Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Home of History » Crysencio Summerville

Deze normale topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5

Dit jaar verhuurd aan ADO maar doet het daar vrij aardig. Dit weekend ook weer bepalend met z'n snelheid. Misschien is hij iets voor volgend jaar?

Hij zou denk ik goed in het systeem van Dickie passen; compact verdedigen met snelle uitbraken over de flanken.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dirkteur schreef op 05 november 2019 om 01:17:

Dit jaar verhuurd aan ADO maar doet het daar vrij aardig. Dit weekend ook weer bepalend met z'n snelheid. Misschien is hij iets voor volgend jaar?

Hij zou denk ik goed in het systeem van Dickie passen; compact verdedigen met snelle uitbraken over de flanken.


Hij is goed bezig bij ADO,ik denk zelf dat hij ook volgend jaar bij Feyenoord in het eerste kan ballen en je ziet hem elke wedstrijd beter worden.

 

+1/-0

Volgens mij word Fraser nu naar Feyenoord gepraat dus er is weinig toekomst voor jonge gastjes.
Zou lekker weggaan, bij Feyenoord heb je weinig te zoeken als jonge speler.

 

+1/-0

Fräser komt niet hoor, laat dat maar aan Arnesen over. Die Rijnmond gasten leren het nooit.

 

+1/-0

Zeg je nu eigenlijk dat we Frank maar moeten laten schuiven Willem?

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

pitbull schreef op 05 november 2019 om 09:08:

open/sluit de onderstaande quote:

Dirkteur schreef op 05 november 2019 om 01:17:

Dit jaar verhuurd aan ADO maar doet het daar vrij aardig. Dit weekend ook weer bepalend met z'n snelheid. Misschien is hij iets voor volgend jaar?

Hij zou denk ik goed in het systeem van Dickie passen; compact verdedigen met snelle uitbraken over de flanken.


Hij is goed bezig bij ADO,ik denk zelf dat hij ook volgend jaar bij Feyenoord in het eerste kan ballen en je ziet hem elke wedstrijd beter worden.



Laat hem eerst maar eens bij ADO een vaste waarde worden. Iedere andere ADO-speler zouden we ook pas halen als hij er daar bovenuit steekt; dat is voor een huurling dan in principe niet veel anders.

 

+1/-0

Deze speler kun je afschrijven. Een patroon van handtastelijk gedrag duidt niet alleen op persoonlijkheidsproblemen maar ook dat hij niet geschikt is voor topvoetbal.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Jørgen Kristensen schreef op 22 februari 2020 om 09:15:

Deze speler kun je afschrijven. Een patroon van handtastelijk gedrag duidt niet alleen op persoonlijkheidsproblemen maar ook dat hij niet geschikt is voor topvoetbal.



Weet u wat er gebeurd is?

 

+1/-0

Kom op zeg dat ventje is 1,50 hoog, die kan daar niet eens bij ;)

 

+1/-0

Er was een vermeende ruzie tussen Sam Stubbs en Summerville daarom speelt hij niet dit weekend. Wat blijkt weer hij is geen slimme jongen, maar aan de andere kant sinds Pardew er is met zijn spelers is het compleet chaos en zou het een wonder zijn als ze niet degraderen.

 

+1/-0

Voorlopig blijft het een gerucht die iemand op twitter heeft geplaatst. Laten we eerst maar eens afwachten of er sowieso maar iets van waar is.
Mocht het op waarheid berusten, dan heeft deze jongen zijn eigen glazen ingegooit.

 

+1/-0

Los van dit al dan niet bestaande incident, heeft iemand een idee of hij daar een beetje uitblinkt?

 

+1/-0

Hij doet het aardig daar.

 

+1/-0

Wat betreft Summerville ( i.t.s.t. wat nietsnut Krabbedam beweert in VI)

Bij de club ligt er een uitgestippeld carrièreplan klaar voor Cryscensio Summerville. Speler en club hebben duidelijk de intentie om te verlengen (tot vermoedelijk 2025). Zaakwaarnemer Jansen zet nog (te) hoog in op salaris. Komen er nog niet uit; update volgt.aldus FeyenoordTransfermarkt.

 

+1/-0

Feyenoord wilt zijn contract verlengen tot 2025

 

+1/-0

Dit zal in overleg gebeuren met de trainer die wat ziet in deze speler wat nog tot verdere ontwikkeling moet/kan komen.
Het is ook wel weer goed dat wij niet te snel spelers afschrijven dat is in het verleden ook gebeurd.
Ik zie meer en meer structuur om het team ontstaan, laten ze maar even hun werk doen, er zijn nu al in de media verschillende meningen over Diemers en Linsen, dan denk ik laten wij ze nu maar het voordeel van onze twijfel geven.
Ze zijn druk bezig om een goed team op het veld te krijgen, en tot nu toe lukt dat aardig al kan je van mening verschillen.
Van mijn kant ontstaat er een kenteling in mijn mening, ze hebben nog steeds spelers weten te binden aan de club, en spelers te halen het team is rond voor er echt gevoetbald gaat worden daar werken ze hard aan.
Dat is toch positief hoor.

 

+1/-0

@bestlander
Met alle respect maar met een middenveld kokcu, fer, Toornstra wat heb je dan aan Diemers? Hoe vaak gaat die spelen denk je? En dan heb je ook nog de kans dat hij mss niet goed genoeg is maar Advocaat zo nodig zijn gelijk wil halen en recalcitrant hem toch opstelt al zijn er betere opties.

Verder staat er wel een redelijke basis maar niet 1 die mee doet voor het kampioenschap.

De basis bij Advocaat is altijd de verdediging en die is juist enorm zwak met van Beek als rvc en geertruida/nieuwkoop als rb (mss is dat nog op te lossen met narsingh als rb).

Ook de spits positie met een altijd zwak ziek en misselijke Jorgensen is niet best bezet. Bozenik is een jonge speler met hopelijk potentieel maar nu nog niet goed genoeg om een seizoen lang Feyenoord zijn eerste spits te zijn.

Verder vind ik de reserve opties op veel posities erg matig door de smalle selectie. Dus dat kan nog wat worden bij blessures of schorsingen...

 

+1/-0

Hij wilt slagen in de Kuip, maar wilt een plan zien ( en dat begrijp ik). Loopt er al 12(!) jaar rond
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/936406/feyenoord-en-summerville-zijn-er-nog-niet-uit-we-zijn-niet-uit-op-geld-.htmlink

 

+1/-0

Wat hebben ze daar bij de jeugdopleiding in die jaren voor de terugkeer van brard gedaan???

Deze geluiden hoor je al tijden van Feyenoord talenten. Er is geen plan en jong Feyenoord was een schande...

Zo moeilijk is het toch niet...

Nu is er eindelijk een jong Feyenoord in de voetbalpiramide. Dus na de jeugd stroom je daar in. Geef per positie aan wat je daar van spelers verwacht in ene feyenoord voetbal visie. En geef duidelijk aan waar ieder talent nog in moet verbeteren en zet daar een speciaal trainingstraject voor in om die zaken te verbeteren met individuele begeleiding.

En dan tussentijds en aan het eind van het seizoen beoordelen of er vooruitgang is geboekt.

Is een talent nog niet goed genoeg voor een Feyenoord basis plaats maar te goed voor jong Feyenoord. Verhuren. En de ontwikkeling van een speler op de zelfde manier in de gaten houden met mss zelfs nog extra trainingen bij de club.


Wat doet men bij Feyenoord nog aan begeleiding van jeugd spelers?

 

+1/-0

Summerville wordt gewoon richting transfer geprezen. Op zich puik talent maar hij past totaal niet in het Feyenoord-plaatje van " Hatsikidée - we - gaan - met - ome Advocaat " mee. Feyenoord is nu eenmaal een club waarmee je in een gehuurde OV-bus een dagje uit naar de Kaatsheuvel gaat. Met het gros van de huidige selectie, met uitzondering van Senesi, van Beek en Narsingh -, kun je gein hebben op de achtbaan en bij de friettent. Summerville zie ik gewoon bij een Messi, Ronaldo of Zlatan op de BBQ gaan omringd door een aantal Barbies en flessen Peiper Heidsieck van driehonderd ballen de fles.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5

Feyenoord Forum » Home of History » Crysencio Summerville