Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Home of History » Dylan Vente

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

open/sluit de onderstaande quote:

Edirin81 schreef op 10 juli 2021 om 17:19:

Roda zou interesse hebben hoor ik?


Inderdaad en hebben al een bod gedaan ook

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 10 juli 2021 om 17:22:

open/sluit de onderstaande quote:

Edirin81 schreef op 10 juli 2021 om 17:19:

Roda zou interesse hebben hoor ik?


Inderdaad en hebben al een bod gedaan ook



2 ton?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 11 juli 2021 om 11:29:

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 10 juli 2021 om 17:22:

open/sluit de onderstaande quote:

Edirin81 schreef op 10 juli 2021 om 17:19:

Roda zou interesse hebben hoor ik?


Inderdaad en hebben al een bod gedaan ook



2 ton?



hahahahahhahahahaha

 

+1/-0

'Vente gaat in op aanbieding Roda JC' (update)

Dylan Vente staat in de belangstelling van Roda JC. De Kerkraadse club heeft de spits van Feyenoord zelfs al een contract aangeboden voor meerdere seizoenen, zo vertelt technisch directeur Jeffrey van As in gesprek met ZO-NWS.

''Dylan is voor ons een hele goede spits en ook nog betaalbaar, dus we zetten voor wat betreft de spitspositie vol in op hem'', vertelt Van As. Het contract bij Feyenoord moet dan wel ontboden worden. ''We moeten dan maar even wachten, maar een andere aanvaller met die prijs-kwaliteitsverhouding is voor Roda gewoon moeilijk te vinden''

Roda JC wacht nu op een antwoord van de 22-jarige Feyenoorder. ''Ik heb hem een contractvoorstel gedaan voor meerdere jaren. Al zeg ik eerlijk: hij mag ook voor één jaar komen. De bal ligt nu alleen bij Dylan, mijn contact met hem is in ieder geval goed.''

Update zaterdag 14:47 | Vente kiest voor Roda JC
Dylan Vente heeft gekozen om zijn carrière te vervolgen bij Roda JC, zo meldt Feyenoord Transfermarkt op Twitter. De overstap is momenteel in afrondende fase en gaat, wanneer de laatste details zijn afgerond, een contract voor meerdere seizoenen tekenen.

LEES MEER OVER

 

+1/-0

goodbye, wie volgt?? Texeira, Haps, Diemers?

 

+1/-0

'Vente krijgt ook aanbieding uit Duitsland' (update)

Dylan Vente staat in de belangstelling van Roda JC. De Kerkraadse club heeft de spits van Feyenoord zelfs al een contract aangeboden voor meerdere seizoenen, zo vertelt technisch directeur Jeffrey van As in gesprek met ZO-NWS.

''Dylan is voor ons een hele goede spits en ook nog betaalbaar, dus we zetten voor wat betreft de spitspositie vol in op hem'', vertelt Van As. Het contract bij Feyenoord moet dan wel ontbonden worden. ''We moeten dan maar even wachten, maar een andere aanvaller met die prijs-kwaliteitsverhouding is voor Roda gewoon moeilijk te vinden''

Roda JC wacht nu op een antwoord van de 22-jarige Feyenoorder. ''Ik heb hem een contractvoorstel gedaan voor meerdere jaren. Al zeg ik eerlijk: hij mag ook voor één jaar komen. De bal ligt nu alleen bij Dylan, mijn contact met hem is in ieder geval goed.''

Update zaterdag 14:47 | Vente kiest voor Roda JC
Dylan Vente heeft gekozen om zijn carrière te vervolgen bij Roda JC, zo meldt Feyenoord Transfermarkt op Twitter. De overstap is momenteel in afrondende fase en Vente gaat, wanneer de laatste details zijn afgerond, een contract voor meerdere seizoenen tekenen.

Update woensdag 28 juli 19:47 | Club uit Duitsland meldt zich voor Vente

Er is een kink in de kabel gekomen wat betreft de transfer van Vente naar Roda JC. ''Een interessantere club uit Duitsland heeft zich gemeld'', meldt Feyenoord Transfermarkt.

 

+1/-0

'Feyenoord laat Vente transfervrij vertrekken' (update)

Dylan Vente staat in de belangstelling van Roda JC. De Kerkraadse club heeft de spits van Feyenoord zelfs al een contract aangeboden voor meerdere seizoenen, zo vertelt technisch directeur Jeffrey van As in gesprek met ZO-NWS.

''Dylan is voor ons een hele goede spits en ook nog betaalbaar, dus we zetten voor wat betreft de spitspositie vol in op hem'', vertelt Van As. Het contract bij Feyenoord moet dan wel ontbonden worden. ''We moeten dan maar even wachten, maar een andere aanvaller met die prijs-kwaliteitsverhouding is voor Roda gewoon moeilijk te vinden''

Roda JC wacht nu op een antwoord van de 22-jarige Feyenoorder. ''Ik heb hem een contractvoorstel gedaan voor meerdere jaren. Al zeg ik eerlijk: hij mag ook voor één jaar komen. De bal ligt nu alleen bij Dylan, mijn contact met hem is in ieder geval goed.''

Update zaterdag 14:47 | Vente kiest voor Roda JC
Dylan Vente heeft gekozen om zijn carrière te vervolgen bij Roda JC, zo meldt Feyenoord Transfermarkt op Twitter. De overstap is momenteel in afrondende fase en Vente gaat, wanneer de laatste details zijn afgerond, een contract voor meerdere seizoenen tekenen.

Update woensdag 28 juli 19:47 | Club uit Duitsland meldt zich voor Vente
Er is een kink in de kabel gekomen wat betreft de transfer van Vente naar Roda JC. ''Een interessantere club uit Duitsland heeft zich gemeld'', meldt Feyenoord Transfermarkt.

Update maandag 2 augustus 12:47 | Roda JC rekent op komst Vente
Technisch directeur Jeffrey van As gaat er nog altijd vanuit de strijd om Dylan Vente te winnen. ''We zijn daar nog steeds mee bezig en doen er alles aan. Dylan staat in de belangstelling van meerdere clubs. Bij Roda JC heeft hij echter het beste gevoel om een contract te tekenen'', zo citeert Bert Jan van Boer op Twitter.

Update woensdag 4 augustus 13:44 | Feyenoord laat Vente transfervrij vertrekken
Dylan Vente gaat Feyenoord transfervrij verlaten, zo meldt Feyenoord Transfermarkt op zijn Twitter-pagina. De Rotterdammers hebben het contract van de 22-jarige spits ontbonden en lijkt definitief te kiezen voor een overstap naar Roda JC.

 

+1/-0

Dood hout wordt weg gesnoeid.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 04 augustus 2021 om 15:09:

Dood hout wordt weg gesnoeid.


Dat "dood hout" heeft wel 13 jaar hier rondgelopen en komt uit een echt Feyenoord nest. Dat de toenmalige td hem een dik contract heeft gegeven daar kan die jongen niks aan doen.

 

+1/-0

Goed dat deze middelmaat wordt doorgeselecteerd.

 

+1/-0

Zeker. Hij heeft te afgelopen jaren te weinig op een voor hem passend niveau gespeeld. Hij had in feite al 3 jaar in de KKD kunnen spelen. Dat is maar een half jaartje en een mislukt seizoen bij RKC geworden. Bij veel meer speeltijd had hij wellicht wat hoger aangekund dan roda. Een zelfde scenario dreigt voor AEB en Burger ben ik bang. Dat zijn jongens die te lang zonder speeltijd bij de selectie blijven of bij een club worden gestald waar ze weinig aan spelen toekomst. Dat is zonde voor de ontwikkeling van die jongens.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 04 augustus 2021 om 16:10:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 04 augustus 2021 om 15:09:

Dood hout wordt weg gesnoeid.


Dat "dood hout" heeft wel 13 jaar hier rondgelopen en komt uit een echt Feyenoord nest. Dat de toenmalige td hem een dik contract heeft gegeven daar kan die jongen niks aan doen.



Klopt sprak ook over dood hout in het algemeen zijn meer spelers natuurlijk. Viel voor hem ook niet mee om de naam Vente waar temaken bi Feyenoord hij zal altijd Feyenoorder blijven maar is Roda JC zijn nivo prima toch.

 

+1/-0

Dylan, bedankt voor je inzet voor Feyenoord en ik wens je veel geluk in je verdere bestaan.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Feyenoord Forum » Home of History » Dylan Vente