Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Pedersen

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Ik hoop toch echt op één ding dat deze speler die in de eerste seizoenshelft niet te stoppen leek en steeds een betere voorzet gaf, in de basis staat. Geertruida is onzeker op die plek en is gewoon een RCV.

 

+1/-0

Pedersen hoort in de basis. Slot stelt niet zijn beste elf op!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 27 februari 2022 om 10:44:

Pedersen hoort in de basis. Slot stelt niet zijn beste elf op!




klopt is wel balen dat Pedersen geen zekerheidje meer is

 

+1/-0

Zei net hetzelfde ik mis zijn rushes Geertruida speelt op een andere manier niet slecht maar begin vh seizoen was Pedersen een revelatie heerlijk de energie die hij brengt.

 

+1/-0

weer geen Pedersen, de revelatie voor de winterstop. Moet Geertruida soms in de etalage?

 

+1/-0

Beste pot van dit seizoen, het zit er wel in. Ook nog jong met zijn 22 jaar.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 13 oktober 2022 om 21:21:

Beste pot van dit seizoen, het zit er wel in. Ook nog jong met zijn 22 jaar.


Ja, Pedersen mag niet meer uit het elftal.

 

+2/-0

Hij gaat echt steeds beter spelen.

Ik vond hem aan onze kant aanvallend en verdedigend de eerste helft onze beste man.
Ook in de tweede helft bleef die maar gaan.

Het is niet meer hardlopen en iedere bal weer terug, hij durft nu ook door te zetten en goede voorzet te geven.

Ik word steeds meer fan van deze jongen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 05 februari 2023 om 18:48:

Hij gaat echt steeds beter spelen.

Ik vond hem aan onze kant aanvallend en verdedigend de eerste helft onze beste man.
Ook in de tweede helft bleef die maar gaan.

Het is niet meer hardlopen en iedere bal weer terug, hij durft nu ook door te zetten en goede voorzet te geven.

Ik word steeds meer fan van deze jongen.



Het strijdplan van PSV paste lekker ‘in zijn straatje’. Inzakken en op de counter loeren, met een directe tegenstander die naar het centrum trekt en (liever) niet meeverdedigt.

Pedersen had in balbezit behoorlijk veel ruimte, en verdedigt kon hij op snelheid heel veel oplossen.

Ik denk dat het ook wel in zijn voordeel was, dat hij wist dat PSV een topploeg is waartegen je niet kan verslappen. Tegen mindere ploegen die op zo’n manier spelen worden Pedersens mindere momenten wellicht veroorzaakt door concentratie-verlies…

 

+1/-0

Net als onze andere jongeren heeft hij wisselende momenten. Sterk aan de bal in de aanval, zoekend naar afspeelmogelijkheden (1-2 tje) en soms scorend, maar vooral goede assists geven. Daarentegen laat hij wel eens steekjes bij het verdedigen vallen, waardoor andere verdedigers in het nauw gebracht worden. Ik hoop dat hij hiervan leert, waardoor hij progressie kan maken.

 

+1/-0

'Vfl Wolfsburg zit achter Pedersen aan'

VFL Wolfsburg wil Marcus Pedersen van Feyenoord verleiden tot een overstap. Dat weet 1908.nl te melden op hun site.

De Noors-international kwam in de zomer van 2021 voor iets meer dan één miljoen euro over van Molde FK naar Feyenoord. Sindsdien speelde Pedersen in totaal 87 officiële wedstrijden voor de Stadionclub, waarin hij één keer scoorde (de winnende treffer in de slotfase tegen AZ) en zeven assists leverde.

Volgens 1908.nl, vertegenwoordigt Marcus Holmgren Pedersen een marktwaarde van 6,5 miljoen euro. Mocht de Noor inderdaad vertrekken en met de verregaande interesse in de andere rechtsback, Lutsharel Geertruida (RB Salzburg en Barcelona), zal Feyenoord hard aan de bak moeten op de transfermarkt om de rechtsback positie dubbel te bezetten.

 

+1/-0

Pedersen en Bijlow verpatsen, ergens tussen 30 en 40 miljoen moet haalbaar zijn. Zijn beiden makkelijk en goedkoop te vervangen. De rest houden en paar echte investeringen doen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 02 juli 2023 om 12:28:

Pedersen en Bijlow verpatsen, ergens tussen 30 en 40 miljoen moet haalbaar zijn. Zijn beiden makkelijk en goedkoop te vervangen. De rest houden en paar echte investeringen doen.



Het is geen FM hè. :B

Verder eens.

 

+1/-0

FM? United vindt Bijlow zelf al 20 miljoen waard. Beetje onderhandelen en je komt daar wel boven. Dan is 30 miljoen voor die twee samen niet zo gek.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 02 juli 2023 om 16:40:

FM? United vindt Bijlow zelf al 20 miljoen waard. Beetje onderhandelen en je komt daar wel boven. Dan is 30 miljoen voor die twee samen niet zo gek.


Meer dan 30 miljoen is echt een utopie vrees ik. Bijlow voor iets meer dan 20 miljoen zou nog kunnen als Feyenoord stevig onderhandelt, maar Pedersen zie ik nooit meer dan 10 miljoen opleveren.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 02 juli 2023 om 12:28:

Pedersen en Bijlow verpatsen, ergens tussen 30 en 40 miljoen moet haalbaar zijn. Zijn beiden makkelijk en goedkoop te vervangen. De rest houden en paar echte investeringen doen.



Dat ga je er wel aan overhouden.
Pedersen blijft een twijfelgeval, aanvallend sterk, verdedigend vaak zwak.

Bijlow houd ik zelf liever nog een jaar hier ivm de CL. Ben niet zeker dat Wellenreuther de CL aan kan. Paar goede reddingen vorige seizoen, maar wel gecombineerd met heel veel fouten/slippertjes. Bijlow is gewoon stabieler.

 

+1/-0

Als er een acceptabel bod voor Pedersen komt, dan is het niet gek als Feyenoord hem verkoopt. Ik zou er wel voor pleiten dat daarna andere verdedigers (Geertruida en Hancko) aan hun contract worden gehouden. Al weet je het natuurlijk nooit.

Wat deze interesse wel aantoont voor mij, is dat Brenet als vervanger geen goede optie is. Daar zit geen doorverkoopwaarde aan. Wanneer vanuit Varkenoord geen backs voor handen zijn die kunnen doorstromen, moet je gaan voor spelers met een leeftijd en kwaliteiten die bij Feyenoord zich kunnen ontwikkelen en waarde kunnen creëren voor de club.

Ik vind dat je backs altijd zelf moet kunnen opleiden, en dat de positie zich ook (ideaal) leent om spelers met potentie een kans te geven om zich te ontwikkelen. Natuurlijk wil de staf een speler die er direct staat, zoals Brenet. Op andere posities is ook in het belang van Feyenoord dat er spelers van dat kaliber worden aangetrokken als dat nodig is. Maar voor een back moet je daar als club andere beleidskeuzes voor maken, vind ik.

 

+1/-0

Vind ik ook. We hebben Kasanwirjo ook nog. Die jongen kan volgens mij nog flink doorgroeien en is net als Geertruida op meerdere posities inzetbaar. En Benita daar nog achter. Brenet haal je hooguit als Geertruida vertrekt voor de zekerheid. Het wordt een lange vervelende periode tot 3108 23:59. Ik blijf hopen op iedereen blijven + minimaal één duidelijke verbetering voor de positie van vleugelspits (L/R).

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marquis schreef op 03 juli 2023 om 23:35:

Vind ik ook. We hebben Kasanwirjo ook nog. Die jongen kan volgens mij nog flink doorgroeien en is net als Geertruida op meerdere posities inzetbaar. En Benita daar nog achter. Brenet haal je hooguit als Geertruida vertrekt voor de zekerheid. Het wordt een lange vervelende periode tot 3108 23:59. Ik blijf hopen op iedereen blijven + minimaal één duidelijke verbetering voor de positie van vleugelspits (L/R).



Die had ik nog helemaal over het hoofd gezien! Die kan bij vertrek van Pedersen de positie prima invullen; dan wel als backup voor Geertruida, en eventueel als vaste rechtsback wanneer ook die vertrekt.

Hij kreeg tegen het einde van het seizoen steeds meer speeltijd en dat zag er helemaal zo slecht niet uit. Geef hem maar de kans!

 

+1/-0

Ik ben helemaal niet zo'n fan van Kasanwirjo vooralsnog, heeft t bij ons nog niet laten zien.
Als Geert gaat, dan zag ik liever dat Pedersen bleef. Brenet zou ik wel een goede vervanger vinden, maar is niet echt een optie voor RCV.
Dat was het mooie van Geert, dat je eigenlijk 2 man had voor anderhalve plek.
Met Pedersen kun je ook aanvallendere impulsen geven als invaller.
Maar goed, als er een mooi bod komt dan moet je 'm ook niet tegen willen houden, dat is ook niet fair tegenover iemand die niet altijd speelde.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Feyenoord Forum » Spelers » Pedersen