Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Ramon Hendriks

Deze normale topic is open en bestaat uit 6 pagina's: 1 2 3 4 5 6

Iemand enig idee wat er met deze speler gebeurd is? Weinig kansen gekregen in de voorbereiding, maar ik heb hem ook niet gezien bij Feyenoord O19 in Kroatië. Als hij bij het eerste geen kansen krijgt zou het goed voor zijn ontwikkeling zijn als hij kan worden verhuurd aan een FC Emmen of iets dergelijks.

 

+1/-0

Heren, jullie mening? Gewoon terughalen, toch? Blijkt zowel linksback als LCV te kunnen spelen. Haps zal wel vertrekken.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 21 mei 2021 om 08:45:

Heren, jullie mening? Gewoon terughalen, toch? Blijkt zowel linksback als LCV te kunnen spelen. Haps zal wel vertrekken.




Gisterenavond zitten kijken naar Emmen-NAC en Hendriks kan zeer zeker een goede aanvulling in de verdediging worden.
Terug halen dus inderdaad.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

blaak schreef op 21 mei 2021 om 09:03:

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 21 mei 2021 om 08:45:

Heren, jullie mening? Gewoon terughalen, toch? Blijkt zowel linksback als LCV te kunnen spelen. Haps zal wel vertrekken.




Gisterenavond zitten kijken naar Emmen-NAC en Hendriks kan zeer zeker een goede aanvulling in de verdediging worden.
Terug halen dus inderdaad.


Toch zie ik hem graag volgend jaar het hele jaar spelen bij een eredivisieclub.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Beer schreef op 21 mei 2021 om 09:12:

open/sluit de onderstaande quote:

blaak schreef op 21 mei 2021 om 09:03:

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 21 mei 2021 om 08:45:

Heren, jullie mening? Gewoon terughalen, toch? Blijkt zowel linksback als LCV te kunnen spelen. Haps zal wel vertrekken.




Gisterenavond zitten kijken naar Emmen-NAC en Hendriks kan zeer zeker een goede aanvulling in de verdediging worden.
Terug halen dus inderdaad.


Toch zie ik hem graag volgend jaar het hele jaar spelen bij een eredivisieclub.


Het was dan wel geen geweldig seizoen, maar we zijn toch niet gedegradeerd?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Vuist schreef op 21 mei 2021 om 09:33:

open/sluit de onderstaande quote:

Beer schreef op 21 mei 2021 om 09:12:

open/sluit de onderstaande quote:

blaak schreef op 21 mei 2021 om 09:03:

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 21 mei 2021 om 08:45:

Heren, jullie mening? Gewoon terughalen, toch? Blijkt zowel linksback als LCV te kunnen spelen. Haps zal wel vertrekken.




Gisterenavond zitten kijken naar Emmen-NAC en Hendriks kan zeer zeker een goede aanvulling in de verdediging worden.
Terug halen dus inderdaad.


Toch zie ik hem graag volgend jaar het hele jaar spelen bij een eredivisieclub.


Het was dan wel geen geweldig seizoen, maar we zijn toch niet gedegradeerd?


:B

Ik zie hem bij ons vooral bank zitten en af en toe 15 minuten spelen... Ik zie hem het liefst ergens heel veel spelen omdat hij zich kan ontwikkelen tot een uitstekende eredivisie speler voor ons maar hij is nog niet klaar voor de basis bij ons maar veel te goed voor de O21. Vandaar..

Dit bericht is gewijzigd op 21 mei 2021, 09:46:30.

 

+1/-0

Hij is niet minder dan Malacia

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 21 mei 2021 om 10:37:

Hij is niet minder dan Malacia


Hoe kan je dat nou weten? Hij heeft nog nooit in de eredivisie gespeelt, alleen een paar maanden in de kkd.
Het is voor zijn ontwikkeling het beste om hem gewoon nog een jaartje bij nac te laten spelen, dan speelt hij elke wedstrijd. Bij ons zou hij alleen in tijden van nood spelen.

 

+1/-0

Ja ik volg alles van NAC en Feyenoord en dit si mijn oordeel. Malacia op rechts leuk, op links ben ik niet overtuigd!

 

+1/-0

Ramon viel me in de jeugd al op hoe hij situaties goed inschatte en op het juiste moment ingreep. Dan is zijn spelvoortzetting een kwaliteit en zijn passes komen aan. Kortom, ik zou hem volgend jaar gelijk laten meedoen.

 

+2/-0

Volgens Ton Lokhoff gaat hij de stap maken naar De Kuip. "Ik ken Arne Slot en ik weet dat hij bij Feyenoord met hem aan de gang gaat".

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 23 mei 2021 om 13:07:

Volgens Ton Lokhoff gaat hij de stap maken naar De Kuip. "Ik ken Arne Slot en ik weet dat hij bij Feyenoord met hem aan de gang gaat".


Nogal logisch wanneer er geen geld is, maar deze jongen is er nog lang niet klaar voor.

 

+1/-0

Als Senesi daadwerkelijk vertrekt dan moet deze speler zich rap ontwikkelen om echt een goede opvolger te zijn, maar de potentie zit erin.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 23 mei 2021 om 14:53:

Als Senesi daadwerkelijk vertrekt dan moet deze speler zich rap ontwikkelen om echt een goede opvolger te zijn, maar de potentie zit erin.


Ik zie het nog niet echt hoor, zelfs bij nac hebben ze hem uit het centrum gehaald omdat hij teveel fouten maakte.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 23 mei 2021 om 15:04:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 23 mei 2021 om 14:53:

Als Senesi daadwerkelijk vertrekt dan moet deze speler zich rap ontwikkelen om echt een goede opvolger te zijn, maar de potentie zit erin.


Ik zie het nog niet echt hoor, zelfs bij nac hebben ze hem uit het centrum gehaald omdat hij teveel fouten maakte.


Volgens mij was dat omdat ze van systeem zijn veranderd, want die huidige lcv is veel minder dan Hendriks. En zoveel fouten heeft hij niet gemaakt, ik heb hem hooguit één beslissende fout zien maken. Hij werd juist constant geprezen als solide verdediger.

Als linksback vind ik het geen denderend succes overigens, hij mist wendbaarheid.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 23 mei 2021 om 15:06:

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 23 mei 2021 om 15:04:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 23 mei 2021 om 14:53:

Als Senesi daadwerkelijk vertrekt dan moet deze speler zich rap ontwikkelen om echt een goede opvolger te zijn, maar de potentie zit erin.


Ik zie het nog niet echt hoor, zelfs bij nac hebben ze hem uit het centrum gehaald omdat hij teveel fouten maakte.


Volgens mij was dat omdat ze van systeem zijn veranderd, want die huidige lcv is veel minder dan Hendriks. En zoveel fouten heeft hij niet gemaakt, ik heb hem hooguit één beslissende fout zien maken. Hij werd juist constant geprezen als solide verdediger.


In het begin ja daarna was hij schuldig aan meerdere tegendoelpunten, dat kan gewoon niet. Bovendien het ventje speelde bij nac en niet bij een eredivisieclub. Hij moet in mijn ogen eigenlijk gewoon verhuurt worden door Feyenoord, zodat hij kan groeien naar een stabiele eredivisiespeler.
Hij gaat bij Feyenoord niet spelen en dat is zonde.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 23 mei 2021 om 15:10:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 23 mei 2021 om 15:06:

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 23 mei 2021 om 15:04:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 23 mei 2021 om 14:53:

Als Senesi daadwerkelijk vertrekt dan moet deze speler zich rap ontwikkelen om echt een goede opvolger te zijn, maar de potentie zit erin.


Ik zie het nog niet echt hoor, zelfs bij nac hebben ze hem uit het centrum gehaald omdat hij teveel fouten maakte.


Volgens mij was dat omdat ze van systeem zijn veranderd, want die huidige lcv is veel minder dan Hendriks. En zoveel fouten heeft hij niet gemaakt, ik heb hem hooguit één beslissende fout zien maken. Hij werd juist constant geprezen als solide verdediger.


In het begin ja daarna was hij schuldig aan meerdere tegendoelpunten, dat kan gewoon niet. Bovendien het ventje speelde bij nac en niet bij een eredivisieclub. Hij moet in mijn ogen eigenlijk gewoon verhuurt worden door Feyenoord, zodat hij kan groeien naar een stabiele eredivisiespeler.
Hij gaat bij Feyenoord niet spelen en dat is zonde.



Misschien heb je gelijk, ik vond hem de eerste reeks wedstrijden heel goed spelen. Daarna wat uit het oog verloren. Als linksback vind ik het drie keer niks. Vandaag ook weer veel onnodig balverlies.

 

+1/-0

Als Slot hem erbij haalt heb ik er wel vertrouwen in gewoon eerst een jaartje laten wennen met af en toe wat minuten talent heeft hij wel volgens mij stond met 15 jaar al op de radar bij Liverpool.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 24 mei 2021 om 00:29:

Als Slot hem erbij haalt heb ik er wel vertrouwen in gewoon eerst een jaartje laten wennen met af en toe wat minuten talent heeft hij wel volgens mij stond met 15 jaar al op de radar bij Liverpool.


En dan speelr hij nog steeds bijna niet, deze jongen moet gewoon ergens in de basis staan. Laat hem maar een jaartje onder Kees van Wonderen trainen en spelen, daar wordt hij pas echt beter van.

 

+1/-0

Zullen we maar gewoon afwachten wat de trainer en Arnesen van plan zijn? Dat er een grote schoonmaak volgt = een zekerheidje!

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 6 pagina's: 1 2 3 4 5 6

Feyenoord Forum » Spelers » Ramon Hendriks