Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Home of History » Uros Spajic

Deze normale topic is open en bestaat uit 6 pagina's: 1 2 3 4 5 6

Nog niet officieel, maar zal wel gaan tekenen. De verdediger (27) komt uit het netwerk van Arnesen en wordt gehuurd van de Russische topclub FK Krasnodar, ook speelde hij 75 officiële duels bij Anderlecht.

 

+1/-0

Was lang geblesseerd dus hopelijk heb je er meteen wat aan... En overbelast je hem niet meteen waardoor die weer in de lappenmand raakt.

 

+1/-0

We gaan hem zien.

 

+1/-0

Wat ik hoorde is die bikkelhard, heeft Arnesen hem ook op gescout denk ik 1 die voorop gaat in de strijd.

 

+1/-0

Nou als Spajic beter is dan botteghin prima. Maar is dan wel weer een huur speler... Dus wat gaan we dan volgend seizoen doen?

We hebben nog altijd een probleem op de rechts back positie...
En een probleem op de linker vleugel waar we geen snelheid en diepgang hebben.

Op rechtsback kan je dat mss verhelpen met spelers in de huidige selectie. Speel je tegen een zwakkere tegenstander kan je er Narsingh inzetten voor meer aanvalsimpulsen. En heb je meer aan een speler met een goeie pass als je wil counteren...Of denkt dat je tegenstander koppend matig is of een traag centrum heeft heb je mss meer aan diemers.

Links op de vleugel kan je Azarkan een kans geven. Of Assaidi een contract geven voor dat salaris van summerville als je die verkoopt en Wehrmann verhuurt. Assaidi kan door onze goeie performance trainer prima worden op getraind.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 15 september 2020, 12:48:17.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Feyenoordopnummer1 schreef op 15 september 2020 om 12:37:

Nou als Spajic beter is dan botteghin prima. Maar is dan wel weer een huur speler... Dus wat gaan we dan volgend seizoen doen?


Dat vraagt degene zich af die alleen maar wil huren en bejaarden die nog een paar maanden te gaan hebben transfervrij wil aantrekken zich nu ineens af? Het verstand komt met de jaren gelukkig

 

+2/-0

Nope.

Beter opletten vuist... Ik vraag het me af omdat je op die positie een botteghin hebt met maar een 1 jarig contract en nu Spjanic huurt voor 1 jaar en van beek ook uit zijn contract loopt. Je hebt daar dus volgend seizoen een zwakke plek... Rechts centraal in je team heb je volgend seizoen geen basis speler en geen back up speler. (botteghin, spjanic en van Beek weg).

Dat zou ik nooit doen zo'n risico nemen. Je kan een huur speler nemen of een transfer vrije speler als je daar achter een vaste jeugd speler hebt of een talent hebt wat op komt of nog een speler hebt die jaren vast ligt of een transfervrije oudere speler hebt die meer dan 1 jaar mee gaat en vast ligt.

Vertel me dan eens wie wou ik ook al weer huren dit seizoen?

En wie vond je bejaarden van mijn transfervrije opties? Kunnen we lachen als die goed blijken te spelen ;)

Met je kritiek heb je vast goed opgelet, toch?

Transfervrije oudere spelers kunnen langer mee gaan dan 1 jaar en omdat ik het bij nederlandse (of bij oud eredivisie) spelers hou die ervaring hebben in de eredivisie of in betere competities kunnen ze die ervaring ook makkelijker overbrengen op de selectie.

En die ik voorstelde zijn bekend met de eredivisie speelde daar mimaal in de sub top en hebben het veelal laten zien bij buitenlandse clubs. Of hadden een Feyenoord verleden en die willen hier echt niet af gaan.
De huurspelers die ik voorstelde zat een gedachte achter ze konden met hun nederlandse nationaliteit meer een binding krijgen met de club zodat ze later weer eventueel makkelijker en goedkoper kunnen worden gehaald door Feyenoord. En hadden veelal een Feyenoord verleden zodat als ze zich in de kijker spelen bij andere clubs en een transfer maken dat Feyenoord ook weer geld op levert door die opleidingsvergoeding.

Spajic is een tijd geblesseerd geweest. Is geen nederlander dus maar de vraag of hij in de eredivisie en in nl kan aarden. Meestal duurt dat ook een half jaar. En we hebben nu meteen een speler nodig die er staat. Daar moet je ook allemaal op letten bij huur vuist. Ik vind het erg zonde om een speler te huren die je nu voor een andere club op traint...

Maar niet erg joh... Ik leg het je wel weer uit op welke zaken je moet letten ;) blijkbaar is dat soms nodig hier zaken beter uitleggen dus mss moet ik nog langere stukken tekst typen speciaal voor die mensen ;)

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 15 september 2020, 20:22:09.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Feyenoordopnummer1 schreef op 15 september 2020 om 20:14:

Nope.

Beter opletten vuist... Ik vraag het me af omdat je op die positie een botteghin hebt met maar een 1 jarig contract en nu Spjanic huurt voor 1 jaar en van beek ook uit zijn contract loopt. Je hebt daar dus volgend seizoen een zwakke plek... Rechts centraal in je team heb je volgend seizoen geen basis speler en geen back up speler. (botteghin, spjanic en van Beek weg).

Dat zou ik nooit doen zo'n risico nemen. Je kan een huur speler nemen of een transfer vrije speler als je daar achter een vaste jeugd speler hebt of een talent hebt wat op komt of nog een speler hebt die jaren vast ligt of een transfervrije oudere speler hebt die meer dan 1 jaar mee gaat en vast ligt.

Vertel me dan eens wie wou ik ook al weer huren dit seizoen?

En wie vond je bejaarden van mijn transfervrije opties? Kunnen we lachen als die goed blijken te spelen ;)

Met je kritiek heb je vast goed opgelet, toch?

Transfervrije oudere spelers kunnen langer mee gaan dan 1 jaar en omdat ik het bij nederlandse (of bij oud eredivisie) spelers hou die ervaring hebben in de eredivisie of in betere competities kunnen ze die ervaring ook makkelijker overbrengen op de selectie.

En die ik voorstelde zijn bekend met de eredivisie en hebben het veelal laten zien bij buitenlandse clubs. Of hadden een Feyenoord verleden en die willen hier echt niet af gaan.
De huurspelers die ik voorstelde zat een gedachte achter ze konden met hun nederlandse nationaliteit meer een binding krijgen met de club zodat ze later weer eventueel makkelijker en goedkoper kunnen worden gehaald door Feyenoord. En hadden veelal een Feyenoord verleden zodat als ze zich in de kijker spelen bij andere clubs en een transfer maken dat Feyenoord ook weer geld op levert door die opleidingsvergoeding.

Spajic is een tijd geblesseerd geweest. Is geen nederlander dus maar de vraag of hij in de eredivisie en in nl kan aarden. Meestal duurt dat ook een half jaar. En we hebben nu meteen een speler nodig die er staat. Daar moet je ook allemaal op letten bij huur vuist. Ik vind het erg zonde om een speler te huren die je nu voor een andere club op traint...

Maar niet erg joh... Ik leg het je wel weer uit op welke zaken je moet letten ;) blijkbaar is dat soms nodig hier zaken beter uitleggen dus mss moet ik nog langere stukken tekst typen speciaal voor die mensen ;)


Nee hoor, alsjeblieft niet nog langer

 

+1/-0

Blijkbaar heb je die uitgebreide uitleg nodig vuist.

Trouwens reageer eens inhoudelijk op mijn tekst. Wat vind je er van dat we volgend seizoen 3 rechter centrale verdedigers hebben die uit hun contract lopen?

Of stond je daar nog niet eens bij stil? En is dit nieuwe info voor je?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Feyenoordopnummer1 schreef op 15 september 2020 om 20:23:

Blijkbaar heb je die uitgebreide uitleg nodig vuist.

Trouwens reageer eens inhoudelijk op mijn tekst. Wat vind je er van dat we volgend seizoen 3 rechter centrale verdedigers hebben die uit hun contract lopen?

Of stond je daar nog niet eens bij stil? En is dit nieuwe info voor je?


Ik vind het huren van Spajic een goede zaak. Maar wat had jij dan liever gezien?

 

+1/-0

Vind je het een goeie zaak dat Feyenoord nu 3 speler hebben voor die positie die uit hun contract lopen?

En jij hebt kritiek op mijn technische beleidskeuzes en spelers die ik wil halen?

En ik had geertruida een kans gegeven achter botteghin en geertruida opgeleid tot vervanger van Botteghin. Niet zoals nu Geertruida opleiden als rechts back daar word hij nooit top. En had mss een betere rechts back gehaald. Die het liefst ook op de positie van fer of Botteghin uit de voeten kon als het helemaal mee zat. En al eerder Narsingh en Diemers getest als rechts back. Mss als die renderen... Heb je geen rechts back nodig en kan je dat geld wat je aan salaris budget bespaard inzetten om mss een Lens te halen die transfervrij weg wil en assaidi een klein prestatie contract geven en op trainen (als je summerville verkoopt en Wehrmann verhuurd hou je daar salaris budget voor over). Ben je ook redelijk ingedekt als berghuis eventueel word verkocht.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 15 september 2020, 21:08:26.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Feyenoordopnummer1 schreef op 15 september 2020 om 20:58:

Vind je het een goeie zaak dat Feyenoord nu 3 speler hebben voor die positie die uit hun contract lopen?

En jij hebt kritiek op mijn technische beleidskeuzes en spelers die ik wil halen?

En ik had geertruida een kans gegeven achter botteghin en geertruida opgeleid tot vervanger van Botteghin. Niet zoals nu Geertruida opleiden als rechts back daar word hij nooit top. En had mss een betere rechts back gehaald. Die het liefst ook op de positie van fer of Botteghin uit de voeten kon als het helemaal mee zat. En al eerder Narsingh en Diemers getest als rechts back. Mss als die renderen... Heb je geen rechts back nodig en kan je dat geld wat je aan salaris budget bespaard inzetten om mss een Lens te halen die transfervrij weg wil en assaidi een klein prestatie contract geven en op trainen (als je summerville verkoopt en Wehrmann verhuurd hou je daar salaris budget voor over). Ben je ook redelijk ingedekt als berghuis eventueel word verkocht.


Waarom zou Geertruida gelijk afgeschreven zijn?

 

+1/-0

Dat maak jij er van... Geertruida word nu ingezet als rechts back... Je moet hem meer opleiden tot degelijke centrale verdediger voor volgend seizoen vooral omdat er eerst 2 en nu 3 spelers op die positie uit contract lopen.

Het is wel duidelijk dat jij weer eens enkel loopt te zoeken naar zaken in mijn tekst enkel omdat je het vaak niet met me eens bent maar je eigen visie niet kan onderbouwen met goeie argumenten... en geen antwoord hebt... En niet eens je eigen statement kan uitleggen. Echt ik heb verder geen hekel aan je maar vind het wel wat getuigen van bekrompen gedrag dat je puur loopt te zoeken naar zaken en express zaken uit hun context haalt enkel om me proberen te vangen.

Ik reageer bij jou enkel op je tekst als ik het niet met je eens ben dan kan jij jouw punt weer met argumenten verdedigen.

De zaken die ik deponeer zijn wel degelijk doordacht en op mijn tegen argumenten heb je veelal geen antwoord... Wat aan geeft wat je veelal niet doordacht reageert.

Nogmaals geef eens antwoord waarom je het goed vind dat we nu met spajic 3 spelers hebben die als rechter centrale verdediger maar een 1 jarig contract hebben? En dus geen beoogde rechter centrale verdediger hebben voor volgend seizoen?

En waarom ben je voor deze huur? En er wel tegen als ik huur van spelers voor stel?

Waarom vind je het huren van spajic een goeie zaak?

Vind jij de rechts back positie goed bezet?

Wat vind je van de linker vleugel in dit team?

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 15 september 2020, 21:57:01.

 

+1/-0

Huren is de enige optie om zo'n speler tehalen salarissen in Rusland zijn een paar keer zoveel als Feyenoord kan betalen. Moet wel lachen om Dickie hoe hij vertelde hoe hij hier terecht kwam nee we hebben hem niet zien spelen LOL. Gewoon slim om verwachtingen nu tedempen dan kan het straks alleen meevallen zelfde deed Dickie met Bozenik, Conteh en Teixeira.

 

+1/-0

@Marc Acardipane

Met die genoemde spelers moeten we ook maar zien of ze het geld waard zijn. Al hebben we geen geld... Arnesen heeft nu al meer dan 10 miljoen uitgegeven en zie niet veel verbeteringen ten opzichte van vorig seizoen...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Feyenoordopnummer1 schreef op 15 september 2020 om 21:59:

@Marc Acardipane

Met die genoemde spelers moeten we ook maar zien of ze het geld waard zijn. Al hebben we geen geld... Arnesen heeft nu al meer dan 10 miljoen uitgegeven en zie niet veel verbeteringen ten opzichte van vorig seizoen...



Belangrijkst is dat zowel Advocaat als Arnesen dondersgoed weten wat er miste binnen deze groep. Bozenik en Conteh hebben toch wel specifieke kwaliteiten maar zijn voor de (nabije) toekomst, Teixeira en Spajic zouden er wel meteen moeten staan. Bij Arnesen zit er echt wel een idee achter elke versterking lijkt me, laten we eerst even tot de winter aanzien voor we conclusies gaan trekken zolang is Frank nog niet bezig.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 15 september 2020, 22:25:39.

 

+1/-0

Ik word een beetje moe om te wachten... Dat zei iedereen bij van Geel ook altijd en werd ook nooit wat... Als er weer miljoenen zijn uitgegeven... En wederom blijkt dat je beter niks kon kopen...

Het gaat er om dat die spelers nu minimaal 10 miljoen moeten terug verdienen. En dat is eigenlijk vele malen meer omdat je zo standaard ongeveer 2/3 van de transfers die je ontvangt over houd en de rest op gaat aan kosten.

Dus je moet er eigenlijk minimaal 15 miljoen voor krijgen om quitte te spelen bij verkoop. Ik zie dat nog niet zo 1, 2 ,3 gebeuren bij aankopen: Conthe, Diemers, Teixeira, Bosenic, Antonucci.

De selectie is nog altijd niet goed genoeg er is geen goeie aanvallende rechts back en er is geen goeie creatieve snelle linker vleugel aanvaller tot Sinisterra weer terug is van zijn blessure.
Trouwens Frank staat er om bekend dat hij graag jeugd haalt en die ontwikkeld. Maar is het efficiënt en levert het rendement op?

Ik denk het namelijk niet maar we gaan het bijhouden in zijn periode.

 

+1/-0

Van Geel had met een negatieve saldo te maken, terwijl Frank een net niet saldo voorgeschoteld kreeg. Niet te vergelijke dus.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Vuist schreef op 15 september 2020 om 20:19:

open/sluit de onderstaande quote:

Feyenoordopnummer1 schreef op 15 september 2020 om 20:14:

Nope.

Beter opletten vuist... Ik vraag het me af omdat je op die positie een botteghin hebt met maar een 1 jarig contract en nu Spjanic huurt voor 1 jaar en van beek ook uit zijn contract loopt. Je hebt daar dus volgend seizoen een zwakke plek... Rechts centraal in je team heb je volgend seizoen geen basis speler en geen back up speler. (botteghin, spjanic en van Beek weg).

Dat zou ik nooit doen zo'n risico nemen. Je kan een huur speler nemen of een transfer vrije speler als je daar achter een vaste jeugd speler hebt of een talent hebt wat op komt of nog een speler hebt die jaren vast ligt of een transfervrije oudere speler hebt die meer dan 1 jaar mee gaat en vast ligt.

Vertel me dan eens wie wou ik ook al weer huren dit seizoen?

En wie vond je bejaarden van mijn transfervrije opties? Kunnen we lachen als die goed blijken te spelen ;)

Met je kritiek heb je vast goed opgelet, toch?

Transfervrije oudere spelers kunnen langer mee gaan dan 1 jaar en omdat ik het bij nederlandse (of bij oud eredivisie) spelers hou die ervaring hebben in de eredivisie of in betere competities kunnen ze die ervaring ook makkelijker overbrengen op de selectie.

En die ik voorstelde zijn bekend met de eredivisie en hebben het veelal laten zien bij buitenlandse clubs. Of hadden een Feyenoord verleden en die willen hier echt niet af gaan.
De huurspelers die ik voorstelde zat een gedachte achter ze konden met hun nederlandse nationaliteit meer een binding krijgen met de club zodat ze later weer eventueel makkelijker en goedkoper kunnen worden gehaald door Feyenoord. En hadden veelal een Feyenoord verleden zodat als ze zich in de kijker spelen bij andere clubs en een transfer maken dat Feyenoord ook weer geld op levert door die opleidingsvergoeding.

Spajic is een tijd geblesseerd geweest. Is geen nederlander dus maar de vraag of hij in de eredivisie en in nl kan aarden. Meestal duurt dat ook een half jaar. En we hebben nu meteen een speler nodig die er staat. Daar moet je ook allemaal op letten bij huur vuist. Ik vind het erg zonde om een speler te huren die je nu voor een andere club op traint...

Maar niet erg joh... Ik leg het je wel weer uit op welke zaken je moet letten ;) blijkbaar is dat soms nodig hier zaken beter uitleggen dus mss moet ik nog langere stukken tekst typen speciaal voor die mensen ;)


Nee hoor, alsjeblieft niet nog langer



Ik had Elia er best bij willen hebben, het is een goede zet van Utrecht dat zal je zien straks.

 

+1/-0

ach daar mag je Sjaak Troost voor bedanken

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 6 pagina's: 1 2 3 4 5 6

Feyenoord Forum » Home of History » Uros Spajic