Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Home of History » Danny Buijs

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Danny Buijs gaat in België aan de slag

Danny Buijs vervolgt zijn trainersloopbaan in België. De oefenmeester die de afgelopen vier seizoenen aan het roer stond bij FC Groningen heeft een overeenkomst voor onbepaalde tijd getekend bij KV Mechelen, dat op het hoogste niveau uitkomt.
'De handtekeningen zijn gezet', meldt KV Mechelen op haar website. Buijs zelf laat weten in zijn nopjes te zijn met de nieuwe uitdaging. 'Ik ben superblij. Ik wil mijn steentje bijdragen om dit KV Mechelen verder uit te bouwen', zo laat hij weten.

De 39-jarige Buijs gaat nu eerst op vakantie, maar meldt zich op 16 juni bij de Belgische club. 'Ik ga even uitblazen. Rond 16 juni plannen we medische testen en op 20 juni beginnen we met de eerste groepstraining. Ik heb er zin in', aldus Buijs.

Dit bericht is gewijzigd op 14 februari 2023, 23:06:29.

 

+1/-0

Danny Buijs loopt mee met trainersstaf Feyenoord

Feyenoord verwelkomt deze week een oude bekende. Danny Buijs loopt de komende week mee met de trainingsstaf van Arne Slot. De oud-Feyenoorder zit momenteel zonder club nadat hij begin oktober is ontslagen bij KV Mechelen.

 

+1/-0

Goed zeg. Ik weet niet of dit normaal is, maar dat je als werkloze trainer actief jezelf probeert te blijven ontwikkelen vind ik heel goed. Ik denk dat hij heel veel kan leren van de wijze waarop er bij Feyenoord momenteel gewerkt wordt.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 15 februari 2023 om 09:11:

Goed zeg. Ik weet niet of dit normaal is, maar dat je als werkloze trainer actief jezelf probeert te blijven ontwikkelen vind ik heel goed. Ik denk dat hij heel veel kan leren van de wijze waarop er bij Feyenoord momenteel gewerkt wordt.



Hoorde hem laatst zeggen dat hij ook van plan is om in het buitenland (Italië, Frankrijk) tegaan kijken bij oud-spelers van hem. Hoofdcoach van Feyenoord heeft hij uit zijn hoofd gezet verstandig, maar gaat echt wel weer een club voor hem komen heeft het naar behoren gedaan bij Groningen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 16 februari 2023 om 01:25:

(...)Hoorde hem laatst zeggen dat hij ook van plan is om in het buitenland (Italië, Frankrijk) tegaan kijken bij oud-spelers van hem. Hoofdcoach van Feyenoord heeft hij uit zijn hoofd gezet verstandig, maar gaat echt wel weer een club voor hem komen heeft het naar behoren gedaan bij Groningen.



Ik las ergens anders in een bericht dat Buijs 'wellicht' wél een optie was voor een toekomstig hoofdtrainerschap bij Feyenoord. Er werd verwezen naar het feit dat Slot en Buijs in hetzelfde jaar de CBV-cursus van de KNVB hebben gedaan. Dat ze daar bevriend zijn geworden en dat Slot eerder heeft aangegeven dat alhoewel ze verschillende karakters hebben, op voetbal-technisch gebied en qua spelopvattingen veel overeenkomsten hebben.

Daarna kwam de suggestie dat Slot hiermee Buijs naar voren schuift als mogelijke opvolger.

Nou, Buijs heeft mij nog verre van overtuigd. Laat hem eerst nog maar 'meters' maken bij andere clubs, wellicht slaagt hij erin zijn aanpak zodanig bij te schaven dat het resultaten gaat opleveren. En dan kan hij misschien in aanmerking komen. Over een flink aantal jaar.

 

+1/-0

Volgens mij is dat onzin Slot is nu echt niet bezig met een evt opvolger. Maar als Buijs in de organisatie iets kan doen in de toekomst zou wel kunnen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 16 februari 2023 om 09:10:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 16 februari 2023 om 01:25:

(...)Hoorde hem laatst zeggen dat hij ook van plan is om in het buitenland (Italië, Frankrijk) tegaan kijken bij oud-spelers van hem. Hoofdcoach van Feyenoord heeft hij uit zijn hoofd gezet verstandig, maar gaat echt wel weer een club voor hem komen heeft het naar behoren gedaan bij Groningen.



Ik las ergens anders in een bericht dat Buijs 'wellicht' wél een optie was voor een toekomstig hoofdtrainerschap bij Feyenoord. Er werd verwezen naar het feit dat Slot en Buijs in hetzelfde jaar de CBV-cursus van de KNVB hebben gedaan. Dat ze daar bevriend zijn geworden en dat Slot eerder heeft aangegeven dat alhoewel ze verschillende karakters hebben, op voetbal-technisch gebied en qua spelopvattingen veel overeenkomsten hebben.

Daarna kwam de suggestie dat Slot hiermee Buijs naar voren schuift als mogelijke opvolger.

Nou, Buijs heeft mij nog verre van overtuigd. Laat hem eerst nog maar 'meters' maken bij andere clubs, wellicht slaagt hij erin zijn aanpak zodanig bij te schaven dat het resultaten gaat opleveren. En dan kan hij misschien in aanmerking komen. Over een flink aantal jaar.



Eens. Voorlopig heeft hij nog niets bewezen als hoofdtrainer dus waar al die ideeën vandaan komen is mij een raadsel.

 

+1/-0

Hopelijk steekt Danny Buijs er wat van op en gaat hij in het vervolg bij z'n toekomstige clubs het aanvallende voetbal spelen dat hij bij de Kozakken speelde. Als hij het daar ook laat zien kan hij heel misschien in de toekomst een optie worden, voor nu vind ik hem categorie Henk Fraser. En dat is geen compliment.

 

+1/-0

Prima coach onze Danny, pakt punt tegen de kampioen en ajax 6 punten met fris voetbal !

 

+1/-0

Nog niet verloren, knap! Het gelijkspel vandaag was compleet anders dan de eerste wedstrijd tegen Feyenoord. Toen zat het mee (rode kaart Nieuwkoop), had Fortuna uiteindelijk goede kansen maar het was Feyenoord dat met een man minder het meeste recht had op de overwinning. Vandaag een tandeloze topclub gezien, die helemaal nergens aanspraak op maakte. En een Fortuna dat de 3 punten verdiende.

Maar goed, ik ben ook niet onpartijdig in deze…

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 03 september 2023 om 17:41:

Nog niet verloren, knap! Het gelijkspel vandaag was compleet anders dan de eerste wedstrijd tegen Feyenoord. Toen zat het mee (rode kaart Nieuwkoop), had Fortuna uiteindelijk goede kansen maar het was Feyenoord dat met een man minder het meeste recht had op de overwinning. Vandaag een tandeloze topclub gezien, die helemaal nergens aanspraak op maakte. En een Fortuna dat de 3 punten verdiende.

Maar goed, ik ben ook niet onpartijdig in deze…


Noch ik ... :B

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Feyenoord Forum » Home of History » Danny Buijs