Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Home of History » Wouter Burger

Deze normale topic is open en bestaat uit 7 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7

Ja joh Rondo gekeken en Jack van Gelder noemde een paar clubs op die volgend seizoen uitkomen in de 2e divisie waaronder Feyenoord.

 

+1/-0

Dat zou echt een zege zijn!!
Wij missen dat nu echt heel erg met onze jeugd.

 

+2/-1

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 17 augustus 2019 om 07:44:

Ja joh Rondo gekeken en Jack van Gelder noemde een paar clubs op die volgend seizoen uitkomen in de 2e divisie waaronder Feyenoord.


Wel vreemd dat Feyenoord hierover niet communiceert op de eigen kanalen.

 

+1/-1

Lekkere straatvoetbalactie :pul

Deze jongen moet je zeker niet als 6 gebruiken.

 

+1/-0

Gewoon een leuk talent die dit seizoen veel minuten gaat maken. De meeste supporters hebben gewoon geen geduld met jeugdspelers best jammer.

 

+1/-0

Probeer burger eens als spits. De bronnen uit de jeugd opleiding dat hij beter als aanvallende middenvelder tot zijn recht komt lijken te kloppen. (Al zal zijn postuur mss amders vermoeden). Zijn doelpunt beviel me wel. Is groot kan een aanspeel punt zijn en kan in de spits ook aan zijn Fysiek en duel kracht werken.

Narsingh in de spits werkt niet en larsson rendeert niet op de vleugel.

Probeer dit eens uit:
Sinisterra burger narsingh
Berghuis kokcu
Fer
Haps tapia ie karsdorp
Vermeer

 

+1/-5

Feest opstelling! :B

 

+1/-0

Zou het als ik Stam was niet eens op de training proberen

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Feyenoordopnummer1 schreef op 01 september 2019 om 07:10:

Probeer burger eens als spits. De bronnen uit de jeugd opleiding dat hij beter als aanvallende middenvelder tot zijn recht komt lijken te kloppen. (Al zal zijn postuur mss amders vermoeden). Zijn doelpunt beviel me wel. Is groot kan een aanspeel punt zijn en kan in de spits ook aan zijn Fysiek en duel kracht werken.

Narsingh in de spits werkt niet en larsson rendeert niet op de vleugel.

Probeer dit eens uit:
Sinisterra burger narsingh
Berghuis kokcu
Fer
Haps tapia ie karsdorp
Vermeer



Ben jij wel helemaal lekker?

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

deKuip schreef op 01 september 2019 om 19:58:

open/sluit de onderstaande quote:

Feyenoordopnummer1 schreef op 01 september 2019 om 07:10:

Probeer burger eens als spits. De bronnen uit de jeugd opleiding dat hij beter als aanvallende middenvelder tot zijn recht komt lijken te kloppen. (Al zal zijn postuur mss amders vermoeden). Zijn doelpunt beviel me wel. Is groot kan een aanspeel punt zijn en kan in de spits ook aan zijn Fysiek en duel kracht werken.

Narsingh in de spits werkt niet en larsson rendeert niet op de vleugel.

Probeer dit eens uit:
Sinisterra burger narsingh
Berghuis kokcu
Fer
Haps tapia ie karsdorp
Vermeer



Ben jij wel helemaal lekker?



Ik zou Burger wel de voorkeur geven boven Kokcu. Hij is sterker en wint daardoor meer duels.

 

+1/-0

Deze reactie is verwijderd door de originele poster.

open/sluit de onderstaande quote:

deKuip schreef op 01 september 2019 om 19:58:

open/sluit de onderstaande quote:

Feyenoordopnummer1 schreef op 01 september 2019 om 07:10:

Probeer burger eens als spits. De bronnen uit de jeugd opleiding dat hij beter als aanvallende middenvelder tot zijn recht komt lijken te kloppen. (Al zal zijn postuur mss amders vermoeden). Zijn doelpunt beviel me wel. Is groot kan een aanspeel punt zijn en kan in de spits ook aan zijn Fysiek en duel kracht werken.

Narsingh in de spits werkt niet en larsson rendeert niet op de vleugel.

Probeer dit eens uit:
Sinisterra burger narsingh
Berghuis kokcu
Fer
Haps tapia ie karsdorp
Vermeer



Ben jij wel helemaal lekker?



Ja ben zeker lekker kom dan eens met alternatieven voor in de spits heren nu jorgensen geblesseerd is!

Vanuit de jeugdopleiding werd al geroepen dat burger meer een aanvallende middenvelder was. Wat vreemd oogde met zijn fysiek. Maar blijkt inderdaad zo te zijn burger functioneert met zijn huidige kwaliteiten beter in de aanval.

De huidige invulling van de spits positie voldoet niet dus waarom burger er niet testen? We hebben zo'n beetje iedereen er nu neergezet dus waarom burger niet?
Berghuis loopt teveel weg uit de spits positie. Larsson gaf zelf aan dat hij niet goed voor de goal kan komen en daar aan werkt maar dat dus nog niet kan. Bannis komt nog te kort. Narsingh ehmnn tja daar is alles al over gezegd.

Burger is groot kan mss een bal vast houden of met het hoofd de bal terug leggen/door koppen. Prima voor zijn ontwikkeling om zijn handelings snelheid en duel kracht te verbeteren. Daar in de spits positie mag burger fouten maken want is toch niet zijn positie en ieder ander functioneerde er ook niet. Dus al een beetje succes voor burger zou al winst zijn. Een luuc de jong blonk ook niet uit in handelings snelheid maar in de ere divisie rendeerde zijn spel met aanspeel punt zijn en kunnen koppe prima. Mss is burger in duel kracht in de lucht wel sterk. Kan hij dat aanspeel punt zijn in de spits om de rest te laten bijsluiten en maakte hij de kansen die hij krijgt wel af. Zijn kans in europa rondde hij koelbloedig af. Heb dat nog niet veel feyenoorders zien doen in de huidige selectie.

Met berghuis achter hem in het veld kan je in de spits positie rouleren. Zwerft berghuis naar het middenveld loopt burger de spits positie in en andersom.

Je kan ook de 4-3-3 strategie inklappen naar een 4-4-2 met burger op 10 en 2 naar binnen komende vleugelspelers.

Je ziet ook dat tegen ploegjes als respectievelijk willem II je niet met een defensief blok moet spelen (tapia en fer) dat is over kill je hebt juist problemen met doelpunten maken dus haal er daar 1van weg op het middenveld en zet er een scorende of creatieve speler neer. Of maak van fer een box to box speler tegen deze ploegen.

Botteghin is in duel wel ok maar als je met snelle spitsen speelt kan hij nooit mee naar voren aansluiten en worden de ruimtes bij een counter veel te groot.

Hopelijk kan troost in de komende uren minimaal nog ayoub, larsson, van der heijden, botteghin, van beek en kelly slijten.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 2 september 2019, 00:37:40.

 

+1/-5

Minimaal ja. Anders moet Sjaak als straf ze allemaal omturnen tot rechtsback.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Jørgen Kristensen schreef op 01 september 2019 om 20:33:

open/sluit de onderstaande quote:

deKuip schreef op 01 september 2019 om 19:58:

open/sluit de onderstaande quote:

Feyenoordopnummer1 schreef op 01 september 2019 om 07:10:

Probeer burger eens als spits. De bronnen uit de jeugd opleiding dat hij beter als aanvallende middenvelder tot zijn recht komt lijken te kloppen. (Al zal zijn postuur mss amders vermoeden). Zijn doelpunt beviel me wel. Is groot kan een aanspeel punt zijn en kan in de spits ook aan zijn Fysiek en duel kracht werken.

Narsingh in de spits werkt niet en larsson rendeert niet op de vleugel.

Probeer dit eens uit:
Sinisterra burger narsingh
Berghuis kokcu
Fer
Haps tapia ie karsdorp
Vermeer



Ben jij wel helemaal lekker?



Ik zou Burger wel de voorkeur geven boven Kokcu. Hij is sterker en wint daardoor meer duels.

Kokcu heeft veel meer duelkracht dan Burger!

 

+1/-0

Duels uitvechten is ook niet echt wat een 10 moet doen. Het is geen Immers.
Burger is gewoon de eerste vervanger van Kokcu.

 

+1/-0

Kokcu in de spits proberen. Zou me niks verbazen als hij het goed zou doen.

 

+1/-0

Als Kokcu de eerste vervanger van Burger zou zijn, is dat automatisch al het geval he. :pul

 

+2/-0

Deze jongen valt me tot nu toe positief op. Je kan ook niet verwachten dat elke jeugdspeler met 18 jaar direct basisspeler is. Ik heb er wel vertrouwen in!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

pipapaauwe schreef op 03 september 2019 om 08:11:

Duels uitvechten is ook niet echt wat een 10 moet doen. Het is geen Immers.
Burger is gewoon de eerste vervanger van Kokcu.



Maar als Toornstra fit is, dan is dat nog maar de vraag

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 04 september 2019 om 08:30:

open/sluit de onderstaande quote:

pipapaauwe schreef op 03 september 2019 om 08:11:

Duels uitvechten is ook niet echt wat een 10 moet doen. Het is geen Immers.
Burger is gewoon de eerste vervanger van Kokcu.



Maar als Toornstra fit is, dan is dat nog maar de vraag



Jensie moet lekker Tapia gaan vervangen. Komt er ook wat meer beweging op het middenveld. Jens kan veel beter tussen de linies bewegen dan Tapia.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 7 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7

Feyenoord Forum » Home of History » Wouter Burger