Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Vooruitblik Seizoen 2020/2021

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

nou Direkteur eerst maar een RCV en een RB halen, want de laatste lijn is kut nu.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 14 juli 2020 om 08:00:

nou Direkteur eerst maar een RCV en een RB halen, want de laatste lijn is kut nu.



Klopt pik. En dan geen Ie (bitte!) Dat is een brokkenpiloot (of een matchfixende volleyballer).

 

+2/-0

Achter zijn we zo zwak dat ik vrees dat we een open deur seizoen tegemoet gaan. Dit komend seizoen gaat erg moeilijk worden.

 

+1/-0

Er is op dit moment weinig te schrijven, er wordt niet gevoetbald, transfers is wat afwachten is al aardig wat over geschreven.

Ik ziet uit naar de eerste wedstrijd, dan heb je een beeld hoe het team gaat spelen dit seizoen.

Dus even wachten nog maar, het is een beetje saai op het moment.

 

+1/-0

Ik zou Kongolo huren als LB voordat AZ dat gaat doen ( dan kan Haps verkocht worden)

 

+1/-0

Eens als je Kongolo kan huren of kopen meteen doen!

 

+1/-0

Is hij niet veel geblesseerd ?

Zo niet dan is dat geen verkeerd plan, Feyenoord moet een sterk team hebben het komend seizoen, ik hoop zo dat wij weer mee kunnen doen voor de eerste plaats, kampioen worden en CL gaan spelen.

Dat zou ik zo mooi vinden, maar het zal zeker niet makkelijk zijn, een ieder weet ook nu wel dat AZ sterk is dus die moeten het nu ook maar weer waar gaan maken.

Het voordeel is dat wij tot nu toe nog een redelijk goede selectie hebben, al is Arnesen nog niet klaar, maar ik heb goede hoop als ik zie hoe hij tot nu toe bezig is. :feyenoord

 

+1/-0

Kongolo is inderdaad ook veel geblesseerd en komt terug van een blessure... Maar veel andere opties zijn er niet. En hopelijk houd Kongolo het vol tot malacia weer in actie kan komen heb je een prima back up.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Feyenoordopnummer1 schreef op 20 juli 2020 om 22:29:

Kongolo is inderdaad ook veel geblesseerd en komt terug van een blessure... Maar veel andere opties zijn er niet. En hopelijk houd Kongolo het vol tot malacia weer in actie kan komen heb je een prima back up.



Maar dat moet Kongolo nu wel echt vit zijn, anders heb je straks twee geblesseerde voor dezelfde plek.

 

+1/-0

Het zou wat zijn dat als Kongolo wordt aangetrokken, hij bij blessure door de net van blessure teruggekomen Malacia vervangen gaat worden en als Malacia geblesseerd raakt, Kongolo net terugkeert van een blessure. Ik zie de humor daar wel van in.

 

+1/-0

Als je een mooi bedrag voor Haps kan vangen zou ik hem meteen verkopen

 

+2/-0

Starten tegen PEC uit, een kutwedstrijd om mee te beginnen maar daarna volgen een hoop kleintjes en is dat wel ideaal om meteen goed te kunnen starten en de koppositie te pakken

https://www.instagram.com/p/CC71D75n87E/

Conceptprogramma Eredivisie (t/m speelronde 21)

1. PEC Zwolle – Feyenoord
Zaterdag 12 september 2020, 20:00 uur

2. Feyenoord – FC Twente
Zondag 20 september 2020, 14:30 uur

3. Feyenoord – ADO Den Haag
Zondag 27 september 2020, 12:15 uur

4. Willem II – Feyenoord
Zondag 4 oktober 2020, 14:30 uur

5. Feyenoord – Sparta Rotterdam
Zondag 18 oktober 2020, 12:15 uur

6. RKC Waalwijk – Feyenoord
Zondag 25 oktober 2020, 12:15 uur

7. FC Emmen – Feyenoord
Zondag 1 november 2020, 16:45 uur

8. Feyenoord – FC Groningen
Zondag 8 november 2020, 16:45 uur

9. Fortuna Sittard – Feyenoord
Zondag 22 november 2020, 14:30 uur

10. Feyenoord – FC Utrecht
Zondag 29 november 2020, 14:30 uur

11. Feyenoord – Heracles Almelo
Zondag 6 december 2020, 14:30 uur

12. VVV-Venlo – Feyenoord
Zondag 13 december 2020, 14:30 uur

13. Vitesse – Feyenoord
Zondag 20 december 2020, 12:15 uur

14. Feyenoord – sc Heerenveen
Woensdag 23 december 2020, 21:00 uur

15. Sparta Rotterdam – Feyenoord
Zondag 10 januari 2021, 12:15 uur

16. Feyenoord – PEC Zwolle
Woensdag 13 januari 2021, 21:00 uur

17. Ajax – Feyenoord
Zondag 17 januari 2021, 16:45 uur

18. Feyenoord – AZ
Zondag 24 januari 2021, 16:45 uur

19. sc Heerenveen – Feyenoord
Woensdag 27 januari 2021, 21:00 uur

20. Feyenoord – PSV
Zondag 31 januari 2021, 14:30 uur

21. FC Groningen – Feyenoord
Zondag 7 februari 2021, 12:15 uur

 

+1/-0

We starten halfweg 2022 durf ik te beweren. Er gaat niks van de grond komen. Overheden doen 't in hun broek, wetenschappers weten 't ook niet echt en zwetsen maar wat uit hun nek, het vaccin-verhaal is een lachertje. Het wordt niks meer dan proberen potten, slapen, aan vreten proberen komen, hopen op een summier pensioentje. Daarna ... terug voetbal, helaas is de selectie dan gemiddeld 110 kg de man, van middelbare leeftijd en niet geneigd voor 12.00u uit z'n bed te komen ...

 

+1/-0

Ik hoop niet dat het zo gaat lopen, wat verwachten wij nu van het komend seizoen.

Al weet ik ook wel dat de transferperiode tot de eerste week van oktober duurt dus tot die tijd staat er niets vast.

Ik hoop dat de selectie bij elkaar blijft en dat de club toch nog een speler kan halen als back-up .

 

+1/-0

Het komt goed, buiten loop je vrij weinig kans om besmet te raken. Het is inmiddels bewezen dat sport in de buitenlucht geen risico vormt. Kleedkamers natuurlijk wel maar dan blijft het tot 1 team beperkt. Dit virus valt achteraf nog mee, het is alleen gevaarlijk voor mensen met onderliggende ziektes of mensen boven de 70.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dirkteur schreef op 31 juli 2020 om 09:34:

Het komt goed, buiten loop je vrij weinig kans om besmet te raken. Het is inmiddels bewezen dat sport in de buitenlucht geen risico vormt. Kleedkamers natuurlijk wel maar dan blijft het tot 1 team beperkt. Dit virus valt achteraf nog mee, het is alleen gevaarlijk voor mensen met onderliggende ziektes of mensen boven de 70.



Je bent arts/wetenschapper?

Alsjeblieft zeg probeer niet de wijsneus uit te hangen over iets waar je 0,0 verstand van hebt.

 

+1/-0

De essentie van zo'n pandemie is juist dat het niet tot een team beperkt blijft. Binnen maanden was het de hele wereld over.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

hassel schreef op 31 juli 2020 om 11:27:

open/sluit de onderstaande quote:

Dirkteur schreef op 31 juli 2020 om 09:34:

Het komt goed, buiten loop je vrij weinig kans om besmet te raken. Het is inmiddels bewezen dat sport in de buitenlucht geen risico vormt. Kleedkamers natuurlijk wel maar dan blijft het tot 1 team beperkt. Dit virus valt achteraf nog mee, het is alleen gevaarlijk voor mensen met onderliggende ziektes of mensen boven de 70.



Je bent arts/wetenschapper?

Alsjeblieft zeg probeer niet de wijsneus uit te hangen over iets waar je 0,0 verstand van hebt.



Misschien moet je het buitenlands voetbal eens volgen en dan zie je dat het allemaal prima gegaan is. Ze hebben inmiddels in Duitsland, engeland, spanje, italie, zwitserland,denemarken,rusland,portugal, oostenrijk maandenlang gevoetbald om maar eens wat te noemen. Ik kan me natuurlijk vergissen en dat de buitenlucht in die landen anders is dan in ons land maar daar moeten we dan een echte arts/wetenschapper voor hebben om dat vast te stellen.

Over het gevaar van het virus zeggen wetenschappers het volgende:

The virus that causes COVID-19 infects people of all ages. However, evidence to date suggests that two groups of people are at a higher risk of getting severe COVID-19 disease. These are older people (that is people over 60 years old); and those with underlying medical conditions (such as cardiovascular disease, diabetes, chronic respiratory disease, and cancer).

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 31 juli 2020, 19:05:53.

 

+1/-0

Vandaag bijna overal 't voetbal stilgelegd. Denkt men nu heus dat clubs vrij blijven van het virus ? No. Natuurlijk gaann niet

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

hassel schreef op 31 juli 2020 om 11:27:

open/sluit de onderstaande quote:

Dirkteur schreef op 31 juli 2020 om 09:34:

Het komt goed, buiten loop je vrij weinig kans om besmet te raken. Het is inmiddels bewezen dat sport in de buitenlucht geen risico vormt. Kleedkamers natuurlijk wel maar dan blijft het tot 1 team beperkt. Dit virus valt achteraf nog mee, het is alleen gevaarlijk voor mensen met onderliggende ziektes of mensen boven de 70.



Je bent arts/wetenschapper?

Alsjeblieft zeg probeer niet de wijsneus uit te hangen over iets waar je 0,0 verstand van hebt.



Ben jij wel dokter of wetenschapper, zo niet doe dan ook niet zo bijdehand.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Vooruitblik Seizoen 2020/2021