Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Achraf El Bouchataoui

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Wat hebben we nou gezien van deze gozer? Niet zo heel veel.

Als Slot het niet echt ziet zitten in hem, dan geef ik Slot het voordeel van de twijfel. Hij geeft blijkbaar liever Hartjes de kans.

 

+2/-0

Klopt die speelt weliswaar op een andere plek, maar is nu al veel verder

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 26 juli 2021 om 15:03:

Mee eens, eigenlijk spelen we nu zonder 6, althans zonder speler die dat kan. Dan wordt het ook kiezen tussen Til en Toornstra. Dat zijn twee dezelfde types.



Klopt Til en Toornstra zijn beide lopers ben nog niet overtuigd om ze beiden op testellen maar een stofzuiger mist Feyenoord ook, nu doet Jens dat beetje maar daar ligt niet zijn kracht.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 28 juli 2021 om 11:03:

Klopt die speelt weliswaar op een andere plek, maar is nu al veel verder



Vraag me toch waar je dat op basseert.
Deze speler heeft tot nu toe elke keer indruk gemaakt(op mij), ook in officiele wedstrijden.

 

+1/-0

'El Bouchataoui mag vertrekken bij Feyenoord'

Achraf el Bouchataoui mag vertrekken bij Feyenoord. Dat schrijft Feyenoord-watcher Sinclair Bischop namens RTV Rijnmond. De 21-jarige middenvelder was er vorige week al niet bij tegen FC Luzern en bleef tegen Atlético Madrid negentig minuten op de bank. Vandaag trainde hij al niet meer mee met de ploeg.

Aan het begin van de voorbereiding kreeg El Bouchataoui nog kansen van Arne Slot, maar hij zag zijn rol richting de seizoensstart steeds kleiner worden. Met de komst van Fredrik Aursnes is er bovendien opnieuw een concurrent voor zijn positie gehaald.

El Bouchataoui doorliep de jeugdopleiding van Feyenoord en zat al enkele seizoenen dicht tegen het eerste elftal aan, maar kon de laatste stap nooit zetten. In totaal kwam hij tot vier invalbeurten voor de hoofdmacht en speelde hij in de laatste Eredivisiewedstrijd van het vorige seizoen (tegen RKC, 3-0) voor het eerst negentig minuten mee. Begin 2020 speelde hij ook nog kort op huurbasis voor FC Dordrecht. Daar kwam hij tot acht officiële wedstrijden voor de competitie door corona stil kwam te liggen.

 

+1/-0

Groot fan van deze speler, ik vond hem de beste in de jeugd van zijn lichting. Hoopte dat hij zou slagen na de laatste paar wedstrijden onder Advocaat waarin hij het heel goed deed, maar Slot ziet het helaas niet in hem zitten. Dat mag. Voetballend vind ik hem een van de besten in de selectie, maar fysiek zal er wellicht wat aan te merken zijn op hem. Ik denk dat voorkeur van Slot uitgaat naar wat meer dynamische middenvelders met loopvermogen en box to box drive. Zou mooi zijn als AEB elders slaagt, het is een echte Feyenoorder.

 

+1/-0

Hij zou wel bij de Eagles passen eigenlijk die hebben ook een prima trainer waar hij zijn kans zou krijgen.

 

+1/-0

We kunnen alleen maar gissen naar de redenen maar ik verwacht dat het ook wel weer een mentaliteitsdingetje is. Iets met knokken voor je plekkie.

 

+1/-0

Lijkt op huurbasis te zijn, wat positief is.

De reden lijkt me eigenlijk super simpel, want was echt heel duidelijk te zien de laatste weken. Deze speler heeft wel het voetballende vermogen, maar totaal het loopvermogen niet om in het spel van Slot mee te kunnen op dit moment.

 

+1/-0

Update | 'El Bouchataoui op huurbasis naar RKC'

Achraf el Bouchataoui mag vertrekken bij Feyenoord. Dat schrijft Feyenoord-watcher Sinclair Bischop namens RTV Rijnmond. De 21-jarige middenvelder was er vorige week al niet bij tegen FC Luzern en bleef tegen Atlético Madrid negentig minuten op de bank. Vandaag trainde hij al niet meer mee met de ploeg.

Aan het begin van de voorbereiding kreeg El Bouchataoui nog kansen van Arne Slot, maar hij zag zijn rol richting de seizoensstart steeds kleiner worden. Met de komst van Fredrik Aursnes is er bovendien opnieuw een concurrent voor zijn positie gehaald.

El Bouchataoui doorliep de jeugdopleiding van Feyenoord en zat al enkele seizoenen dicht tegen het eerste elftal aan, maar kon de laatste stap nooit zetten. In totaal kwam hij tot vier invalbeurten voor de hoofdmacht en speelde hij in de laatste Eredivisiewedstrijd van het vorige seizoen (tegen RKC, 3-0) voor het eerst negentig minuten mee. Begin 2020 speelde hij ook nog kort op huurbasis voor FC Dordrecht. Daar kwam hij tot acht officiële wedstrijden voor de competitie door corona stil kwam te liggen.

Update | El Bouchataoui op huurbasis naar RKC
El Bouchataoui staat op het punt om de overstap te maken naar RKC. Het gaat daarbij niet om een definitief afscheid; de middenvelder zal aan de Waalwijkers worden verhuurd.

 

+1/-0

Prima meters maken en wie weet volgend jaar weer bij Feyenoord.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 10 augustus 2021 om 20:57:

Prima meters maken en wie weet volgend jaar weer bij Feyenoord.


Dan moet wel zijn contract verlengd worden

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Vuist schreef op 10 augustus 2021 om 21:50:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 10 augustus 2021 om 20:57:

Prima meters maken en wie weet volgend jaar weer bij Feyenoord.


Dan moet wel zijn contract verlengd worden



Dat kan hij alleen verdienen als hij indruk maakt in Waalwijk, voor GIO heeft RKC erg goed uitgepakt.

 

+1/-0

Als het een mentaliteitskwestie is, dan moet hij zijn flegmatieke houding los laten, en voor zijn positie gaan.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Feyenoord verhuurt El Bouchataoui aan RKC Waalwijk: 'Een mooie oplossing"
Gepubliceerd: Donderdag 12 augustus 2021 om 10:27
Laatste update: Donderdag 12 augustus 2021 om 10:39

Achraf El Bouchataoui zal komend seizoen zijn kunsten mogen vertonen bij RKC Waalwijk. De middenvelder wordt door de Waalwijkers voor één seizoen gehuurd van Feyenoord.

Dat laat de RKC weten via zijn officiële kanalen. ''Achraf past binnen onze clubfilosofie om talentvolle spelers aan ons te binden met doorgroeimogelijkheden. Met de komst van Achraf vergroten we onze mogelijkheden op het middenveld", duidt algemeen directeur Frank van Mosselveld de komst van El Bouchataoui.

Frank Arnesen, technisch directeur van Feyenoord, spreekt van 'een mooie oplossing'. "Voor Achraf is het belangrijk dat hij veel minuten kan maken, wat gelet op de concurrentie op het middenveld bij Feyenoord moeilijk zou zijn dit seizoen. Daarom is het goed dat hij bij RKC gaat spelen, een club die net als Feyenoord in de Eredivisie uitkomt en waar een talent als Achraf verder kan rijpen."

De middenvelder doorliep sinds 2006 de jeugdopleiding van Feyenoord en maakte op 20 januari 2020 zijn profdebuut namens FC Dordrecht, de club die hem destijds huurde. Vorig seizoen mocht de middenvelder ook zijn debuut maken voor Feyenoord in de met 2-0 gewonnen thuiswedstrijd tegen Fortuna Sittard.

 

+1/-0

Kan een oplossing zijn, ik hoop dat hij veel aan spelen toe komt en zo als speler beter kan worden en mogelijk volgend seizoen bij Feyenoord wel in de basis kan komen te spelen dat zou een grote stap voorruit zijn zowel Bouchataoui als voor feyenoord.

 

+1/-0

El Bouchataoui maakt overstap naar KMSK Deinze

Achraf El Bouchataoui heeft een nieuwe club gevonden. De 22-jarige middenvelder maakt de overstap van Feyenoord naar KMSK Deinze in België. El Bouchataoui heeft een contract getekend voor twee jaar met een optie op nog één jaar.

''Ik koos voor KMSK Deinze omdat het plan van de club mij heel erg aanspreekt en ik er veel potentieel in zie'', vertelt El Bouchataoui op de clubwebsite. ''Ook op persoonlijk vlak is het een mooie stap om mezelf als speler en individu verder te ontwikkelen in een sterke competitie.''

KMSK Deinze is een Belgische voetbalclub en komt aankomend seizoen uit in de Challenger Pro League. Het tweede niveau van België. El Bouchataoui, die in 2006 bij de jeugdopleiding van Feyenoord aansloot, had een aflopend contract en vertrekt dus transfervrij.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Feyenoord Forum » Spelers » Achraf El Bouchataoui