Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Opvolger van Dick Advocaat

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Het zit er Dick in dat Dick, net als Sjaak en Mark, interimmer is en we ons op dit forum moeten buiten over een opvolger. Volgens Rijnmond wordt Henk Fraser genoemd. Ideale kandidaat wat mij betreft: middelmatige trainer, kind van de club en kent de stad. Past dus prima in het profiel.

Wie willen jullie dat Dick opvolgt?

 

+1/-0

Als Arnesen komt mischien een keer een Deen, Michael Laudrup is vrij geloof ik.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 04 november 2019 om 19:23:

Het zit er Dick in dat Dick, net als Sjaak en Mark, interimmer is en we ons op dit forum moeten buiten over een opvolger. Volgens Rijnmond wordt Henk Fraser genoemd. Ideale kandidaat wat mij betreft: middelmatige trainer, kind van de club en kent de stad. Past dus prima in het profiel.

Wie willen jullie dat Dick opvolgt?



Lees net dat Rijnmond meldt dat Fraser al benaderd zou kunnen zijn door Feyenoord.
Zou een niet verrassende maar wel logische keuze zijn, in Nederland zie ik niet zoveel goede trainers die ook nog eens willen werken bij Feyenoord.

 

+1/-0

Volgens mij heeft Van de Brom bijvoorbeeld al veel meer laten zien dan Fraser. Maar goed, die zit bij een club met een betere selectie en organisatie en ligt minder goed bij het schuimbekkende deel.

 

+1/-0

Ik ga er niet eens over nadenken wie ik zou willen. Het wordt Fraser. Het is zo ontzettend voorspelbaar allemaal. Als hij maar een band heeft met de club, dan is het wel goed. En zo blijven we met zijn allen zwakzinnig.

 

+1/-0

Fraser dat moet je echt niet willen , alsjeblieft zeg

 

+1/-0

Als Dickie & co de rest van dit seizoen de stoep netjes vrijmaken van onkruid ongedierte en andere dingen die belangrijk zijn om opnieuw te beginnen met deze selectie,dan kan je Fraser gerust vragen. Dit hebben ze onderling allang doorgesproken.

Ik zie totaal geen reden om hem niet voor de groep te vragen , na voornoemde grondige sanering.

 

+1/-0

Voor de mensen die Fraser als totaal ongeschikt zien, wie vinden jullie dan een goeie kandidaat? Internationale toptrainers kunnen we niet eens betalen. Waarom dan niet een clubman die nou al jaren bewijst teams boven hun stand te kunnen laten presteren?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Køekwaus schreef op 04 november 2019 om 20:23:

Ik ga er niet eens over nadenken wie ik zou willen. Het wordt Fraser. Het is zo ontzettend voorspelbaar allemaal. Als hij maar een band heeft met de club, dan is het wel goed. En zo blijven we met zijn allen zwakzinnig.



Fraser lijkt mij een goed idee. Hij zal net als elke andere coach beoordeeld worden op resultaten, als hij Advocaat zou opvolgen. Hij heeft voldoende ervaring, maar mist alleen prestaties. Dat moet hij laten zien. Ik deel wel jouw zorgen over de leiding van de club. Het lijkt alsof wij een willekeurige amateurclub uit de afdeling zijn. Zwakzinnig zou ik het niet noemen, maar hier en daar wel achterlijk.

 

+1/-0

Eerst Arneasen en die bepaalt wie er trainer wordt volgend seizoen. Zo'n lul van Rijnmond gooit de naam Fräser even in de lucht. Ik verwacht dat totaal niet. Te licht!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 05 november 2019 om 07:44:

Eerst Arneasen en die bepaalt wie er trainer wordt volgend seizoen. Zo'n lul van Rijnmond gooit de naam Fräser even in de lucht. Ik verwacht dat totaal niet. Te licht!



eens. Dit lijkt me geen serieus bericht. En ook geen goede keuze trouwens.

We willen bewezen kwaliteit en liefst enigszins vernieuwend. Feyenoord-achtergrond niet belangrijk.

 

+2/-0

Het moet een trainer zijn die zegt: met deze spelersgroep kan ik werken. Een trainer die roept dat er 5 of 6 nieuwe spelers moeten komen is ongeschikt.

 

+1/-0

-Adi Hütter
-Steve Gerrard
-Ivan Leko
-Philipe Clement
-Roger Schmidt
-Peter Bosz
-Marco Bielsa
-Gian Piero Gasperini

Bovenstaande namen beschouw ik als interessante trainers met een moderne speelstijl die goed bij ons zouden passen. Allen gericht op het creëren van kansen en het snel veroveren van de bal in de omschakeling. Bij Bielsa en Bosz ligt het accent meer aanvallend, bij de andere genoemde trainers meer op de omschakeling vanuit een compacte organisatie. Ze zijn helaas te duur of niet beschikbaar op dit moment. Even voor het idee wel genoemd hier (*don't bother met afkraken want ik zie ze zelf ook niet als serieuze opties).

-Oscar García Junyent
-Alexander Zorniger
-Peter Zeidler

Dit zijn drie tactisch sterke buitenlandse trainers met internationale ervaring, de eerste twee zijn beschikbaar. Zeker Garcia Junyent zou wat mij betreft een goede keuze zijn, zijn pressievoetbal past goed bij de eredivisie.

Een lijstje assistent trainers die interessant zouden kunnen zijn:

-Adam Sadler (tactisch coach van Leicester)
-Kees van Wonderen (NL elftal)
-Pepijn Lijnders (Liverpool)
-Hendri Krüzen (Leverkussen)

Wildcard, bekende Nederlandse naam met internationale ervaring:

-Jordi Cruijff

Voor degenen die met de onvermijdelijke kritiek zullen komen dat we niet aan een buitenlandse trainer moeten beginnen. Realiseer je dat de meeste titels uit onze geschiedenis zijn gewonnen door buitenlandse trainers. Sterker nog, de clubidentiteit is voor een groot gedeelte gevormd door mensen zoals Ernst Happel. Ja de laatste ervaring was geen succes, maar ik denk dat we nu meer dan ooit behoefte hebben aan vernieuwing en een ander type trainer dan we gewend zijn.

Dit bericht is gewijzigd op 5 november 2019, 14:27:48.

 

+1/-0

"Realiseer je dat de meeste titels uit onze geschiedenis zijn gewonnen door buitenlandse trainers. "

45 jaar geleden ja....Wat een BS.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Richard Dombi schreef op 05 november 2019 om 14:22:

-Adi Hütter
-Steve Gerrard
-Ivan Leko
-Philipe Clement
-Roger Schmidt
-Peter Bosz
-Marco Bielsa
-Gian Piero Gasperini

Bovenstaande namen beschouw ik als interessante trainers met een moderne speelstijl die goed bij ons zouden passen. Allen gericht op het creëren van kansen en het snel veroveren van de bal in de omschakeling. Bij Bielsa en Bosz ligt het accent meer aanvallend, bij de andere genoemde trainers meer op de omschakeling vanuit een compacte organisatie. Ze zijn helaas te duur of niet beschikbaar op dit moment. Even voor het idee wel genoemd hier (*don't bother met afkraken want ik zie ze zelf ook niet als serieuze opties).

-Oscar García Junyent
-Alexander Zorniger
-Peter Zeidler

Dit zijn drie tactisch sterke buitenlandse trainers met internationale ervaring, de eerste twee zijn beschikbaar. Zeker Garcia Junyent zou wat mij betreft een goede keuze zijn, zijn pressievoetbal past goed bij de eredivisie.

Een lijstje assistent trainers die interessant zouden kunnen zijn:

-Adam Sadler (tactisch coach van Leicester)
-Kees van Wonderen (NL elftal)
-Pepijn Lijnders (Liverpool)
-Hendri Krüzen (Leverkussen)

Wildcard, bekende Nederlandse naam met internationale ervaring:

-Jordi Cruijff

Voor degenen die met de onvermijdelijke kritiek zullen komen dat we niet aan een buitenlandse trainer moeten beginnen. Realiseer je dat de meeste titels uit onze geschiedenis zijn gewonnen door buitenlandse trainers. Sterker nog, de clubidentiteit is voor een groot gedeelte gevormd door mensen zoals Ernst Happel. Ja de laatste ervaring was geen succes, maar ik denk dat we nu meer dan ooit behoefte hebben aan vernieuwing en een ander type trainer dan we gewend zijn.




Zitten namen bij van trainers waar ik nog nooit van gehoord heb maar dat is mijn gebrek.
Vernieuwen prima, wel is elke trainer afhankelijk van de selectie waarmee hij moet werken., maar op zich een fris idee kan geen kwaad.
Daarnaast moet de wil om bij Feyenoord te werken en in de Nederlandse competitie ook nog eens aanwezig zijn.

Belangrijk lijkt mij dat Feyenoord eerst bestuurlijk op orde wordt gebracht, een TD aanstelt en een goede Algemeen directeur.
Dan de RvC even terug naar waar zij voor aangesteld zijn namelijk controle en niet uitvoerend.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

hassel schreef op 05 november 2019 om 15:06:

"Realiseer je dat de meeste titels uit onze geschiedenis zijn gewonnen door buitenlandse trainers. "

45 jaar geleden ja....Wat een BS.



Precies, in de tijd dat we nog succesvol waren. Steek verder vooral je kop in het zand.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Richard Dombi schreef op 05 november 2019 om 14:22:

-Adi Hütter
-Steve Gerrard
-Ivan Leko
-Philipe Clement
-Roger Schmidt
-Peter Bosz
-Marco Bielsa
-Gian Piero Gasperini

Bovenstaande namen beschouw ik als interessante trainers met een moderne speelstijl die goed bij ons zouden passen. Allen gericht op het creëren van kansen en het snel veroveren van de bal in de omschakeling. Bij Bielsa en Bosz ligt het accent meer aanvallend, bij de andere genoemde trainers meer op de omschakeling vanuit een compacte organisatie. Ze zijn helaas te duur of niet beschikbaar op dit moment. Even voor het idee wel genoemd hier (*don't bother met afkraken want ik zie ze zelf ook niet als serieuze opties).

-Oscar García Junyent
-Alexander Zorniger
-Peter Zeidler

Dit zijn drie tactisch sterke buitenlandse trainers met internationale ervaring, de eerste twee zijn beschikbaar. Zeker Garcia Junyent zou wat mij betreft een goede keuze zijn, zijn pressievoetbal past goed bij de eredivisie.

Een lijstje assistent trainers die interessant zouden kunnen zijn:

-Adam Sadler (tactisch coach van Leicester)
-Kees van Wonderen (NL elftal)
-Pepijn Lijnders (Liverpool)
-Hendri Krüzen (Leverkussen)

Wildcard, bekende Nederlandse naam met internationale ervaring:

-Jordi Cruijff

Voor degenen die met de onvermijdelijke kritiek zullen komen dat we niet aan een buitenlandse trainer moeten beginnen. Realiseer je dat de meeste titels uit onze geschiedenis zijn gewonnen door buitenlandse trainers. Sterker nog, de clubidentiteit is voor een groot gedeelte gevormd door mensen zoals Ernst Happel. Ja de laatste ervaring was geen succes, maar ik denk dat we nu meer dan ooit behoefte hebben aan vernieuwing en een ander type trainer dan we gewend zijn.


Schrik wel van al die assistenten. Lijnders bezig gezien bij NEC?

Wij hebben een ervaren hoofdtrainer nodig niet een ervaren assistent die bij ons mag proberen.

Ps. En eerst maar eens de organisatie neerzetten: AD en TD en dan pas aan een trainer denken.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dirkteur schreef op 05 november 2019 om 01:21:

Voor de mensen die Fraser als totaal ongeschikt zien, wie vinden jullie dan een goeie kandidaat? Internationale toptrainers kunnen we niet eens betalen. Waarom dan niet een clubman die nou al jaren bewijst teams boven hun stand te kunnen laten presteren?


Eindelijk iemand die het wél in Henk Fräser ziet zitten.

Fräser heeft een goed CV hoor! Linkerrijtje met ADO, Beker Vitesse, Promotie Sparta. Gaat Sparta in de ere houden.
Fräser kent de Nederlandse competitie, speelwijze Feyenoord én de Feyenoord cultuur.
Ik zou voor Fräser gaan tenzij Arnesen met een aantoonbaar betere kandidaat komt.

Dirk Kuyt is prima, maar niet ten koste van Feyenoord het trainersvak leren. Laat hem gewoon onderaan beginnen: bij FC Dordrecht wellicht, of een Feyenoord in de KKD. Maar dit terzijde.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Richard Dombi schreef op 05 november 2019 om 14:22:

-Oscar García Junyent
-Alexander Zorniger
-Peter Zeidler




Oscar García Junyent heeft 10 clubs in 10 jaar getraind. Niet doen dus.

Alexander Zorniger, waarom denk je dat hij naar NL zou willen komen?

Peter Zeidler, waarom hem?? Die is trainer sinds 1984 en heeft nog nooit een topclub getraind.

Laten we nou maar gewoon Henk Fräser doen joh!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Beer schreef op 05 november 2019 om 16:59:

open/sluit de onderstaande quote:

Richard Dombi schreef op 05 november 2019 om 14:22:

-Adi Hütter
-Steve Gerrard
-Ivan Leko
-Philipe Clement
-Roger Schmidt
-Peter Bosz
-Marco Bielsa
-Gian Piero Gasperini

Bovenstaande namen beschouw ik als interessante trainers met een moderne speelstijl die goed bij ons zouden passen. Allen gericht op het creëren van kansen en het snel veroveren van de bal in de omschakeling. Bij Bielsa en Bosz ligt het accent meer aanvallend, bij de andere genoemde trainers meer op de omschakeling vanuit een compacte organisatie. Ze zijn helaas te duur of niet beschikbaar op dit moment. Even voor het idee wel genoemd hier (*don't bother met afkraken want ik zie ze zelf ook niet als serieuze opties).

-Oscar García Junyent
-Alexander Zorniger
-Peter Zeidler

Dit zijn drie tactisch sterke buitenlandse trainers met internationale ervaring, de eerste twee zijn beschikbaar. Zeker Garcia Junyent zou wat mij betreft een goede keuze zijn, zijn pressievoetbal past goed bij de eredivisie.

Een lijstje assistent trainers die interessant zouden kunnen zijn:

-Adam Sadler (tactisch coach van Leicester)
-Kees van Wonderen (NL elftal)
-Pepijn Lijnders (Liverpool)
-Hendri Krüzen (Leverkussen)

Wildcard, bekende Nederlandse naam met internationale ervaring:

-Jordi Cruijff

Voor degenen die met de onvermijdelijke kritiek zullen komen dat we niet aan een buitenlandse trainer moeten beginnen. Realiseer je dat de meeste titels uit onze geschiedenis zijn gewonnen door buitenlandse trainers. Sterker nog, de clubidentiteit is voor een groot gedeelte gevormd door mensen zoals Ernst Happel. Ja de laatste ervaring was geen succes, maar ik denk dat we nu meer dan ooit behoefte hebben aan vernieuwing en een ander type trainer dan we gewend zijn.


Schrik wel van al die assistenten. Lijnders bezig gezien bij NEC?

Wij hebben een ervaren hoofdtrainer nodig niet een ervaren assistent die bij ons mag proberen.

Ps. En eerst maar eens de organisatie neerzetten: AD en TD en dan pas aan een trainer denken.



NEC was een grote puinzooi. Lijnders is daarna terugGEVRAAGD door FC Liverpool. Pep is recent gepromoveerd tot 1e assistent van Jürgen Klopp en is mateloos populair bij de fans.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Opvolger van Dick Advocaat