Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Mark Koevermans

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Genant, echt genant. De club staat volledig in de fik: de selectie is een drama, aan de jeugdopleiding mankeert van alles, we staan godbetere het tiende op de ranglijst, de scouting is een ramp en er is geen rooie rotcent.

En wie wordt aangesteld? Iemand zonder enige ervaring in het leiden van complexe organisaties, nul niks nada noppes. Dan had je dus net zo goed Loekie kunnen laten zitten. Probleem met Loekie was echter dat hij niet blindelings deed wat Van Bodegom hem opdroeg. Dat zal Koevermans wel doen. Ik krijg de indruk dat Van Bodegom niet helemaal snapt wat een toezichthoudende rol inhoudt. Die gaat steeds op de verkeerde stoel zitten in deze incestueuze bende. En Sjaak Troost? Die gaat natuurlijk weer lekker terug naar de RvC als Arnesen begint. Toezicht houden op de bende die hij zelf heeft gecreerd.

Deze club is zo intens verrot en wordt nu in de greep gehouden door mensen die dat alleen maar erger maken.

 

+1/-0

Donkere tijden, opbasis waarvan? Ik denk juist met Arnesen dat je op dat punt een voltreffer binnenhaalt

 

+1/-0

Koevermans hoe erg kun je schijt hebben aan je trouwe aanhang, Feyenoord is echt terminaal ziek

 

+1/-0

Gelukkig zit er weer een directie. Ik heb er vertrouwen in dat deze directeur zal groeien in zijn rol. Hoe meer tegenwind hij krijgt hoe beter de algemeen directeur is. Dat zit wel snor dus.

 

+1/-0

Arnesen is een pluspunt en feit dat er een financieel directeur zit vind ik goed.

Koevermans vind ik helemaal niks. Die moet maar aantonen dat hij het wel kan. Ik vermoed dat zijn takenpakket niet zo groot is en Van Bodegem gewoon de boel blijft aansturen.

 

+1/-0

Juist Yoda. Daar lijkt het sterk op. Volstrekt ongezond overigens want daar is een RvC positie niet voor bedoeld.

 

+1/-0

Mark , luister maar niet naar al die boze woorden die ze hier over je zeggen. Want jij Mark Koevermans , straalt precies uit wat Feyenoord momenteel is : fletsheid en kleurloosheid .

Zien we hier de man die Feyenoord aan een nieuw stadion aan de Maas gaat helpen ? Hij zei daarover : we gaan kijken wat nu het beste is voor Feyenoord. Dat is ' verkennerstaal' , weten we het nog ? Hoe dan ook wil Feyenoord eigenaar worden van het stadion , dat betekent veel vreemd vermogen in geval van renovatie, in het geval van Feyenoord City zelfs extreem veel vreemd vermogen. Moet je de gemeente weer vragen voor een garantstelling.

Hoe liep dat in 2013 ook alweer af in de gemeenteraad ? Afgeschoten met 34 - 3 geloof ik. Nee , ik vind Mark Koevermans écht een uitmuntende keuze maar dat zei ik weken geleden hier ook al.. Past als grijze muis ook mooi in het rijtje met Gudde . Ze doen hun werk wel. Het is wat Feyenoord toekomt.

 

+1/-0

Tenenkrommend interview met die kerel. Het is de marionet van v.Bodegom die de daadwerkelijke baas is bij Feyenoord.



Maar dan krijg je de kans en dan geef je z'n interview. De "Steekholders" dit en de "Steakhollers" dat en verder nog wat clichés. Het is genant om te zien.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dirkteur schreef op 26 november 2019 om 16:52:

Tenenkrommend interview met die kerel. Het is de marionet van v.Bodegom die de daadwerkelijke baas is bij Feyenoord.



Maar dan krijg je de kans en dan geef je z'n interview. De "Steekholders" dit en de "Steakhollers" dat en verder nog wat clichés. Het is genant om te zien.



Wat is er verkeerd aan dan?

Wil je horen dat hij een zak met € 100 miljoen heeft en we volgend jaar voor het kampioenschap, beker EN CL gaan? Dan 020 nu weer ver achter ons ligt?

Hij was gewoon heel realistisch. De dingen die hij benoemde en hoe bij ze benoemde is gewoon hele normale taal en ook volstrekt logisch.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Jorien van den Herik schreef op 26 november 2019 om 14:47:

Mark , luister maar niet naar al die boze woorden die ze hier over je zeggen. Want jij Mark Koevermans , straalt precies uit wat Feyenoord momenteel is : fletsheid en kleurloosheid .

Zien we hier de man die Feyenoord aan een nieuw stadion aan de Maas gaat helpen ? Hij zei daarover : we gaan kijken wat nu het beste is voor Feyenoord. Dat is ' verkennerstaal' , weten we het nog ? Hoe dan ook wil Feyenoord eigenaar worden van het stadion , dat betekent veel vreemd vermogen in geval van renovatie, in het geval van Feyenoord City zelfs extreem veel vreemd vermogen. Moet je de gemeente weer vragen voor een garantstelling.

Hoe liep dat in 2013 ook alweer af in de gemeenteraad ? Afgeschoten met 34 - 3 geloof ik. Nee , ik vind Mark Koevermans écht een uitmuntende keuze maar dat zei ik weken geleden hier ook al.. Past als grijze muis ook mooi in het rijtje met Gudde . Ze doen hun werk wel. Het is wat Feyenoord toekomt.



Eric Gudde heeft ons toch ook weer gezond gemaakt, ja met hulp van, maar het is hem wel gelukt. Hij heeft ons ook uiteindelijk de beker en het kampioenschap bezorgd.
De voorkant laat niet altijd zien wat er aan de achterkant gebeurd.

Ik heb liever iemand als Koevermans, dan die wandelende marmot die we afgelopen jaar hadden "We gaan psv en 020 afjagen en gaan ze het heel moeilijk maken". Nog geen week later kreeg je alle hoeken van de arena te zien en kon die opmerking ook weer de prullenbak in.
Zo waren er nog wel meer zaken.

Koevermans heeft gewoon heel goed werk geleverd als commercieel directeur en heeft deze stap verdient. Ik gun hem het voordeel van de twijfel en heb er wel vertrouwen in.
Gewoon degelijk persoon.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 26 november 2019 om 17:12:

open/sluit de onderstaande quote:

Dirkteur schreef op 26 november 2019 om 16:52:

Tenenkrommend interview met die kerel. Het is de marionet van v.Bodegom die de daadwerkelijke baas is bij Feyenoord.



Maar dan krijg je de kans en dan geef je z'n interview. De "Steekholders" dit en de "Steakhollers" dat en verder nog wat clichés. Het is genant om te zien.



Wat is er verkeerd aan dan?

Wil je horen dat hij een zak met € 100 miljoen heeft en we volgend jaar voor het kampioenschap, beker EN CL gaan? Dan 020 nu weer ver achter ons ligt?

Hij was gewoon heel realistisch. De dingen die hij benoemde en hoe bij ze benoemde is gewoon hele normale taal en ook volstrekt logisch.



Het is een kleurloze, visieloze zwetser zonder noemenswaardige prestaties die praat als een student bedrijfskunde. Niemand gaat die man serieus nemen. Uit armoede mag hij daar zitten, omdat v.Bodegom de baas wil blijven. Die weet ook dat als Eenhoorn komt dat dat meteen afgelopen is. Een Feyenoord directeur hoort een charismatische leider te zijn en een boegbeeld voor de club. Iemand die in de top van de sportwereld of het zakenleven heeft gepresteerd en ervaring heeft met leidinggeven.

Je wil iemand die meteen indruk maakt en respect afdwingt bij gesprekken met potentiële investeerders. Nu komt Mark Koevermans binnen en ze vragen zich dan af, wie the fuck is dat?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 26 november 2019 om 17:16:

Eric Gudde heeft ons toch ook weer gezond gemaakt, ja met hulp van, maar het is hem wel gelukt. Hij heeft ons ook uiteindelijk de beker en het kampioenschap bezorgd.
De voorkant laat niet altijd zien wat er aan de achterkant gebeurd.

Ik heb liever iemand als Koevermans, dan die wandelende marmot die we afgelopen jaar hadden "We gaan psv en 020 afjagen en gaan ze het heel moeilijk maken". Nog geen week later kreeg je alle hoeken van de arena te zien en kon die opmerking ook weer de prullenbak in.
Zo waren er nog wel meer zaken.

Koevermans heeft gewoon heel goed werk geleverd als commercieel directeur en heeft deze stap verdient. Ik gun hem het voordeel van de twijfel en heb er wel vertrouwen in.
Gewoon degelijk persoon.



Jan de Jong heb ik nooit begrepen , en de keuze toen voor hem begrijp ik nog steeds niet. Die man heeft de fletsheid en kleurloosheid uitgevonden. Daar is Koevermans nog een feestbeest bij. Ik meen het ook nog als ik zeg dat hij een uitmuntende keuze is. Meer komt Feyenoord niet toe op dit moment. .

En let op dat stadiondossier , ik denk dat men ruim voor 1 maart 2020 bekend zal maken dat Feyenoord City afgeblazen gaat worden. Dan krijg je renovatie , en 100% zeker dat de gemeente Rotterdam dan ineens wél bereid is voor een financiële garantstelling en alles wat Feyenoord dan ook maar nodig heeft.

 

+1/-0

Ik vind het in ieder geval een stuk beter dan Jan de Jong. Die had zoveel mooipraterij, bij elke tweede zin speelde er wel iets kregeligs bij mij op: een onwaarheid, een open deur, een lekenquote, een nooit waar te maken belofte.
Koevermans heeft daar op voor dat hij best al geruime tijd werkt bij de club. En een sportachtergrond.

Ik vond deze persconferentie in ieder geval duidelijke taal en een goed verhaal.
Realistisch.

Of het echt wat is kan ik van hieraf niet beoordelen, daarvoor sta ik er veel te ver van af.

 

+1/-0

Het was vooral visieloos. Ja hij wil een financiële injectie. Wie wil dat niet. En had hij dat niet eerder kunnen bedenken? Dat was toch zijn werk?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dirkteur schreef op 26 november 2019 om 17:46:

Uit armoede mag hij daar zitten, omdat v.Bodegom de baas wil blijven. Die weet ook dat als Eenhoorn komt dat dat meteen afgelopen is. Een Feyenoord directeur hoort een charismatische leider te zijn en een boegbeeld voor de club.




Soms zijn je bijdragen vermakelijk Dirkteur , maar Robert Eenhoorn heeft in politiek correcte taal en op TV al te kennen gegeven dat hij niet naar Feyenoord komt. Hij heeft vriendelijk bedankt voor de eer.

En al zou hij wel komen , dan werd hij niet ineens de baas zoals jij in vetgedrukte zinnen beweert. Zou wel mooi zijn , als nieuwkomer direct de grote baas van Feyenoord zijn ;)

Zou ook totaal buiten de bevoegdheid van een AD vallen : de president-commissaris van de RvC ontslaan. Dat gaat op het extreem belachelijke af.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Jorien van den Herik schreef op 27 november 2019 om 15:00:

open/sluit de onderstaande quote:

Dirkteur schreef op 26 november 2019 om 17:46:

Uit armoede mag hij daar zitten, omdat v.Bodegom de baas wil blijven. Die weet ook dat als Eenhoorn komt dat dat meteen afgelopen is. Een Feyenoord directeur hoort een charismatische leider te zijn en een boegbeeld voor de club.




Soms zijn je bijdragen vermakelijk Dirkteur , maar Robert Eenhoorn heeft in politiek correcte taal en op TV al te kennen gegeven dat hij niet naar Feyenoord komt. Hij heeft vriendelijk bedankt voor de eer.

En al zou hij wel komen , dan werd hij niet ineens de baas zoals jij in vetgedrukte zinnen beweert. Zou wel mooi zijn , als nieuwkomer direct de grote baas van Feyenoord zijn ;)

Zou ook totaal buiten de bevoegdheid van een AD vallen : de president-commissaris van de RvC ontslaan. Dat gaat op het extreem belachelijke af.



Omdat v.Bodegom en zijn knechten hem nooit een concreet voorstel gedaan hebben. Ze hebben hem alleen informeel benaderd. In dat informele gesprek heeft Eenhoorn laten weten dat hij wel een stevig eisenpakket heeft. Daar zijn ze een beetje van geschrokken, waaarom? Herr Bodegom wil zelf de touwtjes in handen houden. Waarom denk je dat we Jan de Jong hadden en nu weer Koevermans? 2 zachtaardige mannen op wie heel makkelijk invloed uit te oefenen is.

Dus hij heeft nooit bedankt voor de eer want hij heeft nooit een concreet voorstel gehad. Hij heeft zelfs niet vriendelijk bedankt want daarvoor moet je toch echt concreet benaderd zijn. Je neemt "de baas" een beetje te letterlijk dat vind ik ook wel vermakelijk. Niemand weet wat hij precies aan eisen heeft gesteld maar duidelijk is dat hij wel zijn beleid op zijn eigen manier wilde vormgeven. Dat was voor Feyenoord blijkbaar reden om hem NIET concreet te benaderen. Waarom zou je denken? Wie zou daar achter zitten?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dirkteur schreef op 27 november 2019 om 15:19:

Omdat v.Bodegom en zijn knechten hem nooit een concreet voorstel gedaan hebben. Ze hebben hem alleen informeel benaderd. In dat informele gesprek heeft Eenhoorn laten weten dat hij wel een stevig eisenpakket heeft. Daar zijn ze een beetje van geschrokken, waaarom? Herr Bodegom wil zelf de touwtjes in handen houden. Waarom denk je dat we Jan de Jong hadden en nu weer Koevermans? 2 zachtaardige mannen op wie heel makkelijk invloed uit te oefenen is.

Dus hij heeft nooit bedankt voor de eer want hij heeft nooit een concreet voorstel gehad. Hij heeft zelfs niet vriendelijk bedankt want daarvoor moet je toch echt concreet benaderd zijn. Je neemt "de baas" een beetje te letterlijk dat vind ik ook wel vermakelijk. Niemand weet wat hij precies aan eisen heeft gesteld maar duidelijk is dat hij wel zijn beleid op zijn eigen manier wilde vormgeven. Dat was voor Feyenoord blijkbaar reden om hem NIET concreet te benaderen. Waarom zou je denken? Wie zou daar achter zitten?



Ik denk niet dat het uitgangspunt is geweest dat van Bodegom 'de baas ' zou blijven , met een Robert Eenhoorn die natuurlijk ook een 'baas 'is. Met zo'n man komt er iemand binnen , dat klopt wat je beweert.

Feyenoord kon gewoon niet voldoen aan het eisenpakket van Eenhoorn , daarop heeft deze vriendelijk bedankt. Op zeker dat hij AZ als een grotere en leukere uitdaging zag als Feyenoord , en tot nu toe heeft hij gelijk gekregen.

Maar wees eerlijk Dirkteur : had een Robert Eenhoorn bij Feyenoord gepast ? Ze staan 10e dat hadden ze ook gestaan mét Eenhoorn.Echt een vlag op een modderschuit gevoel zou dat zijn geweest! De fletsheid en kleurloosheid van eerst de Jong en nu Koevermans passen uitmuntend bij het huidige Feyenoord.

 

+1/-0

Persoonlijk denk ik dat de nu gemaakte invulling, AD en TD, goed is.
Nu de RvC weer terug in de rol die ze eigenlijk behoren te spelen en dan kan de opbouw starten.

 

+1/-0

Uiteraard, afkraken en bij voorbaat negatief zijn, lekker makkelijk zijn jullie. Geef de man een kans, misschien doet hij het wel geweldig?
Als hij slecht presteert wordt hij ontslagen, dus hij zal echt wel zijn stinkende best moeten gaan doen.
Toen het na het kampioensjaar minder ging werd er gescholden op Gio, en die prijzen die hij in de beker pakte waren maar troostprijzen, een kampioenschap in 18 jaar was te mager (alsof hij 18 jaar de trainer is geweest...). Hij heeft zich altijd, zowel als speler, als trainer enorm ingezet voor Feyenoord, maar even een minder jaartje, wat mede komt door de financiële mallaise en er wordt gemopperd en gescholden.
Wanneer Dirkie over een paar jaar coach wordt en het gaat even minder, dan wordt hij ook uitgekotst, John de Wolf idem.
Heldendaden zijn gauw vergeten zodra er een stok is om mee te slaan. Oer-Feyenoorders idem.
Wees trots op je club, ook als ze met problemen worstelen, ga eens achter de mensen staan die de zaak runnen en proberen alles weer op de rails te krijgen. Niemand kan ijzer met handen breken, wanneer er geen geld is is dat jammer.
Waar men zich eens over moet gaan buigen is dat door de championsleague, en de miljoenen die de Hoofdstad daar opstrijkt, de nationale competitie negatief beïnvloed. Wat kan een Feyenoord met een budget van 20 miljoen beginnen tegen een club die elk jaar een budget van bijna 100 miljoen of meer heeft. Hoe kan het dat als een speler uit de hoofdstad verkocht wordt er rustig 60-80 miljoen wordt afgetikt, terwijl Feyenoord het moet doen met een schamele 10-15 miljoen, wanneer je al mazzel hebt. Veel van die scheefgegroeide verhoudingen hebben we te danken aan de UEFA en haar championsleague. Je kan niet van een Feyenoord, met een minimaal budget verwachten dat ze het kunnen opnemen tegen clubs als Real Madrid of Barcelona die voor 100-en miljoenen in de schulden staan, maar die dat allemaal maar mogen doen, terwijl de clubs in Nederland financiëel gezond moeten zijn.
Dat dat zooitje uit Amsterdam het leuk doet is fijn voor hen, ik kijk niet naar hun wedstrijden, ook niet europees. Gisteren in de kroeg, waar vooral aanhang van de Amsterdammers zaten, zei ik nog: Als ik de piloot was van hun vliegtuig, dan zou ik het neer laten storten. Werd me uiteraard niet in dank afgenomen, maar dat interesseert me dan weer niets.
Eens een Feyenoorder, altijd een Feyenoorder. (Ook al woon ik maar 15-18 km bij de Arena vandaan) en rond de 100 km van de Kuip).

 

+1/-0

Onze algemeen directeur vindt zichzelf in ieder geval niet geschikt.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Mark Koevermans