Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Timon Wellenreuther

Deze normale topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5

Drie fouten Wellenreuther in 1 minuut, 0-1 is gewoon verdient zo...

0-1 Dilrosun (ED)

 

+1/-0

Laatste wedstrijden gewoon goed, moet van Slot ook veel meevoetballen denk ik.

 

+1/-0

Toch houdt je je hart vast als die uitkomt...

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 4 maart 2023, 20:56:28.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 04 maart 2023 om 20:20:

Toch houdt je je hart vast als die uitkomt...



Valt wel mee toch? Hij moest er gewoon even inkomen, maar doet geen gekke dingen vind ik.

 

+1/-0

Afgelopen twee wedstrijden de nul gehouden. Als hij dat de komende drie wedstrijden weet te doen, zet Feyenoord een grote stap richting het kampioenschap. Deed afgelopen zaterdag inderdaad geen gekke dingen. Kwam er goed uit wanneer Manu gezocht werd met de lange bal van achteruit.

 

+1/-0

Vind hem kwa meevoetballen vooral goed, lijkt wel of hij vroeger veldspeler is geweest.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 06 maart 2023 om 12:18:

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 04 maart 2023 om 20:20:

Toch houdt je je hart vast als die uitkomt...



Valt wel mee toch? Hij moest er gewoon even inkomen, maar doet geen gekke dingen vind ik.



Laat ik het zo zeggen. Het lijkt vooral een vorm dingetje.
Hij komt wel goed uit, maar z'n ingrepen zijn niet zeker genoeg nog.

Dat heeft vooral met ritme te maken. Het is nu vooral komende wedstrijden om te laten zien hoe die zich staande houdt. Zeker in erm vijandige arena.
Fouten Marciano vorig jaar kostten ons de winst vorig jaar.

Toch is hij beter dan Marciano.

Kans is er ook zeker dat Bijlow dat terugkeert op de goal.

 

+1/-0

Ja, je moet hem ook niet vergelijken met Justin. Bijlow is een absolute top keeper kan jarenlang in Oranje staan alleen zoveel blessures.

 

+1/-0

Vrijwel iedere goal die hij tegenkrijgt is houdbaar. Zeker die van vandaag. Ik vind het helemaal niets.

 

+1/-0

Ik hoop echt dat Bijlow via een of ander wonder weer op de goal staat volgende week.
Wellenreuther ging weer als een of andere ballerina in het Zwamemeer naar de grond bij de 0-1, had vol op die bal moeten duiken...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 12 maart 2023 om 21:00:

Ik hoop echt dat Bijlow via een of ander wonder weer op de goal staat volgende week.
Wellenreuther ging weer als een of andere ballerina in het Zwamemeer naar de grond bij de 0-1, had vol op die bal moeten duiken...


Elke bal op doel is gevaarlijk bij deze keeper, dit tegendoelpunt leek me (wederom) houdbaar. Jammer dat Bijlow er lang uit ligt.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 12 maart 2023 om 22:54:

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 12 maart 2023 om 21:00:

Ik hoop echt dat Bijlow via een of ander wonder weer op de goal staat volgende week.
Wellenreuther ging weer als een of andere ballerina in het Zwamemeer naar de grond bij de 0-1, had vol op die bal moeten duiken...


Elke bal op doel is gevaarlijk bij deze keeper, dit tegendoelpunt leek me (wederom) houdbaar. Jammer dat Bijlow er lang uit ligt.



Als je als ballerina naar de grond gaat ipv vol op de bal te duiken, ja dan gaat die er wel in.
Dit heeft niks te maken met je hoek lastig te maken, want hij is zo traag dat die bal er gewoon ingaat.

Is nu al de 3e keer dat dit op die manier gebeurd...

 

+2/-0

Bijlow snel weer terug gelukkig maar voor vandaag 1 vd helden!

 

+1/-0

Gewoon prima wedstrijd gekeept, met een wereld redding in de slotfase, anders sta je weer met lege handen.

Gewoon top gedaan vandaag.

 

+1/-0

Duitse media melden dat hij naar Schalke terug zou kunnen. Denk dat hij nu ergens eerste keeper wil zijn.

FC Schalke 04: Wellenreuther before returning?
It was part of one of the most legendary evenings in Schalke club history. In March 2015, the Royal Blues dramatically won 3-4 at Real Madrid. In the Schalke goal there was a young goalkeeper at the time: Timon Wellenreuther. But after this highlight things went downhill for the native of Karlsruhe at S04. He couldn't really establish himself at Royal Blue afterwards and left the club in 2017.

Six years later, Wellenreuther could possibly return to Blau-Weiss. Four weeks before the end of the season, the ex-Schalke spoke about a comeback. "In any case, I would listen carefully to Schalke," said the goalkeeper regarding possible offers from the Bundesliga. "Now we'll wait and see for the next few weeks," he added, with a view to his former club's league affiliation in the coming season.

 

+1/-0

Als daar zijn hart ligt dan moet hij gaan. Was wel blij met hem toen hij die inzet van Kudus neutraliseerde. En wat een vreugde toen Geertruida de 2-3 in prikte. Wat heb ik genoten. Alleen sneu voor Luts dat ze hem niet eerder feliciteerden. Was wel erg mondig, ten opzichte van weigeren van intervview geven omdat hij stotterde.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 15 mei 2023 om 16:02:

Als daar zijn hart ligt dan moet hij gaan. Was wel blij met hem toen hij die inzet van Kudus neutraliseerde. En wat een vreugde toen Geertruida de 2-3 in prikte. Wat heb ik genoten. Alleen sneu voor Luts dat ze hem niet eerder feliciteerden. Was wel erg mondig, ten opzichte van weigeren van intervview geven omdat hij stotterde.



:offtopic

Zingen en schreeuwen is iets anders dan weloverwogen antwoord geven op vragen. Het is anders gebruik van je stem en je spraakvermogen, in die situaties heb je vaak dat stotteren helemaal geen issue is.

Stotteren is echt een ontzettend nare aandoening; een vicieuze cirkel van moeite hebben met communiceren, de afbraak van zelfvertrouwen, het niet serieus genomen worden door toehoorders op vorm én inhoud, de druk die daardoor nog méér op het spreken komt en daarmee nog meer spanning waardoor het verergert. Er is zoveel onbegrip over stotteren, zoals een trainer die je niet als centrale verdediger ziet omdat je niet zou kunnen coachen. Onzin. Coachen is dus hetzelfde als zingen/schreeuwen.

Geertruida voelt zich volgens mij ontzettend ongemakkelijk als hij voor de camera moet verschijnen, hij durft dat niet aan en dat snap ik.

Ik vond het écht prachtig dat juist Geertruida zo de 'leiding' nam.

Sowieso de prominente plek die de jongens van Varkenoord in de festiviteiten innamen, en de wisselwerking tussen hen en het Legioen. Het zingen van Geertruida, de tranen van Hartman bij Kraaij, Bijlow die opmerkt dat er supporters met Ambulance Wens naar de huldiging zijn gekomen en samen met de aanvoerder naar buiten komt, diezelfde aanvoerder en zijn reactie na het laatste fluitsignaal.

Ze hebben mij écht geraakt, het is een overweldigend gevoel van ontroering en trots. Het is puur, het is eerlijk, het is oprecht, het is groots, het is écht; ze zijn de personificatie van waar onze club voor staat.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 16 mei 2023 om 09:25:

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 15 mei 2023 om 16:02:

Als daar zijn hart ligt dan moet hij gaan. Was wel blij met hem toen hij die inzet van Kudus neutraliseerde. En wat een vreugde toen Geertruida de 2-3 in prikte. Wat heb ik genoten. Alleen sneu voor Luts dat ze hem niet eerder feliciteerden. Was wel erg mondig, ten opzichte van weigeren van intervview geven omdat hij stotterde.



:offtopic

Zingen en schreeuwen is iets anders dan weloverwogen antwoord geven op vragen. Het is anders gebruik van je stem en je spraakvermogen, in die situaties heb je vaak dat stotteren helemaal geen issue is.

Stotteren is echt een ontzettend nare aandoening; een vicieuze cirkel van moeite hebben met communiceren, de afbraak van zelfvertrouwen, het niet serieus genomen worden door toehoorders op vorm én inhoud, de druk die daardoor nog méér op het spreken komt en daarmee nog meer spanning waardoor het verergert. Er is zoveel onbegrip over stotteren, zoals een trainer die je niet als centrale verdediger ziet omdat je niet zou kunnen coachen. Onzin. Coachen is dus hetzelfde als zingen/schreeuwen.

Geertruida voelt zich volgens mij ontzettend ongemakkelijk als hij voor de camera moet verschijnen, hij durft dat niet aan en dat snap ik.

Ik vond het écht prachtig dat juist Geertruida zo de 'leiding' nam.

Sowieso de prominente plek die de jongens van Varkenoord in de festiviteiten innamen, en de wisselwerking tussen hen en het Legioen. Het zingen van Geertruida, de tranen van Hartman bij Kraaij, Bijlow die opmerkt dat er supporters met Ambulance Wens naar de huldiging zijn gekomen en samen met de aanvoerder naar buiten komt, diezelfde aanvoerder en zijn reactie na het laatste fluitsignaal.

Ze hebben mij écht geraakt, het is een overweldigend gevoel van ontroering en trots. Het is puur, het is eerlijk, het is oprecht, het is groots, het is écht; ze zijn de personificatie van waar onze club voor staat.



Ik heb, ofschoon ik met een collega die dit ook had en mee ging buiten in de werkpauzes, nooit geweten dat het zo diep lag. Dank voor je duidelijke uitleg, Middenveldert. :ja

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 16 mei 2023 om 10:40:

(...)Ik heb, ofschoon ik met een collega die dit ook had en mee ging buiten in de werkpauzes, nooit geweten dat het zo diep lag. Dank voor je duidelijke uitleg, Middenveldert. :ja



Ik vind het overigens ontzettend mooi dat iemand als Hans Kraaij hem heel graag wil interviewen, en ook heeft aangegeven dat een keer te willen doen in een setting waarbij Geertruida zich helemaal op zijn gemak voelt.

Zoals hij dat dan aangeeft: 'Dan komen we naar 1908, dan gaan we daar samen zitten en laten we die camera lopen, en of het dan drie of vier uur duurt maakt hij helemaal geen flikker uit. Je hebt zoveel te vertellen, je mag gehoord worden. We zetten het hele gesprek zonder knippen online, en je zal zien dat iedereen de moeite neemt om naar je te luisteren.'

Geertruida wil het gewoon echt niet, en hij wil ook geen 'uithangbord' worden voor iedereen die stottert. Dat is óók oké.

 

+1/-0

Meeste indruk maakte op mij de moeder die een paar maanden geleden haar enige kind verloren had zo'n jonge gast nog. Been was er ook door aangeslagen en goed dat Krabbendam het benoemde in VI Vandaag. Heel veel sterkte mevrouw!

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5

Feyenoord Forum » Spelers » Timon Wellenreuther