Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Opvolger Advocaat?

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Komt u maar! :feyenoord

 

+1/-0

Ik zet mijn geld op Wim Jonk. Die zei zondag nog dat hij alleen met Frank over spelers praat, maar het trainerschap is vast voorbijgekomen Frank is al langer bezig met een opvolger hoor.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 01 december 2020 om 19:31:

Ik zet mijn geld op Wim Jonk. Die zei zondag nog dat hij alleen met Frank over spelers praat, maar het trainerschap is vast voorbijgekomen Frank is al langer bezig met een opvolger hoor.



Op basis waarvan Wim jonk? Wat heeft die gedaan en bij welke club waaruit blijkt dat hij een geschikte trainer voor Feyenoord is?

 

+2/-1

Henk Fraser. Hij heeft het overal goed gedaan, veel ervaring en hij heeft een Feyenoordverleden.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dirkteur schreef op 01 december 2020 om 20:22:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 01 december 2020 om 19:31:

Ik zet mijn geld op Wim Jonk. Die zei zondag nog dat hij alleen met Frank over spelers praat, maar het trainerschap is vast voorbijgekomen Frank is al langer bezig met een opvolger hoor.



Op basis waarvan Wim jonk? Wat heeft die gedaan en bij welke club waaruit blijkt dat hij een geschikte trainer voor Feyenoord is?



Was belangrijk in het technisch hart van ajax, maar door ruzie met Overmars, Sar en Bergkamp opgestapt en tot zover laat hij FC Volendam ook op een herkenbare leuke manier voetballen. Klopt dat hij als clubtrainer nog niet heel veel heeft laten zien, maar als je nu als Feyenoord niet toehapt gaat hij later wel naar andere club die blijft natuurlijk nooit lang bij Volendam.
Overigens wordt hij nu ook genoemd door Krabbedam weet niet of dat gunstig is. ;)

 

+1/-0

''Arnesen is bezig om het beleid om te draaien, wat veel meer gericht is op de jeugd. Daar hoort een ander soort coach bij dan Advocaat. Deze selectie heeft iemand nodig die wat jonger is, maar hen wel bij de hand neemt. Iemand als Wim Jonk. Een opleider die ook de ervaring heeft als trainer en oud-speler'', vertelt de clubwatcher van Voetbal International in de Dick Voormekaar Podcast.

 

+1/-0

Arne Slot

 

+1/-1

open/sluit de onderstaande quote:

John Part schreef op 02 december 2020 om 00:07:

Arne Slot



Danny Buijs

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 02 december 2020 om 00:08:

open/sluit de onderstaande quote:

John Part schreef op 02 december 2020 om 00:07:

Arne Slot



Danny Buijs




Grapje natuurlijk.

- Wim Jonk
- Tomasson

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 02 december 2020 om 08:29:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 02 december 2020 om 00:08:

open/sluit de onderstaande quote:

John Part schreef op 02 december 2020 om 00:07:

Arne Slot



Danny Buijs




Grapje natuurlijk.

- Wim Jonk
- Tomasson



Buijs werd genoemd door Arno Vermeulen. :B
Al denk ik wel dat Danny een goede trainer is voor een club als Groningen.
Jonk en JDT staan zeker op de shortlist van Arnesen.

 

+1/-0

Ja, Arno Vermeulen is en Ajacied puur sang dus dan begrijp ik zijn suggestie wel.
Valentijn Driessen opperde vanmorgen Arne Slot...( maar bij AZ mag alles, maar bij Feyenoord moet alles)

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 02 december 2020 om 12:55:

Ja, Arno Vermeulen is en Ajacied puur sang dus dan begrijp ik zijn suggestie wel.
Valentijn Driessen opperde vanmorgen Arne Slot...( maar bij AZ mag alles, maar bij Feyenoord moet alles)



Eens voor wat betreft Slot, je moet als toekomstige trainer van Feyenoord sterk in je schoenen staan. De verwachtingen liggen bij Feyenoord nu eenmaal hoger dan bij AZ, hoe irreëel dit met het huidge materiaal dan ook is.

Fraser kent Feyenoord, kent de mentaliteit maar heeft een negatief verleden met enkele nog werkzame personen binnen Feyenoord, althans zo luiden de berichten.
Als het maar niet Dirk Kuit gaat worden hoewel die naam veelvuldig genoemd wordt helaas. ( heeft gelukkig nog niet zijn trainersbevoegdheid dat scheelt ).

 

+2/-0

Ik zie graag een trainer die het elftal opnieuw kan opbouwen en waar het kan jeugd inpast. Iemand die voor aanvallend voetbal staat en tactisch sterk is.

In mijn ogen is Jonk een goede kandidaat, maar Slot of iemand anders mag ook. In ieder geval geen Fraser zijn ploegen spelen standaard altijd saai en te verdedigend. Ook geen Kuijt, Buijs, van Bommel of Hofland.

 

+1/-0

Als ik over Arne Slot lees, wat hij heeft gedaan en gepresteerd, dan is het geen kattedrek. Heel knap zoals hij AZ weet te laten spelen, dus lijkt me dat hij ook een kandidaat kan zijn, mits hij wil. Jonk, vanwege zijn verleden en JDT (who needs more to say). Goede kandidaten.

 

+1/-0

1) Arne Slot als hij wil dat is ook nog af te wachten.
2) Wim Jonk.
3) Henk Fraser.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Bestlander schreef op 02 december 2020 om 18:12:

1) Arne Slot als hij wil dat is ook nog af te wachten.
2) Wim Jonk.
3) Henk Fraser.



Duidelijk lijkt dat Henk Fraser niet in beeld is om de Hagenaar op te volgen, onder meer vanwege een meningsverschil uit het verleden met hoofd jeugdopleiding Stanley Brard.

https://www.rijnmond.nl/nieuws/201703/Podcast-Feyenoord-over-opvolging-Advocaat-Fraser-wordt-het-niet

 

+1/-0

Jon Dahl Tommasson.

Een frisse blik en een nuchter karakter.
Zet iemand binnen de staf die connectie met de jeugd heeft en met de Wolf voor de ervaring.

Dan heb je de ideale staf voor de komende 4 seizoenen en kunnen de successen van Gio herhaald worden.

Hopelijk met beter en aanvallend voetbal ;)

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 02 december 2020 om 12:55:

Ja, Arno Vermeulen is en Ajacied puur sang dus dan begrijp ik zijn suggestie wel.
Valentijn Driessen opperde vanmorgen Arne Slot...( maar bij AZ mag alles, maar bij Feyenoord moet alles)



Arne Slot is helemaal niet zo'n goede coach, vooral een heel vervelend persoon met een heel vervelend karakter.
Hij heeft mazzel een goede selectie te hebben, maar ze vallen nu terug op oud spelers van ons om te hopen een stap te kunnen zetten.

Slot kan hooguit een goede assistent zijn, maar daar blijft het bij.

 

+1/-0

Denk sowieso dat Arnesen niet alleen in Nederland kijkt naar kandidaten, Kasper Hjulmand wordt immers ook genoemd. Ik heb niks tegen een buitenlander opzich en het is wel een trend in de eredivisie.

 

+2/-0

Sowieso heel goed om eens buiten het eigen, zeer beperkte kringetje te kijken. Komen we misschien ook eens af van dat idiote idee dat Feyenoord voor werkvoetbal zou staan. Dat is echt iets wat er later bijgesleept is en nu als dogma gehanteerd wordt.
Dachten jullie nou echt dat in de jaren '70 Feyenoord die geweldige successen heeft gehaald met werkvoetbal?

 

+3/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Opvolger Advocaat?