Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Dit zou best eens wat kunnen zijn voor Feyenoord

Deze normale topic is open en bestaat uit 45 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 41 42 43 44 45

Salomon Kalou zoekt een nieuwe club. Zou fantastisch zijn om hem weer in het Feyenoord tricot te mogen aanschouwen

 

+1/-0

Ook ik zou hem een contract voor anderhalf jaar geven. Kun je geen buil aan vallen.

 

+1/-0

Klopt Kalou staat op mijn lijst kan ook in de spits. In de zomer transfervrij. Mss kan je hem huren en dan volgend seizoen een contract aanbieden.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

arrow1 schreef op 16 januari 2020 om 09:26:

Sinisterra, Senesi, Berghuis, zijn premium-spelers, dan even niks, vervolgens Kökçü, Larsson, dan even niks om misschien Fer te noemen en natuurlijk Bijlow. Dat is te weinig.Kunnen makkelijk vier of vijf weg. Dure Vermeer is al weg, zijn vlot van de hand te doen : Toornstra, Narsingh, Ié, Botteghin, v d Heijden, Jorgensen, spelers die niets toevoegen



Grotendeels met je eens maar vind jij Senesi en Sinisterra premium spelers? Sinisterra maakt een goeie ontwikkeling door maar 2 doelpunten maken als vaak spits en vleugel speler in 17 competitie duels is gewoon veeeel te weinig. En heeft nog maar een 1 jarig contract.

Senesi heeft geen snelheid en kon met ruimte niet voetballen dat beperkt je enorm in je speelstijl opties. Zie speels tijl stam waar hij niet in rendeerde. Zoals Advocaat speelt lijkt Botteghin ook weer een een bruikbare verdediger dat zegt genoeg.

Berghuis, Fer (Fer snel verlengen) en Bijlow (al moeten die cruciale fouten wel echt uit zijn spel) zijn ook bij mij als enige niet te koop. Haps en Jorgensen zijn ook wel ok maar te vaak geblesseerd.

Kokcu mag je ophalen voor een mooie prijs in de eerste seizoenshelft ook maar 2 doelpunten in de eredivisie en 0 assists vrij dramatisch voor een creatieve middenvelder.

Larsson word hier niks meer ben ik bang heeft na dit seizoen ook nog maar een 1 jarig contract... Heeft wel voetbal kwaliteiten maar te weinig snelheid als vleugel speler en levert niet genoeg arbeid. Als 10 zou ik hem wel nog eens willen zien.

Karsdorp zou ik testen als middenvelder. Narsingh testen als rechts back want Geertruida maakt teveel fouten en levert aanvallend te weinig.

De rest voor zoveel mogelijk verkopen.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 16 januari 2020, 19:43:30.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Feyenoordopnummer1 schreef op 16 januari 2020 om 19:11:

open/sluit de onderstaande quote:

arrow1 schreef op 16 januari 2020 om 09:26:

Sinisterra, Senesi, Berghuis, zijn premium-spelers, dan even niks, vervolgens Kökçü, Larsson, dan even niks om misschien Fer te noemen en natuurlijk Bijlow. Dat is te weinig.Kunnen makkelijk vier of vijf weg. Dure Vermeer is al weg, zijn vlot van de hand te doen : Toornstra, Narsingh, Ié, Botteghin, v d Heijden, Jorgensen, spelers die niets toevoegen



Grotendeels met je eens maar vind jij Senesi en Sinisterra premium spelers? Sinisterra maakt een goeie ontwikkeling door maar 2 doelpunten maken als vaak spits en vleugel speler in 17 competitie duels is gewoon veeeel te weinig. En heeft nog maar een 1 jarig contract.

Senesi heeft geen snelheid en kon met ruimte niet voetballen dat beperkt je enorm in je speelstijl opties. Zie speels tijl stam waar hij niet in rendeerde. Zoals Advocaat speelt lijkt Botteghin ook weer een een bruikbare verdediger dat zegt genoeg.

Berghuis, Fer (Fer snel verlengen) en Bijlow (al moeten die cruciale fouten wel echt uit zijn spel) zijn ook bij mij als enige niet te koop. Haps en Jorgensen zijn ook wel ok maar te vaak geblesseerd.

Kokcu mag je ophalen voor een mooie prijs in de eerste seizoenshelft ook maar 2 doelpunten in de eredivisie en 0 assists vrij dramatisch voor een creatieve middenvelder.

Larsson word hier niks meer ben ik bang heeft na dit seizoen ook nog maar een 1 jarig contract... Heeft wel voetbal kwaliteiten maar te weinig snelheid als vleugel speler en levert niet genoeg arbeid. Als 10 zou ik hem wel nog eens willen zien.

Karsdorp zou ik testen als middenvelder. Narsingh testen als rechts back want Geertruida maakt teveel fouten en levert aanvallend te weinig.

De rest voor zoveel mogelijk verkopen.



Het blijft leuk om als supporter te speculeren over aan- en verkopen, jammer alleen is dat de leiding van Feyenoord die er echt over gaat niet meeleest.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

blaak schreef op 16 januari 2020 om 22:32:

open/sluit de onderstaande quote:

Feyenoordopnummer1 schreef op 16 januari 2020 om 19:11:

open/sluit de onderstaande quote:

arrow1 schreef op 16 januari 2020 om 09:26:

Sinisterra, Senesi, Berghuis, zijn premium-spelers, dan even niks, vervolgens Kökçü, Larsson, dan even niks om misschien Fer te noemen en natuurlijk Bijlow. Dat is te weinig.Kunnen makkelijk vier of vijf weg. Dure Vermeer is al weg, zijn vlot van de hand te doen : Toornstra, Narsingh, Ié, Botteghin, v d Heijden, Jorgensen, spelers die niets toevoegen



Grotendeels met je eens maar vind jij Senesi en Sinisterra premium spelers? Sinisterra maakt een goeie ontwikkeling door maar 2 doelpunten maken als vaak spits en vleugel speler in 17 competitie duels is gewoon veeeel te weinig. En heeft nog maar een 1 jarig contract.

Senesi heeft geen snelheid en kon met ruimte niet voetballen dat beperkt je enorm in je speelstijl opties. Zie speels tijl stam waar hij niet in rendeerde. Zoals Advocaat speelt lijkt Botteghin ook weer een een bruikbare verdediger dat zegt genoeg.

Berghuis, Fer (Fer snel verlengen) en Bijlow (al moeten die cruciale fouten wel echt uit zijn spel) zijn ook bij mij als enige niet te koop. Haps en Jorgensen zijn ook wel ok maar te vaak geblesseerd.

Kokcu mag je ophalen voor een mooie prijs in de eerste seizoenshelft ook maar 2 doelpunten in de eredivisie en 0 assists vrij dramatisch voor een creatieve middenvelder.

Larsson word hier niks meer ben ik bang heeft na dit seizoen ook nog maar een 1 jarig contract... Heeft wel voetbal kwaliteiten maar te weinig snelheid als vleugel speler en levert niet genoeg arbeid. Als 10 zou ik hem wel nog eens willen zien.

Karsdorp zou ik testen als middenvelder. Narsingh testen als rechts back want Geertruida maakt teveel fouten en levert aanvallend te weinig.

De rest voor zoveel mogelijk verkopen.



Het blijft leuk om als supporter te speculeren over aan- en verkopen, jammer alleen is dat de leiding van Feyenoord die er echt over gaat niet meeleest.



In Senesi en Sinesterra zit wel rek. Kun je veel meer uit halen. Berghuis is voor Feyenoord een topper die je echter blijft moet blijven motiveren, Fer, Bijlow en Larsson zijn wel okay maar erg wisselvallig, dan houdt 't op.

 

+1/-0

In voetbalpraat van Fox is geopperd dat Feyenoord Guus Til zou moeten huren. Zit op dood spoor in Rusland. Goed idee??

 

+1/-0

Nee vond Till nooit zoveel bijzonders en blijkt nu ook in Rusland.

 

+1/-0

Als je een middenvelder wil huren dan Riedewald (voor zijn multi inzetbaarheid kan op het middenveld links back en als linker centrale verdediger worden ingezet), de guzman (einde van het seizoen transfervrij) en van Ginkel (einde van het seizoen transfervrij).

Beste is Bazoer kopen. Heeft een klik met Advocaat.

Hebben aan het begin van het seizoen al zitten snurken toen je die voor bijna niks kon halen.

Ideaal plaatje is deze winter minimaal Kokorin (nu huur dan contract aanbieden), Bazoer (koop) en riedewald (huren) halen. Krijgt iedere linie een versterking. Is Advocaat blij en blijft ie nog een seizoen.

Als deze weg gaan: kelly, botteghin, vermeer, tapia, van der heijden, ayoub. En alle jeugd verhuurt (burger, malacia, geertruida, burger, azarkan, toure, bannis, hall, johnston, bouchataoui).

Zou ik naast die eerder genoemde 3 (riedewald, kokorin, bazoer) nog halen: Assaidi, emnes, honda drenthe en douglas-teixera. Half jaar contracten geven. En eenzijdige lange opties. En kijken of ze wat toevoegen. Dan in de zomer weer door selecteren.

Die transfervrije spelers zijn zelfs uit vorm van een beter niveau dan onze jeugd. Zo gat het algemene niveau van de selectie omhoog.

Heeft de jeugd aan het eind van het seizoen meer ervaring opgedaan en meer gespeeld. Kan je kijken of die transfervrije spelers nog wat waren.

Volgend seizoen door selecteren.

en halen transfervrije: Kalou, elia, linssen, van wolfswinkel, Chong, foor, van ginkel, de guzman, (janmaat), Donk, letschert, wuytens, vorm/stekelenburg.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 17 januari 2020, 18:51:32.

 

+1/-0

Iedere keer hetzelfde riedeltje :D

Bazoer ook echt, die bakt er geen fluit van bij Vitesse. Die loopt rond met een gigantische air maar voetballen doet hij niet aan.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Lionel Messi schreef op 17 januari 2020 om 20:20:

Iedere keer hetzelfde riedeltje :D

Bazoer ook echt, die bakt er geen fluit van bij Vitesse. Die loopt rond met een gigantische air maar voetballen doet hij niet aan.



klopt herhalen herhalen herhalen op ten duur blijft het dan bij mensen hangen.

Precies Bazoer is dus lekker goedkoop. Onder advocaat zie ik hem weer opbloeien. Advocaat vind bazoer een topper. Kent hem uit zijn fc utrecht tijd. Advocaat heeft met zijn ervaring echt wel kijk op goeie spelers.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 17 januari 2020, 20:48:21.

 

+1/-0

Wat kraam jij een partij bagger uit.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Feyenoordopnummer1 schreef op 17 januari 2020 om 18:33:

Als je een middenvelder wil huren dan Riedewald (voor zijn multi inzetbaarheid kan op het middenveld links back en als linker centrale verdediger worden ingezet), de guzman (einde van het seizoen transfervrij) en van Ginkel (einde van het seizoen transfervrij).

Ideaal plaatje is deze winter minimaal Kokorin (nu huur dan contract aanbieden), Bazoer (koop) en riedewald (huren) halen.

en halen transfervrije: Kalou, elia, linssen, van wolfswinkel, Chong, foor, van ginkel, de guzman, (janmaat), Donk, letschert, wuytens, vorm/stekelenburg.



Ja goed idee zeg en laten we ze allemaal 3 miljoen per jaar aan salaris geven

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Feyenoordopnummer1 schreef op 17 januari 2020 om 18:33:

Als je een middenvelder wil huren dan Riedewald (voor zijn multi inzetbaarheid kan op het middenveld links back en als linker centrale verdediger worden ingezet), de guzman (einde van het seizoen transfervrij) en van Ginkel (einde van het seizoen transfervrij).

Beste is Bazoer kopen. Heeft een klik met Advocaat.

Hebben aan het begin van het seizoen al zitten snurken toen je die voor bijna niks kon halen.

Ideaal plaatje is deze winter minimaal Kokorin (nu huur dan contract aanbieden), Bazoer (koop) en riedewald (huren) halen. Krijgt iedere linie een versterking. Is Advocaat blij en blijft ie nog een seizoen.

Als deze weg gaan: kelly, botteghin, vermeer, tapia, van der heijden, ayoub. En alle jeugd verhuurt (burger, malacia, geertruida, burger, azarkan, toure, bannis, hall, johnston, bouchataoui).

Zou ik naast die eerder genoemde 3 (riedewald, kokorin, bazoer) nog halen: Assaidi, emnes, honda drenthe en douglas-teixera. Half jaar contracten geven. En eenzijdige lange opties. En kijken of ze wat toevoegen. Dan in de zomer weer door selecteren.

Die transfervrije spelers zijn zelfs uit vorm van een beter niveau dan onze jeugd. Zo gat het algemene niveau van de selectie omhoog.

Heeft de jeugd aan het eind van het seizoen meer ervaring opgedaan en meer gespeeld. Kan je kijken of die transfervrije spelers nog wat waren.

Volgend seizoen door selecteren.

en halen transfervrije: Kalou, elia, linssen, van wolfswinkel, Chong, foor, van ginkel, de guzman, (janmaat), Donk, letschert, wuytens, vorm/stekelenburg.



Kalou is nu 34 en is gewoon op.
Elia (zie Kalou).
Linssen is niet goed genoeg
van Wolfswinkel moet eerst maar eens zien te herstellen.
Chong zou idd een goede aanwinst zijn, maar is niet haalbaar.
De Guzman voetbalt hij eigenlijk nog? :huh
Janmaat is te oud.
Donk :D
Letschert troep!
Wuytens nee dank je.
Vorm veel te oud.
Stekelenburg die gozer is 37! :D

Ik herinner mij nog jouw vorige aanbevelingen zoals Honda (kon het al niet meer belopen bij vitesse), Drenthe (speelt nu bij de amateurs), Chery (Na zijn successen in China hobbelt hij nu mee in Israel), Emnes (zit al een heel jaar werkeloos thuis op de bank), van der Wiel (inmiddels gestopt met voetballen), Assaidi(Na zijn successen bij FC Twente in de KKD :D zit deze gozer ook alweer een half jaar thuis op de bank).

Conlusie:
Je snapt er nog steeds niet veel van en dmv oeverloos herhalen probeer je mensen te herprogrameren om je hersenspinsels over te nemen.
Je bent geen kenner en zelfs Martin van Geel kwam niet met deze kansloze namen. Misschien moet je het eens gaan proberen op FR12, die waarderen je vast wel.

 

+2/-0

@Ramesoe

Ik geef een verandering in denken aan voor het runnen van een selectie die duidelijk nog altijd niet is doorgedrongen bij mensen dus blijf het herhalen.

Neem transfervrije spelers met korte contracten en lange eenzijdige opties. Zet die in als je back up in je dubbele bezetting. Zelfs matig zullen ze beter zijn dan je huidige jeugd als reserves. Dus gaat je complete niveau van de selectie omhoog.

Wie heeft er ooit bepaald dat het verstandig is om jeugd als reserves te gebruiken? Hoe goed werkt dat? Volgens mij niet al te best worden amper gebruikt...

En spelers kopen hoe gaat dat? Ook niet best...

Maar iedereen doet het en blijft het maar doen omdat de voetballerij oer conservatief is.

Ik ben van mening dat jeugd daardoor teveel stagneren in hun ontwikkeling. In plaats van die jeugd als reserves neem je dus die transfervrije spelers aan. De jeugd laat je spelen in en jong feyenoord in de voetbal pyramide en en verhuur je zodat ze daar meer aan spelen toe komen en beter terug keren jaar na jaar tot ze goed genoeg zijn voor de basis 11 van feyenoord. Dan creeer je veel meer waarde en betere spelers.

Jij wil enkel aangeven dat je deze spelers niet goed genoeg vind voor Feyenoord.

Clasie, Kongolo, BMI, KEA etc. Waren stuk voor stuk toppers bij Feyenoord. Wat presteren die in het buitenland? Maar bar weinig. Het buitenland is dus geen goeie graadmeter om spelers te beoordelen die wij kunnen betalen of voor ons aanwinsten zouden zijn. Je moet ze beoordelen op hun verleden en hun voetbal kwaliteiten of kunnen slagen in de eredivisie. En tuurlijk is het dan soms raak en soms mis. Maar kosten ze je enkel salaris. Geen enorme transfersommen.

Op het oog lijken deze spelers ook matig daarom gaat niemand voor ze. Dus zijn ze voor Feyenoord te betalen. Ik zie nog waarde en dat ze voor Feyenoord bruikbaar kunnen zijn.
Het kan dat ze falen maar dan kosten ze enkel salaris. Maar ik wil deze spelers kansen bieden. Vaak zit er wel 1 tussen die blijkt goed genoeg te zijn. De rest selecteer je door.
Biseswar, Zeegelaar, Bazoer, Labyad, babel, van ginkel etc. Die ik ook noemde bleken wel stuk voor stuk aanwinsten. Dus zou je goedkoop je selectie hebben versterkt.

Supporters als jij willen meteen goeie spelers en die zijn voor Feyenoord onbetaalbaar en blijken ook geen zekerheden. Zie tapia, Amrabat, Larsson etc.

Nogmaals deze aangegeven transfervrije spelers waren altijd boven gemiddeld sub top in de nederlandse competitie. Dat ze het elders niet halen wil niet zeggen dat ze niet over voldoende voetbal kwaliteiten hebben om hier te renderen. Kijk naar spelers die hier eerst top waren bij Feyenoord.

Ramesoe je bent blijkbaar net als alle dinosaurussen in de voetbalwereld oer conservatief. Als we alles blijven doen op de zelfde manier als de concurrentie halen we ze zeker noooit meer in. 020 genereert al het dubbele aan inkomsten. We moeten het slimmer aan pakken en ik denk dat dit de manier is.

Ik zal de huidige selectie eens voor je neer zetten. Kan je beoordelen of je mijn genoemde spelers opties per positie dan beter of slechter vind dan de huidige spelers in de selectie op die positie. En of je die positie met mijn namen dan vind verbeterd of verslechtert.


Nu: Na de winterstop: Na de zomer:
GK: vermeer/bijlow/marsman Na winterstop: Bijlow/marsman/evora/ten hove Na de zomer: Bijlow/Vorm (stekelenburg)/Evora
RB: Karsdorp/geertruida/hall Na winterstop: Narsingh/IE(Karsdorp) Na de zomer: Janmaat/Narsingh (karsdorp huur)
Rcb: Botteghin/van Beek/Ie Na winterstop: Van Beek/Douglas-teixera Na de zomer: Donk/Letschert/Douglas-teixera/te Wierik/ van Beek (beste testen)
LCB: Senesi/van der Heijden/Johnston Na winterstop: Senesi/Riedewald (huur) Na de zomer: Senesi/wuytens
LB: Haps/Malacia Na winterstop: Haps/Drenthe Na de zomer: Haps/Drenthe (malacia)
CDM: Fer/tapia/kelly/bouchataoui/burger Na winterstop: Fer/Bazoer Na de Zomer: Fer/Bazoer
RM: toornstra/ Na de winterstop: Karsdorp/kokcu Na de zomer: van ginkel/de guzman
LM: kokcu/ayoub Na de winterstop: berghuis/honda(of ayoub houden) Na de zomer: Berghuis/foor
RW: sinisterra/larsson/azarkan/toure na de winterstop: Sinisterra/Assaidi Na de zomer: Elia/assaidi/linssen
ST: Jorgensen/bannis na de winterstop: Kokorin/Jorgensen/ (emnes) na de zomer: kokorin/van wolfswinkel
LW: Berghuis/ na de winterstop: Toornstra/emnes na de zomer: Chong/Kalou/emnes


Mijn conclusie:
Je bent oer conservatief.
Je begrijpt mijn aangegeven verandering in denkwijze niet. Je begrijpt niet hoe je eens selectie in richt en met weinig geld steeds door kan selecteren naar een betere selectie.
Je ziet niet het potentieel in voor feyenoord haalbare spelers.

Martin van geel haalde naast transfervrije spelers (die vaak wel hun waarde hadden wat dus goed was) juist dure aankopen die niks toevoegde, liet de jeugdopleiding versloffen, zag niet de meerwaarde van een jong feyenoord in de voetbal pyramide en deed niks aan de scouting. vandaar nu onze huidige problemen. Dus je begrijpt ook niet hoe het weer fout is gegaan bij feyenoord.

Welke versterkingen zou jij aanraden om Feyenoord er weer boven op te helpen meneer de kenner?
En hoe wil jij weer structureel mee doen voor het kampioenschap? Ik kijk uit naar je ideeën.

Kijk ook eens dit interessante filmpje op youtube van VI:
https://www.youtube.com/watch?v=A2AGTJIStEc&list=PLeautrgjrDOzj0aU-3Y-o8EegLBKfvttB&index=7link

(minuut 8:05)

Geeft aan dat Feyenoord structureel wanbeleid voert en helemaal niet minder geld genereert in de eredivisie dan bijvoorbeeld PSV. En je met transfers over 10 jaar maar in totaal 2 miljoen hebt verdient. En reken er maar op dat je de meeste transfer opbrengsten genereerde door verkoop van eigen jeugd. Hou dus op met aankopen van spelers! Doe dat enkel bij een zekere versterking of zeeer talentvolle nederlandse jeugd.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 19 januari 2020, 12:09:32.

 

+1/-0

EN met die ongein van jou dan ga je gewoon vrolijk door met structureel wanbeleid.

Gemiddeld 2 miljoen per jaar verdiend. Daar moet verandering in komen, dus wat doe je? Je haalt 30 plussers. Ja dan verander je het inderdaad wel, naar nul...

Je weet het allemaal mooi te vertellen om jezelf vervolgens weer lekker tegen te spreken.
Om nog maar te zwijgen over de rest

 

+1/-0

@Lionel Messi

Excuus heb het filmpje nog eens bekeken. Uit de jaarcijfers blijkt dat over 10 jaar Feyenoord maar 2 miljoen verdient heeft aan transfers. Nog minder dan ik al dacht... En geeft aan wat ik altijd al aan gaf dat van Geel jaar in jaar uit wanbeleid voerde. Dus gemiddeld verdient Feyenoord nu maar 2 ton per jaar aan transfer geld.

(heb het in mijn verhaal hier boven al gewijzigd)


Het is totaal niet zoals jij het aan geeft in je reactie op mijn tekst.
In mijn model ga je veel meer winst uit transfergeld genereren.

Ik zet vol in op jeugd. Die gaan je meer geld op leveren omdat zelf de jongens die minder zijn en niet Feyenoord 1 halen zich meer in de kijker spelen door verhuur en jong Feyenoord. Waardoor Feyenoord daar dus meer aan zal verdienen bij verkoop.

Zelfs sommige transfervrije spelers gaan je geheid geld opleveren.

Jeugd behoud je door de goeie begeleiding en kansen en ontwikkeling door een jong Feyenoord in de voetbal pyramide en verhuur met blijvende begeleiding.
Zodat jongens als chong, zirkzee, lang, timber broers, rodney kongolo, indrisse, knoester, boogarde etc. wel blijven. En je geld gaan opleveren bij verkoop.

Dat gaat je veel meer aan transfergeld opleveren dan 2 ton gemiddeld per jaar.


Dat het nu maar 2 ton gemiddeld per jaar is komt door de slechte prestaties waardoor buitenlandse clubs niet veel betalen voor je spelers. Slechte beloning, begeleiding in de jeugdopleiding en geen jong feyenoord in de voetbal pyramide. Waardoor top talenten weg lopen. En slechte aankopen dus verkwisting van je miljoenen bij aankopen spelers.

Dat word met mijn plan allemaal verholpen.

Koop je enkel nog gericht echte versterkingen en nederlandse top talenten.

En die gaan je ook weer geld opleveren.


Psv heeft zelfs een min 7 miljoen in totaal aan transfers als je kijkt over 10 jaar.

Jullie moeten dus af van de denkwijze dat aankopen geld op leveren... Uit cijfers blijkt dat niet het geval te zijn. Is enkel zo bij een goed presterend 020.
Je moet dus helemaal niet roepen we moeten betere spelers kopen! Want die kan je weer duur verkopen... Uiteindelijk verdien je gemiddeld dus bijna niks aan transfers. Uit cijfers blijkt het gewoon gokken met geld... Erger nog de goeie verkoop van eigen jeugd spelers verbloemd dat het extern aantrekken van spelers door middel van transfer sommen gewoon een verlies gevende praktijk is.


Over welke rest heb je het? Mss moet ik het je daar ook beter helpen uitleggen.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 19 januari 2020, 11:03:13.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Salomon schreef op 18 januari 2020 om 09:43:

open/sluit de onderstaande quote:

Feyenoordopnummer1 schreef op 17 januari 2020 om 18:33:

Als je een middenvelder wil huren dan Riedewald (voor zijn multi inzetbaarheid kan op het middenveld links back en als linker centrale verdediger worden ingezet), de guzman (einde van het seizoen transfervrij) en van Ginkel (einde van het seizoen transfervrij).

Ideaal plaatje is deze winter minimaal Kokorin (nu huur dan contract aanbieden), Bazoer (koop) en riedewald (huren) halen.

en halen transfervrije: Kalou, elia, linssen, van wolfswinkel, Chong, foor, van ginkel, de guzman, (janmaat), Donk, letschert, wuytens, vorm/stekelenburg.



Ja goed idee zeg en laten we ze allemaal 3 miljoen per jaar aan salaris geven



Nee hoor. Passen prima in het huidige salaris huis.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

hassel schreef op 18 januari 2020 om 06:07:

Wat kraam jij een partij bagger uit.



Wat vind je bagger? onderbouw je verhaal eens.

 

+1/-0

Komt sowieso iemand bij als de kleine generaal dat wil mischien ook een middenvelder voor die Kelly.

 

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 45 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 41 42 43 44 45

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Dit zou best eens wat kunnen zijn voor Feyenoord