Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Home of History » Frank Arnesen (TD)

Deze normale topic is open en bestaat uit 56 pagina's: 1 2 3 4 ... 25 26 27 28 29 30 31 32 33 ... 52 53 54 55 56

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 08 juli 2021 om 23:46:

Die Derksen was weer uitgesproken negatief over Feyenoord in het algemeen en Arnesen is niet bijzonder. Hij kan er niets van en is overal weggestuurd en is te lui om uit zijn ogen te kijken,.




Derksen is altijd ANTI onze club.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 08 juli 2021 om 23:21:

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 08 juli 2021 om 15:34:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 08 juli 2021 om 10:54:

open/sluit de onderstaande quote:

Beer schreef op 08 juli 2021 om 09:47:

open/sluit de onderstaande quote:

Bestlander schreef op 08 juli 2021 om 04:18:

Geld hebben is belangrijk, maar het goed uitgeven zodat je er beter van word is nog een ander verhaal.
Als het inderdaad waar is dat er zoveel geld beschikbaar komt via een groep mensen dat is het nog een zaak dat je de juiste spelers koopt.
Er moeten echt scouts met elkaar naar spelers kijken en met de TD en trainer de aan en verkoop beleid beoordelen.
Als ze er met elkaar uit zijn handelt de TD het verder af.
Ik hoop zo dat het nu eens goed besteed gaat worden, en spelers met winst kunnen verkopen naar een aantal jaren.


Ik ben het volledig met jou eens.

Het moet wel via vaste lijnen gaan. Nu gebeurd het te vaak dat iemand enkel binnen komt omdat een trainer het wil of omdat de TD via via iemand kent. Dit zijn tot nu toe bijna allemaal misperen gebleken.



Slot is iemand die eerst goed kijkt naar wat er al is en dan pas kijkt naar evt versterkingen. Dit is toch wel anders als Advocaat die gelijk versterkingen wou.


Nou als hij niet stekeblind is, dan ziet hij ook dat we hard versterkingen nodig hebben.



Ja CV en extra aanvaller denk dat het daar wel bij blijft.


Een kwalitatieve buitenspeler is ook hard nodig, we hebben nu Sinistera en Bande de rest komt tekort.

 

+1/-0

Twee kwalitatieve buitenspelers en een goede spits, in de voorhoede ligt onze prioriteit. Je moet spelers hebben die het verschil kunnen maken met een actie, assist of doelpunt. Daarin schieten wij nu schromelijk tekort ten opzichte van onze concurrentie. Wij hebben nu alleen Sinisterra die het verschil kan maken en die is significant minder geworden na z'n blessure.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 09 juli 2021 om 11:35:

Twee kwalitatieve buitenspelers en een goede spits, in de voorhoede ligt onze prioriteit. Je moet spelers hebben die het verschil kunnen maken met een actie, assist of doelpunt. Daarin schieten wij nu schromelijk tekort ten opzichte van onze concurrentie. Wij hebben nu alleen Sinisterra die het verschil kan maken en die is significant minder geworden na z'n blessure.




Je vergeet een RCV, die hebben we nu niet en AEB is het niet op die plek

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 09 juli 2021 om 12:46:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 09 juli 2021 om 11:35:

Twee kwalitatieve buitenspelers en een goede spits, in de voorhoede ligt onze prioriteit. Je moet spelers hebben die het verschil kunnen maken met een actie, assist of doelpunt. Daarin schieten wij nu schromelijk tekort ten opzichte van onze concurrentie. Wij hebben nu alleen Sinisterra die het verschil kan maken en die is significant minder geworden na z'n blessure.




Je vergeet een RCV, die hebben we nu niet en AEB is het niet op die plek



Geertruida

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 09 juli 2021 om 12:51:

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 09 juli 2021 om 12:46:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 09 juli 2021 om 11:35:

Twee kwalitatieve buitenspelers en een goede spits, in de voorhoede ligt onze prioriteit. Je moet spelers hebben die het verschil kunnen maken met een actie, assist of doelpunt. Daarin schieten wij nu schromelijk tekort ten opzichte van onze concurrentie. Wij hebben nu alleen Sinisterra die het verschil kan maken en die is significant minder geworden na z'n blessure.




Je vergeet een RCV, die hebben we nu niet en AEB is het niet op die plek



Geertruida



die speelt pas tegen de winterstop

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 09 juli 2021 om 12:55:

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 09 juli 2021 om 12:51:

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 09 juli 2021 om 12:46:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 09 juli 2021 om 11:35:

Twee kwalitatieve buitenspelers en een goede spits, in de voorhoede ligt onze prioriteit. Je moet spelers hebben die het verschil kunnen maken met een actie, assist of doelpunt. Daarin schieten wij nu schromelijk tekort ten opzichte van onze concurrentie. Wij hebben nu alleen Sinisterra die het verschil kan maken en die is significant minder geworden na z'n blessure.




Je vergeet een RCV, die hebben we nu niet en AEB is het niet op die plek



Geertruida



die speelt pas tegen de winterstop

Skogen, Fer als tijdelijke oplossing. Als we geen geld hebben is dit niet onze eerste prioriteit, er moeten ook doelpunten worden gemaakt als Berghuis vertrekt. En daarnaast heeft Bozenik het ook niet laten zien in de spits tot nu toe, dus daar is ook versterking nodig. Vooral aanvallend komen we tekort ten opzichte van onze concurrentie.

Met investeerders wordt het uiteraard een ander verhaal, dan kan je investeren in een kwalitatieve RCV met restwaarde.

 

+1/-0

Zal wel weer huren worden het is wel weer kort dag over twee weken moeten ze er al staan als team.

 

+1/-0

Arnesen verwacht binnenkort nieuwe centrale verdediger; spits geen prioriteit

Feyenoord wil zich deze zomer vooral centraal achterin nog versterken. In gesprek met RTV Rijnmond vertelde technisch directeur Frank Arnesen dat die positie op dit moment de hoogste prioriteit heeft. Een nieuwe spits is daarmee van ondergeschikt belang.

"Er moet een centrumverdediger bij, dat is voor iedereen duidelijk", zei Arnesen over de positie waar momenteel alleen Marcos Senesi, Lutsharel Geertruida (voorlopig nog geblesseerd), Ramon Hendriks, Sem Valk en gelegenheidsverdediger Leroy Fer uit de voeten kunnen. "Dat gebeurt in de komende weken", kondigde hij aan.

Daarbij gaf hij aan dat een nieuwe spits ondanks het aanstaande vertrek van Nicolai Jørgensen geen prioriteit is. "We hebben Bozeník, we hebben Bannis en Linssen kan er ook spelen", citeerde clubwatcher Mikos Gouka.

Arnesen zwijgt over Berghuis

Uiteraard werd Arnesen ook gevraagd naar de situatie rond Steven Berghuis, maar daar ging hij niet op in. "De zaak ligt in handen van juristen", citeerde Dennis van Eersel. "Ik ga en wil er verder niets over zeggen. Het gaat om een contractuele zaak en ik ga daar niet over."

Dit bericht is gewijzigd op 10 juli 2021, 16:11:42.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Daarbij gaf hij aan dat een nieuwe spits ondanks het aanstaande vertrek van Nicolai Jørgensen geen prioriteit is. "We hebben Bozeník, we hebben Bannis en Linssen kan er ook spelen", citeerde clubwatcher Mikos Gouka.



:nee

Dat wordt dus een kutseizoen zonder fatsoenlijke spits..

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 09 juli 2021 om 14:35:

open/sluit de onderstaande quote:

Daarbij gaf hij aan dat een nieuwe spits ondanks het aanstaande vertrek van Nicolai Jørgensen geen prioriteit is. "We hebben Bozeník, we hebben Bannis en Linssen kan er ook spelen", citeerde clubwatcher Mikos Gouka.



:nee

Dat wordt dus een kutseizoen zonder fatsoenlijke spits..



Er zijn zeker een lijst zijn met opties. Wellicht zelfs al in onderhandeling. Er staat namelijk niet dat er geen spits komt. Er staat dat RCV de hoogste prio heeft. Bovendien, als ze in onderhandeling zijn met clubs voor een spits, en wellicht over de verkoop van anderen, dan moet je natuurlijk niet in de media gaan roepen dat het hoge prio heeft en dat de huidige opties niet voldoen.

 

+1/-0

Ik hoop vooral dat een of twee goede buitenspelers prioriteit hebben, we hebben veel te weinig scorend vermogen en spelers met een individuele actie en een assist voorin. Sinisterra is nu de enige speler voorin met kwaliteit. Daar maak je het verschil in wedstrijden, er moet absoluut iets bij.

 

+1/-0

Arnesen blij met nieuwe scouting: "We zitten erbovenop"
iddag uitgebreid in gesprek met de pers. Daarin sprak hij onder meer over de activiteit van Feyenoord op de transfermarkt. De technisch directeur was daarbij lovend over de nieuwe scouting die hij heeft opgezet en waar de club inmiddels de vruchten van plukt.

"Ik ben blij met de nieuwe scouting, die elke dag met potentiële versterkingen komt", wordt Arnesen geciteerd door Voetbal International. "Daarover praten we, we scannen de markt. Door zo te handelen konden we snel reageren toen Ofir Marciano ineens vrijkwam. Daarvan was twee weken geleden nog geen sprake. Het wil zeggen dat we erbovenop zitten."

Ook tegenover VI benadrukte Arnesen dat de prioriteit centraal achterin ligt. "Er moet inderdaad snel een centrale verdediger komen. Die hadden we liever gisteren gehad dan vandaag. Maar we doen niet zomaar wat: het moet echt een versterking zijn. Het probleem is dat wij niet het geld hebben om zomaar even iemand te kopen. Dat betekent dat we geduldig moeten blijven, maar tegelijk kunnen we niet te lang wachten. We zijn er druk mee bezig."

 

+1/-0

Arnesen doet fantastische zaken in de voorwaarden voor toekomstig succes: het aanstellen van de juiste (jeugd) trainers zoals Hulshoff, van Persie, Slot; uitbreiding en professionalisering (data)scouting; serieus nemen van de O21 en trachten dat team in de piramide verder te krijgen; aantrekken van data en performance professionals. Maar zijn andere primaire taak: het aan/verkoopbeleid vind ik bijzonder matig tot nu toe. Daar had ik veel meer van verwacht. Geen van de door Arnesen gehaalde spelers is een voltreffer, hij heeft geen verkopen gedaan die veel opleveren, z'n netwerk blijkt redelijk beperkt.

En nu deze namen. Kitolano ken ik niet goed, dus daar zal ik weinig over zeggen. Maar Dilsorun, Chong of Lammers als genoemde versterkingen vind ik echt bijzonder ondermaats. Dat doet ook vrezen voor de eventuele RCV die binnen gehaald zal worden. Er zal echt een categorie hoger ingezet moeten worden om Feyenoord naar een hoger plan te tillen. Natuurlijk kan je het dan telkens op het excuus van te weinig geld gooien, maar dat ligt ook een beetje aan je eigen onkunde om spelers voor een goed bedrag in de markt te zetten. Tot nu toe krijgt Arnesen van mij een voldoende, maar het aan/verkoopbeleid moet echt significant beter. Deze zomer al!

 

+1/-0

Arnesen gaat in op interesse Dilrosun, Lammers en Kitolano

Technisch directeur Frank Arnesen praatte vrijdag uitgebreid de pers bij over waar hij tijdens deze transferwindow mee bezig is. Ook het Algemeen Dagblad kwam daarbij aan de beurt. In gesprek met de krant ging de Deen onder meer in op enkele namen die de afgelopen tijd aan Feyenoord gelinkt werden.

Opnieuw benadrukte Arnesen dat de prioriteit ligt bij het vinden van een rechter centrale verdediger, maar ook voorin wordt naar mogelijk versterkingen gezocht. Daarbij viel de naam van Javairo Dilrosun, de 23-jarige Nederlandse buitenspeler van Hertha BSC.

"Een maand geleden hebben we contact gelegd en toen bleek dat zijn komst echt niet haalbaar was", vertelde Arnesen over de aanvaller die nog tot 2024 vastligt in Berlijn. "Recent kregen we te horen dat er misschien toch een mogelijkheid is om hem te huren. Laten we zeggen dat de deur op een kiertje staat."

Ook voormalig jeugdspeler Tahith Chong (Manchester United) en oud-PSV'er Sam Lammers (Atalanta) werden genoemd. "Ik heb Manchester United gebeld voor Chong, maar ook dat bleek onhaalbaar. De naam Sam Lammers is ook gevallen, maar Arne Slot gaat met Robert Bozeník aan de slag als spits en we hebben Naoufal Bannis en Bryan Linssen die daar ook kunnen spelen."

Arnesen kon ook de interesse in Joshua Kitolano, een 19-jarige Noorse middenvelder, bevestigen. "Het is een speler die ik heel graag zou willen hebben, een speler met veel potentie. Maar het is lastig als er nauwelijks iets te besteden valt. Kitolano is zeker niet uit beeld, maar onze prioriteit is die centrale verdediger. Lutsharel Geertruida kan daar ook spelen, maar die is herstellende van een knieblessure en is pas in oktober weer terug."

Uitgaande transfers
Arnesen ging daarnaast in op de namen van enkele spelers die mogelijk uit De Kuip vertrekken. Een van hen is Ridgeciano Haps, die hij graag zou verkopen. "Dat zou voor alle partijen het beste zijn. Tyrell Malacia ontwikkelt zich geweldig en Haps is te goed voor een plek op de bank. Voor hem zou het een mooi moment zijn om te vertrekken. En voor ons zou het een welkome transfersom kunnen opleveren."

Voor Marcos Senesi heeft ondanks wat geruchten nog geen club zich gemeld, vertelde de technisch directeur verder. "Wel voor Wouter Burger, waar FC Basel naar hengelt, maar hij is nog gewoon hier." Ook Nicolai Jørgensen mag van Arnesen vertrekken, al is ook daarvoor nog geen club concreet. "Arne Slot weet dat hij niet op hem hoeft te rekenen en heeft toen samen met Nicolai besloten dat hij zich apart van de groep fit zal houden. Dit is voor alle partijen het beste. Wij hopen dat er straks een club komt die hem wil overnemen."

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 09 juli 2021 om 19:54:

Arnesen doet fantastische zaken in de voorwaarden voor toekomstig succes: het aanstellen van de juiste (jeugd) trainers zoals Hulshoff, van Persie, Slot; uitbreiding en professionalisering (data)scouting; serieus nemen van de O21 en trachten dat team in de piramide verder te krijgen; aantrekken van data en performance professionals. Maar zijn andere primaire taak: het aan/verkoopbeleid vind ik bijzonder matig tot nu toe. Daar had ik veel meer van verwacht. Geen van de door Arnesen gehaalde spelers is een voltreffer, hij heeft geen verkopen gedaan die veel opleveren, z'n netwerk blijkt redelijk beperkt.

En nu deze namen. Kitolano ken ik niet goed, dus daar zal ik weinig over zeggen. Maar Dilsorun, Chong of Lammers als genoemde versterkingen vind ik echt bijzonder ondermaats. Dat doet ook vrezen voor de eventuele RCV die binnen gehaald zal worden. Er zal echt een categorie hoger ingezet moeten worden om Feyenoord naar een hoger plan te tillen. Natuurlijk kan je het dan telkens op het excuus van te weinig geld gooien, maar dat ligt ook een beetje aan je eigen onkunde om spelers voor een goed bedrag in de markt te zetten. Tot nu toe krijgt Arnesen van mij een voldoende, maar het aan/verkoopbeleid moet echt significant beter. Deze zomer al!


Ik ken die Dilsorun niet echt, maar hij heeft wel aardig wat bundesliga wedstrijden gespeeld. Ik ben bang dat een categorie hoger gewoon niet te betalen is voor ons.
We moeten sowieso eerst dure spelers als Berghuis, Jorgensen, Haps etc zien te slijten.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Daarbij gaf hij aan dat een nieuwe spits ondanks het aanstaande vertrek van Nicolai Jørgensen geen prioriteit is. "We hebben Bozeník, we hebben Bannis en Linssen kan er ook spelen", citeerde clubwatcher Mikos Gouka.



Kan ik het mee eens zijn , want Bozenik is een goede en sterke spits voorin mits hij maar het vertrouwen krijgt van de trainer. Maar Advocaat was geen fan van hem. Blijkbaar wil Slot het anders gaan doen dit jaar , samen met Sinisterra heb je een sterk koppel in de spits. Geen prioriteit is dus alles voor te zeggen. Laten ze al hun geld maar uitgeven aan de verdediging, dat was zoals wel vaker altijd de zwakste schakel. Met oa Bottegeintje voorop , de rest van de stoethaspels noem ik niet eens.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 10 juli 2021 om 08:32:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 09 juli 2021 om 19:54:

Arnesen doet fantastische zaken in de voorwaarden voor toekomstig succes: het aanstellen van de juiste (jeugd) trainers zoals Hulshoff, van Persie, Slot; uitbreiding en professionalisering (data)scouting; serieus nemen van de O21 en trachten dat team in de piramide verder te krijgen; aantrekken van data en performance professionals. Maar zijn andere primaire taak: het aan/verkoopbeleid vind ik bijzonder matig tot nu toe. Daar had ik veel meer van verwacht. Geen van de door Arnesen gehaalde spelers is een voltreffer, hij heeft geen verkopen gedaan die veel opleveren, z'n netwerk blijkt redelijk beperkt.

En nu deze namen. Kitolano ken ik niet goed, dus daar zal ik weinig over zeggen. Maar Dilsorun, Chong of Lammers als genoemde versterkingen vind ik echt bijzonder ondermaats. Dat doet ook vrezen voor de eventuele RCV die binnen gehaald zal worden. Er zal echt een categorie hoger ingezet moeten worden om Feyenoord naar een hoger plan te tillen. Natuurlijk kan je het dan telkens op het excuus van te weinig geld gooien, maar dat ligt ook een beetje aan je eigen onkunde om spelers voor een goed bedrag in de markt te zetten. Tot nu toe krijgt Arnesen van mij een voldoende, maar het aan/verkoopbeleid moet echt significant beter. Deze zomer al!


Ik ken die Dilsorun niet echt, maar hij heeft wel aardig wat bundesliga wedstrijden gespeeld. Ik ben bang dat een categorie hoger gewoon niet te betalen is voor ons.
We moeten sowieso eerst dure spelers als Berghuis, Jorgensen, Haps etc zien te slijten.



Mislukt bij Hertha, een club die zo mogelijk nog minder niveau heeft dan wij. Bij Jong Oranje iemand die achter Stengs staat qua niveau. Dat is niet een speler die ons verder gaat helpen, je kan nog beter je eigen jeugd opstellen dan.

Dat wij dure spelers zullen moeten slijten is iets wat vaststaat. Arnesen heeft dat tot nu toe nog niet voor elkaar gekregen. Laten we in de tussentijd geen middelmaat halen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 10 juli 2021 om 11:46:

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 10 juli 2021 om 08:32:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 09 juli 2021 om 19:54:

Arnesen doet fantastische zaken in de voorwaarden voor toekomstig succes: het aanstellen van de juiste (jeugd) trainers zoals Hulshoff, van Persie, Slot; uitbreiding en professionalisering (data)scouting; serieus nemen van de O21 en trachten dat team in de piramide verder te krijgen; aantrekken van data en performance professionals. Maar zijn andere primaire taak: het aan/verkoopbeleid vind ik bijzonder matig tot nu toe. Daar had ik veel meer van verwacht. Geen van de door Arnesen gehaalde spelers is een voltreffer, hij heeft geen verkopen gedaan die veel opleveren, z'n netwerk blijkt redelijk beperkt.

En nu deze namen. Kitolano ken ik niet goed, dus daar zal ik weinig over zeggen. Maar Dilsorun, Chong of Lammers als genoemde versterkingen vind ik echt bijzonder ondermaats. Dat doet ook vrezen voor de eventuele RCV die binnen gehaald zal worden. Er zal echt een categorie hoger ingezet moeten worden om Feyenoord naar een hoger plan te tillen. Natuurlijk kan je het dan telkens op het excuus van te weinig geld gooien, maar dat ligt ook een beetje aan je eigen onkunde om spelers voor een goed bedrag in de markt te zetten. Tot nu toe krijgt Arnesen van mij een voldoende, maar het aan/verkoopbeleid moet echt significant beter. Deze zomer al!


Ik ken die Dilsorun niet echt, maar hij heeft wel aardig wat bundesliga wedstrijden gespeeld. Ik ben bang dat een categorie hoger gewoon niet te betalen is voor ons.
We moeten sowieso eerst dure spelers als Berghuis, Jorgensen, Haps etc zien te slijten.



Mislukt bij Hertha, een club die zo mogelijk nog minder niveau heeft dan wij. Bij Jong Oranje iemand die achter Stengs staat qua niveau. Dat is niet een speler die ons verder gaat helpen, je kan nog beter je eigen jeugd opstellen dan.

Dat wij dure spelers zullen moeten slijten is iets wat vaststaat. Arnesen heeft dat tot nu toe nog niet voor elkaar gekregen. Laten we in de tussentijd geen middelmaat halen.


We hebben helaas niemand in de jeugd die al klaar is voor de rechtsbuiten positie.

Haps zie ik gewoon blijven eigenlijk, er is geen club die daar meer dan 1 miljoen voor betaald. Jørgensen moet je gewoon transfervrij laten vertrekken, daar krijg je nog geen stuiver voor en zeker met dat salaris.

 

+1/-0

Ook deze oefenwedstrijd wordt weer pijnlijk duidelijk dat we op Sinisterra na niemand voorin hebben die iets kan creëren. Voorin zal er wat bij moeten. En dan van een hoger kaliber dan een Dilrosun.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 56 pagina's: 1 2 3 4 ... 25 26 27 28 29 30 31 32 33 ... 52 53 54 55 56

Feyenoord Forum » Home of History » Frank Arnesen (TD)