Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Home of History » Luciano Narsingh

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Wat een grap deze speler. Slechte aanname heeft hij zegt. Ik snap echt niet wat hij te zoeken heeft in de spits. Leuk voor de laatste 10 minuten. Kan die een beetje rennen. Voor de rest is het echt niks

 

+1/-0

Nog slechter dan ik dacht. Voegt werkelijk waar niets toe.

 

+1/-0

Mindere versie van Schaken vooralsnog.

 

+1/-0

Vond hem in de 2e helft nuttig als buitenspeler maar komt alles tekort om in de spits te spelen. Wel nog steeds te zwaar en dat zie je.

 

+1/-0

Doorselecteren.

 

+1/-0

Als rechterspits (invaller voor Berghuis)is het gewoon een goede speler.
Iemand die voorbereid , meer niet.
Als je hem als spits gaat gebruiken ben je gewoon gestoord.

 

+1/-0

Dit is een speler die handig is om in je selectie te hebben, als rechtsbuiten heeft hij afentoe nog wel een aardige voorzet in huis. Dat hij geen afmaker is dat wisten we van tevoren.
Natuurlijk geen basisspeler, maar als invaller kan hij nuttig zijn. Prima overbrugging tot Sinistera, Summerville en in mindere mate Azarkan weer een jaartje verder zijn in hun ontwikkeling.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Beer schreef op 19 augustus 2019 om 10:19:

Vond hem in de 2e helft nuttig als buitenspeler maar komt alles tekort om in de spits te spelen. Wel nog steeds te zwaar en dat zie je.


Kwam er geen enkele keer langs en z´n voorzetten waren ondermaats, zeer matige speler. We hadden waarschijnlijk meer gehad aan Elia als ervaren speler. Onbegrijpelijk dat deze speler in de basis staat.

 

+1/-0

Ik vind het echt drie keer niks. Komt zijn man niet voorbij, techniek van janlul en zo snel is hij nou ook weer niet. Opvulling voor een seizoen en dan weer weg.

 

+1/-0

Wat een drama. In de spits is het helemaal niks. Gooi dan Bannis daar maar neer. En op de flank zie ik liever Sinistera.

 

+1/-0

Heel tekenend is het, dat bij een counter met Berghuis en Narsing, de eerste de bal heeft, en wat hij ook doet, hij speelt niet af naar Narsing. Ik herken dit van een elftal waar ik ooit nog in gespeeld heb (laag) waar we hetzelfde deden.

Narsing kreeg twee grote kansen, die hij beide met binnenkant voet veel te zacht inschoot. Binnenkant voet is ook vaak een teken van zwakte en geen vertrouwen. je kunt bijv in ieder geval niet huizenhoog over schieten.

 

+1/-0

Ja maar dat is dus nog het meest verontrustende iedereen ziet dat narsingh in de spits niet werkt toch? En dat wist ook al iedereen omdat narsingh namelijk nog nooit waar hij ook speelde veel scoorde en inderdaad een aangever is.

Waarom houd stam dan vast aan dit onzinnige idee om narsingh in de spits te houden???
Hij deed het al te lang met van der heijden en botteghin in het centrum, met vente in de spits en nu weer narsingh in de spits het halen van kelly is ook zo'n boorbeeld.
Dat is echt niet best als een coach de kwaliteiten van zijn spelers niet goed in weet te schatten en te lang aan zijn eigen gelijk blijft vasthouden of nog erger niet in ziet dat het op een andere manier beter moet en kan.
Tactisch in de wedstrijd anticiperen op de tegenstander vind ik hem ook nog niet geweldig.
Denk wel dat het een goeie veldtrainer is positioneel staat het al beter dan bij 3 seizoenen gio. En harder trainen van spelers vind ik prima. Eerst zag je nog de kramp nu plukken ze daar de vruchten van en word het team fitter en fitter.

Narsingh is inderdaad ern prima back up met snelheid wat je weer een ander wapen geeft op de vleugel wat we vorig seizoen niet hadden.

Nu nieuwkoop is verhuurt aan willem ll zou ik narsingh ook opleiden om als back up rechts back te kunnen spelen. Op die positie kan hij zijn snelheid en aangeef kwaliteiten optimaal benutten.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 30 augustus 2019, 17:37:59.

 

+1/-3

open/sluit de onderstaande quote:

Feyenoordopnummer1 schreef op 30 augustus 2019 om 17:30:

Nu nieuwkoop is verhuurt aan willem ll zou ik narsingh ook opleiden om als back up rechts back te kunnen spelen. Op die positie kan hij zijn snelheid en aangeef kwaliteiten optimaal benutten.



Voel eens aan je hoofd...

 

+1/-0

Gewoon Karsdorp eruit gooien :D :D :D

 

+1/-0

Narsingh is de afgeschminkte van der sanden. Beetje rennen.

 

+1/-0

Narsingh nu al afserveren en laten vertrekken is wat onzinnig, dat zei iedereen ook al van Sinisterra en Tapia, en die ontwikkelden zich ook, oké je wist van te voren dat Narsingh maar in naam een speler met waarde was, maar dan nog kun je niet paar weken later 'm al weer buitend doen, geldt ook voor Kelly, de miskoop van het jaar. Aan de andere kant zijn we met Ié en Karsdorp weer stuk sterker geworden. Ook het houden van Kökçü op het middenveld valt goed mee. Johnston is nog niet in actie geweest dus daarover durf ik niets zeggen. Straks misschien Senesi er nog bij, dan heb je een defensie die staat. Kunnen we gaan denken aan een spits ...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 30 augustus 2019 om 17:44:

open/sluit de onderstaande quote:

Feyenoordopnummer1 schreef op 30 augustus 2019 om 17:30:

Nu nieuwkoop is verhuurt aan willem ll zou ik narsingh ook opleiden om als back up rechts back te kunnen spelen. Op die positie kan hij zijn snelheid en aangeef kwaliteiten optimaal benutten.



Voel eens aan je hoofd...



Er zijn genoeg buitenspelers omgevormt tot back. Schaken deed het ook prima onder rutten als rechts back maar wou er zelf niet spelen en toen kwam karsdorp als optie. Haps was ook buitenspeler.

Leer eens vooruit denken. Na dit seizoen dan zijn mss tapia, karsdorp en ie weer weg en dan? Ik zou maar vast met de huidige spelers van de club gaan testen of die vrij vallende posities kunnen worden opgevult.

 

+1/-2

open/sluit de onderstaande quote:

Feyenoordopnummer1 schreef op 31 augustus 2019 om 06:29:

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 30 augustus 2019 om 17:44:

open/sluit de onderstaande quote:

Feyenoordopnummer1 schreef op 30 augustus 2019 om 17:30:

Nu nieuwkoop is verhuurt aan willem ll zou ik narsingh ook opleiden om als back up rechts back te kunnen spelen. Op die positie kan hij zijn snelheid en aangeef kwaliteiten optimaal benutten.



Voel eens aan je hoofd...



Er zijn genoeg buitenspelers omgevormt tot back. Schaken deed het ook prima onder rutten als rechts back maar wou er zelf niet spelen en toen kwam karsdorp als optie. Haps was ook buitenspeler.

Leer eens vooruit denken. Na dit seizoen dan zijn mss tapia, karsdorp en ie weer weg en dan? Ik zou maar vast met de huidige spelers van de club gaan testen of die vrij vallende posities kunnen worden opgevult.



Het is geen back, trekt zijn voet terug durft het duel nooit aan te gaan.
Ik vind het een watje
Een goede voor de bank , je kan hem gebruiken als je voorin snelheid nodig hebt.
Maar het is geen speler voor het eerste van Feyenoord.

 

+1/-0

Schaken was een God hierbij vergeleken. Wat een troep.

 

+1/-0

Idd is ie niet de killer of de dynamische spits met overzicht zoals een spits betaamt. Is mij een raadsel waarom deze jongen op 9 speelt. Ik zie niet in waarom een Bannis dit ook niet zou kunnen. Oké, zijn jeugdige ongeleidheid staat m mss in de weg, maar juist een onbevangen en grillige 17-jarige kán iets extra's brengen. Dus ik zeg, start met Bannis en laat de Nar m aflossen.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Feyenoord Forum » Home of History » Luciano Narsingh