Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Home of History » Frank Arnesen (TD)

Deze normale topic is open en bestaat uit 56 pagina's: 1 2 3 4 5 ... 52 53 54 55 56

https://www.fr12.nl/nieuws/52173-telegraaf-arnesen-nieuwe-technisch-directeur-feyenoord.htmllink

Zeg het maar...ik denk dat zijn eerste zet wordt Stam speler/trainer maken.



Frank Arnesen gaat zo goed als zeker de nieuwe technisch directeur van Feyenoord worden. De Rotterdammers willen de 63-jarige Arnesen in de winterstop al aanstellen als opvolger van ad-interim technisch directeur Sjaak Troost.

Dit meldt De Telegraaf. Arnesen heeft in de afgelopen 27 jaar veel ervaring opgedaan in de voetbalwereld. De Deen was onder meer werkzaam bij PSV, Tottenham Hotspur, Chelsea, HSV, Metalist Charkov, PAOK Saloniki en Anderlecht. Ook heeft hij een goede relatie met Chelsea-eigenaar Roman Abramovich.

 

+1/-0

"Overal gewerkt" dat is meestal geen goed teken. Vaak mislukt dus. Heb er een hard hoofd in. Weet niet wat hij nou gepresteerd heeft in het verleden dat hem zo geschikt maakt voor deze functie.

 

+1/-0

Ow neeeee zucht... Wat heeft hij ooit gepresteerd? Gefaald bij Anderlecht en wij halen hem binnen. Hou eens op met die td's.

Ze maken steeds dezelfde fouten met hun aankoopjes zie troost met senesi.

Arnesen zal niet anders zijn.

Hef de functie op en zet professionals in.

1 technisch manager voor de beoordeling staf n spelers en innovatie van het eerste.
1 hoofd spelers beleid met een netwerk en de scouting op orde brengt.
1 professioneel onderhandelaar voor aan en verkopen en contractonderhandelingen.

Niet weer aanmodderen met een niet renderende functie! Dan zal je weer dezelfde fouten zien voltrekken!

En goede contacten met Abramovich? Worden we dan Vitesse 2 ofzo...

 

+1/-0

Alles beter dan het kliekje dat er nu alleen maar zit om zijn zakken te vullen. Onze club is nu in handen van Rob Janssen en Van Ginkel.

 

+1/-0

Als je ziet wat een netwerk hij heeft. Bij Anderlecht ging Mr, Kompany zijn eigen weg en haalde spelers buiten medeweten van Arnesen om. Hij komt van buitenaf en heeft dus en andere (frissere?) kijk op het geheel. Vooralsnog voordeel van de twijfel geven.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:




Het probleem is dat kandidaten met een schoon CV geen zin in Feyenoord hebben, want voor ze het weten zitten ze in de categorie 'is mislukt bij ...'. Toen Ronald Koeman bij ons kwam als trainer had hij ook een paar vlekjes, moet je eens kijken waar hij nu staat.

Het probleem van Arnesen vind ik z'n leeftijd (63), dat hoeft voor een trainer geen probleem te zijn maar een TD wil je het liefst 7 a 10 jaar bij je houden. Waarom gaat Arnesen niet gewoon met pensioen?

Plus van Arnesen is dat hij zelf top-voetballer is geweest, weet wat het TD vak inhoudt en een netwerk meebrengt.

 

+0/-0

Prima keuze. Veel ervaring als speler en bestuurder. Bovengemiddeld intelligent en communicatief vaardig. Komt niet uit eigen kring maar kijkt verder dan de Maas. Kent Nederland goed. Wellicht dat hij zelfs Nico weer aan de praat krijgt.

 

+1/-0

Ik weet niet. Zo communicatief vind ik 'm ook niet. Ik verwacht heibel hoor. Kunnen we niet gewoon een frisse jongere vent vinden die flexibel is en een aardig netwerk heeft in NL zelf ? Ik denk dat juist TD's met een CV van hier tot de evenaar niet zo goed presteren, job-hoppers in de sport dienen gewantrouwd.

 

+1/-0

Hij heeft 0 ervaring met een club zonder geld terug naar de top brengen. Hij wist hoe die bij Chelsea miljoenen moest uitgeven maar bij PAOK en Anderlecht, HSV heeft ie ongeveer 50+ miljoen verbrand. Het lijkt me een nette zachtaardige man, maar we hebben niks aan een nette zachtaardige man. Het is weer een gok net als Senesi, ze fantaseren over dat "grote netwerk" van die Andersen maar wat heb je nou aan een netwerk als je geen geld hebt.

 

+1/-0

Arnesen TD je moet toch wat, maar of het nu de oplossing is dat betwijfel ik.

Feyenoord moet verder zoeken die een man is met ervaring, zoals het nu is dat is het niet maar je moet wel een grote stap vooruit maken.

Daarom ben ik een voorstander voor iemand met ervaring, geef hem de tijd maar laat hij Feyenoord weer op de rail krijgen.

De jeugd opleiding, de scouting het zijn allemaal zaken die de aandacht vragen en die hij samen met een nieuw aan te stellen directeur aan kan gaan werken.

En laat Feyenoord ook leren ontslaat niemand voordat je een nieuwe heb wie wat het ook is!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dirkteur schreef op 22 oktober 2019 om 19:10:

Hij heeft 0 ervaring met een club zonder geld terug naar de top brengen. Hij wist hoe die bij Chelsea miljoenen moest uitgeven maar bij PAOK en Anderlecht, HSV heeft ie ongeveer 50+ miljoen verbrand. Het lijkt me een nette zachtaardige man, maar we hebben niks aan een nette zachtaardige man. Het is weer een gok net als Senesi, ze fantaseren over dat "grote netwerk" van die Andersen maar wat heb je nou aan een netwerk als je geen geld hebt.



Huiswerk doen en niet die snor napraten!!
The Spurs super tevreden, baalde dat Chelsea hem weg haalde.

Anderlecht vond Mr Kompany zichzelf belangrijker en haalde spelers buiten Arnesen om.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 23 oktober 2019 om 07:43:

open/sluit de onderstaande quote:

Dirkteur schreef op 22 oktober 2019 om 19:10:

Hij heeft 0 ervaring met een club zonder geld terug naar de top brengen. Hij wist hoe die bij Chelsea miljoenen moest uitgeven maar bij PAOK en Anderlecht, HSV heeft ie ongeveer 50+ miljoen verbrand. Het lijkt me een nette zachtaardige man, maar we hebben niks aan een nette zachtaardige man. Het is weer een gok net als Senesi, ze fantaseren over dat "grote netwerk" van die Andersen maar wat heb je nou aan een netwerk als je geen geld hebt.



Huiswerk doen en niet die snor napraten!!
The Spurs super tevreden, baalde dat Chelsea hem weg haalde.

Anderlecht vond Mr Kompany zichzelf belangrijker en haalde spelers buiten Arnesen om.




Het is complete onzin om ons met Chelsea of Tottenham te vergelijken. Daar hebben ze geld. Bij Chelsea mocht ie zoveel uitgeven als ie maar wil. Dan kan zelfs Sjaak Troost nog een paar goeie halen. Ik ben het met je eens dat hij bij Anderlecht te kort is geweest om hem te kunnen beoordelen. Maar als hij z'n geweldig netwerk had en geweldige prestaties levert, dan hadden ze hem bij Anderlecht toch nooit laten gaan?

Over huiswerk doen gesproken, HSV en PAOK kun je wel met ons vergelijken en daar heeft ie er een puinzooi van gemaakt. Kortom deze man heeft op niveau eredivisie nog nooit wat gepresteerd als technisch directeur en daar moet je hem op beoordelen.

 

+1/-0

Ik heb inside info maestro en Feyenoord moet gewoon super blij zijn met een TD met zo'n netwerk.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 23 oktober 2019 om 16:58:

Ik heb inside info maestro en Feyenoord moet gewoon super blij zijn met een TD met zo'n netwerk.



Omdat Martin Jol het zegt hoeft het nog niet waar te zijn. Ik kijk liever naar Arnesen's prestaties. Dan zie ik dat ie met dat geweldige netwerk bij 3 clubs die je met ons kan vergelijken alleen maar een brandende puinzooi achter heeft gelaten. Waarom zou het deze keer anders zijn?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Bestlander schreef op 22 oktober 2019 om 20:39:

Arnesen TD je moet toch wat, maar of het nu de oplossing is dat betwijfel ik.

Feyenoord moet verder zoeken die een man is met ervaring, zoals het nu is dat is het niet maar je moet wel een grote stap vooruit maken.

Daarom ben ik een voorstander voor iemand met ervaring, geef hem de tijd maar laat hij Feyenoord weer op de rail krijgen.

De jeugd opleiding, de scouting het zijn allemaal zaken die de aandacht vragen en die hij samen met een nieuw aan te stellen directeur aan kan gaan werken.

En laat Feyenoord ook leren ontslaat niemand voordat je een nieuwe heb wie wat het ook is!



Grappig je zegt eerst het is niets en dan een heel stuk over hoe die persoon moet zijn en je beschrijft gewoon dezelfde persoon die je niets vind. ;)

 

+1/-0

Wat ik hoor en leest over Arnesen is het niet een man die veel heeft betekend, op Piet de Visser na die is lovend over hem.
Is er iemand die weet dat Arnesen succes heeft gemaakt als TD bij een club?
Hij heeft geen euro om uit te geven, dat is hij volgens mij niet gewend, dus moet hij bij de jeugd zijn daar zullen meer talenten naar het eerste doorstromen.
Ik laat mij graag verassen, de meningen zijn verdeeld.

 

+0/-0

Ik denk dat deze hele discussie kenmerkend is voor de huidige staat van Feyenoord. We zijn tevreden met een TD die al op veel plekken is mislukt en gewerkt heeft. Hier komt hij in een situatie die helemaal nieuw voor hem zal zijn, geen cent te makken. Nou ben benieuwd hoe hj daar over denkt en mee zal omgaan als hij hier komt. Ik zeg dus ALS.

 

+1/-0

Volgens de telegraaf is het rond en dan zal er wel iets van waar zijn. Bij HSV, Anderlecht en Paok werd ie met pek en veren eruit geflikkerd. Oftewel god zegene de greep. Hij kent dickie in ieder geval en ze zullen best samen een leuk plannetje kunnen maken.

Maar je kan niet zoveel spelers halen met 0 euro op je bankrekening, alleen die Baumgartl van PSV kost op dit moment 0 euro en die wil je niet hebben.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dirkteur schreef op 11 november 2019 om 00:27:

Volgens de telegraaf is het rond en dan zal er wel iets van waar zijn. Bij HSV, Anderlecht en Paok werd ie met pek en veren eruit geflikkerd. Oftewel god zegene de greep. Hij kent dickie in ieder geval en ze zullen best samen een leuk plannetje kunnen maken.

Maar je kan niet zoveel spelers halen met 0 euro op je bankrekening, alleen die Baumgartl van PSV kost op dit moment 0 euro en die wil je niet hebben.



Dat zijn wel grote maar structureel lastige clubs net als Feyenoord. :B

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 56 pagina's: 1 2 3 4 5 ... 52 53 54 55 56

Feyenoord Forum » Home of History » Frank Arnesen (TD)