Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Home of History » Jens Toornstra

Deze normale topic is open en bestaat uit 8 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8

Diemers is weg in de winterstop net zoals Texeira

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 25 november 2021 om 11:41:

Diemers is weg in de winterstop net zoals Texeira



De afgeschreven Mark Diemers en João Teixeira geven niet op en kregen al complimenten van Slot omdat ze zich voorbeeldig gedragen. Teixeira mocht al invallen zal Diemers ook nog wel kans krijgen. We moeten ook fingers crossed houden dat de ziekenboeg leeg blijft want anders kan je deze gasten zomaar hard nodig hebben.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 25 november 2021 om 11:41:

Diemers is weg in de winterstop net zoals Texeira


Ik zou er niet teveel van verwachten, deze twee komen op alle fronten te kort. Voor de meeste Nederlandse clubs verdient Diemers veel te veel en ik zie clubs uit het buitenland nou niet zo snel komen voor hem.
Texeira is echt overal mislukt en dat weerhoud ook veel clubs om met hem in zee te gaan. Die gozer raak je alleen kwijt als je hem geld mee geeft en dan is het ook nog hopen dat er clubs toehappen.

Welke clubs zijn volgens jou dan allemaal in de markt, dat je zo zeker weet dat ze gaaan vertrekken bij de club?

 

+1/-0

afgelopen zomer kon Diemers al weg, maar de blessure gooide roet in het eten.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 25 november 2021 om 13:51:

afgelopen zomer kon Diemers al weg, maar de blessure gooide roet in het eten.


Waar kon hij ook alweer heen?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 25 november 2021 om 11:41:

Diemers is weg in de winterstop net zoals Texeira


Dan is Jens wegdoen zoals jij suggereert nog dommer

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 25 november 2021 om 14:23:

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 25 november 2021 om 13:51:

afgelopen zomer kon Diemers al weg, maar de blessure gooide roet in het eten.


Waar kon hij ook alweer heen?


:B

 

+1/-0

Vandaag speelde hij ook weer goed met een nuttige rol bij de gelijkmaker van Dessers.

 

+2/-0

Jens voorlopig maar even banken, ondanks dat hij aanvoerder is?
omdat-

- je dan wel met een echte RB kan spelen
- je dan ook vanaf rechts gevaar creëert
- hij niet meer de Jens is van een paar jaar terug
- hij is verdreven op het middenveld door Aursness


Hopelijk zien we dat nu terug tegen Heerenveen uit.

 

+1/-1

Toornstra heeft zijn beste tijd wel gehad. Dat is wel duidelijk. Denk niet dat Feyenoord zijn contract gaat verlengen hoewel Feyenoord er wel een handje van heeft om te lang met spelers door te gaan.

 

+2/-1

Te lang zijn ze al met hem doorgegaan haha. De vraag is alleen nog hoe lang te lang het gaat worden.

Wel zie ik Jens na zijn carrière graag weer terug. Echte Feyenoorder, dat zonder meer.

 

+1/-1

dat moment zou wel eens snel aan kunnen breken.

 

+1/-0

Dat Toornstra er nog instaat heeft puur te maken met Alireza die echt geen pepernoot raakt. Anders was Jens al uit het elftal verdwenen.

 

+1/-1

Was net als zovelen gisteren slecht. Toont wel de wil maar precisie ontbreekt. Lijkt wel alsof hij te wild is.

 

+1/-0

Mist gewoon de kwaliteit. Een domme draver is het. Type Immers alleen kan hij niet koppen. Zo snel mogelijk uit de selectie hiermee.

 

+1/-1

open/sluit de onderstaande quote:

FR North schreef op 20 december 2021 om 09:11:

Dat Toornstra er nog instaat heeft puur te maken met Alireza die echt geen pepernoot raakt. Anders was Jens al uit het elftal verdwenen.


liever nog Jahanbaks of Balde zodat je toch nog gevaar hebt vanuit rechts dan Jens die klaar is op zijn 33e

 

+1/-1

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 20 december 2021 om 11:57:

open/sluit de onderstaande quote:

FR North schreef op 20 december 2021 om 09:11:

Dat Toornstra er nog instaat heeft puur te maken met Alireza die echt geen pepernoot raakt. Anders was Jens al uit het elftal verdwenen.


liever nog Jahanbaks of Balde zodat je toch nog gevaar hebt vanuit rechts dan Jens die klaar is op zijn 33e


Ik ben met je eens dat Jens mag gaan banken. Alleen Balde laat het nog niet eens zien bij de O21. Hopelijk komt die jongen van Manu ons versterken.

 

+2/-1

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 20 december 2021 om 12:28:

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op forum=4&nummer=7305'>20 december 2021 om 11:57:

open/sluit de onderstaande quote:

FR North schreef op 20 december 2021 om 09:11:

Dat Toornstra er nog instaat heeft puur te maken met Alireza die echt geen pepernoot raakt. Anders was Jens al uit het elftal verdwenen.


liever nog Jahanbaks of Balde zodat je toch nog gevaar hebt vanuit rechts dan Jens die klaar is op zijn 33e


Ik ben met je eens dat Jens mag gaan banken. Alleen Balde laat het nog niet eens zien bij de O21. Hopelijk komt die jongen van Manu ons versterken.



Ik moest effe nadenken maar je bedoelt natuurlijk Man. United. Ik schrok me rot, ik dacht ze zullen toch niet bezig zijn Elvis terug te halen :B

Dit bericht is gewijzigd op 20 december 2021, 17:50:50.

 

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 8 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8

Feyenoord Forum » Home of History » Jens Toornstra