Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Bryan Linssen

Deze normale topic is open en bestaat uit 13 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 9 10 11 12 13

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 08 juli 2020 om 16:00:

Ik vraag me wel eens af wat Ron Brandstichter van deze aanwinst vindt.




Die denk er het zijne van. :D

 

+1/-0

Een aardige speler waar je je gezien de transfervrije status nooit een buil aan kunt vallen, al was het maar voor de breedte.
Wordt al beetje vergeleken met Larsson, maar die vond ik er bij Heerenveen meer bovenuit steken, en toch was dat niet echt geweldig.
Linssen moet je wel op z'n kracht gebruiken, dwz naar binnen komend, en dan heb je dus backs/middenvelders nodig die eroverheen kunnen komen. Ik vind ook dat Linssen niet écht een kwaliteit heeft: is niet groot, niet fysiek sterk en niet snel en voor een linksbuiten ook geen passeerbeweging. Hij scoort alleen veel en gemakkelijk, maar dat is bijna altijd bij verrassing. En krijgt ie die nog wel bij een meer aanvallende ploeg?

In de combi met Berghuis ben ik ook sceptisch. Als je in een voorhoede elke snelheid ontbeert, dan kan de tegenpartij 10 meter verder van de goal verdedigen. Dan wordt voetballen veel lastiger, terwijl je dat op het eerste gezicht er niet zo aan af ziet.

Dat maakt dus niet dat ik tegen zijn komst ben: je hebt toch een selectie van 16 man nodig, en dan zijn dit spelers die er goed bij passen, met een kans dat ie nog een stapje maakt.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

de realist schreef op 09 juli 2020 om 03:04:

Een aardige speler waar je je gezien de transfervrije status nooit een buil aan kunt vallen, al was het maar voor de breedte.
Wordt al beetje vergeleken met Larsson, maar die vond ik er bij Heerenveen meer bovenuit steken, en toch was dat niet echt geweldig.
Linssen moet je wel op z'n kracht gebruiken, dwz naar binnen komend, en dan heb je dus backs/middenvelders nodig die eroverheen kunnen komen. Ik vind ook dat Linssen niet écht een kwaliteit heeft: is niet groot, niet fysiek sterk en niet snel en voor een linksbuiten ook geen passeerbeweging. Hij scoort alleen veel en gemakkelijk, maar dat is bijna altijd bij verrassing. En krijgt ie die nog wel bij een meer aanvallende ploeg?

In de combi met Berghuis ben ik ook sceptisch. Als je in een voorhoede elke snelheid ontbeert, dan kan de tegenpartij 10 meter verder van de goal verdedigen. Dan wordt voetballen veel lastiger, terwijl je dat op het eerste gezicht er niet zo aan af ziet.

Dat maakt dus niet dat ik tegen zijn komst ben: je hebt toch een selectie van 16 man nodig, en dan zijn dit spelers die er goed bij passen, met een kans dat ie nog een stapje maakt.



Je ziet nu met de blessure van Malacia dat wij op links weinig opties hebben. Hoe Sinisterra terug komt is ook afwachten. Duurt ook tot januari. Haps is nodig als LB. Als je nu weer met Toornstra op links moet beginnen is er weer een seizoen verloren. Dat is nu opgelost. Of Linssen gaat leveren zullen we zien. De kenners zijn positief.

 

+2/-0

Ik ben het eens met de realist vele van zijn bedenkingen over linssen gaf ik op het forum ook al aan. Door je matig bezette linker kant met gebrek aan snelheid zou ik toch pleiten om de transfervrije Elia weer terug te halen. En op trainingen net als toen bij fer die voor een contract mee trainde testen of Elia zijn snelheid nog heeft. Linssen is toch al binnen. Hij gaat de concurrentie maar aan zoals dat hoort bij een top club.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Feyenoordopnummer1 schreef op 09 juli 2020 om 07:39:

Ik ben het eens met de realist vele van zijn bedenkingen over linssen gaf ik op het forum ook al aan. Door je matig bezette linker kant met gebrek aan snelheid zou ik toch pleiten om de transfervrije Elia weer terug te halen. En op trainingen net als toen bij fer die voor een contract mee trainde testen of Elia zijn snelheid nog heeft. Linssen is toch al binnen. Hij gaat de concurrentie maar aan zoals dat hoort bij een top club.



Elia gaat de bank niet warm houden. Dat geld kunnen we beter steken in het verlengen van Botteghin. Als Senesi wordt wegeplukt sta je mooi voor lul.

 

+1/-0

We hebben nu meerdere spelers die op de linkerflank kunnen spelen: Linssen, Conteh, Summerville en straks Sinistera weer. Meer dan genoeg daar hoef je geen over the hill spelers voor aan te trekken.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 09 juli 2020 om 09:17:

We hebben nu meerdere spelers die op de linkerflank kunnen spelen: Linssen, Conteh, Summerville en straks Sinistera weer. Meer dan genoeg daar hoef je geen over the hill spelers voor aan te trekken.



evt Haps zelfs.

 

+1/-0

@jorgen kristensen

Als senesi word weggeplukt gaat Botteghin dat ook niet oplossen...

In mijn ogen zijn de komst van deze spelers essentieel:

Kalou
(Transfervrij die ook op de flank prima uit de voeten kan en zeer bruikbaar is als 2de ervaren spits achter jorgensen. Of jorgensen verkopem en vol voor Kokorin gaan lukt dat niet dan schakelen naar van Wolfswinkel).

Karsdorp
(weer huren. Kan ook bij nood op het middenveld en lost de rechts back zwakke plek op).

Bazoer/Mbuyamba
(goedkoop te kopen. Kan bij nood als rvc prima uit de voeten)
(Mbuyamba transfervrij nederlands top talent)

Betaalbare haalbare spelers die de zwakke plekken in je huidige selectie versterken.


Elia is nodig als je Sinisterra verkoopt. Met enkel linssen op links (en wat jeugd) is het net zo onverantwoord gokken als toen we voor Larsson gingen.

Word senesi weggeplukt heb je een groter probleem...
Kongolo huren of Hoedt huren lijken me dan de beste opties...

Maar met 2 goedkope reuzen die redelijk kunnen voetballen als Robin van der Meer/Leemans en Danny Post/Donald in je centrum kom je in advocaat zijn huidige speel stijl (die compleet gericht is om het centrum te ontlasten) de eredivisie prima mee door.

Ga alsjeblieft niet meer voor een botteghin die niet kan voetballen... Mbuyamba een nederlands talent van barcelona schijnt transfervrij te zijn. Heeft enorm potentieel. Doe er eerst alles aan om die binnen te halen.

Als je dan nog geld hebt overgehouden aan wat transfers kan je gaan shoppen voor talenten als van der ven en van Hecke.

@Ramesoe
Dacht je dat ook bij Kuyt, van Persie en Fer? Wat was je mening over deze spelers voor ze naar Feyenoord kwamen?

Bij Conteh weten we niet wat hij kan... En is geheid een vervanger voor toure in jong Feyenoord... Met de hoop dat hij kan wat sinisterra kan... Maar geheid moet conteh ook een jaar rijpen.

Summerville was ik nou niet kapot van bij Ado.

Siniserra word mss verkocht en is er nog lang uit.

Enkel linssen heb je dan als enige gangbare optie die nog nooit op dit hogere niveau heeft geacteerd... en geen snelheid, kracht of een actie heeft... En het verleden heeft uitgewezen dat als je met berghuis op rechts speelt je minimaal op de linker flank iemand nodig hebt met op zijn minst diepgang zonder bal... en het helemaal werkt als die ook nog over enorme snelheid beschikt... En snelheid heeft Linssen helaas minder...

Dus ja een oudere speler als Elia die wel ervaring heeft op dit niveau... Die je op de trainingen nog kan testen of hij zijn snelheid heeft behouden (net als toen fer werd beoordeeld bij de trainingen voor hij ene contract kreeg). Die heeft bewezen op dit niveau veelvuldig doelpunten te kunnen maken... Is meer dan welkom! Zeker als je sinisterra verkoopt.


@marc arcardipane
Nee want malacia is uitgeschakeld tot januari door een heup operatie... Haps heb je nodig als links back.


Met andere woorden heren... Het is optisch bedrog dat de linker vleugel bij Feyenoord goed is bezet. Bij een nadere analyse van de de risico's zie je dat je helaas geen zekerheden hebt... En je opties binnen de club op gewenst kampioenschapsniveau zeer beperkt zijn.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 9 juli 2020, 10:40:29.

 

+1/-0

Klopt voorlopig is Haps nodig achterin of zou Johnston ook LB kunnen spelen?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 09 juli 2020 om 12:01:

Klopt voorlopig is Haps nodig achterin of zou Johnston ook LB kunnen spelen?


Haps links op de vleugel, Johnston RB, Geertruida LB, Bijlow in de spits en Azarkhan op doel.

 

+1/-0

Liverpool watchers zeiden namelijk van wel.

Johnston is a left-sided centre back who can also play at left back. However, for the most part, he remains an unknown quantity.

 

+1/-0

Met het oog op de lastige markt, risico's en wellicht lagere eisen van speler sop dit moment, zou het me niks verbazen als men voor LB aan Calvin Verdonk (pas op de plaats voor alle partijen) denkt, en voor RB aan spelers als Ricardo van Rhijn of Sandy Walsh.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 09 juli 2020 om 12:20:

Liverpool watchers zeiden namelijk van wel.

Johnston is a left-sided centre back who can also play at left back. However, for the most part, he remains an unknown quantity.



Ja ik snap dat er zulke dingen gezegd worden, ik denk echter dat als we spelers serieus willen ontwikkelen er echt lange termijn keuzes gemaakt worden ipv constant schipperen en houtje touwtje oplossingen najagen. Wat we nu met Geertruida lopen te doen helpt ook niet, want die jongen heeft echt daadwerkelijk talent, maar wordt afgerekend op zijn prestaties als RB, waar hij een totaal ander spel moet spelen.

 

+1/-0

Je hebt wel gelijk maar Geertruida had nooit zoveel minuten gemaakt in Feyenoord 1 als Karsdorp gewoon fit was geweest. Die ervaring heeft hij toch mooi meegepakt ook al is het niet op 'zijn' positie.

 

+2/-0

@Edirin81

Nee alsjeblieft geen van Rhijn. Ik heb die gevolgd omdat die nog wel eens transfervrij is... Maar die speelt zo matig heeft enkel een goeie trap. Zelfs transfervrij niet aan beginnen. Kon het subtop niveau van AZ en heerenveen niet eens aan.

Schipperen met houtje touwtje oplossingen is niet erg als je ze maar kortlopende contracten geeft en geen transferbedragen kosten zodat je snel kan door selecteren de seizoenen erna. Dan moet je even met minder genoegen nemen als er op de transfermarkt een seizoen even niks beters te vinden was met de financiele middelen van Feyenoord.


@Marc Acardipone
Johnston kan er wel spelen maar op de manier zoals wij spelen heb je er snelheid nodig als back. Die snelheid heeft johnston niet.


Maar goed er zit dus best wijsheid in mijn waanzin :P En houtje touwtje oplossingen. Achter fer hebben we namelijk ook geen redelijke back up cdm. We hebben geen back up LB achter Haps. En het hele centrum is mager bezet. Goedkope spelers die ik aanmerkte om te trainen om cb te spelen, van der meer (kan lb spelen is zijn positie), Post (anders cdm), Leemans (anders cdm en speelde samen met post bij VVV toen het daar best goed ging) en Donald (transfervrije cdm). Lost die besproken zwakke plekken redelijk op. Voor de RB plek proberen Karsdorp te huren, Bacuna of Fosu-Mensah. Anders Narsingh omscholen tot RB. Anders kom je op de RB plek uit op transfervrije bedenkelijk niveau spelers als van der Wiel en Lewis.

 

+1/-0

Ik ben heel erg benieuwd naar Bryan Linssen, er is veel over hem gesproken en geschreven als ik hem zag op internet maakte hij een gretige indruk.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Bestlander schreef op 07 augustus 2020 om 23:01:

Ik ben heel erg benieuwd naar Bryan Linssen, er is veel over hem gesproken en geschreven als ik hem zag op internet maakte hij een gretige indruk.



Die wil zich extra bewijzen na die transfer soap, maar Sini traint al weer (apart) dus die komt er ook aan sneller dan verwacht. :cool

 

+1/-0

Er zit een goeie kop op en hij komt niet over als een domme jongen. Jongens die uit de subtop komen redden het niet als ze te zachtaardig zijn. Vejinovic en Cissé hadden wel kwaliteiten maar dat waren geen echte vechters. Linssen lijkt me een type kuyt die zich op wilskracht hier wel gaat redden. Of het een bepalende speler wordt dat is moeilijk te zeggen want we hebben nu best veel kwaliteit en concurrentie op de vleugels.

 

+1/-0

Hij komt over als een nuchtere speler die zich ook niet van de kaart laat brengen.
In ieder geval denk ik dat hij een vooruitgang is t.o.v. Larson, die kon de druk niet aan.

 

+1/-0

Advocaat: ,,Bryan Linssen manifesteert zich meer en meer. Hij speelt altijd op het randje, daar houd ik wel van. Ik denk dat Feyenoord veel plezier aan hem gaat beleven. Tegen Arminia Bielefeld speelde hij nog te veel aan de buitenkant. Dat wil ik graag anders zien. Maar als we straks onze echte linksbacks Ridgeciano Haps en ­Tyrell Malacia er weer bij hebben, komt hij nog beter tot zijn recht. Zoals ik ook Mark Diemers echt vooruit zie gaan. Hij speelde hangend aan de rechterkant en als diepste middenvelder, dat pakt hij goed op. Al zijn er nog dingen die beter moeten.’’

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 13 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 9 10 11 12 13

Feyenoord Forum » Spelers » Bryan Linssen