Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Luis Sinisterra

Deze normale topic is open en bestaat uit 13 pagina's: 1 2 3 4 ... 9 10 11 12 13

open/sluit de onderstaande quote:

dalfsen schreef op 06 mei 2022 om 15:57:

Mag het een keer? Waren er wel meer niet zo goed, gaat om het resultaat. Zondag staat hij er weer.
Hij leek ook niet super veel energie te hebben gisteren.



Het mag zeker, aangezien het resultaat het enige is wat telde gisteren.

Het viel me alleen wel op, wat mij betreft viel hij zelfs uit de toon, want die anderen die niet zo goed waren en waar jij aan refereert heb ik eerlijk gezegd niet gezien. Ik vond de keeper prima, de verdediging geweldig. Kokcu en Aursness bleven gaan en zaten overal tussen, Til was wellicht ook iets minder maar heeft bergen verzet. Nelson speelde naar zijn kunnen had ik het idee en Dessers hield de verdediging van Marseille constant bezig. Alleen met Sinisterra liep het niet.

Hopelijk was het eenmalig, en is hij zondag weer de Sinisterra van weleer.

 

+1/-0

#TT | Sinisterra trekt aandacht van Olympique Marseille

Luis Sinisterra kan opnieuw een club toevoegen aan het rijtje dat al geïnteresseerd was. Olympique Marseille heeft zich geplaatst voor de Champions League en wil een deel van de inkomsten gebruiken om de Colombiaan los te weken bij Feyenoord.

Dit meldt Footmercato woensdagavond. Niet alleen Sinisterra staat in de belangstelling van de Franse club. Ook Loïs Openda wordt gezien als een optie voor de aanstaande tranferwindow.

De 22-jarige Bamba Dieng gaat de club zo goed als zeker verlaten en ook de toekomst van Arek Milik is uiterst onzeker. Olympique Marseille oriënteert zich daardoor alvast op de markt.

Eerder werd al bekend dat Bayer 04 Leverkusen ver wil gaan voor de 22-jarige linksbuiten. Sinisterra heeft nog een contract tot medio 2024 bij Feyenoord.

 

+1/-0

Hij zou eigenlijk een jaartje moeten wachten, denk dat er betere clubs in de markt kunnen komen dan L'OM en Leverkusen

 

+1/-0

Zit vanavond weer voor het eerst sinds zijn lange blessure weer op de bank bij Leeds in de FA cup wedstrijd tegen Cardiff City. Hoop voor hem dat hij weer snel zijn oude niveau terug vindt. Als er een aanvaller is die ik mis is het Luis wel, geen een van de aanvallers die nu bij ons rondlopen mogen nog niet eens zijn veters strikken. Nou ja ik denk dat we geen van allen zagen aankomen in zijn eerste seizoen bij ons dat hij de toekomstige grootste verkoop uit de geschiedenis van Feyenoord zou worden.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 18 januari 2023 om 20:50:

Zit vanavond weer voor het eerst sinds zijn lange blessure weer op de bank bij Leeds in de FA cup wedstrijd tegen Cardiff City. Hoop voor hem dat hij weer snel zijn oude niveau terug vindt. Als er een aanvaller is die ik mis is het Luis wel, geen een van de aanvallers die nu bij ons rondlopen mogen nog niet eens zijn veters strikken. Nou ja ik denk dat we geen van allen zagen aankomen in zijn eerste seizoen bij ons dat hij de toekomstige grootste verkoop uit de geschiedenis van Feyenoord zou worden.



Je zag wel dat die talent had, maar dat hij zo goed zou worden was lastig te voorspellen.
Paixao kan ook naar dat niveau groeien, maar zal ook net zoals Louis tijd nodig hebben.

Gimenez kan dat in de spits worden en Walemark rechtsbuiten, maar zullen tijd nodig hebben.
Dilrosun heb ik ook zeker nog niet afgeschreven, maar moet veel constanter worden.

 

+1/-0

Gezien het spel van zijn directe concurrent gisteren, gaat hij het nog lastig krijgen om zich weer in de basis te spelen. Gnonto scoort twee keer, en ze hebben ook Summerville nog die tijdens de absentie van Sinisterra zich ook niet onbetuigd heeft gelaten.

Het is bij Leeds druk op links.

 

+1/-0

Goed voor hem dat hij terug is bij Leeds na zijn tweede blessure dit seizoen. Vandaag feest voor hem, hij maakte de winnende tegen Nottingham Forest.

 

+1/-0

Prachtige goal, zijn handelsmerk. Hopelijk blijft Leeds erin. Senesi gaat het lastig krijgen

 

+1/-0

Je kan financieel een uitstekende keuze maken maar sportief een hele slechte. Luis vindt zichzelf volgend jaar terug in de fysieke loodzware Championship. Weggekocht zal hij niet zo snel worden daarvoor heeft hij door drie zware blessures veel te weinig gespeeld.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 28 mei 2023 om 18:06:

Je kan financieel een uitstekende keuze maken maar sportief een hele slechte. Luis vindt zichzelf volgend jaar terug in de fysieke loodzware Championship. Weggekocht zal hij niet zo snel worden daarvoor heeft hij door drie zware blessures veel te weinig gespeeld.


Grote kans dat hij naar Spanje vertrekt, schijnt veel belangstelling voor hem te zijn uit Spanje.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 28 mei 2023 om 18:07:

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 28 mei 2023 om 18:06:

Je kan financieel een uitstekende keuze maken maar sportief een hele slechte. Luis vindt zichzelf volgend jaar terug in de fysieke loodzware Championship. Weggekocht zal hij niet zo snel worden daarvoor heeft hij door drie zware blessures veel te weinig gespeeld.


Grote kans dat hij naar Spanje vertrekt, schijnt veel belangstelling voor hem te zijn uit Spanje.



Ik hoop het voor hem want de Championship is absoluut geen competitie voor hem. Ben wel benieuwd welke club belangstelling voor hem heeft in Spanje. Ik zou bijna zeggen Luis kom lekker naar huis we kunnen wel een goede buitenspelen gebruiken. :)

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 28 mei 2023 om 18:15:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 28 mei 2023 om 18:07:

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 28 mei 2023 om 18:06:

Je kan financieel een uitstekende keuze maken maar sportief een hele slechte. Luis vindt zichzelf volgend jaar terug in de fysieke loodzware Championship. Weggekocht zal hij niet zo snel worden daarvoor heeft hij door drie zware blessures veel te weinig gespeeld.


Grote kans dat hij naar Spanje vertrekt, schijnt veel belangstelling voor hem te zijn uit Spanje.



Ik hoop het voor hem want de Championship is absoluut geen competitie voor hem. Ben wel benieuwd welke club belangstelling voor hem heeft in Spanje. Ik zou bijna zeggen Luis kom lekker naar huis we kunnen wel een goede buitenspelen gebruiken. :)



Jaartje huren van Leeds mischien die gaat natuurlijk nooit Championship spelen bij ons kan hij zich in de kijker spelen in CL, overigens wel dramatisch voor het ambitieuze Leeds.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 28 mei 2023 om 18:30:

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 28 mei 2023 om 18:15:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 28 mei 2023 om 18:07:

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 28 mei 2023 om 18:06:

Je kan financieel een uitstekende keuze maken maar sportief een hele slechte. Luis vindt zichzelf volgend jaar terug in de fysieke loodzware Championship. Weggekocht zal hij niet zo snel worden daarvoor heeft hij door drie zware blessures veel te weinig gespeeld.


Grote kans dat hij naar Spanje vertrekt, schijnt veel belangstelling voor hem te zijn uit Spanje.



Ik hoop het voor hem want de Championship is absoluut geen competitie voor hem. Ben wel benieuwd welke club belangstelling voor hem heeft in Spanje. Ik zou bijna zeggen Luis kom lekker naar huis we kunnen wel een goede buitenspelen gebruiken. :)



Jaartje huren van Leeds mischien die gaat natuurlijk nooit Championship spelen bij ons kan hij zich in de kijker spelen in CL, overigens wel dramatisch voor het ambitieuze Leeds.



Zal wel niet gaan gebeuren. Een gemiddelde PL speler schijnt zo’n slordige 100.000 euro per week te verdienen. Dan kom je aan Slot- achige bedragen….

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 28 mei 2023 om 18:36:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 28 mei 2023 om 18:30:

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 28 mei 2023 om 18:15:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 28 mei 2023 om 18:07:

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 28 mei 2023 om 18:06:

Je kan financieel een uitstekende keuze maken maar sportief een hele slechte. Luis vindt zichzelf volgend jaar terug in de fysieke loodzware Championship. Weggekocht zal hij niet zo snel worden daarvoor heeft hij door drie zware blessures veel te weinig gespeeld.


Grote kans dat hij naar Spanje vertrekt, schijnt veel belangstelling voor hem te zijn uit Spanje.



Ik hoop het voor hem want de Championship is absoluut geen competitie voor hem. Ben wel benieuwd welke club belangstelling voor hem heeft in Spanje. Ik zou bijna zeggen Luis kom lekker naar huis we kunnen wel een goede buitenspelen gebruiken. :)



Jaartje huren van Leeds mischien die gaat natuurlijk nooit Championship spelen bij ons kan hij zich in de kijker spelen in CL, overigens wel dramatisch voor het ambitieuze Leeds.



Zal wel niet gaan gebeuren. Een gemiddelde PL speler schijnt zo’n slordige 100.000 euro per week te verdienen. Dan kom je aan Slot- achige bedragen….



:B

 

+1/-0

Zal wel schelen in de bonussen die Feyenoord ontvangt, die zullen nu met de degradatie een stuk lager uitvallen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 28 mei 2023 om 19:34:

Zal wel schelen in de bonussen die Feyenoord ontvangt, die zullen nu met de degradatie een stuk lager uitvallen.



Onderdeel van het contract was sowieso een miljoenen-bonus bij handhaving. Die loop je nu al mis… :\[

 

+1/-0

Zou fantastich zijn als het lukt hem tehuren hij wil zelf zeker wel Feyenoord zit in zijn hart hij met Gimenez beste aanval van NL. Nog maar 24 hé.

 

+1/-0

'Sinisterra en Senesi worden herenigd bij Bournemouth'

Luis Sinisterra heeft op de slotdag van de transfermarkt zijn gewenste transfer te pakken. De voormalige Feyenoorder maakt op huurbasis de overstap naar Bournemouth, waar Marcos Senesi nog altijd onder contract staat.

Leeds United is afgelopen seizoen gedegradeerd uit de Premier League. Diverse spelers van de Engelse club aasden daarom op een transfer, waaronder Sinisterra. De Colombiaan krijgt nu zijn zin en gaat met Bournemouth weer spelen op het hoogste niveau in Engeland.

Aangezien het om een huurtransfer gaat, hoeft Feyenoord niet te rekenen op extra inkomsten. De Rotterdammers hebben een doorverkooppercentage bedongen tijdens de onderhandelingen met Leeds United en moeten blijven hopen op een toekomstige definitieve transfer van de 24-jarige buitenspeler.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 13 pagina's: 1 2 3 4 ... 9 10 11 12 13

Feyenoord Forum » Spelers » Luis Sinisterra