Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Quinten Timber

Deze normale topic is open en bestaat uit 7 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7

Timber op de positie van Szymanski zag er goed uit wel voor herhaling vatbaar kan Wieffer ook blijven staan. Szymanski kan ook naar de vleugels.

 

+1/-0

Van der Vaart moeten ze per direct ontslaan als analist. Hij was nogal lovend over Timber, maar op basis waar van? Alles gaat bij hem in 1 tempo, totaal geen snelheid. Alles wat een voetballer moet hebben heeft Timber niet. Slot zei vorige week dat Feyenoord erg goed is als ze de bal niet hebben. Dat klopt. Maar ze moeten ook goed worden als ze de bal wel hebben.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 30 januari 2023 om 09:06:

Van der Vaart moeten ze per direct ontslaan als analist. Hij was nogal lovend over Timber, maar op basis waar van? Alles gaat bij hem in 1 tempo, totaal geen snelheid. Alles wat een voetballer moet hebben heeft Timber niet. Slot zei vorige week dat Feyenoord erg goed is als ze de bal niet hebben. Dat klopt. Maar ze moeten ook goed worden als ze de bal wel hebben.



Een anti Timber issue hebben sinds die getekend heeft is niet echt gezond.
Toen hij er in kwam begon het middenveld een stuk beter te lopen, veel meer stabiliteit en diepgang.

Timber is na Kökcü onze beste middenvelder, in tactiek, techniek en strijd.
Hij wint na genoeg al z'n duels en zorgt vaak voor de opening naar voren. Zowel aanvallend als verdedigend werkt hij hard en dan draait het middenveld veel beter.
Juist met de combinatie Wiefer kan hij zich meer met een vrije rol bezig houden en Wiefer meer controlerend, dan kan Kökcü zich met de aanval bezig houden.

Wiefer, Timber, Kökcü kan wel eens het ideale middenveld zijn.

Mijn advies: Ga zaken zien zoals ze zijn en laat je Timber aversie los, want die jongen is op Kökcü na onze beste middenvelder.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 30 januari 2023 om 00:56:

Timber op de positie van Szymanski zag er goed uit wel voor herhaling vatbaar kan Wieffer ook blijven staan. Szymanski kan ook naar de vleugels.



Szymanski moet meer stabiliteit laten zien, ene keer is die super, andere keer heel matig. Daarin moet die echt verbeteren.

Daarom is het ook echt niet zo erg om hem een paar keer te banken.
Voordeel is gewoon met Timber terug dat je echt kan gaan rouleren en je middenveld anders kan neerzetten.
Timber is vaak onze stabielste en beste middenvelder, maar hij moet zich op de positie van Szymanski richten, ook met oog op volgend seizoen.

Sterker Timber moet zo doorgaan en hij zit op hele korte termijn bij Oranje.

 

+1/-0

Zei dit gisteren ook al , denk dat Timber ipv Szymanski de perfecte opstelling is op het moment.

 

+1/-0

Wie er moet starten vind ik een zorg voor Slot, het is gewoon fijn dat je nu ook kwaliteit op de bank hebt zitten je doet het met 16 spelers niet met 11.

 

+1/-0

Timber wordt de man van de wedstrijd tegen PSV. Minstens één doelpunt.

 

+1/-0

Knieblessure zal hierdoor naar verwachting geruime tijd niet in actie kunnen komen.

Nou daar zijn we mooi klaar mee, heb je niet echt een vervanger voor.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 24 februari 2023 om 11:19:

Knieblessure zal hierdoor naar verwachting geruime tijd niet in actie kunnen komen.

Nou daar zijn we mooi klaar mee, heb je niet echt een vervanger voor.



Balen, daar de spoeling op het middenveld te dun is. Nu zullen er weer noodgreep moeten worden toegepast; met Dilrosun op ‘10’ zolang Symanski nog niet terug is. Of zal Slot weer gaan schuiven met Geertruida, nu Trauner terugkeert?!

 

+1/-0

Lullig voor die jongen natuurlijk maar misschien wel de mazzel die we hebben met gedwongen wissels van Slot.
Krijgt misschien wel iemand de kans die het wel goed kan invullen.

Geertruida op middenveld is al vaak getest en volgens mij nog nooit goed gegaan.

 

+1/-0

Ontzettend vervelend voor deze jongen, een belangrijke speler voor Feyenoord. Er valt met Timber een back-up voor de 6 positie weg helaas. Op 10 vind ik het niet een enorm gemis, behalve voor de bezetting van deze positie. Ik vind de invulling van Dilrosun en Timber daar niet zo sterk, wat dat betreft kan het nog 'positief' uitvallen zoals wehave al schreef. Op 10 nu maar een keer met Bullaude beginnen, het wordt tijd dat Slot ook inziet dat we daar diepgang en scorend vermogen nodig hebben.

 

+1/-0

Dit valt wel op te vangen, Geertruida wordt dan de back up voor het middenveld zodra Trauner terug is. En 10 positie gaat tussen syzmanski en bullaude. We gaan hierdoor in ieder geval die Bullaude een stuk vaker zien wat wie weet naast hartman en wieffer het 3e geval wordt van een ontdekking die pas echt een kans krijgt als er geen andere optie meer is.

 

+1/-0

Maanden eruit wss zwaar balen voor hem maar ook voor Feyenoord. Toch weer een basisspeler die wegvalt.

 

+1/-0

De zoveelste basisspeler die uitvalt. Pech, toeval of toch iets met de manier van trainen? Ik heb geen idee maar vind het wel opvallend dit seizoen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 24 februari 2023 om 16:37:

De zoveelste basisspeler die uitvalt. Pech, toeval of toch iets met de manier van trainen? Ik heb geen idee maar vind het wel opvallend dit seizoen.



Ik denk dat het een combinatie van veel factoren is, die elkaar versterken en met elkaar verbonden zijn.

De krappe selectie zorgt er wellicht voor dat speler die rust nodig, dit niet krijgen. En dat spelers die (eerder) terugkomen van een blessure wellicht overhaast al volledige wedstrijden moeten spelen. Timber overkomt het nu twee keer. Twee (naar het lijkt) op zichzelf staande blessures. Maar ik denk dat er wel een verband is.

Feyenoord traint met eenzelfde intensiteit als er gespeeld wordt. Of dat tot overbelasting leidt kan ik niet beoordelen, maar ik denk wel dat de huidige prestaties mede zijn bereikt door die werkwijze. Ik zou het niet veranderen. En mede door die intensiteit strijdt Feyenoord nog op drie fronten, waardoor de belasting ook weer groter wordt.

Tot slot begrijp ik niet dat er hier reacties worden gepost waarin men Timbers blessure afdoet als een die we kunnen hebben. Want we hebben prima vervangers en zo goed speelt hij momenteel niet. Ik denk dat we iedereen nog keihard nodig gaan hebben de komende maanden. Als Timber er voor langere tijd uit is, is dat een groot gemis.

 

+1/-0

Inderdaad Timber kan je ook niet vergelijken met Taabouni en Bullaude Q was gewoon belangrijk in het spel je kan nu Kokcu en Wieffer echt niet missen. Hier was Slot ook bang voor daarom wou hij er nog een middenvelder bij.

 

+1/-0

Ben het eens met Middenveldert en Marc A. Het is gewoon doodzonde dat je in de beslissende fase van de competitie weer een basisspeler kan doorstrepen. We zijn nog op drie fronten actief en met de smalle selectie van ons kan dat een probleem gaan worden. Zeker met de piek van wedstrijden binnen korte tijd die er aan gaat komen. Neem
alleen maar de wedstrijd tegen Ajax die drie dagen na Shakhtar gespeeld wordt. Zo jammer dat we ons in de winterstop niet konden versterken, hoe lekker had het geweest als je nu zerrouki rond had lopen.

 

+1/-0

Beetje op deze speler gelet maar dat was niet veel soeps.
Liep overal op wandel tempo naar toe, bij bal verlies of de omschakeling deed hij niet mee.
Wel beetje lopen ergeren aan deze speler.
Ik hoop eigenlijk komt omdat hij nog niet fit is maar dan zou je hem eigenlijk niet moeten opstellen.
Je ziet ook een hele andere dynamiek zodra hij er weer uit ging.

Slot heeft eigenlijk wel een behoorlijke mazzel gehad dat Timber geblesseerd raakte want zelf zou hij de wissel met Wieffer niet hebben gedaan denk ik.

 

+1/-0

Zal aanvoerder zijn van jong oranje op het EK.
Goed voor zijn ontwikkeling omdat hij dan ook een leider moet zijn.


'Er is veel gebeurd man. Het eerste halfjaar heb ik natuurlijk veel gespeeld, daarna kwamen de blessures. Hoort erbij. In mijn laatste jaar bij Ajax had ik ook een langdurige blessure, dat had ik daarvoor niet. Ik zat er mentaal wel goed in, ik wilde me gewoon terugvechten. Geld is mijn drijfveer niet, ik had in het buitenland het dubbele kunnen verdienen. Maar ik wilde de stap maken naar een club waar het gevoel goed is, en dat was Feyenoord.'

 

+1/-0

Als je er nog een paar miljoen voor kan krijgen zou ik hem direct wegdoen. Dit wordt helemaal nooit meer wat. Dure miskoop.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 7 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7

Feyenoord Forum » Spelers » Quinten Timber