Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Ezequiel Bullaude

Deze normale topic is open en bestaat uit 6 pagina's: 1 2 3 4 5 6

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 12 maart 2023 om 21:45:

Deze jongen geeft deze week z'n visitekaartje af.

Dit is toch gewoon een aanwinst voor je middenveld?



Zijn stijl is ook mooi rechtop lopend sierlijke voetballer.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 12 maart 2023 om 21:52:

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 12 maart 2023 om 21:45:

Deze jongen geeft deze week z'n visitekaartje af.

Dit is toch gewoon een aanwinst voor je middenveld?



Zijn stijl is ook mooi rechtop lopend sierlijke voetballer.



Zeker ben groot fan van hem, ook van Paixao.

 

+1/-0

Velen riepen al lang om hem, maar laat het maar aan Arne over het is zijn masterplan.
Paixao, Gimenez en Bullaude gaan de komende weken het echt laten zien!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 12 maart 2023 om 22:25:

Velen riepen al lang om hem, maar laat het maar aan Arne over het is zijn masterplan.
Paixao, Gimenez en Bullaude gaan de komende weken het echt laten zien!



Ah kom op zeg Marc, hij had al veel eerder moeten spelen. Niets masterplan, Arne moest nota bene vorige week nog overtuigd worden door Pusic dat Bullaude zou moeten invallen. Heeft hij zelf toegegeven. Ik vind het echt onbegrijpelijk van Slot dat hij hem niet direct in de basis zet ipv Danilo, het is pure klasse op 10.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 12 maart 2023 om 22:25:

Velen riepen al lang om hem, maar laat het maar aan Arne over het is zijn masterplan.
Paixao, Gimenez en Bullaude gaan de komende weken het echt laten zien!



Het is een mooie gedachte, maar masterplan? ;)

 

+1/-0

Wat een klasbak is dit. Die ene aanname. Is echt de missing link, met hem en Gimenez is er wel bezetting in de zestien.

Hoe goed Slot ook is, hij heeft wel een gekke blinde vlek voor bepaalde spelers.

Laat Danilo lang staan, terwijl Gimenez veel beter is. Zet Wieffer er pas in bij blessures, terwijl het vrij snel duidelijk was dat het met hem beter fnctioneerde dan met Timber. Nu weer Bullaude. Slot heeft werkelijk iedereen en z'n moeder op 10 geprobeerd voordat hij Bullaude liet spelen. En dan ook nog in korte invalbeurten, tegen Shaktar nota bene vanwege Pusic.

 

+2/-0

Het is weer het zelfde liedje bij Slot, Iedereen maar uit proberen , in de hoop dat hij iets heeft verzonnen wat niemand zag.
Hartman , Geertruida(centraal) en nu weer Bullaude.
Waren allemaal logische makkelijke keuzes maar duurt allemaal zo lang tot Slot het ziet.
Heeft in mijn mening ook punten gekost.
Ja goede trainer met een fantastisch strijdplan maar krijg zo langzaam het idee dat dit zijn zwakte is.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 13 maart 2023 om 01:28:

Het is weer het zelfde liedje bij Slot, Iedereen maar uit proberen , in de hoop dat hij iets heeft verzonnen wat niemand zag.
Hartman , Geertruida(centraal) en nu weer Bullaude.
Waren allemaal logische makkelijke keuzes maar duurt allemaal zo lang tot Slot het ziet.
Heeft in mijn mening ook punten gekost.
Ja goede trainer met een fantastisch strijdplan maar krijg zo langzaam het idee dat dit zijn zwakte is.



Hij moet minder koppig worden inderdaad, dat is zijn grootste valkuil.
Ook het vasthouden aan keer op keer dezelfde vleugels, waarbij Idrissi niet goed is in de kleine ruimtes en je beter met Paixao kan starten daar.
Dan ga je ook makkelijker wedstrijden winnen en ruimer.

Gister was echt het absolute dieptepunt voor mijn gevoel.

 

+1/-0

Gewoon een heerlijke voetballer. En zoals meerdere mensen hier: dat roep ik al maanden. Enfin, goed dat hij het nu 45 minuten heeft kunnen laten zien. En dat Dilrosun/Danilo op 10 gewoon niet gaat, dan stokt het voetbal. Bullaude is doelgericht, technisch sterk, heeft diepgang, balvast en heeft duelkracht. Kan allemaal nog verder ontwikkelen, maar het is goed genoeg, zeker als 1e optie na Szymanski.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 13 maart 2023 om 09:55:

Gewoon een heerlijke voetballer. En zoals meerdere mensen hier: dat roep ik al maanden. Enfin, goed dat hij het nu 45 minuten heeft kunnen laten zien. En dat Dilrosun/Danilo op 10 gewoon niet gaat, dan stokt het voetbal. Bullaude is doelgericht, technisch sterk, heeft diepgang, balvast en heeft duelkracht. Kan allemaal nog verder ontwikkelen, maar het is goed genoeg, zeker als 1e optie na Szymanski.



Ik kan me goed voorstellen dat je zondag tegen Ajax kiest voor Szymański, ik vind hem in de omschakeling écht steengoed. Als je daarmee de achterste lijn van Ajax bemoeilijkt onder de druk uit te spelen, zouden ze best weleens tot fouten gedwongen kunnen worden. De huidige Ajax defensie (en Álvarez op 6) zijn niet de beste voetballers, zeker niet als ze constant op-/afgejaagd worden.

Giménez gaat een hele zware middag krijgen tegen Timber en vooral Bassey, hij 'zoekt' fysiek contact met zijn directe tegenstander constant op en ik denk dat vooral Bassey dat in de kaart speelt. Dan kan hij vertrouwen op zijn fyeieke kracht en verdedigende kwaliteiten. Als je met een Bullaude speelt, komt Bassey ook in die kracht want Bullaude sluit aan in de 16 en dan komt het ook op verdedigen aan.

De mogelijkheden liggen op de flank, zondag. En ook daar vind ik Szymański erg goed, hij wijkt graag uit naar vooral de linkerflank om een overtal te creeeren en de combinatie aan te gaan met de flank (back en buitenspeler). Misschien zou ik daar (op links) beginnen met Paixão. Ajax zal meer ruimte weggeven dan afgelopen tegenstanders, en dan kan de Braziliaan zijn snelheid benutten.

 

+1/-0

Precies 1e optie na Sebastian S, die is nu nagenoefg fit. Ik vond JHB gretig invallen, die zou ik laten starten en toch ook idrissi zondag. Wel allemaal afhankelijk van hoe donderdag verloopt, hopelijk niet te vermoeiend.

Veelbelovend iig die Bullaude, maar tegen ajax wordt wel veel verwacht van de spelers, daar is ie net nog niet aan toe denk ik qua basis, invallen zeker!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 13 maart 2023 om 10:46:

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 13 maart 2023 om 09:55:

Gewoon een heerlijke voetballer. En zoals meerdere mensen hier: dat roep ik al maanden. Enfin, goed dat hij het nu 45 minuten heeft kunnen laten zien. En dat Dilrosun/Danilo op 10 gewoon niet gaat, dan stokt het voetbal. Bullaude is doelgericht, technisch sterk, heeft diepgang, balvast en heeft duelkracht. Kan allemaal nog verder ontwikkelen, maar het is goed genoeg, zeker als 1e optie na Szymanski.



Ik kan me goed voorstellen dat je zondag tegen Ajax kiest voor Szymański, ik vind hem in de omschakeling écht steengoed. Als je daarmee de achterste lijn van Ajax bemoeilijkt onder de druk uit te spelen, zouden ze best weleens tot fouten gedwongen kunnen worden. De huidige Ajax defensie (en Álvarez op 6) zijn niet de beste voetballers, zeker niet als ze constant op-/afgejaagd worden.

Giménez gaat een hele zware middag krijgen tegen Timber en vooral Bassey, hij 'zoekt' fysiek contact met zijn directe tegenstander constant op en ik denk dat vooral Bassey dat in de kaart speelt. Dan kan hij vertrouwen op zijn fyeieke kracht en verdedigende kwaliteiten. Als je met een Bullaude speelt, komt Bassey ook in die kracht want Bullaude sluit aan in de 16 en dan komt het ook op verdedigen aan.

De mogelijkheden liggen op de flank, zondag. En ook daar vind ik Szymański erg goed, hij wijkt graag uit naar vooral de linkerflank om een overtal te creeeren en de combinatie aan te gaan met de flank (back en buitenspeler). Misschien zou ik daar (op links) beginnen met Paixão. Ajax zal meer ruimte weggeven dan afgelopen tegenstanders, en dan kan de Braziliaan zijn snelheid benutten.



In grote ruimtes is Idrissi wel redelijk goed, in kleine ruimtes niet.
Dus Idrissi kan, maar ben meer fan van Paixao, zolang die maar niet telkens gaat liggen.

 

+1/-0

Slot doet alles weloverwogen, blijkbaar vond hij het eerst nog tevroeg voor Bullaude. Dat wil niet zeggen dat hij het verkeerd zag of het niet in hem ziet zitten.
In de laatste wedstrijden heeft Bullaude laten zien dat hij er klaar voor is, dus zal hij stijgen in de pikorde en mischien zelfs basisplaats donderdag.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 14 maart 2023 om 11:01:

Slot doet alles weloverwogen, blijkbaar vond hij het eerst nog tevroeg voor Bullaude. Dat wil niet zeggen dat hij het verkeerd zag of het niet in hem ziet zitten.
In de laatste wedstrijden heeft Bullaude laten zien dat hij er klaar voor is, dus zal hij stijgen in de pikorde en mischien zelfs basisplaats donderdag.



Ik ben fan van Slot, maar je mag ook best af en toe wat kritische noten plaatsen bij zijn werk als iets niet goed gaat. Bij Bullaude heeft hij het niet goed gezien en een verkeerde inschatting gemaakt, dat is inmiddels duidelijk. Het feit dat nota bene Pusic hem moest overtuigen om Bulllaude in te laten vallen tegen Shaktar zegt genoeg, Slot had er blijkbaar zelf nog geen vertrouwen in. Als trainer kan je niet alles goed doen, zelfs Guardiola en Klopp maken fouten. Doet verder niets af aan Slot, maar het zegt wel dat hij af en toe moeite heeft de potentie van een speler goed in te schatten. Je ziet zo ook weer het belang van goede assistenten bij een hoofdtrainer. Bij Bullaude is er geen sprake van een soort masterplan, zoals dat eerder ook bij Wieffer en Hartman niet het geval is geweest. Voor Slot een waardevolle les.

 

+1/-0

Ook bij Wieffer en Hartman was het een kwestie van fitheid en inhoud waardoor het wat langer duurder maar dan nog is het snel gegaan. Sommige dingen hebben nu eenmaal tijd nodig en Feyenoord is nog steeds een team in opbouw en zal ook Slot elke wedstrijd weer dingen leren.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 14 maart 2023 om 15:24:

Ook bij Wieffer en Hartman was het een kwestie van fitheid en inhoud waardoor het wat langer duurder maar dan nog is het snel gegaan. Sommige dingen hebben nu eenmaal tijd nodig en Feyenoord is nog steeds een team in opbouw en zal ook Slot elke wedstrijd weer dingen leren.



Nee was een kwestie van Slot die op een gegeven moment wel moest.
Echt alles geprobeerd om iemand anders er maar er neer te zetten.
Toen het echt niet anders kon de spelers die er allang hoorde er neer gezet, en zelfs toen soms toch net ff weer iemand proberen die dan weer faalde.

Hebben echt wat punten verspeeld door dit, maar ook weer veel gewonnen door Slot zijn strijdplan daar moet je ook eerlijk in zijn.

Zoals iemand hier al eerder zijn lijkt Slot zijn grote zwakte het inschatten van wat spelers kunnen te zijn.

 

+1/-0

Ik denk dat Slot zijn spelers echt wel prima kan inschatten eerlijk gezegd. Hartman is misschien een uitzondering daarop, want die heeft hij ook zelden in actie kunnen zien. Ik denk dat er twee andere dingen spelen.

1. Communicatie, Slot heeft gewoon heel graag Nederlandse spelers in het veld staan met wie hij makkelijk kan communiceren en die begrepen welke taken ze moeten uitvoeren als hij wijzigingen wil aanbrengen in de tactiek. Daar hebben sommige spelers een streepje voor, en de Zuid-Amerikanen een heel negatief punt voor Slot. Daarin snap ik Slot ergens wel.

2. Loyaliteit die zorgt voor een stukje subjectiviteit. Zoals bekend is Slot wel een coach die heel veel in contact staat met potentiële aankopen. Verhalen over gasten als Zerrouki zijn bekend. Het lijkt me zeer waarschijnlijk dat hij dat bij gasten als Dilrosun, Idrissi en ook wel Jahanbaksh ook gedaan heeft. Mannen als Bullaude, Paixao e.d. zijn veel meer aankopen vanuit scouting, en minder vanuit Slot. Ik heb zelf sterk het gevoel dat de spelers waarmee Slot zelf nauw in contact gestaan heeft richting een transfer veel makkelijker veel kansen krijgen dan de jongens die hij niet kent.

Maar ik geloof dus niet dat Slot echt niet kan inschatten dat Bullaude meer kan brengen op 10 dan Dilrosun. Dat ziet hij echt wel.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Noud schreef op 14 maart 2023 om 18:07:



Maar ik geloof dus niet dat Slot echt niet kan inschatten dat Bullaude meer kan brengen op 10 dan Dilrosun. Dat ziet hij echt wel.




feiten spreken voor zich , is een herhalend patroon.
Weet niet hoe duidelijker het kan zijn voor je het wel ziet.
Danilo was toch wel de overtreffende trap op die positie of niet ?
Of dacht je ja dat kan wel eens gaan werken.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 14 maart 2023 om 18:33:

open/sluit de onderstaande quote:

Noud schreef op 14 maart 2023 om 18:07:



Maar ik geloof dus niet dat Slot echt niet kan inschatten dat Bullaude meer kan brengen op 10 dan Dilrosun. Dat ziet hij echt wel.




feiten spreken voor zich , is een herhalend patroon.
Weet niet hoe duidelijker het kan zijn voor je het wel ziet.
Danilo was toch wel de overtreffende trap op die positie of niet ?
Of dacht je ja dat kan wel eens gaan werken.



Nouja, in wedstrijden waarin Feyenoord weer eens wat moest forceren, heeft het tandem Gimenez-Danilo het gewenste resultaat behaald. Ik zeg niet dat het door die twee en hun samenspel kwam, maar de doelpunten vielen wel.

Ik denk dat Slot veel factoren mee laat wegen, waar wij onsniet bewust van zijn en geen weet van hebben. Er wordt echt naar tal van datapunten gekeken.

Het heeft bijvoorbeeld ook met inhoud/fitheid te maken, het vermogen om gedurende 90 minuten op een bepaalde intensiteit te spelen. Niemand van ons heeft toegang tot de data, die dat uitwijst.

Ik lees hier nu reacties (en dan bedoel ik niet expliciet de reactie waar ik nu op reageer) die suggereren dat Slot iets tegen Bullaude zou hebben, en hem heel bewust niet laat spelen ondanks dat hij de beste optie is.

Waarom zou Slot dat doen? Dat slaat toch nergens op?

 

+1/-0

Precies Noud en Middenvelder. Ja met Wieffer en Geertruida op RCV en nu wss ook in Nederlands Elftal was er ook sprake van wat toeval omdat Trauner en Timber uitvielen, maar ook met Trauner en Timber liep het goed maar 1x verloren dit seizoen.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 6 pagina's: 1 2 3 4 5 6

Feyenoord Forum » Spelers » Ezequiel Bullaude