Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Ofir Marciano

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 02 december 2021 om 15:28:

Wat een drama is deze keeper toch! Onzeker, kan niet meevoetballen en zijn uittrappen zijn vreselijk.
Ik zit niet op mijn gemak te kijken als hij op doel staat.




Hij hield ons wel in de wedstrijd met die cruciale redding op Burgzorg.Anders hadden we na 10 minuten in de tweede helft tegen een achterstand aangekeken.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 02 december 2021 om 17:56:

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 02 december 2021 om 15:28:

Wat een drama is deze keeper toch! Onzeker, kan niet meevoetballen en zijn uittrappen zijn vreselijk.
Ik zit niet op mijn gemak te kijken als hij op doel staat.




Hij hield ons wel in de wedstrijd met die cruciale redding op Burgzorg.Anders hadden we na 10 minuten in de tweede helft tegen een achterstand aangekeken.



Hij ging rechtdoor op Marciano af zonder te kijken, dat is niet knap keepen.
Hij kwam op zich goed uit, maar als Burgzorg had gekeken had die hem erover heen gelopt en was het 1-2 geweest.

Ik ben het in deze echt met Ramesoe eens...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 02 december 2021 om 15:28:

Wat een drama is deze keeper toch! Onzeker, kan niet meevoetballen en zijn uittrappen zijn vreselijk.
Ik zit niet op mijn gemak te kijken als hij op doel staat.




bij mij bekruipt datzelfde gevoel

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 02 december 2021 om 21:57:

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 02 december 2021 om 17:56:

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 02 december 2021 om 15:28:

Wat een drama is deze keeper toch! Onzeker, kan niet meevoetballen en zijn uittrappen zijn vreselijk.
Ik zit niet op mijn gemak te kijken als hij op doel staat.




Hij hield ons wel in de wedstrijd met die cruciale redding op Burgzorg.Anders hadden we na 10 minuten in de tweede helft tegen een achterstand aangekeken.



Hij ging rechtdoor op Marciano af zonder te kijken, dat is niet knap keepen.
Hij kwam op zich goed uit, maar als Burgzorg had gekeken had die hem erover heen gelopt en was het 1-2 geweest.

Ik ben het in deze echt met Ramesoe eens...



Ik betwist ook niet dat het geen goede keeper is en dat de scouting hopeloos gefaald heeft maar dit was gewoon een goede redding. Om daar nou op te gaan afdingen is wel erg kinderachtig. Ondanks dat het een kutkeeper is krijgt hij wat mij betreft gewoon de credits voor die redding.

 

+1/-0

Wat Slot zei hij moet niet zoals Bijlow willen zijn. Hij heeft wel goede reflexen, en de nodige ervaring. Als back up moeten we ook niet teveel verwachten was transfervrij ook.

 

+1/-0

En toch vond ik dat hij bij de tegengoal niet schoon van blaam bleef. Hij had nog een safe kunnen verrichten, maar dook over de bal heen. Ik vind hem onzeker keepen en met anderen voor mij moet ik stellen, dat ik niet rustig de wedstijd bijwoon (voor de tv, dus).

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 02 december 2021 om 23:04:

Als back up moeten we ook niet teveel verwachten was transfervrij ook.



Nou sorry, maar als dit het niveau is van een reservedoelman kan Feyenoord beter een talent voor de leeuwen flikkeren. Ik vind het he-le-maal niks.

Transfervrij is prima, maar reken er maar op dat hij wel een prima salaris ontvangt. En dat vind ik hem ook niet waard.

 

+1/-0

Hij straalt niet veel zekerheid uit. Wanneer je dan ook Geertruida daar hebt staan, dan wordt het helemaal spannend.
Malacia maakt het vaak ook wel spannend.
Tegen Fortuna zou jij met hem ook gewoon moeten winnen. Bijlow moet er tegen Groningen weer staan.

 

+1/-0

Hij doet z'n best maar die jongen oogt zo angstig en dan denk ik waarom? Je bent gewoon 2e keeper niemand heeft superhoge verwachtingen en geniet er dan ook een beetje van dat je nu bij een grote club even de nr 1 bent. Hij is vooral bang om wat fout te doen maar dan legt die de lat veel te hoog.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dirkteur schreef op 03 december 2021 om 10:50:

Hij doet z'n best maar die jongen oogt zo angstig en dan denk ik waarom? Je bent gewoon 2e keeper niemand heeft superhoge verwachtingen en geniet er dan ook een beetje van dat je nu bij een grote club even de nr 1 bent. Hij is vooral bang om wat fout te doen maar dan legt die de lat veel te hoog.



Hij is 32 en ervaren genoeg, heeft in de Schotse PL gekeept.
Dan mag je wel wat verwachten en niet dat die bijvoorbeeld in z'n eerste oefenwedstrijd er bijna gelijk uitgestuurd worden door een oliedomme overtreding buiten de 16.

Om maar een voorbeeld te noemen, hij is in nagenoeg elke wedstrijd meerdere malen gigantisch in de fout gegaan.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 02 december 2021 om 17:56:

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 02 december 2021 om 15:28:

Wat een drama is deze keeper toch! Onzeker, kan niet meevoetballen en zijn uittrappen zijn vreselijk.
Ik zit niet op mijn gemak te kijken als hij op doel staat.




Hij hield ons wel in de wedstrijd met die cruciale redding op Burgzorg.Anders hadden we na 10 minuten in de tweede helft tegen een achterstand aangekeken.


Je bedoeld die bal van Burgzorg? Die had jij ook nog wel tegen gehouden hoor ;)

Ik vind het aantrekken van deze jongen ook geen fout van de scouting hoor. Hij heeft een aardige reputatie opgebouwd door de jaren heen. Echter deze jongen is niet bestand tegen de druk, die onze club met zich meebrengt. Dat kan je vantevoren gewoon niet weten, die gast staat echter onder hoogspaanning onder de lat.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 03 december 2021 om 11:57:

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 02 december 2021 om 17:56:

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 02 december 2021 om 15:28:

Wat een drama is deze keeper toch! Onzeker, kan niet meevoetballen en zijn uittrappen zijn vreselijk.
Ik zit niet op mijn gemak te kijken als hij op doel staat.




Hij hield ons wel in de wedstrijd met die cruciale redding op Burgzorg.Anders hadden we na 10 minuten in de tweede helft tegen een achterstand aangekeken.


Je bedoeld die bal van Burgzorg? Die had jij ook nog wel tegen gehouden hoor ;)

Ik vind het aantrekken van deze jongen ook geen fout van de scouting hoor. Hij heeft een aardige reputatie opgebouwd door de jaren heen. Echter deze jongen is niet bestand tegen de druk, die onze club met zich meebrengt. Dat kan je vantevoren gewoon niet weten, die gast staat echter onder hoogspaanning onder de lat.



Of ik die bal van Burgzorg ook nog wel tegengehouden had? Nou……dan ken je mij nog niet hoor :D

Maar wat die hoogspanning betreft; hij zal in de Schotse competitie ook wel wat meegemaakt hebben en ook als Israëlisch international.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 03 december 2021 om 14:30:

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 03 december 2021 om 11:57:

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 02 december 2021 om 17:56:

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 02 december 2021 om 15:28:

Wat een drama is deze keeper toch! Onzeker, kan niet meevoetballen en zijn uittrappen zijn vreselijk.
Ik zit niet op mijn gemak te kijken als hij op doel staat.




Hij hield ons wel in de wedstrijd met die cruciale redding op Burgzorg.Anders hadden we na 10 minuten in de tweede helft tegen een achterstand aangekeken.


Je bedoeld die bal van Burgzorg? Die had jij ook nog wel tegen gehouden hoor ;)

Ik vind het aantrekken van deze jongen ook geen fout van de scouting hoor. Hij heeft een aardige reputatie opgebouwd door de jaren heen. Echter deze jongen is niet bestand tegen de druk, die onze club met zich meebrengt. Dat kan je vantevoren gewoon niet weten, die gast staat echter onder hoogspaanning onder de lat.



Of ik die bal van Burgzorg ook nog wel tegengehouden had? Nou……dan ken je mij nog niet hoor :D

Maar wat die hoogspanning betreft; hij zal in de Schotse competitie ook wel wat meegemaakt hebben en ook als Israëlisch international.


Spelen voor een kleine club of land is natuurlijk wel heel wat anders, dan bij een club als Feyenoord.

 

+1/-0

Marciano is heel onzeker en dan maak je ook fouten, is geen blijvertje snel een andere op zijn plek zien te krijgen.

 

+1/-0

Hij moet leren genieten van de kans en gewoon een beetje leuk maken voor zichzelf, beetje contact zoeken met het publiek en jezelf laten gelden. Hij staat er nu als een bang vogeltje en stijf van de schrik dat die nog een fout maakt waardoor die alleen maar nog meer fouten gaat maken.

 

+1/-0

Onze angst was toch beetje onterecht nee hij heeft niet het talent van Justin, maar hij staat er toch maar was gister gewoon slim bezig ook door zijn ervaring.

 

+1/-0

Ontegenzeggelijk moet ik beamen dat Ofir het goed gedaan heeft. Die kopbalen van Milik pakte hij goed, ook dat schot van die maffe OMér pakte hij goed en vooral de doelpoging die hij nog wist te keren. Nogmaals, goed gedaan Ofir.

 

+1/-0

Gisteren heeft Marciano het prima gedaan. Echt grote kansen heeft Olympique niet gehad, zoals de 1-tegen-1 situaties in de Kuip vorige week. De kopballen van Milik leken eenvoudig, maar dat kwam ook omdat Marciano goed stond.

Het is allemaal weinig spectaculair en soms gaat hij behoorlijk in de fout, maar gisteren viel er niets op aan te merken.

 

+1/-0

Gisteren echt prima. Mag ook gezegd worden! Hopelijk kan hij nog 4 goede potten keepen.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Feyenoord Forum » Spelers » Ofir Marciano