Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Home of History » Henk Fraser

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Zie hem graag komen als Dickie stopt.

Van Stee: 'Twee clubs in Nederland die Fraser op het lijf zijn geschreven'
Gepubliceerd: Zaterdag 8 augustus 2020 om 13:45
Laatste update: Zaterdag 8 augustus 2020 om 13:51

Technisch directeur Henk van Stee is maar wat blij met de contractverlenging van Henk Fraser bij Sparta. Hij is echter ook enigszins verrast dat de 54-jarige trainer nog op Het Kasteel werkt.

"Het zorgt voor rust en als er een andere club komt die hem echt heel graag wil hebben, dan hebben we daar ook afspraken over gemaakt", zegt Van Stee in De Telegraaf. Hij weet dat Fraser een interessante kandidaat blijft voor Feyenoord. "Er zijn twee clubs in Nederland die hem met zijn karakter op het lijf zijn geschreven en dat zijn FC Utrecht en Feyenoord. Die zie ik in de toekomst nog wel komen voor hem."

"Feyenoord zit nu goed met Dick Advocaat, maar ik had eigenlijk verwacht dat ze vorig seizoen Henk al gepakt zouden hebben in plaats van Jaap Stam", vertelt Van Stee. Goed dat het niet is gebeurd, want we zijn bij Sparta heel blij met hem."

Fraser geeft aan dat het gevoel goed is bij Sparta. "Waarom zou je dan ingewikkeld gaan doen? Je kunt nadenken over meer geld, een grotere club, betere spelers. Maar als het bij Sparta mooi, goed en realistisch is qua doelstelling waarom zou ik daar dan niet van blijven genieten?"

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 09 augustus 2020 om 01:12:

Zie hem graag komen als Dickie stopt.

Van Stee: 'Twee clubs in Nederland die Fraser op het lijf zijn geschreven'
Gepubliceerd: Zaterdag 8 augustus 2020 om 13:45
Laatste update: Zaterdag 8 augustus 2020 om 13:51

Technisch directeur Henk van Stee is maar wat blij met de contractverlenging van Henk Fraser bij Sparta. Hij is echter ook enigszins verrast dat de 54-jarige trainer nog op Het Kasteel werkt.

"Het zorgt voor rust en als er een andere club komt die hem echt heel graag wil hebben, dan hebben we daar ook afspraken over gemaakt", zegt Van Stee in De Telegraaf. Hij weet dat Fraser een interessante kandidaat blijft voor Feyenoord. "Er zijn twee clubs in Nederland die hem met zijn karakter op het lijf zijn geschreven en dat zijn FC Utrecht en Feyenoord. Die zie ik in de toekomst nog wel komen voor hem."

"Feyenoord zit nu goed met Dick Advocaat, maar ik had eigenlijk verwacht dat ze vorig seizoen Henk al gepakt zouden hebben in plaats van Jaap Stam", vertelt Van Stee. Goed dat het niet is gebeurd, want we zijn bij Sparta heel blij met hem."

Fraser geeft aan dat het gevoel goed is bij Sparta. "Waarom zou je dan ingewikkeld gaan doen? Je kunt nadenken over meer geld, een grotere club, betere spelers. Maar als het bij Sparta mooi, goed en realistisch is qua doelstelling waarom zou ik daar dan niet van blijven genieten?"



De ideale kandidaat om Dick op te volgen. Dan moet Brard wel eerst wieberen. Anders gaat dat niet gebeuren.

 

+1/-0

Waarschijnlijk is het voor hem goed geweest dat ze voor Stam zijn gegaan op dat moment was het een zooitje binnen de club en was Henk ook onder druk komen te staan alleen een Advocaat kon het tij enigzins keren. Het zit nog steeds niet lekker in de organisatie maar met Arnesen zie je nu wel meer een topsportklimaat.

 

+1/-0

Ik zie liever een ervaren trainer bij Feyenoord die al wat heeft laten zien.
Wat mij betreft blijft Fraser lekker bij Sparta, en komt hij op een later tijdstip naar Feyenoord.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Bestlander schreef op 09 augustus 2020 om 18:23:

Ik zie liever een ervaren trainer bij Feyenoord die al wat heeft laten zien.
Wat mij betreft blijft Fraser lekker bij Sparta, en komt hij op een later tijdstip naar Feyenoord.



Fraser is in elk geval verder als zijn maatje GIO was, vergeet niet Henk is al trainer sinds eind jaren '90.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Bestlander schreef op 09 augustus 2020 om 18:23:

Ik zie liever een ervaren trainer bij Feyenoord die al wat heeft laten zien.
Wat mij betreft blijft Fraser lekker bij Sparta, en komt hij op een later tijdstip naar Feyenoord.


Fraser is op dit moment al een ervaren trainer en hij heeft zeker wat laten zien, bij Ado den Haag en bij Vitesse. Een van de weinige trainers die geschikt is voor Feyenoord.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 09 augustus 2020 om 22:17:

open/sluit de onderstaande quote:

Bestlander schreef op 09 augustus 2020 om 18:23:

Ik zie liever een ervaren trainer bij Feyenoord die al wat heeft laten zien.
Wat mij betreft blijft Fraser lekker bij Sparta, en komt hij op een later tijdstip naar Feyenoord.


Fraser is op dit moment al een ervaren trainer en hij heeft zeker wat laten zien, bij Ado den Haag en bij Vitesse. Een van de weinige trainers die geschikt is voor Feyenoord.



Juist en in zijn eerste seizoen op Spangen promotie naar eredivisie.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Bestlander schreef op 09 augustus 2020 om 18:23:

Ik zie liever een ervaren trainer bij Feyenoord die al wat heeft laten zien.
Wat mij betreft blijft Fraser lekker bij Sparta, en komt hij op een later tijdstip naar Feyenoord.



Geen Kuyt svp

 

+1/-0

Fraser is een veel betere kandidaat dan kuyt. Ervaring en een goed c.v. als trainer is veel belangrijker dan in de top gespeeld hebben. Hij spreekt nederlands, kent de eredivisie en kan met jonge gasten werken. Lijkt me een prima keuze want klopp of guardiola komen toch niet.

 

+1/-0

Fraser mag dan trainer zijn sinds eind jaren '90 en heeft het bij Ado goed gedaan, allemaal prima.
Feyenoord heeft nu een ervaren trainer (Advocaat) hij is een trainer met gezag er gaat wat van hem uit dat merk je, hij zit er boven op maar de spelers nemen aan wat hij zegt, dat is niet voor niets.
Gio was ook geen goede keus, zulke jongens hebben wij in het verleden ook gehad, Mario Been, Ruud Gullit, een club als Feyenoord moet een trainer hebben die ook bij andere grote clubs heeft gewerkt.
Ado, Vitesse,en Sparta ken je niet vergelijken met Feyenoord altijd druk ook vanuit de supporters en je speelt voor de titel en in Europa, sorry beste supporters ik hoop niet dat Fraser nu al komt.

 

+1/-0

Ik ben benieuwd hoe het met Schmidt gaat lopen. Die zie ik ook graag bij Feyenoord komen training geven.

 

+1/-0

Overal uitgekakt bij onze Oosterburen!

 

+1/-0

PSV heeft ook geleerd om oud spelers gauw voor het eerste elftal te zetten.
Als je voor de eerste plaats wil gaan moet je naast goede spelers ook een ervaren goede trainer hebben.
Als je om je heen kijkt bij andere clubs dan zie je dat er verschil in ervaren trainers zit.

Feyenoord moet het niet willen om een trainer voor het eerste elftal te zetten die nog niet bij een grote club heeft gewerkt, en/of hij moet met een club in Europa successen hebben gehaald.

Feyenoord moet eigenlijk altijd winnen en kampioen worden, ze hebben tot nu toe de goede spelers binnen weten te houden, ik ben blij dat Advocaat zijn eisen neerlegt, dat het met het corona wat anders kan lopen begrijpt hij ook wel.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 10 augustus 2020 om 15:55:

Overal uitgekakt bij onze Oosterburen!



Net als bij ons met Gert-Jan Verbeek?

 

+1/-0

Geef mij maar Wim Jonk!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 12 augustus 2020 om 17:10:

Geef mij maar Wim Jonk!



Fraser, Jonk, Van Wonderen prima kandidaten lijkt me, kan me niet voorstellen dat Frank Kuijt aanstelt als het zover is.

 

+2/-0

Ook al wordt Jonk geassocieerd met 020, als speler van psv onder Advocaat had hij zijn meest stabiele periode In de drie jaar dat hij bij hun speelde veroverde hij het landskampioenschap, de beker en drie maal de supercup. Zo gek dat hij bij Feyenoord wordt genoemd is het dus niet, denk dat hij ook wel geaccepteerd wordt in Rotterdam nuchtere gast zonder kapsones.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 13 augustus 2020 om 14:37:

Ook al wordt Jonk geassocieerd met 020, als speler van psv onder Advocaat had hij zijn meest stabiele periode In de drie jaar dat hij bij hun speelde veroverde hij het landskampioenschap, de beker en drie maal de supercup. Zo gek dat hij bij Feyenoord wordt genoemd is het dus niet, denk dat hij ook wel geaccepteerd wordt in Rotterdam nuchtere gast zonder kapsones.



De meeste Volendammers zijn zo.

 

+1/-0

Ik zie al de namen voorbij komen, ik blijf bij mijn standpunt dat Feyenoord een ervaren trainer moet aanstellen, die bij verschillende clubs heeft laten zien dat hij goed is om voor de groep spelers van Feyenoord te staan.

Ik snap de gedachte Jonk of Fraser wel, denk er wel aan dat in principe Feyenoord kampioen moet worden, of het rieel is is wat anders maar die druk is er altijd wel.
Feyenoord moet eigenlijk elke wedstrijd winnen, bij AZ, Ado, Vitesse is het geweldig als ze de beker zouden binnen slepen.

Bij onze club is de druk groot en daar moet je een trainer voor hebben die daar goed mee om kan gaan, wij hebben toch allemaal kunnen zien dat de spelers onder Gio niet uitvoerde wat er voor de wedstrijd was afgesproken, dat hoef je bij Advocaat niet te flikken.

Je moet een sterke persoonlijkheid hebben, die ook ervaring heeft opgedaan bij andere clubs met succes uiteraard. :pul :feyenoord

 

+1/-0

Gio heeft het ondanks alle kritiek super gedaan, maximale eruit gehaald. Maar hij was echt een rookie, de vijftigers Jonk, Fraser of Van Wonderen hebben nu de goede leeftijd en hebben de ervaring om binnenkort de stap naar de top vier te maken.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Feyenoord Forum » Home of History » Henk Fraser