Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Zeljko Petrovic

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Petrovic gaat vandaag een contract tekenen bij Feyenoord. De 54-jarige trainer wordt de opvolger van de vertrokken Said Bakkati. Petrovic is een goede bekende van Dick Advocaat en gaat voor één seizoen tekenen in De Kuip.

Dit weet het Algemeen Dagblad te melden. Advocaat en Petrovic werkte eerder samen bij Servië, Sunderland en FC Utrecht.

Welcome Back ! :pul

 

+1/-0

Ach nee toch Pratovic...

 

+1/-0

Ach 1 jaar lijkt me prima zit je er niet aan vast als Dickie met pensioen gaat, is wel een liefhebber en 1 van de weinige in het wereldje die met Maradona gespeeld heeft haha.

 

+1/-0

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 01 juli 2020 om 16:37:

Ach 1 jaar lijkt me prima zit je er niet aan vast als Dickie met pensioen gaat, is wel een liefhebber en 1 van de weinige in het wereldje die met Maradona gespeeld heeft haha.



Hopelijk hebben ze hem een spreekverbod gegeven voor in de media, dat gelul en geslijm van die vent bah! :kots

 

+1/-0

Dit is de vierde keer dat Dickie hem erbij haalt, dus hij moet toch wel ergens goed in zijn behalve pionnen neerzetten, mischien kan hij wel goed met spelers omgaan. De media speelt voor hem in deze geen rol hij is geen hoofdtrainer.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 02 juli 2020 om 13:31:

Dit is de vierde keer dat Dickie hem erbij haalt, dus hij moet toch wel ergens goed in zijn behalve pionnen neerzetten, mischien kan hij wel goed met spelers omgaan. De media speelt voor hem in deze geen rol hij is geen hoofdtrainer.



Die vent is praatziek die hoor je vanzelf wel weer brabbelen in de media, dat kan hij gewoon niet laten. In de tijd van Gullit hoorden we hem ook continu slijmen in de media.
Ik kan deze kerel gewoon niet serieus nemen.

Hij moet een door de spelers zeer gewaardeerde trainer vervangen, dus we moeten maar zien of ze lorrie gaan vertrouwen.

 

+1/-0

Waar is de koffie Zeljko?

 

+1/-0

Hij wou toch een nier afstaan aan Gullit? 😂

 

+2/-0

Ik zou hem toch niet afschieten. Hij is een van de weinigen die met Advocaat kan samenwerken. Het alternatief is een assistent-trainer die na twee weken opstapt ...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

hassel schreef op 04 juli 2020 om 21:15:

Hij wou toch een nier afstaan aan Gullit? 😂



Daar https://youtu.be/OLqzYLYIUD4

 

+1/-0

Een nier afstaan is wat overdreven, maar als hij zijn stembanden even kan doneren zou dat fijn zijn.

Dit bericht is gewijzigd op 8 juli 2020, 08:43:30.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

arrow1 schreef op 07 juli 2020 om 22:34:

Ik zou hem toch niet afschieten. Hij is een van de weinigen die met Advocaat kan samenwerken. Het alternatief is een assistent-trainer die na twee weken opstapt ...



Exact en iedereen weet toch dat het in deze wereld zo werkt. Als assistent kan ik er mee leven. Als hoofdcoach van O 21 jaar was ik minder tevreden geweest

 

+1/-0

Ik vind het vooral zorgelijk dat Advocaat er altijd een handje van heeft zich te omringen met ja knikkers... Die bakkati leek me juist een goeie met zijn video analyses en had geheid een eigen mening.

Als Advocaat straks met pot, petrovic en de goedzak de wolf een vergadering heeft volgt iedereen braaf Advocaat. En heeft niemand meer een eigen idee behalve het advocaat evangelie. Iemand met een tegen geluid erbij of die op basis van feiten advocaat een beetje scherp houd zou geen kwaad hebben gekund in de staf...

Dus ik ben benieuwt of het dit seizoen even goed gaat werken met Advocaat aan het roer...

Als je te comfortabel en onaantastbaar in je positie voelt en te overtuigd bent van je eigen gelijk kan dat nog wel eens hoogmoed en gemakzucht/werken op de automatische piloot in de hand werken.

Dat kan je wel eens wat dure punten gaan kosten als er op tactisch vlak bij wedstrijden hierdoor wat fouten worden gemaakt.

 

+1/-0

Advocaat heet niet voor niks de kleine generaal, hij is de baas! Zo heeft hij altijd gewerkt vooral in landen als Rusland, Zuid-Korea en Turkije wordt dat juist gewaardeerd assistenten hebben niet veel intebrengen.

 

+1/-0

Zolang Advocaat als generaal ook het inzicht heeft en het overzicht dan mogen wat mij betreft alle assistenten op café gaan of de joker uithangen. Een tegengeluid krijgt hij wel als de resultaten droef worden. Don't worry.

 

+2/-0

Wel een beetje zonde van het geld om die water/koffie dragers dan als assistent aan te stellen xD. Mss kan de wolf met nog 1 van die assistenten jong Feyenoord trainen in de voetbal pyramide dan heb je er nog wat aan.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Feyenoordopnummer1 schreef op 08 juli 2020 om 18:01:

Wel een beetje zonde van het geld om die water/koffie dragers dan als assistent aan te stellen xD. Mss kan de wolf met nog 1 van die assistenten jong Feyenoord trainen in de voetbal pyramide dan heb je er nog wat aan.



Dat heb denk ik inderdaad met Dick te maken, en is naar mijn idéé niet echt nodig.

Maar Dick is wat hierboven iemand schreef de baas, hij presteert goed dus wil de club zoveel mogelijk aan zijn wensen voldoen jammer en kost kost geld.

 

+1/-0

Advocaat is wel een man op leeftijd... Ik mag hopen dat er wel iemand in de staf oplettend blijft dat hij niet wat last gaat krijgen van ouderdomsverschijnselen... Of af en toe wat wakker schud :P Maar zonder dollen. Hou die man scherp en let op dat hij nog beschikt over alle nodige capaciteiten in het komende seizoen.

@bestlander
dat is dus en probleem bij een club zonder eigen visie. Je moet trainers niet teveel pleasen je moet er het maximale uithalen zoals een trainer het maximale uit een selectie perst.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

arrow1 schreef op 08 juli 2020 om 12:41:

Zolang Advocaat als generaal ook het inzicht heeft en het overzicht dan mogen wat mij betreft alle assistenten op café gaan of de joker uithangen. Een tegengeluid krijgt hij wel als de resultaten droef worden. Don't worry.



Inderdaad zelf met 72 is hij nog bezeten van het spelletje dacht je dat assistenten van een Mourinho of Van Gaal tegengeluid laten horen? Tuurlijk maakt hij ook foutjes maar er is niemand met zoveel ervaring als hem in het huidige voetbal.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Zeljko Petrovic