten zijn dat de tijden dat wij de Aldi van Europa waren definitief voorbij zijn. We zullen richting Ajax/Benfica achtige bedragen moeten gaan, ook in het belang van verdere groei van onze club naar de status van absolute topclub in Nederland.


Wellicht ook gelezen dat Aldi de duurste super in Nederland is?


Nee, maar jij hebt dit ergens gelezen?


Google news. De vergelijking vond ik aardig gevonden. Onze spelers hadden eerst een lagere waarde en straks een hoge waarde. :D

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 06 april 2023 om 20:27:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 06 april 2023 om 13:08:

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 05 april 2023 om 15:59:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 05 april 2023 om 11:41:

Grotendeels eens, al moet je ook differentiëren naar de positie, leeftijd, potentie en restwaarde van een speler. Daarnaast weegt natuurlijk ook zwaar mee hoe essentieel een speler is en wat de bezetting is op een bepaalde positie. Het vertrek van een Geertruida is qua bezetting beter op te vangen dan een Hancko bijvoorbeeld.

Aanvallers zijn doorgaans het meest waard, zeker als ze nog jong zijn met veel restwaarde en potentie. De genoemde bedragen van 25 miljoen voor Gimenez vind ik veel te laag. Zeker als je ziet voor welke bedragen de beste aanvallers van PSV zijn vertrokken. Het minimumbedrag voor een speler die Europees presteert en nog veel potentie heeft om door te groeien vind ik 40 miljoen, maar ik zou eigenlijk hoger inzetten.

Dynamische middenvelders met veel creativiteit en scorend vermogen, zoals Kokcu, zijn in mijn beleving ook veel waard. Turks international, presteert nu al 2 jaar op een constant hoog niveau en ook hij heeft nog de nodige groeiruimte. Vanaf 35 miljoen gaan praten, maar eigenlijk ook hoger inzetten.

Verdedigers zijn helaas minder waard, al lijken de recente transfers van Ajax een ander verhaal te vertellen. Vanaf 25 miljoen gaan praten lijkt me acceptabel bij iemand als Hancko of Geertruida, maar zeker niet daaronder.

De algehele strekking zou in elk geval moeten zijn dat de tijden dat wij de Aldi van Europa waren definitief voorbij zijn. We zullen richting Ajax/Benfica achtige bedragen moeten gaan, ook in het belang van verdere groei van onze club naar de status van absolute topclub in Nederland.


Wellicht ook gelezen dat Aldi de duurste super in Nederland is?


Nee, maar jij hebt dit ergens gelezen?


Google news. De vergelijking vond ik aardig gevonden. Onze spelers hadden eerst een lagere waarde en straks een hoge waarde. :D



Die zag ik niet aankomen maar heb je artikel gevonden, laten we dan maar de Aldi van Europa worden haha. :B

 

+1/-0

Wilde dit in het Aursnes topic zetten maar blijkbaar heeft hij nooit een eigen topic gehad?

https://www.fr12.nl/nieuws/sl-benfica-nog-steeds-verbaasd-over-transfersom-aursnes?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&u
tm_campaign=Headliner.nl
link


Vind nog steeds schandalig dat ze hem hebben laten gaan voor dat bedrag.
Er was ook a; genoeg binnen gekomen en hij was er pas net.

 

+1/-0

Ik denk dat ze met Aursnes afspraken hadden gemaakt die ze nakwamen.

 

+1/-0

En daarbij: we zaten nog niet in de positie om uitzonderlijke bedragen te vragen. Daar moet je toch een track-record voor hebben: spelers die slagen in het buitenland (dat lijkt nu te gebeuren met Aursnes, Malacia en in mindere mate Senesi en Sinisterra), langer succes in Europa, spelen om het kampioenschap. Zo werkt de markt nu eenmaal. Ajax heeft dat al jarenlang opgebouwd en die kunnen dus ook na een flutseizoen 40/50 miljoen vangen voor Kudus. Wij komen nu langzaam in dat vliegwiel. Zo gaat het ons ook helpen als Kokcu en wat later Gimenez en Geertruida succes over de grens hebben.

Afgelopen zomer was gewoon de eerste transferzomer dat we redelijk konden cashen. Daarvoor waren het telkens incidenten met Kuyt of Karsdorp achtige transfers.

 

+1/-0

Aursnes wilde zijn contract niet openbreken, en had na zijn eerste jaar nog een contract van twee seizoenen.

Aursnes doet/deed aan carrièreplanning, tekent bewust voor een bepaald aantal jaar om uiteindelijk goedkoop/gratis een volgende stap te maken. Niemand had aan zien komen hoe snel het met hem ging tijdens zijn seizoen bij Feyenoord, hijzelf ook niet. Toen ontstond er interesse van Benfica, en ik denk dat voor beide partijen de afweging snel was gemaakt.

Hij wilde die overstap maken. Feyenoord kon een gigantische winst op de speler maken. En met nog twee jaar contract was de verwachting niet dat Aursnes de zomer dáárop (aankomende zomer) voor een soortgelijk bedrag verkocht zou kunnen worden. Met de wetenschap van nu, kun je wellicht concluderen dat dit wél reëel was geweest. Maar voor hetzelfde geldt had Feyenoord nu 'een tussenjaar' gehad, en er niet zo geweldig voor gestaan.

Natuurlijk blijft het 'zonde' dat Feyenoord Aursnes niet kon behouden, en kijkend naar zijn kwaliteiten en prestaties is de transfersom voor Benfica een goede deal geweest. Maar ik denk dat Feyenoord óók een goede deal heeft gemaakt, gek genoeg.

 

+1/-0

Kokcu en ook Geertruida zijn wel klaar voor een volgende stap, hebben het over een langere tijd laten zien en daar kan je nu veel voor vragen. Die moet je verkopen om verder teinvesteren. Verder weet je ook nog niet wat er gaat gebeuren met Alireza, Dilrosun, Danilo, Szymanski, Idrissi. Kan me ook voorstellen dat die na kampioenschap mischien weer in buitenland willen spelen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:




Ik reken op een vertrek van Kökçü , en ondanks zijn verlenging denk ik dat er met Geertruida ook afspraken zijn gemaakt over een transfer. Wellicht dat ook Pedersen weg gaat, als er interesse in hem ontstaat.

Voor wat betreft de andere spelers die je noemt, een mogelijk vertrek van ieder van hen heeft uiteenlopende redenen/grond voor zowel speler als Feyenoord.

Jahanbakhsh heeft een goede leeftijd om nog een stap te maken, en heeft een goed jaar achter de rug. MIsschien wil je die als club en spelers te gelde maken. Anderzijds zou het geen ramp zijn als hij nog een seizoen blijft. De bijdrage van Dilrosun is beperkt gebleven dit seizoen, wellicht ziet hij komend seizoen méér kansen op speeltijd; of wil hij vertrekken vanwege een gebrek daaraan. Als club zou je kunnen stellen dat je met een vertrek van hem 'doorselecteert' als je verwacht een betere optie aan te kunnen trekken. Danilo is min of meer hetzelfde verhaal. Szymański is een geweldenaar. Als Feyenoord een manier kan vinden om hem vast te leggen (transfersom én salaris) denk ik dat hij volgend jaar of het jaar daarop een geweldige transfer kan maken richting de Europese (sub)top. De vraag is alleen of hij dat niet nú al kan, en wat zijn plannen zijn. Idrissi verdient tenslotte een salaris bij Sevilla wat Feyenoord moeilijk kan betalen, en ik verwacht dat de club een deel van zijn aanschafwaarde zal willen terugverdienen. Hij is 27, Feyenoord moet voor hem geen miljoenen betalen.

Feyenoord heeft twee ijzers in het vuur, waarvan ik verwacht dat het gewilde spelers kan overtuigen om tóch te blijven. Het eerste is het vooruitzicht om Champions League te gaan spelen. Ik denk buiten Kökçü, Szymański en Geertruida weinig spelers in de huidige selectie een overstap kunnen maken naar een grotere competitie en bij een club terechtkomen die ook Champions League speelt. En waar ze veel aan spelen zullen toekomen. Daarnaast bestaat er nog altijd een kans dat Slot blijft. Ik acht die niet gering. En ik denk dat er flink wat spelers zullen zijn die de beslissing over hun toekomst (deels) laten afhangen van het aanblijven van Slot.

Als Feyenoord Champions League speelt (dat kan bijna niet meer fout gaan) en Slot blijft, zie ik het elftal (nog) niet zo snel uit elkaar vallen. Er zullen 3 en misschien 4 spelers vertrekken, los van de huurlingen. Maar het overgrote deel blijft, en kan aangevuld worden met aankopen.

 

+1/-0

Sevilla scout drietal bij Cambuur - Feyenoord

FC Sevilla is ook geen club die normaliter hoge transfersommen betaalt. Ze zijn zoals ook Benfica en Borussia Dortmund er goed in spelers voor acceptabele bedragen aan te trekken en na een ontwikkeling met goede winst te verkopen.

Ze doen eigenlijk dátgene wat Feyenoord ook graag wil doen, en ik vind dat Feyenoord inmiddels deze clubs 'voorbij' is. De transferbedragen die Feyenoord voor haar (sleutel)spelers moet verlangen, liggen hoger dan waar deze clubs zich over het algemeen voor versterken.

Het is voor bepaalde spelers zélf misschien een ideale tussenstap, maar Feyenoord hoeft daar niet in mee te gaan als het bod niet voldoet. Kökçü wordt met de week méér waard, je kunt je afvragen of Sevilla hem nog kan betalen. Wieffer moet je nog zeker één seizoen behouden, ik denk ook niet dat hij zélf al weg wil.

Dat ze komen kijken hoe Idrisse het doet, vind ik niet gek. Dat is toch een stukje begeleiding wat erbij hoort als je spelers verhuurd.

 

+1/-0

Zo te zien kunnen we het beter over uitgaande transfers hebben dan inkomende ;)

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 04 juli 2023 om 11:04:

Zo te zien kunnen we het beter over uitgaande transfers hebben dan inkomende ;)



Heb het idee dat er alleen nog wat bijkomt als er nog iemand weggaat. Zelf hoop ik dat er nu niemand meer weggaat maar dan zal je over een jaar wel weer leegloop zien.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 04 juli 2023 om 12:26:

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 04 juli 2023 om 11:04:

Zo te zien kunnen we het beter over uitgaande transfers hebben dan inkomende ;)



Heb het idee dat er alleen nog wat bijkomt als er nog iemand weggaat. Zelf hoop ik dat er nu niemand meer weggaat maar dan zal je over een jaar wel weer leegloop zien.



Dan hebben we alleen maar meer slagkracht, dus dan is het minder heftig en kun je sneller vooraf handelen.

Er komt echt nog wel wat bij.

Er moeten minstens 3 basisspelers vervangen worden voor 3 basis waardige spelers.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Uitgaande Transfers