Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Home of History » Cyriel Dessers

Deze normale topic is open en bestaat uit 19 pagina's: 1 2 3 4 ... 13 14 15 16 17 18 19

Laatste kans voor Feyenoord; koopoptie Dessers vervalt vandaag

Pff vind dit wel een lastige hopelijk nemen ze een wijs besluit!

 

+1/-0

Zou het niet doen. Lijkt mij een man van vorig seizoen, dat kan nooit nog een keer zo gaan.
Daar zijn al vele voorbeelden van.

 

+1/-0

D-day voor Dessers: wordt het Feyenoord of toch een terugkeer naar Genk?
RACING GENKBlijft het Rotterdam of wordt het een retour naar Genk voor Cyriel Dessers (27)? Het belooft alleszins een spannende dinsdag te worden voor de spits. Dan vervalt immers de deadline voor Feyenoord om de aankoopoptie te lichten.

BFA 31-05-22, 06:30 Laatste update: 06:40
Feyenoord wil door met Dessers en Dessers met Feyenoord, maar de twee partijen moeten elkaar nog vinden in de onderhandelingen. De gesprekken lopen. Pas bij een akkoord kan de optie ter waarde van vier miljoen euro gelicht worden. Ook Genk is toe aan duidelijkheid. Men is er niet van plan om de deadline te versoepelen. Head of Football Dimitri de Condé gaf onlangs al aan dat hij Dessers “met open armen terug zou verwelkomen in Genk”.

De 27-jarige Dessers is momenteel met de nationale ploeg van Nigeria op pad. In zijn basisdebuut tegen Mexico toonde hij zich nog trefzeker. De populariteit van Dessers kent in Rotterdam geen grenzen meer. Hij werd onder meer topschutter van de Conference League en had daarmee een belangrijke rol in het behalen van de finale van het toernooi.

 

+1/-0

Alleen doen om hem door te verkopen, ik denk dat je spitsen kan met veel meer potentie en restwaarde als je goed scout (de door FTM genoemde Borbas, maar ook spelers als Agustín Álvarez, Botheim, Simic).

 

+1/-0

Als je hem als back up gaat gebruiken zou ik het zeker doen maar daar moet het geld voor hebben en hij moet zich daarin schikken(wat ik niet denk)
Voor de eerste spits heb je echt iemand anders nodig.

 

+1/-0

Ja in de winter mag je hem evt verkopen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 31 mei 2022 om 12:36:

Ja in de winter mag je hem evt verkopen.



Deze zomer ook direct hoor

 

+1/-0

je zag van mijlenver aankomen dat die niet ging blijven. Arnesen zinspeelt daar al een tijdje op en volgens mij hebben ze allang hun zinnen op een andere spits gezet en was dit nog even een toneelstukje naar supporters/media toe.

 

+2/-0

Denk dat je voor het hele pakket wel iets beters kan krijgen. Natuurlijk een goed seizoen, maar dat moet hij maar weer bewijzen.
Wanneer hij het nog een aantal seizoenen doet, heeft Feyenoord pech gehad.

 

+2/-0

Rijnmond: Feyenoord en Dessers bereiken geen akkoord

Feyenoord en Cyriel Dessers hebben geen akkoord bereikt over een contract. Volgens RTV Rijnmond gaat dat de komende uren ook niet meer gebeuren waardoor de Belg zijn laatste wedstrijd voor de Rotterdammers heeft gespeeld.

Feyenoord was bereid om de koopoptie van vier miljoen euro te lichten, maar moesten vervolgens nog wel een persoonlijk akkoord bereiken met Dessers zelf. De Belg staat ook in de belangstelling van diverse clubs uit het buitenland.

Volgens De Telegraaf is Dessers simpelweg te duur voor Feyenoord. Naast de koopsom van 4 miljoen euro zit er ook een groot salarispakket aan de 27-jarige Dessers vast, waardoor de totaalinvestering meer dan 10 miljoen euro zou gaan bedragen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

dalfsen schreef op 31 mei 2022 om 14:49:

Denk dat je voor het hele pakket wel iets beters kan krijgen. Natuurlijk een goed seizoen, maar dat moet hij maar weer bewijzen.
Wanneer hij het nog een aantal seizoenen doet, heeft Feyenoord pech gehad.



Van beide kanten hadden ze twijfels volgens mij dus dan beter uitelkaar in goed overleg na een mooi seizoen.

Arnesen komt wel weer met iets verrassends. ;)

 

+2/-0

Laten wij het hopen. Een mooie voetballende spits en geen houthakker.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 01 juni 2022 om 00:17:

open/sluit de onderstaande quote:

dalfsen schreef op 31 mei 2022 om 14:49:

Denk dat je voor het hele pakket wel iets beters kan krijgen. Natuurlijk een goed seizoen, maar dat moet hij maar weer bewijzen.
Wanneer hij het nog een aantal seizoenen doet, heeft Feyenoord pech gehad.



Van beide kanten hadden ze twijfels volgens mij dus dan beter uitelkaar in goed overleg na een mooi seizoen.

Arnesen komt wel weer met iets verrassends. ;)


Ik hoop het.

Tot nu toe zijn de miskopen van Arnesen nog steeds veel meer dan de voltreffers. Ik hoop dat we wel in een positieve flow zitten. Want als je echt naar de aankopen kijkt zijn alleen Aursnes en Trauner echt geslaagd.

De rest zijn huurlingen of tot nu toe nog geen extreem toegevoegde waarde.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Beer schreef op 01 juni 2022 om 10:31:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 01 juni 2022 om 00:17:

open/sluit de onderstaande quote:

dalfsen schreef op 31 mei 2022 om 14:49:

Denk dat je voor het hele pakket wel iets beters kan krijgen. Natuurlijk een goed seizoen, maar dat moet hij maar weer bewijzen.
Wanneer hij het nog een aantal seizoenen doet, heeft Feyenoord pech gehad.



Van beide kanten hadden ze twijfels volgens mij dus dan beter uitelkaar in goed overleg na een mooi seizoen.

Arnesen komt wel weer met iets verrassends. ;)


Ik hoop het.

Tot nu toe zijn de miskopen van Arnesen nog steeds veel meer dan de voltreffers. Ik hoop dat we wel in een positieve flow zitten. Want als je echt naar de aankopen kijkt zijn alleen Aursnes en Trauner echt geslaagd.

De rest zijn huurlingen of tot nu toe nog geen extreem toegevoegde waarde.



Ben ook fan van Pedersen het is na de europese campagne mischien nu wat makkkelijker om spelers met kwaliteit tehalen.

 

+1/-0

Bedankt Cyriel en het ga je goed daar waar je ook heen gaat.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 01 juni 2022 om 12:00:

open/sluit de onderstaande quote:

Beer schreef op 01 juni 2022 om 10:31:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 01 juni 2022 om 00:17:

open/sluit de onderstaande quote:

dalfsen schreef op 31 mei 2022 om 14:49:

Denk dat je voor het hele pakket wel iets beters kan krijgen. Natuurlijk een goed seizoen, maar dat moet hij maar weer bewijzen.
Wanneer hij het nog een aantal seizoenen doet, heeft Feyenoord pech gehad.



Van beide kanten hadden ze twijfels volgens mij dus dan beter uitelkaar in goed overleg na een mooi seizoen.

Arnesen komt wel weer met iets verrassends. ;)


Ik hoop het.

Tot nu toe zijn de miskopen van Arnesen nog steeds veel meer dan de voltreffers. Ik hoop dat we wel in een positieve flow zitten. Want als je echt naar de aankopen kijkt zijn alleen Aursnes en Trauner echt geslaagd.

De rest zijn huurlingen of tot nu toe nog geen extreem toegevoegde waarde.



Ben ook fan van Pedersen het is na de europese campagne mischien nu wat makkkelijker om spelers met kwaliteit tehalen.



Ik vind Pedersen echt voetballend zwaar tekort komen en niet passen in een 4-3-3

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

John Part schreef op 31 mei 2022 om 20:24:

Rijnmond: Feyenoord en Dessers bereiken geen akkoord

Feyenoord en Cyriel Dessers hebben geen akkoord bereikt over een contract. Volgens RTV Rijnmond gaat dat de komende uren ook niet meer gebeuren waardoor de Belg zijn laatste wedstrijd voor de Rotterdammers heeft gespeeld.

Feyenoord was bereid om de koopoptie van vier miljoen euro te lichten, maar moesten vervolgens nog wel een persoonlijk akkoord bereiken met Dessers zelf. De Belg staat ook in de belangstelling van diverse clubs uit het buitenland.

Volgens De Telegraaf is Dessers simpelweg te duur voor Feyenoord. Naast de koopsom van 4 miljoen euro zit er ook een groot salarispakket aan de 27-jarige Dessers vast, waardoor de totaalinvestering meer dan 10 miljoen euro zou gaan bedragen.



Dessers is een investering van 10 miljoen gewoon niet waard.
Nuttige spits om erbij te hebben maar te weinig klasse om als 1e spits te fungeren.

Prima besluit om afscheid van elkaar te nemen.

 

+1/-0

''Ik koester rugnummer 33 en Feyenoord voor de rest van mijn leven''

Feyenoord zal de contractuele optie ten opzichte van Racing Genk om Cyriel Dessers definitief in te lijven niet uitoefenen. De club had tot vanavond middernacht om een koopoptie in het huurcontract met KRC Genk te lichten, maar heeft besloten dat niet te doen.

Technisch directeur Frank Arnesen van Feyenoord laat weten met veel plezier terug te kijken op afgelopen seizoen met Dessers. ''Een memorabel jaar, om vele redenen. Cyriel heeft precies gedaan waarvoor we hem gehaald hebben: goals scoren en het verschil maken. Hij heeft een grote bijdrage geleverd aan het Europees succes dat de club dit jaar geboekt heeft. En ook niet onbelangrijk: hij heeft de harten van het publiek in De Kuip gestolen. We wensen hem daarom alle succes bij het vervolg van zijn voetballoopbaan.''

Dessers zelf wil de club en met name de supporters van Feyenoord bedanken. ''Ik heb een fantastische tijd bij Feyenoord gehad. Vorig jaar heb ik vlak voor het sluiten van de markt voor deze club gekozen en die beslissing is een van de beste uit mijn carrière geweest. Het hele seizoen was één groot avontuur, waarbij het succes in Europa en de prachtige interactie met het publiek er fier bovenuit steken. Ik koester rugnummer 33 en Feyenoord voor de rest van mijn leven.''

VI: Laatste poging voor Dessers loopt op niets uit

Cyriel Dessers speelt volgend seizoen definitief niet in het shirt van Feyenoord. De Rotterdammers zagen vandaag de laatste poging om tot een akkoord te komen met de Belg op niets uitlopen, zo meldt Voetbal International.

Beide partijen werden het niet eens over het salaris dat Dessers de komende jaren moest gaan verdienen. De Belg staat ook in de belangstelling van diverse clubs uit het buitenland en die kunnen financieel verder gaan dan Feyenoord.

Dessers speelde 27 wedstrijden in de eredivisie en waarvan achttien als invaller. In de competitie wist de 27-jarige spits negen keer te scoren. Dessers liet zich afgelopen seizoen vooral zien in de Conference League. Met dertien wedstrijden en tien doelpunten werd hij topscoorder van het nieuwe Europese toernooi.

Danilo
Feyenoord heeft eerder al de Braziliaanse spits Danilo Pereira da Silva transfervrij weten toe te voegen aan de selectie. Bryan Linssen vertrekt zo goed als zeker naar Japan waardoor de Rotterdammers de transfermarkt op kunnen voor een extra spits. De namen Thiago Borbas en Matheus Nascimento werden in de wandelgangen al genoemd voor een mogelijke overstap naar De Kuip.

 

+1/-0

Het was graag of niet... Hij koos voor niet...

Het probleem met Dessers is altijd hetzelfde: Hij speelt een seizoen redelijk/goed, scoort veel en maakt een stap naar een mooie club.
Daar lukt het niet en begint de visuele cirkel weer van voor af aan.

Ook nu zal dat weer hetzelfde zijn...

 

+1/-0

plus weinig restwaarde gezien zijn leeftijd.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 19 pagina's: 1 2 3 4 ... 13 14 15 16 17 18 19

Feyenoord Forum » Home of History » Cyriel Dessers