Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Home of History » Jonathan de Guzman

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Hij speelt nu bij OFK Kreta , is 34 en zou graag terug willen keren bij Feyenoord.

 

+1/-0

Natuurlijk lekker de zakken weer vullen. Stop toch eens met al die oude spelers.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 26 maart 2022 om 17:47:

Hij speelt nu bij OFK Kreta , is 34 en zou graag terug willen keren bij Feyenoord.



Zijn zoon speelt in de jeugdopleiding. Misschien wat in de jeugdopleiding als hij daar ambities in heeft en Feyenoord wat in hem ziet maar toch niet meer als speler. En anders kan hij altijd nog Erwin Beltman gaan assisteren want tuinieren schijnt zijn grote hobby te zijn….

 

+1/-0

Julio Cruz de tuinman ook erbij halen...? :B :D

 

+1/-0

Jonathan de Guzman. Bezorgde als 18-jarige tegen PSV Cocu zo'n vervelende middag dat laatstgenoemde na afloop voor de camera z'n chagrijn niet kon verbergen. Wat een talent toen!

Daar heeft hij uiteindelijk toch niet alles uitgehaald voor mijn gevoel. Mooie carriere hoor, maar telkens als je dacht; nu kan hij een stap richting de echte top maken, was er weer een pas op de plaats.

Nu is hij 34 jaar, en wil hij terug. Ik zie zijn meerwaarde niet voor Feyenoord aankomend jaar. Het is goed om een bepaalde mix van verschillende leeftijd/generaties in een spelersgroep te hebben, zodat talenten zich kunnen optrekken aan oudere, meer ervaren spelers. De huidige spelersgroep van Feyenoord heeft in dat opzicht een prima opbouw in leeftijden. Een ervaren speler halen op het middenveld is daarom mijn inziens echt niet noodzakelijk. Toornstra en Aursness kunnen die rol vervullen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuytebijter schreef op 27 maart 2022 om 19:55:

Julio Cruz de tuinman ook erbij halen...? :B :D



El jardinero :B

 

+1/-0

Ooit echt een prima voetballer met als hoogtepunt WK in 2014. Geen idee wat hij de laatste jaren heeft gedaan alleen op zijn naam is niet genoeg hij zal opnieuw uitvoerig gescout moeten worden.

 

+1/-0

Ik zou er niet eens over prakkizeren om hem terug te halen. Laat hij maar ergens anders gaan voetballen. 34 jr en zijn top niet gehaald zou andere talentvolle jeugdige spelers een blokkade in hun ontwikkeling vormen.

 

+1/-0

Nooit doen, we zijn liefdadigheidsinstelling.

 

+2/-0

Arnesen een beetje kennende zal dit niet gebeuren als speler, maar als hij ambities heeft als (jeugd) trainer is hij welkom.

 

+1/-0

Dat zijn spelers die in al die jaren na dat ze bij Feyenoord zijn vertrokken niets meer van hem hebben gehoord en het ziet er ook naar uit dat hij totaal niet in feyenoord geintereseerd is geweest.
Dan komt er een moment dat ze aan het einde zijn van hun carrieere, en dan komen ze weer even kijken of hij bij Feyenoord nog wat euros kan verdienen.
Het zijn spelers die je voor hooguit een jaar kan vastleggen en leveren daarna niets meer op, niet doen.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Feyenoord Forum » Home of History » Jonathan de Guzman