Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Home of History » Orkun Kokcu

Deze normale topic is open en bestaat uit 46 pagina's: 1 2 3 4 5 ... 42 43 44 45 46

Toch maar even een toppic openen voor ons grootste talent van de afgelopen jaren. Ik weet dat hij net verlengd heeft maar als we een beetje geld overhebben van wegsturen van Jan Arie en Ayoub meteen investeren in hem. Zie hem graag voor hoger loon nog langer bijtekenen. Is echt nu an een zekerheid en een dragende speler ondanks zijn 18 jaar.

 

+1/-0

Heeft al best een lang contract toch? (2023?)

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

deKuip schreef op 28 augustus 2019 om 09:24:

Heeft al best een lang contract toch? (2023?)


Klopt, maar dan mag je hem in januari al verlengen tot 2025.. Lijkt mij een goede investering.



En over gisteren: Goede goal, komt steeds goed vrij tussen de linies, heeft ondanks zijn 18e vrij veel duelkracht alleen soms nog wat slordig in zijn pasing maar een groot talent waarvan je ziet dat de dit een hele grote voetballer kan worden.

 

+1/-0

Prima gespeeld gisteren en dit is een toptalent. Ik vond het ook niet zo gek dat hij afentoe wat slordig was, als je ziet dat je andere twee middenvelders in de eerste helft wel heel pover speelden.

 

+1/-0

In alles is te zien dat deze jongen een topper wordt. De potentie komt er nu uit. Je hoeft m niets te zeggen over inzicht oid, deze jongen heeft de creativiteit die wij nodig hebben op t middenveld. Natuurlijk omgeven door nog zo'n creatieveling als Tapia, maar beiden met de drang naar voren. Dat was afgelopen seizoenen wel anders. Kokcu rijpt het beste door meters te maken. Wellicht wat schaven aan z'n mentale kracht - hij wil zich, wat mij betreft, nog te vaak laten gaan met onnodige overtredingen. Benieuwd hoe het elftal zich houdt met meer dan 1 wedstrijd per week!

 

+1/-0

Tapia zou ik niet direct als creatieveling bestempelen, verder wel eens over Kökcü.

 

+1/-0

Tapia (en Fer) zijn geen creatieve spelers natuurlijk. Kokcu was wat slordig vandaag, maar je ziet hem wel steeds sterker worden. Geen enkel probleem dit is ons toptalent!

 

+1/-0

Een leuke speler maar geen toptalent. Daarvoor is hij te klein en niet sterk genoeg. De kwetsbaarheid tegen Tilburg ontstaat ook op het middenveld omdat daar niemand loopt die een pass kan geven of de bal controleren. Hopelijk keert Toornstra snel terug. Dat is een speler die de combinatie zoekt en de voorhoede kan voorzien van bruikbare ballen. Ik vind Sinistera daarentegen een lichtpunt. Deze speler sticht gevaar en is op die positie beter ban Sam.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Richard Dombi schreef op 01 september 2019 om 18:59:

Tapia zou ik niet direct als creatieveling bestempelen, verder wel eens over Kökcü.



Vanmiddagkwam die creativiteit er idd niet uit, maar een Tapia in vorm heeft ook de steekpass in huis of lepelt m panklaar over de verdediging voor een aanvaller (kans Bannis Bar Sheeva) en dat is echt niet incidenteel.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

GeloofHoopLiefde schreef op 01 september 2019 om 22:17:

open/sluit de onderstaande quote:

Richard Dombi schreef op 01 september 2019 om 18:59:

Tapia zou ik niet direct als creatieveling bestempelen, verder wel eens over Kökcü.



Vanmiddagkwam die creativiteit er idd niet uit, maar een Tapia in vorm heeft ook de steekpass in huis of lepelt m panklaar over de verdediging voor een aanvaller (kans Bannis Bar Sheeva) en dat is echt niet incidenteel.

Tapia is een balafpakker en een breker. Zijn steekpasjes vind ik wel een incident en daar ligt zijn kracht ook niet.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Jørgen Kristensen schreef op 01 september 2019 om 20:27:

Een leuke speler maar geen toptalent. Daarvoor is hij te klein en niet sterk genoeg. De kwetsbaarheid tegen Tilburg ontstaat ook op het middenveld omdat daar niemand loopt die een pass kan geven of de bal controleren. Hopelijk keert Toornstra snel terug. Dat is een speler die de combinatie zoekt en de voorhoede kan voorzien van bruikbare ballen. Ik vind Sinistera daarentegen een lichtpunt. Deze speler sticht gevaar en is op die positie beter ban Sam.


Was gisteren ondanks een aantal slordigheden die horen bij een 18 jarige gewoon erg sterk. Is fysiek heel sterk voor zo een jonge speler en heeft de gave om constant tussen de linies vrij te komen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Beer schreef op 02 september 2019 om 07:37:

open/sluit de onderstaande quote:

Jørgen Kristensen schreef op 01 september 2019 om 20:27:

Een leuke speler maar geen toptalent. Daarvoor is hij te klein en niet sterk genoeg. De kwetsbaarheid tegen Tilburg ontstaat ook op het middenveld omdat daar niemand loopt die een pass kan geven of de bal controleren. Hopelijk keert Toornstra snel terug. Dat is een speler die de combinatie zoekt en de voorhoede kan voorzien van bruikbare ballen. Ik vind Sinistera daarentegen een lichtpunt. Deze speler sticht gevaar en is op die positie beter ban Sam.


Was gisteren ondanks een aantal slordigheden die horen bij een 18 jarige gewoon erg sterk. Is fysiek heel sterk voor zo een jonge speler en heeft de gave om constant tussen de linies vrij te komen.



Nu moet hij nog aangespeeld worden want hij staat echt ontzettend vaak vrij. Bij veel spelers zie je dat ze naar de bal bewegen en zo eigenlijk in een positie komen te staan waar als zij de bal ontvangen, er met een pass nog geen linie gebaseerd is. Kokcu gaat veel dieper staan, een pass vooruit op hem betekent gelijk dat je een linie voorbij bent. Nu moeten die ballen nog vaker worden ingespeeld. Hij is ontzettend slim en dat is veel moeilijker aan te leren dan een meer nauwkeurige pass.

 

+1/-0

Gisteren weer een paar strakke inspeelballen met z'n linkerbeen (hij is rechts) waar je een harde plasser van krijgt. Constant tussen de linies. Moet verdedigend nog stappen maken, maar deze jongen is nu al onmisbaar.

 

+1/-0

Dit was nou een speler waar ik stiekem van dacht dat hij zou kunnen doorbreken dit jaar. Gisteren was hij helaas weer bar slecht en had geen vechtlust. Is natuurlijk ook lastig om in een niet ingespeeld team er direct te moeten staan als jong ventje.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ludwig van Schnabel schreef op 27 september 2019 om 03:40:

Dit was nou een speler waar ik stiekem van dacht dat hij zou kunnen doorbreken dit jaar. Gisteren was hij helaas weer bar slecht en had geen vechtlust. Is natuurlijk ook lastig om in een niet ingespeeld team er direct te moeten staan als jong ventje.



Deze speler heeft geen athletisch vermogen. Sjokt heel de wedstrijd als een veteraan en schuwt duels of trekt gelijk zijn been terug. Zijn kleine postuur helpt ook niet mee. Het probleem gister was niet het team om Kockcu heen maar Kokcu in het team, hoewel hij daar zelf anders over dacht. Het duurt weer heel lang voordat iedereen dat wil zien waardoor we heel veel punten gaan verlspelen. Verhaal Erwin Mulder. Onnodig als Stam nu durft in te grijpen. Ik vrees echter dat zijn dagen als trainer zijn geteld.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 27 september 2019, 06:54:55.

 

+1/-1

open/sluit de onderstaande quote:

Jørgen Kristensen schreef op 27 september 2019 om 06:46:

open/sluit de onderstaande quote:

Ludwig van Schnabel schreef op 27 september 2019 om 03:40:

Dit was nou een speler waar ik stiekem van dacht dat hij zou kunnen doorbreken dit jaar. Gisteren was hij helaas weer bar slecht en had geen vechtlust. Is natuurlijk ook lastig om in een niet ingespeeld team er direct te moeten staan als jong ventje.



Deze speler heeft geen athletisch vermogen. Sjokt heel de wedstrijd als een veteraan en schuwt duels of trekt gelijk zijn been terug. Zijn kleine postuur helpt ook niet mee. Het probleem gister was niet het team om Kockcu heen maar Kokcu in het team, hoewel hij daar zelf anders over dacht. Het duurt weer heel lang voordat iedereen dat wil zien waardoor we heel veel punten gaan verlspelen. Verhaal Erwin Mulder. Onnodig als Stam nu durft in te grijpen. Ik vrees echter dat zijn dagen als trainer zijn geteld.




Is voor mij nog steeds het grootste talent in de selectie, zal nog veel bij moeten leren uiteraard maar dit talent nu al afschrijven lijkt mij niet slim.

Gisteren was een drama wedstrijd waar alle spelers debet aan waren.
Stam kan het tactisch in een wedstrijd niet omdraaien, is gewoon geen goede trainer voor Feyenoord.

 

+2/-0

Lekker makkelijk om een groot talent af te schijven omdat hij verzuipt onder een tactisch onbenul als trainer en omdat hij speelt met zwakzinnige spelers om hem heen die zonder enige idee als een kip zonder kop over het veld rondrennen.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Beer schreef op 27 september 2019 om 09:06:

Lekker makkelijk om een groot talent af te schijven omdat hij verzuipt onder een tactisch onbenul als trainer en omdat hij speelt met zwakzinnige spelers om hem heen die zonder enige idee als een kip zonder kop over het veld rondrennen.



Man kijk toch eens goed hij sjokt heefr geen vechtlust , wil bij balverlies geen druk zetten. Zelfs de commentator van Fox viel het op

 

+1/-1

open/sluit de onderstaande quote:

JanJanmaat schreef op 27 september 2019 om 09:13:

open/sluit de onderstaande quote:

Beer schreef op 27 september 2019 om 09:06:

Lekker makkelijk om een groot talent af te schijven omdat hij verzuipt onder een tactisch onbenul als trainer en omdat hij speelt met zwakzinnige spelers om hem heen die zonder enige idee als een kip zonder kop over het veld rondrennen.



Man kijk toch eens goed hij sjokt heefr geen vechtlust , wil bij balverlies geen druk zetten. Zelfs de commentator van Fox viel het op


Ik kijk in het stadion en geen fox dus wat een commentator zegt hoor ik niet.


Iedereen sjokt op het veld, dat neem ik een speler van 18 niet kwalijk. Wel een Peruviaans international die achter hem speelt etc. Het hele team is doodziek, niemand wil meters voor elkaar maken, het team is los zand. Logisch dat je dan verzuipt als jonge speler. Dan is het de schuld van de oudere spelers die hem laten vallen. Het ligt niet aan Kokcu maar aan het losse zand en de tactisch zwakzinnige Stam.

 

+2/-0

Kom op zeg je gaat toch niet op ons 18-jarige toptalent? Dan snap je er helemaal niks van!

Om eerlijk te zijn kijk ik nu liever naar een middenveld met Toornstra, Kokcu en Burger en een aanval met Sinistera, Bannis en Berghuis. Spelers zoals Tapia. Fer, Botthegin, Karsdorp, Haps, Larsson, Narshingh voorlopig op de bank parkeren, die leveren je toch niks op. Liever een jeugdig team dat afentoe op zijn bek gaat, dan met deze waterdragers.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 46 pagina's: 1 2 3 4 5 ... 42 43 44 45 46

Feyenoord Forum » Home of History » Orkun Kokcu