Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Joey Veerman

Deze normale topic is open en bestaat uit 6 pagina's: 1 2 3 4 5 6

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 03 januari 2022 om 23:50:

open/sluit de onderstaande quote:

blaak schreef op 03 januari 2022 om 23:46:

Deze transfer is nu weer typisch een Feyenoord faal, waarom deze speler niet gehaald toen hij nog bij Volendam speelde.
PSV tikt de 6 miljoen gewoon af, het ontbreekt Feyenoord aan goede scouting en zakelijk inzicht helaas.



Ben het met je eens. We staan weer zwaar voor lul tov de hele voetbalwereld. De club van we willen zo graag meedoen maar we kunnen niet oftewel de armoedzaaiers van Zuid. Wat een afgang weer. Waarom meld je je in de eerste plaats als je weet dat je m toch niet kan betalen?
En wat Veerman zelf betreft; hij is blijkbaar allang uit die Feyenoordpyjama gegroeid.



Nou, ik totaal niet.

Waarom zou je voor lul staan als je een speler wil hebben maar niet meer dan een bepaalde transfersom kan/wil betalen voor hem?

Dat een andere club bereid is meer te betalen kan gebeuren. Daar heb je geen invloed op, dus er is niets waarin je als club/organisatie faalt. Je doet niets fout, in deze situatie.

Ik heb echt mijn bedenkingen of PSV wel een goede club voor Veerman is. Als je ziet hoe ze spelen en welke structuur er geboden wordt waarin je als jongere speler die zich moet ontwikkelen terechtkomt; lijkt me allerminst ideaal.

Maar het is Veermans keuze. De clubs lijken eruit te zijn, en kennelijk wil hij best naar Eindhoven. Hij wel.

Het voordeel is; nu ettert deze transfer niet nog weken door en kan Feyenoord (hopelijk) doorschakelen naar een volgende versterking. Misschien een gekke gedachte, maar zou Ludovit Reis niet een optie zijn?

 

+2/-0

Denk dat Slot niet blij is, die had Veerman er heel graag bijgehaald. Die loopt nu ook keihard tegen de (on)mogelijkheden aan van Feyenoord. Zeker nu een ervaren middenvelder als Diemers vertrekt zal je toch wat achter de hand moeten hebben. Ik hoor hier vaak de namen vallen van Milambo en Hartjes maar die zijn nog veel te licht voor het grote werk en daar komt bij dat Slot dagelijks werkt met die gasten dus precies weet hoever die jongens zijn.

 

+1/-0

Nou dan Tony Vilheena maar verwelkomen?

 

+1/-0

Aaah Pröpper stopt per direct bij Philips. Dat verklaart het snelle handelen van PSV. Dat zal van grote invloed zijn geweest op Veermans keuze. Kansen op speeltijd een stuk groter nu.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 04 januari 2022 om 12:17:

Nou dan Tony Vilheena maar verwelkomen?



Ik zie op Twitter allemaal enthousiaste reacties. Ik ben niet zo overtuigd of we zo een type nodig hebben nu en zullen die oligarchen hem zomaar laten gaan?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 04 januari 2022 om 12:36:

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 04 januari 2022 om 12:17:

Nou dan Tony Vilheena maar verwelkomen?



Ik zie op Twitter allemaal enthousiaste reacties. Ik ben niet zo overtuigd of we zo een type nodig hebben nu en zullen die oligarchen hem zomaar laten gaan?




Hij zal wel voor de linksbackplaats gehaald worden. Daar speelt hij nu en ik ben wel enthousiast

 

+1/-0

Ik denk ook dat die Veerman zelf meer gaat verdienen als bij Feyenoord,en geld bepaald helaas.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 04 januari 2022 om 12:36:

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 04 januari 2022 om 12:17:

Nou dan Tony Vilheena maar verwelkomen?



Ik zie op Twitter allemaal enthousiaste reacties. Ik ben niet zo overtuigd of we zo een type nodig hebben nu en zullen die oligarchen hem zomaar laten gaan?


Ik vind dit een nog mindere optie dan Veerman, voetballend schat ik Vilhena een stuk lager in dan Kokcu.

 

+1/-0

Mee eens, met De Vilhena gaan we niet béter worden en ik denk dat we daar ons toch op moeten richten. Veerman was okay geweest maar ik had daar nooit het gevoel bij dat hij zou komen, PSV voert de " kaap weg " tactiek, ik geef ze geen ongelijk. Feyenoord suddert als vanouds de winter in en uit.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 04 januari 2022 om 13:20:

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 04 januari 2022 om 12:36:

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 04 januari 2022 om 12:17:

Nou dan Tony Vilheena maar verwelkomen?



Ik zie op Twitter allemaal enthousiaste reacties. Ik ben niet zo overtuigd of we zo een type nodig hebben nu en zullen die oligarchen hem zomaar laten gaan?


Ik vind dit een nog mindere optie dan Veerman, voetballend schat ik Vilhena een stuk lager in dan Kokcu.



we hebben het over de linksback Tony

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 04 januari 2022 om 13:37:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 04 januari 2022 om 13:20:

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 04 januari 2022 om 12:36:

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 04 januari 2022 om 12:17:

Nou dan Tony Vilheena maar verwelkomen?



Ik zie op Twitter allemaal enthousiaste reacties. Ik ben niet zo overtuigd of we zo een type nodig hebben nu en zullen die oligarchen hem zomaar laten gaan?


Ik vind dit een nog mindere optie dan Veerman, voetballend schat ik Vilhena een stuk lager in dan Kokcu.



we hebben het over de linksback Tony



Ronald Koeman heeft hem als eerste op linksback gezet bij Oranje.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 04 januari 2022 om 12:49:

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 04 januari 2022 om 12:36:

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 04 januari 2022 om 12:17:

Nou dan Tony Vilheena maar verwelkomen?



Ik zie op Twitter allemaal enthousiaste reacties. Ik ben niet zo overtuigd of we zo een type nodig hebben nu en zullen die oligarchen hem zomaar laten gaan?




Hij zal wel voor de linksbackplaats gehaald worden. Daar speelt hij nu en ik ben wel enthousiast



Dus een middenvelder blijkt niet haalbaar en dan haal je maar iemand als linksback?

 

+1/-0

is dus op meerdere plaatsen inzetbaar

 

+1/-0

Vilhena? Ik lees het nu en moet eerlijk zeggen dat ik wel enthousiast ben. Mensen hier die hem lager inschatten dan Veerman zijn volgens mij vergeten dat Tony basisspeler was tijdens het laatste kampioenschap. Dat kan Joey Veerman niet zeggen.

Tony is echt een goede speler.

'Pas' 27 jaar, als je hem kunt halen en betalen (vooral qua salaris zal dat een flinke investering worden) haal je voor de komende jaren een topspeler in huis. Ik neem aan dat hij inmiddels constanter is geworden, en in Rusland niet helemaal stilgestaan heeft. Heeft power, scorend vermogen en is voetballend heel behoorlijk. Kan op meerdere posities uit de voeten en wellicht een dragende rol op zich nemen waardoor het inpassen van jonge talenten weer gemakkelijker wordt.

Oh, en hij kan op meerdere posities uit de voeten, volgens wvH. Is ook handig.

 

+1/-0

Lachen als het blijkt om Henk Veerman te gaan :)

 

+1/-0

The design you've come up with is distinctive compared to other designs. I'd like to tell you that you're doing an excellent job.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 6 pagina's: 1 2 3 4 5 6

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Joey Veerman