Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Dermane Karim

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

open/sluit de onderstaande quote:

Officieel: Feyenoord legt Togolees Dermane Karim vast
01/02/2022 20:06 706 reacties
Feyenoord heeft de talentvolle Dermane Karim gecontracteerd. De 18-jarige Togolese jeugdinternational komt per direct over van de Planète Foot Académie in Lome. In de boardroom van De Kuip tekende de middenvelder dinsdagmiddag een contract dat hem tot medio 2026 aan de club zal verbinden.

Frank Arnesen, technisch directeur van Feyenoord, is erg blij dat Karim heeft gekozen om de overstap naar Feyenoord te maken. ''We zien in Dermane een groot talent waarvan de verwachting is dat hij het niveau van Feyenoord snel zal oppakken.''

De middenvelder liep eerder al stage op Varkenoord en is dus al bekend in Rotterdam. ''Het voelt voor mij heel erg goed om hier te zijn'', zegt Karim ''Ik ben onder de indruk van de club en wil me hier heel graag verder ontwikkelen en aan iedereen laten zien wat ik in huis heb.''

 

+1/-0

Deze week zijn eerste minuten gemaakt. Heeft iemand er iets van gezien? Feyenoord-site noemde het verdienstelijk of vermeldingswaard. Voor mijn gevoel is deze jongen 'n stuk beter dan Balde, volwassener ook.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

F-N-W-A schreef op 06 februari 2022 om 01:56:

Deze week zijn eerste minuten gemaakt. Heeft iemand er iets van gezien? Feyenoord-site noemde het verdienstelijk of vermeldingswaard. Voor mijn gevoel is deze jongen 'n stuk beter dan Balde, volwassener ook.




Wie scout voor Feyenoord daar in Afrika? Of loopt er nog een lijntje naar Piet de Visser?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 06 februari 2022 om 12:00:

open/sluit de onderstaande quote:

F-N-W-A schreef op 06 februari 2022 om 01:56:

Deze week zijn eerste minuten gemaakt. Heeft iemand er iets van gezien? Feyenoord-site noemde het verdienstelijk of vermeldingswaard. Voor mijn gevoel is deze jongen 'n stuk beter dan Balde, volwassener ook.




Wie scout voor Feyenoord daar in Afrika? Of loopt er nog een lijntje naar Piet de Visser?


Arnesen Jr.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

F-N-W-A schreef op 06 februari 2022 om 01:56:

Deze week zijn eerste minuten gemaakt. Heeft iemand er iets van gezien? Feyenoord-site noemde het verdienstelijk of vermeldingswaard. Voor mijn gevoel is deze jongen 'n stuk beter dan Balde, volwassener ook.


Viel slecht in volgens aanwezigen daar. Maar het is ook lastig voetballen in dat team waar weinig kwaliteit in zit.

 

+1/-0

Hij is natuurlijk ook gehaald voor de toekomst, dus hij heeft nog even de tijd. Hopelijk wordt het echt wat en loopt hij geen jeugdspelers in de weg.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 06 februari 2022 om 12:00:

open/sluit de onderstaande quote:

F-N-W-A schreef op 06 februari 2022 om 01:56:

Deze week zijn eerste minuten gemaakt. Heeft iemand er iets van gezien? Feyenoord-site noemde het verdienstelijk of vermeldingswaard. Voor mijn gevoel is deze jongen 'n stuk beter dan Balde, volwassener ook.




Wie scout voor Feyenoord daar in Afrika? Of loopt er nog een lijntje naar Piet de Visser?


Komen binnen via hun zaakwaarnemer, toevallig de zoon van onze td.

 

+1/-0

Zolang de club voordeel haalt uit deze relatie, is het een vorm van nepotisme waar ik niet zoveel problemen mee heb...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 09 februari 2022 om 09:52:

Zolang de club voordeel haalt uit deze relatie, is het een vorm van nepotisme waar ik niet zoveel problemen mee heb...


Dat moeten we eerst nog maar eens zien.

Hij kwam binnen met 2 belangrijke banden: zijn zoon en Lemic.
Lemic heeft miljoenen gekost en 0 profijt (Pratto, Silva en Teixeira).

Zijn zoon zorgt voor Dermane en Balde. Balde is tot nu toe nog niks. Raar gedrag en maakt nu bij kleine club in België nog geen indruk.


Ik hoop dat Balde en Dermane allebei sensaties worden maar je moet er wel heel scherp op zijn.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Beer schreef op 09 februari 2022 om 10:49:

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 09 februari 2022 om 09:52:

Zolang de club voordeel haalt uit deze relatie, is het een vorm van nepotisme waar ik niet zoveel problemen mee heb...


Dat moeten we eerst nog maar eens zien.

Hij kwam binnen met 2 belangrijke banden: zijn zoon en Lemic.
Lemic heeft miljoenen gekost en 0 profijt (Pratto, Silva en Teixeira).

Zijn zoon zorgt voor Dermane en Balde. Balde is tot nu toe nog niks. Raar gedrag en maakt nu bij kleine club in België nog geen indruk.


Ik hoop dat Balde en Dermane allebei sensaties worden maar je moet er wel heel scherp op zijn.


Ik heb Balde zien voetballen ..... uh nee dat wordt geen sensatie want voetbalt als 'n 14 jarig meisje in Kroketten 16

 

+1/-0

Balde is toch nog te grillig. Ik heb een wedstrijd gezien dat hij geen speloverzicht heeft, maar de bal zo lang mogelijk bij zich houdt en mannetjes passeren, totdat hij de bal aan de tegenpartij verliest. Hij is nog te jong om iets groots van hem te verwachten.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 09 februari 2022 om 19:08:

Balde is toch nog te grillig. Ik heb een wedstrijd gezien dat hij geen speloverzicht heeft, maar de bal zo lang mogelijk bij zich houdt en mannetjes passeren, totdat hij de bal aan de tegenpartij verliest. Hij is nog te jong om iets groots van hem te verwachten.


Wat mij opvalt bij hem, of eigenlijk tegenvalt en misschien heb jij dat ook wel gezien, is dat hij geen 1 bal normaal kan aannemen. Hij heeft er constant ruzie mee en dus mislukken ook meteen zijn ingezette rushes. Ik zie iets aan zijn motoriek wat ik niet kan thuis brengen? Er is iets mee. Onvolwassen is het denk ik. Volgens mij heeft Slot hem, mede, daarom ook uit de selectie gezet. Maar misschien heb je gelijk en heeft hij nog 2 of 3 jaar nodig om 'n volwaardige prof te worden. Aan de andere kant denk ik ook: waarom haal je deze jongen terwijl je iemand als Azarkan hebt in de opleiding? Hij is echt veel verder en verdient misschien komend jaar wel 'n kansje?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

F-N-W-A schreef op 09 februari 2022 om 18:22:

open/sluit de onderstaande quote:

Beer schreef op 09 februari 2022 om 10:49:

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 09 februari 2022 om 09:52:

Zolang de club voordeel haalt uit deze relatie, is het een vorm van nepotisme waar ik niet zoveel problemen mee heb...


Dat moeten we eerst nog maar eens zien.

Hij kwam binnen met 2 belangrijke banden: zijn zoon en Lemic.
Lemic heeft miljoenen gekost en 0 profijt (Pratto, Silva en Teixeira).

Zijn zoon zorgt voor Dermane en Balde. Balde is tot nu toe nog niks. Raar gedrag en maakt nu bij kleine club in België nog geen indruk.


Ik hoop dat Balde en Dermane allebei sensaties worden maar je moet er wel heel scherp op zijn.


Ik heb Balde zien voetballen ..... uh nee dat wordt geen sensatie want voetbalt als 'n 14 jarig meisje in Kroketten 16


Was jij niet van mening dat we Feyenoord positief moeten steunen?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Beer schreef op 09 februari 2022 om 10:49:

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 09 februari 2022 om 09:52:

Zolang de club voordeel haalt uit deze relatie, is het een vorm van nepotisme waar ik niet zoveel problemen mee heb...


Dat moeten we eerst nog maar eens zien.



Absoluut, ik stel ook niet dat Feyenoord er voordeel uit haalt. Maar het is ook nog te vroeg om het tegendeel te concluderen.

Het blijft een grijs gebied, en het is altijd beter om van deze (onderlinge) verbanden weg te blijven. Echter, als men intern ervan overtuigd is dat de komst van een speler die bij 'de zoon van' in de stal zit een unieke kans is; moet je hem dan vanwege 'de link' tussen zaakwaarnemer en TD laten schieten?!

Ik neem aan dat Arnesen sr. de beslissing om deze spelers te halen niet in zijn eentje neemt, dat de gehele organisatie zich daarin kan vinden. Dat is nog belangrijker in deze situatie, dan bij andere versterkingen...

 

+1/-0

Vergeet ook niet de jongens als Baldé en Dermane op zeer jonge leeftijd vanuit Afrika in een hele nieuwe wereld terecht komen, die moet je de eerste jaren intensief begeleiden.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 10 februari 2022 om 08:31:

open/sluit de onderstaande quote:

F-N-W-A schreef op 09 februari 2022 om 18:22:

open/sluit de onderstaande quote:

Beer schreef op 09 februari 2022 om 10:49:

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 09 februari 2022 om 09:52:

Zolang de club voordeel haalt uit deze relatie, is het een vorm van nepotisme waar ik niet zoveel problemen mee heb...


Dat moeten we eerst nog maar eens zien.

Hij kwam binnen met 2 belangrijke banden: zijn zoon en Lemic.
Lemic heeft miljoenen gekost en 0 profijt (Pratto, Silva en Teixeira).

Zijn zoon zorgt voor Dermane en Balde. Balde is tot nu toe nog niks. Raar gedrag en maakt nu bij kleine club in België nog geen indruk.


Ik hoop dat Balde en Dermane allebei sensaties worden maar je moet er wel heel scherp op zijn.


Ik heb Balde zien voetballen ..... uh nee dat wordt geen sensatie want voetbalt als 'n 14 jarig meisje in Kroketten 16


Was jij niet van mening dat we Feyenoord positief moeten steunen?


:B :B :B klopt maar deze jongen heeft niet het niveau voor Feyenoord. Zo nuchter moet je natuurlijk ook zijn. Maar mijn positivo opmerking had toch vooral betrekking op ons 1e. Dat is ons huidige kapitaal dus zo positief mogelijk in de markt zetten was mijn hoop en boodschap :ja

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

F-N-W-A schreef op 09 februari 2022 om 22:01:

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 09 februari 2022 om 19:08:

Balde is toch nog te grillig. Ik heb een wedstrijd gezien dat hij geen speloverzicht heeft, maar de bal zo lang mogelijk bij zich houdt en mannetjes passeren, totdat hij de bal aan de tegenpartij verliest. Hij is nog te jong om iets groots van hem te verwachten.


Wat mij opvalt bij hem, of eigenlijk tegenvalt en misschien heb jij dat ook wel gezien, is dat hij geen 1 bal normaal kan aannemen. Hij heeft er constant ruzie mee en dus mislukken ook meteen zijn ingezette rushes. Ik zie iets aan zijn motoriek wat ik niet kan thuis brengen? Er is iets mee. Onvolwassen is het denk ik. Volgens mij heeft Slot hem, mede, daarom ook uit de selectie gezet. Maar misschien heb je gelijk en heeft hij nog 2 of 3 jaar nodig om 'n volwaardige prof te worden. Aan de andere kant denk ik ook: waarom haal je deze jongen terwijl je iemand als Azarkan hebt in de opleiding? Hij is echt veel verder en verdient misschien komend jaar wel 'n kansje?


Ik vind Azarkan ook een leuke speler, maar vind hem nu te klein voor het spelen in het eerste. Lengte is zeer belangrijk. Tijden als met Frans Bouwmeester en zo meer, kunnen niet meer vergeleken worden met de huidige lichtingen aan spelers. Of ze moeten zo technisch perfect in elkaar zitten, dat we een Messi hebben en dan zeg ik ja. Maar Balde was ik van geschrokken. Sprinten is het enige wat hem goed afging, maar zoals je ook al zei, bal aannemen en zo meer, en ook een mogelijke motorieke belemmering sluiten voor mij alleen maar uit dat hij voor de toekomst bij ons in het eerste past.

 

+1/-0

Dermane Karim heeft persoonlijk een prima avond achter de rug. De middenvelder van Feyenoord mocht voor het eerst in de basis beginnen in de nationale selectie van Togo en was vlak voor tijd trefzeker.

Togo verloor ondanks het doelpunt van Karim met 2-1 van Ivoorkust.

 

+1/-0

Kijk, hij mag meetrainen met de selectie. Heel benieuwd, doet het geweldig 021. En is een nummer 6. Maar goed, of hij kan aanhaken, we gaan het zien

 

+1/-0

Ik vrees dat hij de intensiteit nog niet helemaal aan kan, maar hopelijk krijgt hij wel een serieuze kans.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Feyenoord Forum » Spelers » Dermane Karim