Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Marino Pusic

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Ik denk ook wel dat Slot niet tegen onrecht meer kan. Elke wedstrijd weer ziet hij dat er door de arbitrage met de spelregels wordt omgegaan, zal hem ook tot frustratie drijven. Het lijkt voor hem dat hij in een verdomhoekje is geraakt. Zal hij nog blijven?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 09 april 2022 om 16:52:

Ik denk ook wel dat Slot niet tegen onrecht meer kan. Elke wedstrijd weer ziet hij dat er door de arbitrage met de spelregels wordt omgegaan, zal hem ook tot frustratie drijven. Het lijkt voor hem dat hij in een verdomhoekje is geraakt. Zal hij nog blijven?



Boskamp kan zich voorstellen dat ajax aan de deur klopt voor hun zal het ook geen probleem zijn een flinke afkoopsom te betalen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 10 april 2022 om 01:49:

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 09 april 2022 om 16:52:

Ik denk ook wel dat Slot niet tegen onrecht meer kan. Elke wedstrijd weer ziet hij dat er door de arbitrage met de spelregels wordt omgegaan, zal hem ook tot frustratie drijven. Het lijkt voor hem dat hij in een verdomhoekje is geraakt. Zal hij nog blijven?



Boskamp kan zich voorstellen dat ajax aan de deur klopt voor hun zal het ook geen probleem zijn een flinke afkoopsom te betalen.



En hij houdt wel van een trein die langs komt. Zo is hij tenslotte ook bij az vertrokken. Aan de andere kant zou zo een move wel heel slecht zijn voor zijn reputatie en betrouwbaarheid. Twee keer zo’n move in korte tijd is denk ik teveel zijn.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 10 april 2022 om 12:05:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 10 april 2022 om 01:49:

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 09 april 2022 om 16:52:

Ik denk ook wel dat Slot niet tegen onrecht meer kan. Elke wedstrijd weer ziet hij dat er door de arbitrage met de spelregels wordt omgegaan, zal hem ook tot frustratie drijven. Het lijkt voor hem dat hij in een verdomhoekje is geraakt. Zal hij nog blijven?



Boskamp kan zich voorstellen dat ajax aan de deur klopt voor hun zal het ook geen probleem zijn een flinke afkoopsom te betalen.



En hij houdt wel van een trein die langs komt. Zo is hij tenslotte ook bij az vertrokken. Aan de andere kant zou zo een move wel heel slecht zijn voor zijn reputatie en betrouwbaarheid. Twee keer zo’n move in korte tijd is denk ik teveel zijn.



Daarnaast heeft hij ook erg naar zijn zin, Feyenoord heeft de mensen gehaald die hij wou die kan hij na 1 seizoen niet laten stikken.

 

+1/-0

Slot heeft aangegeven dat hij zijn doorlopende contract bij Feyenoord respecteert.

Bij AZ heeft hij (en Pusic ook?) zijn contract ook willen uitdienen. Hij zou aan het einde van het seizoen transfervrij zijn, en het stond hem in zijn recht de overstap te maken naar Feyenoord. Het werd echter in december van zijn laatste contractjaar in Alkmaar al bekend dat hij de overstap zou maken, en bij AZ vonden ze daarom dat hij geen hoofdtrainer meer kon blijven. Dat lag niet zozeer aan Slot zelf.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 11 april 2022 om 10:17:

Slot heeft aangegeven dat hij zijn doorlopende contract bij Feyenoord respecteert.

Bij AZ heeft hij (en Pusic ook?) zijn contract ook willen uitdienen. Hij zou aan het einde van het seizoen transfervrij zijn, en het stond hem in zijn recht de overstap te maken naar Feyenoord. Het werd echter in december van zijn laatste contractjaar in Alkmaar al bekend dat hij de overstap zou maken, en bij AZ vonden ze daarom dat hij geen hoofdtrainer meer kon blijven. Dat lag niet zozeer aan Slot zelf.


Precies, in deze was AZ de verantwoordelijke partij. Bovendien denk ik dat Slot vanwege deze ervaring, en hoe het in de media werd geportretteerd, extra betrouwbaar zal willen overkomen bij ons ten aanzien van z'n contract.

 

+1/-0

Volgens was het ook nog eens zo dat Slot juist heel graag wilde verlengen bij AZ maar dat die onderhandelingen maar niet opgang kwamen. AZ heeft Slot en Pusic te lang laten bungelen waarna Slot zijn conclusie had getrokken. Bovendien was op dat moment ook nog niet bekend dat Advocaat zou stoppen, misschien wel te verwachten maar met Dick weet je het nooit he. Blijkt nu wel weer ;-) Ik denk dat Slot er juist opgebrand is om langer dan die 3 jaar te blijven. Een soort van Ten Hag scenario ...? Laten we het hopen want dit is echt 'n vakman die 'n structuur aan het neerzetten is waar Feyenoord heel lang mee vooruit kan en wie weet wel grote successen mee gaat behalen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:




Uiteindelijk zijn trainers en assistenten vrijwel altijd passanten. Een behaalde manier van werken/trainen verliest op den duur vaak zijn resultaat; spelers raken gewend aan wat er van hen verwacht wordt en dan is een frisse wind in de vorm van een nieuwe trainer die zich anders presenteert nodig.

Dan kun je blijven voortborduren op een bepaalde basis die gelegd door je voorgangers (en die Slot dit seizoen heel duidelijk aan het leggen is) maar door andere accenten en andere inzichten het team weer net even iets beter voor de dag laten komen.

Slot hoeft gezien de huidige resultaten wat mij betreft voorlopig niet te vertrekken. Hoelang hij bij de club blijft lijkt helaas bepaald te gaan worden doordat hij erg goed in de markt ligt en andere, grote clubs met meer mogelijkheden wellicht bij hem gaan aankloppen.

Maar wellicht dat hij het gedurende zijn huidige contractduur zodanig naar zijn zin heeft en Feyenoord erin slaagt door prestaties meer mogelijkheden te bieden, dat hij na zijn contract toch nog langer blijft...

 

+1/-0

Wordt wel beetje moe vd zgn kenners die hem nog steeds naar de hoofdstad lullen, natuurlijk zou hij perfect bij ajax passen maar hij past bij elke club. Gelukkig staat hij nog niet op de radar in Engeland.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 11 april 2022 om 12:12:

open/sluit de onderstaande quote:




Uiteindelijk zijn trainers en assistenten vrijwel altijd passanten. Een behaalde manier van werken/trainen verliest op den duur vaak zijn resultaat; spelers raken gewend aan wat er van hen verwacht wordt en dan is een frisse wind in de vorm van een nieuwe trainer die zich anders presenteert nodig.

Dan kun je blijven voortborduren op een bepaalde basis die gelegd door je voorgangers (en die Slot dit seizoen heel duidelijk aan het leggen is) maar door andere accenten en andere inzichten het team weer net even iets beter voor de dag laten komen.

Slot hoeft gezien de huidige resultaten wat mij betreft voorlopig niet te vertrekken. Hoelang hij bij de club blijft lijkt helaas bepaald te gaan worden doordat hij erg goed in de markt ligt en andere, grote clubs met meer mogelijkheden wellicht bij hem gaan aankloppen.

Maar wellicht dat hij het gedurende zijn huidige contractduur zodanig naar zijn zin heeft en Feyenoord erin slaagt door prestaties meer mogelijkheden te bieden, dat hij na zijn contract toch nog langer blijft...


Natuurlijk heb je gelijk dat trainers en assistenten passanten zijn maar dat geldt ook voor spelers. Ik stoor me dan ook meer aan het feit dat zelfs eigen supporters Slot neerzetten als iemand die op elke trein springt die voorbij komt, wat gezien zijn huidige carrière op niks is gebaseerd. Ik denk ook dat het doorselecteren en verbeteren van je selectie 'n goed argument is voor iedere trainer om langer te blijven. Feyenoord moet dus 'n manier vinden om slagvaardiger op de transfermarkt te handelen. Ook dat 020 geleuter om Slot nu al naar 020 te lullen is ergerlijk. Laat Feyenoord dan maar € 50 miljoen vragen :B :B :B

 

+1/-0

Contractverlening Marino Pusic

Zelf verwacht ik dat Pusic met Slot mee zal gaan, wanneer laatstgenoemde vertrekt. Zijn verlenging zegt in die zin niet zoveel, want zijn dienstverband bij Feyenoord is volgens mij direct gelinkt aan dat van Slot.

Slot staat nog tot 2024 onder contract, wellicht staat hij ook open voor een verlenging met één jaar.

Een dergelijke intentie zou erop kunnen wijzen dat ze allebei nog minimaal één seizoen blijven. En anders betekent deze verlenging in ieder geval dat wanneer Slot op een andere trein wil springen en Pusic meeneemt, Feyenoord méér geld voor beiden kan vragen.

 

+1/-0

Deze man moet je net als Arne voor een zes jaar vastleggen met een jaarlijks herziene inkomen, maar wel in stijgende lijn.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 16 maart 2023 om 11:40:

Contractverlening Marino Pusic

Zelf verwacht ik dat Pusic met Slot mee zal gaan, wanneer laatstgenoemde vertrekt. Zijn verlenging zegt in die zin niet zoveel, want zijn dienstverband bij Feyenoord is volgens mij direct gelinkt aan dat van Slot.

Slot staat nog tot 2024 onder contract, wellicht staat hij ook open voor een verlenging met één jaar.

Een dergelijke intentie zou erop kunnen wijzen dat ze allebei nog minimaal één seizoen blijven. En anders betekent deze verlenging in ieder geval dat wanneer Slot op een andere trein wil springen en Pusic meeneemt, Feyenoord méér geld voor beiden kan vragen.



Pusic heeft netals Hulshoff ook nog wel ambities als hoofdcoach heeft hij eerder aangegeven, maar hij is geen planner en neemt beslissingen op zijn gevoel.

 

+1/-0

Mocht Slot al na dit seizoen vertrekken, wat ik niet hoop, dan is Pusic als nieuwe hoofdtrainer misschien wel de beste oplossing. Dan heb je in ieder geval continuïteit in het werk van Slot.

 

+1/-0

Dat Pusic verlengt lijkt me een belangrijkste indicatie dat Slot nog een jaar blijft.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 20 maart 2023 om 22:24:

Dat Pusic verlengt lijkt me een belangrijkste indicatie dat Slot nog een jaar blijft.



Klopt ga ik ook vanuit tenzij er echt europese top komt waar hij netzo kan werken zoals hij nu bij Feyenoord kan en dan zou ik Pusic ook de beste opvolger vinden. Zal Hulshoff wel met Slot meegaan.

 

+1/-0

Zoon van assistent-trainer Marino Pusic tekent contract bij Feyenoord
Noah Pusic, de zoon van assistent-trainer Marino Pusic, heeft zijn eerste contract bij Feyenoord getekend. De 18-jarige speler van de Feyenoord Academy zette vanmiddag in de Kuip zijn handtekening onder een contract tot medio 2024 met een optie voor nog een seizoen.

https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/zoon-van-assistent-trainer-marino-pusic-tekent-contract-bij-feyenoord~a7142cc8/link

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:




Ga zeker luisteren, hij heeft Slot toch weten te overtuigen door tegaan bij Feyenoord mischien over twee jaar samen naar Oranje. Hulshoff zit er al Khalid Benlahsen dan doorschuiven van jong oranje.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:



Het is nu 1:40u en ik heb de hele podcast uitgezeten. Wat ik had van Marino heb verwacht is voor mij uitgekomen. Dit is een gouden vent die je in je staf moet houden, want hij kan een cultuur bewaren. Van mij mag hij hetzelfde verdienen als Arne. Wat een mensen- en spelerskenner is hij. Pusic moeten we pushen om bij ons te blijven. Slot is niet vast te houden, want die kan in de toekomst ons verlaten maar Marino mag niet in zijn kielzog gaan. Laat hem na Slot de hoofdtrainer worden.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Marino Pusic