Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Riechedly Bazoer

Deze normale topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5

open/sluit de onderstaande quote:

Beer schreef op 18 januari 2022 om 10:14:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 17 januari 2022 om 14:13:

open/sluit de onderstaande quote:

Beer schreef op 17 januari 2022 om 12:51:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 16 januari 2022 om 14:30:

Vond hem gisteren totaal niet opvallen, die Openda daarentegen lijkt me een goede aanwinst voor volgend jaar in de spits.


Bazoer was zaterdag de beste man op het veld. Openda is alleen goed als je countert. Onder slot heb je niks aan een centrumspits die alleen maar diep gaat.

Overigens zou Nelson wel eens naar Openda moeten kijken, Nelson is sneller maar zou nooit zonder bal een diepteloop maken.


Werd gehyped door Gouka van het AD, maar Geertruida speelde mijns inziens een veel betere wedstrijd dan Bazoer achterin. Voor iemand die in een 5 mans verdediging alle vrijheid en ruimte krijgt mag je meer verwachten vind ik.

Alle kansen van Vitesse en de goal kwamen uit zijn pas. Liep alles dicht, won ieder duel, Linssen had die in zijn zak.. Heeft niks met Gouka te maken, hij was gewoon erg goed.


Of jouw lat ligt lager.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 18 januari 2022 om 11:59:

open/sluit de onderstaande quote:

Beer schreef op 18 januari 2022 om 10:14:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 17 januari 2022 om 14:13:

open/sluit de onderstaande quote:

Beer schreef op 17 januari 2022 om 12:51:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 16 januari 2022 om 14:30:

Vond hem gisteren totaal niet opvallen, die Openda daarentegen lijkt me een goede aanwinst voor volgend jaar in de spits.


Bazoer was zaterdag de beste man op het veld. Openda is alleen goed als je countert. Onder slot heb je niks aan een centrumspits die alleen maar diep gaat.

Overigens zou Nelson wel eens naar Openda moeten kijken, Nelson is sneller maar zou nooit zonder bal een diepteloop maken.


Werd gehyped door Gouka van het AD, maar Geertruida speelde mijns inziens een veel betere wedstrijd dan Bazoer achterin. Voor iemand die in een 5 mans verdediging alle vrijheid en ruimte krijgt mag je meer verwachten vind ik.

Alle kansen van Vitesse en de goal kwamen uit zijn pas. Liep alles dicht, won ieder duel, Linssen had die in zijn zak.. Heeft niks met Gouka te maken, hij was gewoon erg goed.


Of jouw lat ligt lager.


Nee

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 18 januari 2022 om 10:41:

open/sluit de onderstaande quote:

Beer schreef op 18 januari 2022 om 10:33:

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 18 januari 2022 om 10:29:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 18 januari 2022 om 00:44:

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 17 januari 2022 om 13:15:

Bazoer gaat lekker cashen van de zomer die gaat dan niet meer naar ons toe. Hij gaat dan voor een topsalaris en flinke som aan tekengeld.



Ja was bij Wolfsburg en Porto ook een groot succes, waarna hij met hangende pootjes bij Utrecht kwam netals Ihattaren.
Als hij echt internationaal nog wil doorbreken is Feyenoord een betere optie.


Moet je een speler halen, die in het buitenland niet geslaagd is?


Genoeg voorbeelden van spelers die heel waardevol waren bij ons die in andere landen zijn zijn geslaagd. Het gaat erom of hij het aankan en of er rek in zit.


Berghuis was niet goed genoeg voor Feyenoord, en dan bedoel ik vooral zijn mentaliteit. Kun jij voorbeelden geven van spelers die in het buitenland niet slaagden, maar bij Feyenoord wel?



Pelle

 

+1/-0

Laatste jaren: El Ahamdi, Berghuis, Til, Jones, Dessers,

Dit bericht is gewijzigd op 18 januari 2022, 17:53:02.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Gio4ever schreef op 18 januari 2022 om 13:33:

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 18 januari 2022 om 10:41:

open/sluit de onderstaande quote:

Beer schreef op 18 januari 2022 om 10:33:

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 18 januari 2022 om 10:29:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 18 januari 2022 om 00:44:

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 17 januari 2022 om 13:15:

Bazoer gaat lekker cashen van de zomer die gaat dan niet meer naar ons toe. Hij gaat dan voor een topsalaris en flinke som aan tekengeld.



Ja was bij Wolfsburg en Porto ook een groot succes, waarna hij met hangende pootjes bij Utrecht kwam netals Ihattaren.
Als hij echt internationaal nog wil doorbreken is Feyenoord een betere optie.


Moet je een speler halen, die in het buitenland niet geslaagd is?


Genoeg voorbeelden van spelers die heel waardevol waren bij ons die in andere landen zijn zijn geslaagd. Het gaat erom of hij het aankan en of er rek in zit.


Berghuis was niet goed genoeg voor Feyenoord, en dan bedoel ik vooral zijn mentaliteit. Kun jij voorbeelden geven van spelers die in het buitenland niet slaagden, maar bij Feyenoord wel?



Pelle



Pelle heeft een paar prima jaren in de PL gehad nadat hij ons verruilde voor Southampton.

 

+1/-0

Bazoer was ooit de kroonprins bij de rivaal, hij heeft het wel in zich doet dingen die je niet verwacht maar is ook een ongeleid projectiel.

 

+1/-0

Je moet niet enkel kijken wat een speler presteert maar ook of hij in een selectie " past ". Het is altijd een delicaat evenwicht. Is de speler een volkomen idioot maar speelt hij als een God en accepteert de selectie nukken en een ego van hier tot Tokio, dan is het prima, you never know, maar de speler zelf moet ook willen.

 

+1/-0

Hier kan ondertussen wel een slotje op, die jongen komt niet meer.

 

+1/-0

is hij nog een optie? Of toch niet?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 27 mei 2022 om 13:34:

is hij nog een optie? Of toch niet?



Lijkt me nog steeds een goede opvolger voor Kokcu, ook al draait bazoer wel een mindere tweede seizoenshelft. En transfervrij he

 

+1/-0

Schijnt weer in beeld te zijn volgens FTM maar op basis van de tweede seizoenshelft zouden bij mij de twijfels overheersen als ik TD was (voor de duidelijkheid, ik was na de eerste seizoenshelft ook al sceptisch over zijn meerwaarde). Het is geen slechte voetballer, maar hij draait alleen als het team lekker draait in een 5-3-2 formatie en hij heeft wel veel mentaliteitsproblemen gehad in het verleden. Vandaag is weer een goed voorbeeld daarvan, geeft niet thuis tegen AZ.

Bij ons komt hij tekort voor het middenveld, want hij mist de dynamiek en het loopvermogen van Kökcü. Achterin denk ik dat hij de verdedigende kwaliteit van Senesi ontbeert. Opbouwend zou hij wellicht wel iets kunnen toevoegen, maar bij ons gaat hij veel minder de ruimte kunnen vinden dan bij het counterende Vitesse. De speelstijl is fundamenteel anders. Ik hoop eigenlijk dat we een categorie hoger inzetten en dit soort subtoppers links laten liggen. Hij zal een fors tekengeldbedrag vragen, dus ik schat in dat een kapitaalkrachtiger club meer kans maakt.

 

+1/-0

Ik sta niet te springen om Bazoer.

 

+1/-0

Ik denk dat Bazoer een hele goede optie is voor Feyenoord. Hij kan op veel posities uit de voeten, hij kan mee in de speelwijze die Slot wil spelen en is transfervrij. Dat laatste is een voor- en een nadeel. Hij zal een flink salaris willen, en opties hebben in het buitenland die aan zijn financiele eisen kunnen voldoen. Als Bazoer echt naar Feyenoord wil, denk ik dat we er een goede versterking aan hebben.

 

+1/-0

Vind hem ook een goede speler. Wil zich best bewijzen en misschien kan hij zo in de kijker komen voor het WK.

 

+1/-0

Marseille schijnt ook in de markt te zijn.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Riechedly Bazoer