Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Franco Antonucci

Deze normale topic is open en bestaat uit 9 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 14 december 2021 om 23:03:

Gewoon verkopen aan de hoogste bieder deze jongen komt op alle fronten tekort. Geen snelheid, loopvermogen en duelkracht.



Op alle fronten? Je noemt er 3 en waar baseer je het op? Heeft geen enkele kans/minuut gehad terwijl daar genoeg ruimte voor was en jeugdspelers van 16/17 of een afgeteste speler als Diemers wel speeltijd kreeg. Alleen obv training lijkt me onzin.
Is ook geblesseerd geweest hè bij ons. Obv wat ik gezien heb in goede periode bij Volendam: hij is doelgericht/naar voren gericht, redelijk creatief, pezig/stevig, heeft inzicht, een goede trap/schot/pass, goed linkerbeen ook, basistechniek in orde, kan redelijk goed wegdraaien en open draaien. Jonk ziet het in hem zitten en die heeft er verstand van en huurt hem niet voor niks een tweede keer. Ik zou hem niet afschrijven aangezien hij bij ons geen kans heeft gehad, genoeg voorbeelden van spelers rond 22 jaar die zich nog flink door ontwikkelen.

 

+1/-0

Ik blijf het zegge: als 020 hem al heeft afgetest blijkt dat vaak ook zo te zijn. Kan in de top gewoonweg niet mee

 

+1/-0

Uit de huidige verhuurconstrcutie spreekt nog altijd veel vertrouwen vanuit Feyenoord. Nu Eerste Divisie (Volendam speelt op dit moment minder sprankelend dan vorig seizoen, ze winnen door klasse voorin. Wellicht kan Antonucci het betere voetbal weer in de ploeg brengen) en als Volendam promoveert nog een jaar extra, zonder koopoptie. Voor mij duidelijk dat Feyenoord nog altijd vertrouwen in deze speler heeft, en op langere termijn nog altijd als versterking ziet. Goed dat hij de kans krijgt zich te blijven ontwikkelen en veel te spelen.

 

+1/-0

''Antonucci wordt nooit meer goed genoeg voor Feyenoord''

Feyenoord heeft Francesco Antonucci de komende maanden verhuurd aan FC Volendam. De middenvelder kon de verwachtingen in De Kuip niet waarmaken. Mede door blessures kwam Antonucci niet verder dan speelminuten bij Onder 21.

''Het is een goede speler'', begint Kees Kwakman in gesprek met ESPN. ''Dat heeft hij bewezen bij Volendam, met name in zijn eerste seizoen. Bij Feyenoord heeft hij één keer ingevallen tegen FC Drita en dat was het. Onder Slot ging alles anders. Veel meer werd er gevraagd van spelers en ook van middenvelders. Het heeft mij niet verbaasd dat hij het niet heeft gered tot nu toe.''

Hans Kraay jr. verwacht niet dat Antonucci nog van waarde gaat zijn voor Feyenoord. ''Eigenlijk is het helemaal niet gek. Slot wil fitte middenvelders. Niet alleen lopers maar ook die nog kunnen voetballen. Kokcü kan echt goed voetballen, die gaat zelfs steeds beter voetballen. Aursnes is een hele fitte voetballer. Antonucci wordt nooit meer goed genoeg voor Feyenoord. Het is weggegooid geld. Net als de vier miljoen voor Boženík.''

Kees Kwakman schrijft de middenvelder nog niet af. Wel moet de Belg completer worden. ''Ik las dat FC Volendam met zijn mindere punten aan de slag ging. Hij heeft in het verleden echt alleen in balbezit gedacht. Hij kan geweldig voetballen, maar als ze niet aan de slag gaan met wat Slot vraagt van een middenvelder, dan wordt hij niet goed genoeg voor Feyenoord. Het was misschien beter geweest om hem naar de onderkant Eredivisie te sturen.''

LEES OOK

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

John Part schreef op 07 januari 2022 om 10:10:

''Antonucci wordt nooit meer goed genoeg voor Feyenoord''



Ach ja, als ze (Kraay en Kwakman) zich niet uitspreken dan is het geen nieuws. We zullen zien. Antonucci is nog jong genoeg om zich te ontwikkelen.

 

+1/-0

FC Volendam is het nieuwe jaar begonnen met een zwaarbevochten thuiszege op Telstar. Bij Volendam maakte Francesco Antonucci in de tweede helft zijn rentree. De Belgische aanvaller keerde deze week op huurbasis terug bij zijn oude club, omdat hij bij Feyenoord vooralsnog de verwachtingen niet heeft kunnen inlossen. De koploper van de Keuken Kampioen Divisie kwam een slechte start te boven en won - mede dankzij het twintigste doelpunt dit seizoen van Robert Mühren - met 2-1.

 

+1/-0

ik ga met Mike Snoei mee. Francesco had naar Fortuna, Willem Ii of Sparta moeten gaan. Daar had hij de meters moeten maken die Slot van hem eist

 

+1/-0

Miskoop. Afschrijven en verlies nemen.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 09 januari 2022 om 16:28:

Miskoop. Afschrijven en verlies nemen.



Kijk ook naar de omstandigheden Guus Til kwam en Franco raakte later geblesseerd, ook doet het middenveld het verder prima dus voor wie had hij erin moeten komen? Volgens L’Équipe zou Troyes zo’n 2,5 miljoen hebben willen neertellen voor Antonucci, dus hij heeft echt wel een bepaalde marktwaarde met een contract tot medio 2024.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 11 januari 2022, 01:47:51.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 11 januari 2022 om 01:39:

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 09 januari 2022 om 16:28:

Miskoop. Afschrijven en verlies nemen.



Kijk ook naar de omstandigheden Guus Til kwam en Franco raakte later geblesseerd, ook doet het middenveld het verder prima dus voor wie had hij erin moeten komen? Volgens L’Équipe zou Troyes zo’n 2,5 miljoen hebben willen neertellen voor Antonucci, dus hij heeft echt wel een bepaalde marktwaarde met een contract tot medio 2024.




afgetest bij 020 had een signaal moeten zijn

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuytebijter schreef op 06 januari 2022 om 15:03:

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 14 december 2021 om 23:03:

Gewoon verkopen aan de hoogste bieder deze jongen komt op alle fronten tekort. Geen snelheid, loopvermogen en duelkracht.



Op alle fronten? Je noemt er 3 en waar baseer je het op? Heeft geen enkele kans/minuut gehad terwijl daar genoeg ruimte voor was en jeugdspelers van 16/17 of een afgeteste speler als Diemers wel speeltijd kreeg. Alleen obv training lijkt me onzin.
Is ook geblesseerd geweest hè bij ons. Obv wat ik gezien heb in goede periode bij Volendam: hij is doelgericht/naar voren gericht, redelijk creatief, pezig/stevig, heeft inzicht, een goede trap/schot/pass, goed linkerbeen ook, basistechniek in orde, kan redelijk goed wegdraaien en open draaien. Jonk ziet het in hem zitten en die heeft er verstand van en huurt hem niet voor niks een tweede keer. Ik zou hem niet afschrijven aangezien hij bij ons geen kans heeft gehad, genoeg voorbeelden van spelers rond 22 jaar die zich nog flink door ontwikkelen.


Je kon bij Volendam al zien wat zijn minpunten zijn, dus daar baseer ik mij dan ook op. Bij Volendam leuk meedoen is niet hetzelfde als spelen in de top van de erevisie, het niveau verschil is enorm.
Slot heeft vorig seizoen meerdere keren op de tribune gezeten voor hem en heeft blijkbaar hem toen al niet goed genoeg gevonden. Hij stelde hem niet voor niets niet op.
Luigi Bruins had ook al de kwalieiten die jij opnoemt, maar kwam ook gewoon tekort.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 14 januari 2022 om 15:26:

open/sluit de onderstaande quote:

Kuytebijter schreef op 06 januari 2022 om 15:03:

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 14 december 2021 om 23:03:

Gewoon verkopen aan de hoogste bieder deze jongen komt op alle fronten tekort. Geen snelheid, loopvermogen en duelkracht.



Op alle fronten? Je noemt er 3 en waar baseer je het op? Heeft geen enkele kans/minuut gehad terwijl daar genoeg ruimte voor was en jeugdspelers van 16/17 of een afgeteste speler als Diemers wel speeltijd kreeg. Alleen obv training lijkt me onzin.
Is ook geblesseerd geweest hè bij ons. Obv wat ik gezien heb in goede periode bij Volendam: hij is doelgericht/naar voren gericht, redelijk creatief, pezig/stevig, heeft inzicht, een goede trap/schot/pass, goed linkerbeen ook, basistechniek in orde, kan redelijk goed wegdraaien en open draaien. Jonk ziet het in hem zitten en die heeft er verstand van en huurt hem niet voor niks een tweede keer. Ik zou hem niet afschrijven aangezien hij bij ons geen kans heeft gehad, genoeg voorbeelden van spelers rond 22 jaar die zich nog flink door ontwikkelen.


Je kon bij Volendam al zien wat zijn minpunten zijn, dus daar baseer ik mij dan ook op. Bij Volendam leuk meedoen is niet hetzelfde als spelen in de top van de erevisie, het niveau verschil is enorm.
Slot heeft vorig seizoen meerdere keren op de tribune gezeten voor hem en heeft blijkbaar hem toen al niet goed genoeg gevonden. Hij stelde hem niet voor niets niet op.
Luigi Bruins had ook al de kwalieiten die jij opnoemt, maar kwam ook gewoon tekort.




Afgetest bij 020 had al een waarschuwing moeten zijn

 

+1/-0

Je hebt nu al een paar keer gezegd dat hij daar is afgetest, maar Monaco heeft een paar miljoen betaald om hem van Ajax over te nemen. Dat doen ze niet voor een speler die zogenaamd afgetest is

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Gio4ever schreef op 14 januari 2022 om 17:29:

Je hebt nu al een paar keer gezegd dat hij daar is afgetest, maar Monaco heeft een paar miljoen betaald om hem van Ajax over te nemen. Dat doen ze niet voor een speler die zogenaamd afgetest is



let op mijn woorden,wordt niks

 

+1/-0

Die jongen wil nog steeds slagen bij Feijenoord, beetje zelfde verhaal als Bozenik en Conteh. Die gasten willen nog steeds in een volle Kuip spelen wie zijn wij om die ambities de grond in teboren wie weet kunnen ze het wel.

 

+1/-0

Ze kunnen er alle drie verdomd weinig van

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 15 januari 2022 om 01:22:

Die jongen wil nog steeds slagen bij Feijenoord, beetje zelfde verhaal als Bozenik en Conteh. Die gasten willen nog steeds in een volle Kuip spelen wie zijn wij om die ambities de grond in teboren wie weet kunnen ze het wel.




Slot is duidelijk een andere mening toegedaan en zijn mening schat ik op waarde.

 

+1/-0

De van een langdurige blessure herstelde Francesco Antonucci had als invaller een minimale bijdrage aan het knappe 1-1 gelijkspel van FC Volendam tegen AZ.

Heeft ook wel veel pech gehad, hopelijk kan hij de rest vh seizoen het nog laten zien waarom Feyenoord hem heeft gehaald.

 

+1/-0

Heeft nog een contract voor een jaar wat gaan we doen Ambrabat hebben we ook tevroeg laten gaan !

forumillustratie

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 27 juli 2023 om 03:30:

Heeft nog een contract voor een jaar wat gaan we doen Ambrabat hebben we ook tevroeg laten gaan !

forumillustratie



Die kon het niveau aan, Antonouci niet.
Daarnaast werd die allern als invaller of rb gebruikt en dat wilde die niet.
Altijd jammer gevonden als ik eerlijk ben, was toen al een meerwaarde.

Antonouci mag van mij vertekken. Paar mooie jaren ergens bij een leuke club hebben voor hemzelf, dat verdient die wel.
Kwa mentaliteit niks mis mee...

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 9 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9

Feyenoord Forum » Spelers » Franco Antonucci