Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Mohamed Taabouni

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Zijn invalbeurt gisteren was iets beter, in vergelijking tot de voorgaande. Maar hij zou echt met Kokcu naar de sportschool moeten gaan, als hij dat nog niet doet. Fysiek oogt het bijzonder frêle, en ik zie hem zich in duels ook niet staande houden.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 19 februari 2023 om 12:51:

Zijn invalbeurt gisteren was iets beter, in vergelijking tot de voorgaande. Maar hij zou echt met Kokcu naar de sportschool moeten gaan, als hij dat nog niet doet. Fysiek oogt het bijzonder frêle, en ik zie hem zich in duels ook niet staande houden.



Hij wil zich (te) graag bewijzen dat zie je wel, maar zoals Slot vaker heeft aangegeven hij is een vd spelers die nog weinig eredivisie wedstrijden in de benen heeft. Is ook nog maar 20 hé!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 19 februari 2023 om 13:44:

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 19 februari 2023 om 12:51:

Zijn invalbeurt gisteren was iets beter, in vergelijking tot de voorgaande. Maar hij zou echt met Kokcu naar de sportschool moeten gaan, als hij dat nog niet doet. Fysiek oogt het bijzonder frêle, en ik zie hem zich in duels ook niet staande houden.



Hij wil zich (te) graag bewijzen dat zie je wel, maar zoals Slot vaker heeft aangegeven hij is een vd spelers die nog weinig eredivisie wedstrijden in de benen heeft. Is ook nog maar 20 hé!



Ik schrijf hem niet af, want hij maakt stappen en heeft ontegenzeglijk kwaliteiten. Hij (en Feyenoord) moeten na dit seizoen echter wel in conclaaf over wat voor zijn ontwikkeling het beste is. Nog een jaar meehobbelen op de training en sporadisch minuten maken is onvoldoende. Slot geeft terecht aan dat hij te weinig Eredivisie ervaring in de benen heeft.

Ik zou hem verhuren komend seizoen.

En voor soortgelijke spelers wordt eens te meer aangetoond dat Feyenoord niets opschiet met het huidige O21-elftal. Jong Feyenoord moet zo snel mogelijk in de Eerste Divisie komen te spelen. Ik zou daar als club richting Zeist heel veel druk op gaan zetten.

Het is ook voor het Nederlands voetbal beter. Ik ben ervan overtuigd dat er (Rotterdams) talent verloren gaat op dit moment, en dat het gehele voetbal in Nederland bij een Jong Feyenoord in de Eerste Divisie beter wordt.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Zijn invalbeurt gisteren was iets beter, in vergelijking tot de voorgaande. Maar hij zou echt met Kokcu naar de sportschool moeten gaan, als hij dat nog niet doet. Fysiek oogt het bijzonder frêle, en ik zie hem zich in duels ook niet staande houden.



Ik heb inmiddels vernomen dat hij met Kökçü meegaat naar de sportschool; goeie zaak.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 22 februari 2023 om 14:55:

open/sluit de onderstaande quote:

Zijn invalbeurt gisteren was iets beter, in vergelijking tot de voorgaande. Maar hij zou echt met Kokcu naar de sportschool moeten gaan, als hij dat nog niet doet. Fysiek oogt het bijzonder frêle, en ik zie hem zich in duels ook niet staande houden.



Ik heb inmiddels vernomen dat hij met Kökçü meegaat naar de sportschool; goeie zaak.



Ze kunnen het goed met elkaar vinden, samen naar Mekka en samen naar de sportschool :B

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 22 februari 2023 om 21:58:

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 22 februari 2023 om 14:55:

open/sluit de onderstaande quote:

Zijn invalbeurt gisteren was iets beter, in vergelijking tot de voorgaande. Maar hij zou echt met Kokcu naar de sportschool moeten gaan, als hij dat nog niet doet. Fysiek oogt het bijzonder frêle, en ik zie hem zich in duels ook niet staande houden.



Ik heb inmiddels vernomen dat hij met Kökçü meegaat naar de sportschool; goeie zaak.



Ze kunnen het goed met elkaar vinden, samen naar Mekka en samen naar de sportschool :B



Met elkaar opgegroeid in Haarlem.

 

+1/-0

Vertrekt naar Qatar. Zonder er denigrerend over te doen, zijn belangrijkste bijdrage is wellicht zijn band met Kokcu geweest.

Dat hij tijdens de WK-break is meegegaan op bedevaart naar Mekka en dat Kokcu daar van zijn slaapklachten is afgekomen; heeft misschien wel meer betekent voor Feyenoord dan zijn eigen invalbeurten.

Het gaat hem goed!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 05 juli 2023 om 14:50:

Vertrekt naar Qatar. Zonder er denigrerend over te doen, zijn belangrijkste bijdrage is wellicht zijn band met Kokcu geweest.

Dat hij tijdens de WK-break is meegegaan op bedevaart naar Mekka en dat Kokcu daar van zijn slaapklachten is afgekomen; heeft misschien wel meer betekent voor Feyenoord dan zijn eigen invalbeurten.

Het gaat hem goed!



Je hebt hem ook nooit horen mekkaren :B

 

+1/-0

Transfer afgerond naar Qatar half miljoen plus 20% ook Bannis gaat wss die kant op. Wel opvallend maar snap die jongens wel zo snel mogelijk financieel onafhankelijk worden ook al is het een kut competitie je moet wel tegen die hitte kunnen al is de AC daar wel top notch.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Feyenoord Forum » Spelers » Mohamed Taabouni