Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Home of History » Sebastian Szymański

Deze normale topic is open en bestaat uit 7 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7

Prima werk van de scouting weer, technisch zo vaardig en nog maar 23 snap nu ook wel waarom ze Til niet hebben vastgelegd.

 

+2/-0

Laten we waken voor al teveel euforie. Szymański speelde gisteren een uitstekende wedstrijd, en veel ontegenzeggelijk veel kwaliteiten. Maar het zal dit seizoen ook vast een periode wat stroever lopen bij hem. Waar we nu direct die 10M moeten overmaken is hij dan zijn geld totaal niet waard volgens de opinie.

Laten we hem de tijd geven, en een beetje proberen de nuance te bewaken.

 

+1/-0

Ik zie het positiever in, want 1. hij is nog niet in vorm, 2. hij is nieuw bij de groep, 3. hij zit in een groep met veel nieuwelingen, 4. hij presteert nus al. Deze jongen kan verder groeien en een diamant voor onze club worden.

 

+1/-0

Veelbelovend hoor, brengt voebtallend veel meer dan tIl. Kleine slag om de arm: Vitesse is erg zwak. Ben benieuwd hoe hij speelt als de tegenstand beter is.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 08 augustus 2022 om 16:20:

Ik zie het positiever in, want 1. hij is nog niet in vorm, 2. hij is nieuw bij de groep, 3. hij zit in een groep met veel nieuwelingen, 4. hij presteert nus al. Deze jongen kan verder groeien en een diamant voor onze club worden.



Ik zie het zeker positief is, ik vind wat ik tot nu toe gezien heb geweldig. En het kan in veel opzichten alleen maar beter.

Alleen is het hier vaak zo vreselijk zwart-wit. Iemand is geweldig, of kan er geen kl*te van; een tussenweg lijkt er niet te zijn. Als hij straks een mindere periode heeft, heeft hij nog steeds grote kwaliteiten.

 

+1/-0

Ook ik zie het positief in, ze hebben nog nooit met elkaar gespeeld, je ziet dat hij het spelletje beheerst.
En het is een begaafde speler zoals ik het nu ziet.

 

+1/-0

Marc, slinger er nog een paar sites van binnenkomende spelers bij.

 

+1/-0

Wat vooral opvalt is zijn spelinzicht en vooral het vermogen en techniek om daarnaar te handelen. Szymanski zal de komende weken nog veel sterker en fitter worden. Als dit team eenmaal op elkaar is ingespeeld wat volgens mij niet lang zal duren, Slot inmiddels kennende, dan zal het basisniveau of de spreekwoordelijke 'ondergrens' aanzienlijk hoger liggen dan voorgaande seizoenen.

 

+1/-0

Vind hem een type Modric.

 

+1/-0

Modric speelt vaak niet zo alert. Hij krijgt de bal, gaat ermee zwerven en passed dan naar zijn medespeler. Onze Pool ziet het spelletje eerder omdat hij meteen doorpassed, waardoor er snelheid in de aanval komt en er veel meer verrassingen uit voortkomen. Maar, dat is mij mening, Marc.

 

+1/-0

Ook echt een topper hoor en dat komt gewoon vd bank die luxe is ongekend voor Feyenoord.

 

+1/-0

Klasbak..

 

+1/-0

Buitencategorie voor de eredivisie.

 

+2/-0

Jammer dat de koopoptie zoveel als 10 miljoen is en niet 6 a 8. Het is nog vroeg en hij lijkt het wel waard te kunnen worden, maar dan zou je wel weer een paar grote transfers moeten maken. Raar dat psv til voor ca 3 a 4 zomaar kon kopen. En elk jaar zoveel / teveel spelers verkopen is niet goed. Ik verwacht volgend jaar Kokcu weg voor 15 a 20 dan kun je dat doen. Geertruida misschien, Bijlow gewoon houden. Misschien Pedersen voor ca 8 dan kun je het ook doen. Verder misschien een paar kleine transfers. Aan de andere kant moet je nog 2 a 3 andere koopopties gaan vervullen. Eerst maar een seizoen genieten iig van hem!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 04 september 2022 om 15:25:

Buitencategorie voor de eredivisie.



Is de oorlog toch nog ergens goed voor.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuytebijter schreef op 04 september 2022 om 19:11:

Jammer dat de koopoptie zoveel als 10 miljoen is en niet 6 a 8. Het is nog vroeg en hij lijkt het wel waard te kunnen worden, maar dan zou je wel weer een paar grote transfers moeten maken. Raar dat psv til voor ca 3 a 4 zomaar kon kopen. En elk jaar zoveel / teveel spelers verkopen is niet goed. Ik verwacht volgend jaar Kokcu weg voor 15 a 20 dan kun je dat doen. Geertruida misschien, Bijlow gewoon houden. Misschien Pedersen voor ca 8 dan kun je het ook doen. Verder misschien een paar kleine transfers. Aan de andere kant moet je nog 2 a 3 andere koopopties gaan vervullen. Eerst maar een seizoen genieten iig van hem!


8 voor Pedersen? Had je dit jaar moeten doen. Die jongen is een hype die alleen kan rennen maar tactisch zo zwak is. Gisteren een van de slechtste op het veld. Gaat er nooit komen.

De andere koopopties zijn Bjorkan (was ook dramatisch) en Rasmussen. Dus valt wel mee. ZIe alleen Rasmussen gelicht worden.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Beer schreef op 04 september 2022 om 21:01:

open/sluit de onderstaande quote:

Kuytebijter schreef op 04 september 2022 om 19:11:

Jammer dat de koopoptie zoveel als 10 miljoen is en niet 6 a 8. Het is nog vroeg en hij lijkt het wel waard te kunnen worden, maar dan zou je wel weer een paar grote transfers moeten maken. Raar dat psv til voor ca 3 a 4 zomaar kon kopen. En elk jaar zoveel / teveel spelers verkopen is niet goed. Ik verwacht volgend jaar Kokcu weg voor 15 a 20 dan kun je dat doen. Geertruida misschien, Bijlow gewoon houden. Misschien Pedersen voor ca 8 dan kun je het ook doen. Verder misschien een paar kleine transfers. Aan de andere kant moet je nog 2 a 3 andere koopopties gaan vervullen. Eerst maar een seizoen genieten iig van hem!


8 voor Pedersen? Had je dit jaar moeten doen. Die jongen is een hype die alleen kan rennen maar tactisch zo zwak is. Gisteren een van de slechtste op het veld. Gaat er nooit komen.

De andere koopopties zijn Bjorkan (was ook dramatisch) en Rasmussen. Dus valt wel mee. ZIe alleen Rasmussen gelicht worden.



Tja wisselspeler Schuurs gaat voor 9. Die 8 is een richtbedrag, het kan ook 5 of 6 worden, maar de gemiddelde bedragen zijn gewoon hoog. Er waren/zijn clubs geinteresseerd in Pedersen dus dat gaat gebeuren. Gelukkig ontwikkelt Benita zich sterk.

Keeper is ook koopoptie vandaar 2 a 3.

 

+1/-0

Pedersen moet zich wel verder ontwikkelen maar de potentie is er anders zouden buitenlandse clubs hem ook niet op hun lijstje hebben staan. De belangstelling is er niet voor niks.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 04 september 2022 om 22:16:

Pedersen moet zich wel verder ontwikkelen maar de potentie is er anders zouden buitenlandse clubs hem ook niet op hun lijstje hebben staan. De belangstelling is er niet voor niks.


Ik vind Pedersen zo beperkt in het voetballen. Leuke speler voor 5-3-2 als die mag rennen langs de zijlang maar zodra het op tactiek en techniek aan komt zakt die volledig door het ijs.

 

+1/-0

ik dacht dat dit de topic was over Symanski???

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 7 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7

Feyenoord Forum » Home of History » Sebastian Szymański