Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Opvolger Jaap Stam

Deze normale topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5

Er moet een trainer komen die vloekt. De spelers tegen de reet trapt. Die uit de selectie flikkert als je niet presteert. Nu is presteren in dit team niet zo moeilijk want dat doe je al vlug. Bv. een bal over 5 meter. Maar als je maar aanvallend voetbal blijft nastreven en je verdediging niet staat. dan lukt het nooit. Ik heb daarom de volgende elf spelers voor de basis.
Bijlow
Geertruida, Ie, Sinessi, Malacia
Toornstra, Burger/Kokcu, Haps
Berghuis, Jorgenson, Sinistera.

Ik weet dat er vrienden zijn die dit niks vinden maar met Bijlow, Geertruida, Malacia, Burger of Kokcu kies je voor de jeugd. Haps op het middenveld is een goeie aanvaller die ook kan verdedigen. Berghuis is en blijft een goeie voetballer en Sinistera gaat zich bewijzen. Dus niet blazen van haha maar denk eens positief mee. O ja een andere trainer als tussen paus want dat wordt het dan die zat op de tribune afgelopen zondag. Leo Beenhakker die heeft het wel bewezen in het verleden.

 

+1/-0

Mijn God

 

+1/-0

Haps op het middenveld kan idd een optie zijn, ik heb ook een en die klinkt stom, ik weet het, JA vd Heijden op het middenveld, naast Toornstra. Voorin Azarkan. Sinistera op links en Berghuis hangend in de punt. En nu nog maffer, terug van weggeweest is van Beek, op het middenveld. Ik weet wat iedereen denkt, die is maf geworden, maar ons probleem is een lekkend middenveld en een trage verdediging, met Ié en Senesi + Karsdorp heb je een iets snellere defensie. Botteghin lijkt retour. Probleem is dat als linksback er weinig opties zijn, Malacia zou kunnen maar het is nipt. Johnston ? Ik slachtoffer Fer, Kökçü, Narsingh, Larsson en Jorgenson.

 

+2/-0

Mijn God.

 

+1/-0

Ik ben er van overtuigd dat er veel meer inzit als dat er nu uitkomt.
Het is geen slechte selectie, maar er moet voor het team wel een leider staan.

Als je alleen al kijkt hoe de jongens staan op het veld, ze rommelen maar wat aan,
ik denkt dat Stam tekort komt als trainer.

Het is gek dat je het niet voor elkaar krijgt om de fouten eruit te halen, als je toch de wedstrijd terug ziet kan dan moet jij als trainer het aan de spelers over kunnen brengen hoe het dan wel moet.

Er veranderd gewoon niets, en de uitleg die hij geeft win je ook de strijd niet mee.

Aansluiten kort op elkaar spelen en snelheid in het spel, ook het overspelen moet naar voren en niet naar een speler die naast je staat, dan durf je geen pass te geven omdat te ver uit elkaar staan.

En dat is elke week het zelfde, maak dan maar een fout maar speelt die bal naar voren dit ziet iedereen elke week, de spelers willen zelf ook best wel.

Ik hoop dat hij snel opstapt, en nu een trainer die zijn vak goed verstaat, voor een koopje ga je maar naar de markt, als Feyenoord weer een trainer aanstelt als fraser krijg je hetzelfde probleem. Ze zijn toch niet achterlijk bij Feyenoord!

 

+1/-0

Ik heb het aan Jol ( mijn vriend) voorgelegd. Hij zou niet meer als trainer willen werken, wel als een mentor.
Heeft meer tactische bagage in zijn kleine teen, dan Stam. De spelers luisteren allang niet meer naar Stam.
Pikant detail: Jol werkte nog met Frank bij de Spurs en HSV.

 

+1/-0

Hoe moeten we dat (mijn vriend) precies begrijpen Willem? Is het een amoureuze of platonische relatie?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Schevenees schreef op 21 oktober 2019 om 15:59:

Ik begin steeds meer zeker te zijn van het feit dat wie je ook voor deze groep zet, het geen ene ***** uitmaakt. Het is al een aantal jaar mentaal een zielig zooitje. Daar ga je niets aan veranderen. Al zet je Klopp voor de groep. Allemaal makke lammetjes die het hoog in de bol krijgen als ze een pass recht in de voeten kunnen verzenden over 5 meter. Maar als ze dezelfde pass keihard verneuken wijzen naar de ander en dat die toch echt net te snel een andere kant op bewoog.


Helemaal mee eens er zit totaal geen mentaliteit in deze groep,ga er maar voor staan en uitleggen hoe het moet en je ziet wat er in het veld gebeurd!!ik zou gillend weg rennen van dat stelletje nietsnutten :kwaad :kwaad

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

arrow1 schreef op 22 oktober 2019 om 17:06:

Haps op het middenveld kan idd een optie zijn, ik heb ook een en die klinkt stom, ik weet het, JA vd Heijden op het middenveld, naast Toornstra. Voorin Azarkan. Sinistera op links en Berghuis hangend in de punt. En nu nog maffer, terug van weggeweest is van Beek, op het middenveld. Ik weet wat iedereen denkt, die is maf geworden, maar ons probleem is een lekkend middenveld en een trage verdediging, met Ié en Senesi + Karsdorp heb je een iets snellere defensie. Botteghin lijkt retour. Probleem is dat als linksback er weinig opties zijn, Malacia zou kunnen maar het is nipt. Johnston ? Ik slachtoffer Fer, Kökçü, Narsingh, Larsson en Jorgenson.


Inderdaad voor de verdediging. Hij is tenslotte middenvelder!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 23 oktober 2019 om 09:45:

Hoe moeten we dat (mijn vriend) precies begrijpen Willem? Is het een amoureuze of platonische relatie?



een boezemvriend. Toen ik nog woonde in Scheveningen voetbalden we op strand en deden we ieder jaar mee aan kerstbomen jacht. Tegenwoordig spreek ik hem nog als hij bij vv. Scheveningen komt kijken en via facebook.

 

+1/-0

Een van de problemen : geen spelers met een smoel, geen leiders, geen persoonlijkheden ( tenzij wellicht Berghuis ). Het zijn aardige brave schoonzonen. Daarmee schoffel je de tegenstander niet onder het gras. Je hebt etters nodig, keiharde werkers, puinruimers, kamikaze-spelers, Hulks, grasvreters enz. Opvolgers van Stam moeten dan ook weten dat eerst het softe uit de selectie moet of als dat niet lukt gaan pleiten voor een doorselecteren. Ook bij de jonge spelers zie ik geen persoonlijkheden die er 200 % voor kunnen of willen gaan.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

arrow1 schreef op 23 oktober 2019 om 15:40:

Een van de problemen : geen spelers met een smoel, geen leiders, geen persoonlijkheden ( tenzij wellicht Berghuis ). Het zijn aardige brave schoonzonen. Daarmee schoffel je de tegenstander niet onder het gras. Je hebt etters nodig, keiharde werkers, puinruimers, kamikaze-spelers, Hulks, grasvreters enz. Opvolgers van Stam moeten dan ook weten dat eerst het softe uit de selectie moet of als dat niet lukt gaan pleiten voor een doorselecteren. Ook bij de jonge spelers zie ik geen persoonlijkheden die er 200 % voor kunnen of willen gaan.



Larsson en onze ex-speler Vejinovic zijn typisisch voorbeelden van wel talent maar geen enkel gif in hun sodemieter. Die 2 dames kunnen redelijk voetballen maar als het ff tegen zit dan kunnen ze niks meer. Senesi lijkt ook z'n type.

Ze moeten idd eens wat beter op persoonlijkheid selecteren. We zijn dit jaar gestart met een belofteteam voor vrouwen en ik denk dat zeker de helft van de selectie daar beter tot z'n recht zou komen.

 

+1/-0

De opties:
-Stam blijft aan tot de winterstop
-Stam stapt op, Van Gastel neemt hem waar tot er een nieuwe coach is
-Een coach naast Stam neerzetten, bv Jol
-Een beschikbare trainer zoeken die waarschijnlijk uit de stal van Jansen komt, ergo Kuyt

Risico: degradatievoetbal

 

+2/-0

in begin van seizoen zag ik echt wel verbetering in het veldspel, eindelijk eens creatief aanvallend voetbal. Maar helaas is dat beperkt gebleven tot een paar keer 15 minuten. Nu is echt wel te vaak gebleken dat Stam telkens tactisch verkeerde keuzes maakt en op rare wijzen omspringt met half-fitte spelers. En gisteren + young boys als dieptepunt. Wat me ook tegenvalt is de rol van Van Gastel en Landzaat, die kunnen toch wel ergens een keer een stokje voor steken?

Opvolger? Een echte trainer. Dus geen Kuyt ajb, die moet nog trainer worden (net als Stam overigens). Gewoon iemand die het vak beheerst. En ja, dat is Advocaat, maar groot nadeel is dat die jeugd niet de kans geeft en alleen op korte termijn denkt. Laten we in godsnaam nu iemand nemen die ook aan de lange termijn denkt (zoals AZ het gedaan heeft).

 

+1/-0

Mensen over het "slechtste Feyenoord ooit"...

Vergeten we dat Koeman met een nog veel slechtere selectie moest werken en gewoon 2x tweede werd?
Uiteindelijk ging de selectie groeien en was dat de basis van de wederopstanding.

Deze selectie kan VEEL beter, maar je moet het elftal wel goed neerzetten. Niet alleen kwa posities, maar ook tactiek, instelling en benadering.
Je moet spelers kunnen lezen.

Het is daarin echt jammer dat Don Leo te oud is, maar hij was wel iemand die voor dit soort situaties perfect was. Gewoon wat gebeurd is gebeurd, dat komt later wel weer, nu muil houden en we gaan dit varkentje wassen.

Ook al was ik eerst tegen de komst van Dick Advocaat, dan denk ik dat hij de snelste en beste oplossing is of Louis van Gaal toch maar. Echter t/m einde seizoen of max 1,5 jaar, zodat Kuijt (mits hij groei laat zijn bij O19) kan instappen.

Fräser is zeker een optie, maar niet om nu halverwege in te stappen.

Belangrijk is in ieder geval dat Stam vandaag nog vertrekt en het elftal weer "vrij" gaat voetballen, want je merkt aan alles dat er iets doorbroken moet worden. Als ze dan gelijk een serie neer kunnen zetten, dan komt het vertrouwen er weer en kan de nieuwe (interim) coach aan een strijdbaar elftal gaan werken.

Met VVV (Uit), Young Boys (Thuis) en RKC (Thuis) moet je gewoon 9 punten kunnen pakken dan.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

arrow1 schreef op 22 oktober 2019 om 17:06:

Haps op het middenveld kan idd een optie zijn, ik heb ook een en die klinkt stom, ik weet het, JA vd Heijden op het middenveld, naast Toornstra. Voorin Azarkan. Sinistera op links en Berghuis hangend in de punt. En nu nog maffer, terug van weggeweest is van Beek, op het middenveld. Ik weet wat iedereen denkt, die is maf geworden, maar ons probleem is een lekkend middenveld en een trage verdediging, met Ié en Senesi + Karsdorp heb je een iets snellere defensie. Botteghin lijkt retour. Probleem is dat als linksback er weinig opties zijn, Malacia zou kunnen maar het is nipt. Johnston ? Ik slachtoffer Fer, Kökçü, Narsingh, Larsson en Jorgenson.



Vd Heijden is van origine een middenvelder, daar loop ik ook al een tijdje mee in m'n hoofd. Zo kun je hem toch nog nuttig gebruiken.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Jørgen Kristensen schreef op 28 oktober 2019 om 06:54:

De opties:
-Stam blijft aan tot de winterstop
-Stam stapt op, Van Gastel neemt hem waar tot er een nieuwe coach is
-Een coach naast Stam neerzetten, bv Jol
-Een beschikbare trainer zoeken die waarschijnlijk uit de stal van Jansen komt, ergo Kuyt

Risico: degradatievoetbal



Nu Advocaat aanstellen om rust te bewaren en degradatie voetbal te voorkomen. Is absoluut geen oplossing voor volgend seizoen maar als crisis manager uitermate geschikt.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 28 oktober 2019 om 09:10:

Mensen over het "slechtste Feyenoord ooit"...

Vergeten we dat Koeman met een nog veel slechtere selectie moest werken en gewoon 2x tweede werd?
Uiteindelijk ging de selectie groeien en was dat de basis van de wederopstanding.

Deze selectie kan VEEL beter, maar je moet het elftal wel goed neerzetten. Niet alleen kwa posities, maar ook tactiek, instelling en benadering.
Je moet spelers kunnen lezen.

Het is daarin echt jammer dat Don Leo te oud is, maar hij was wel iemand die voor dit soort situaties perfect was. Gewoon wat gebeurd is gebeurd, dat komt later wel weer, nu muil houden en we gaan dit varkentje wassen.

Ook al was ik eerst tegen de komst van Dick Advocaat, dan denk ik dat hij de snelste en beste oplossing is of Louis van Gaal toch maar. Echter t/m einde seizoen of max 1,5 jaar, zodat Kuijt (mits hij groei laat zijn bij O19) kan instappen.

Fräser is zeker een optie, maar niet om nu halverwege in te stappen.

Belangrijk is in ieder geval dat Stam vandaag nog vertrekt en het elftal weer "vrij" gaat voetballen, want je merkt aan alles dat er iets doorbroken moet worden. Als ze dan gelijk een serie neer kunnen zetten, dan komt het vertrouwen er weer en kan de nieuwe (interim) coach aan een strijdbaar elftal gaan werken.

Met VVV (Uit), Young Boys (Thuis) en RKC (Thuis) moet je gewoon 9 punten kunnen pakken dan.

 

+1/-1

Fraser, a.u.b. niet weer een trainer met nagenoeg weinig ervaring zo blijven aan de gang met trainers die nog niets hebben laten zien.

Een trainer met ervaring, die weet hoe hij met spelers moet omgaan, een leider, tactisch goed,
Daar twijfel ik nu ook aan bij Stam.

 

+1/-1

open/sluit de onderstaande quote:

Bestlander schreef op 28 oktober 2019 om 13:26:

Fraser, a.u.b. niet weer een trainer met nagenoeg weinig ervaring zo blijven aan de gang met trainers die nog niets hebben laten zien.

Een trainer met ervaring, die weet hoe hij met spelers moet omgaan, een leider, tactisch goed,
Daar twijfel ik nu ook aan bij Stam.



Eens, of een ervaren man als advocaat tot het einde van het seizoen. Op elke belangrijke positie in Feyenoord zit iemand die het praktisch voor de eerste keer doet. Die slotboom zei het zo mooi; Feyenoord is geen plek waar je het vak mag leren en beginnersfouten kan maken.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Opvolger Jaap Stam