Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Andere competities » Europees Kampioenschap 2020

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Italië - Nederland de finale? Of toch België?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 17 juni 2021 om 00:50:

Italië - Nederland de finale? Of toch België?



Ik verwacht Frankrijk-Italie.
Nederland heeft te weinig kwaliteit. Het rekenen op Depay kan ook een misrekening worden, aangezien hij een blessure kan oplopen, en uit het toernooi kan gaan. De kracht van het elftal aan dragende spelers is een zwakke basis om finale resultaten te bereiken.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 17 juni 2021 om 10:35:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 17 juni 2021 om 00:50:

Italië - Nederland de finale? Of toch België?



Ik verwacht Frankrijk-Italie.
Nederland heeft te weinig kwaliteit. Het rekenen op Depay kan ook een misrekening worden, aangezien hij een blessure kan oplopen, en uit het toernooi kan gaan. De kracht van het elftal aan dragende spelers is een zwakke basis om finale resultaten te bereiken.


Je mist een goede spits maar centraal achterin, twee middenvelders en één aanvaller zijn wel van topniveau...

 

+1/-0

Voordeel voor Nederland De Vrij en De Ligt zijn topverdedigers, met een goede verdediging kan je heel ver komen.

 

+1/-0

EK dag 8: Boženík begint op de bank bij Slowakije

Róbert Boženík mocht de eerste wedstrijd van het EK, tijdens de 2-1 winst tegen Polen, plaatsnemen op de tribune. Vandaag staat de wedstrijd tegen Zweden op het programma en kunnen de Slowaken zich als outsider opeens 'gewoon' plaatsen voor de knock-outfase. Een gelijkspel lijkt daar al genoeg voor.

Boženík maakt tegen Zweden wel deel uit van de wedstrijdselectie. De spits van Feyenoord begint vanmiddag om 15:00 uur op de bank en mag hopen op zijn eerste minuten op het EK.

Programma vandaag
15:00 | Zweden - Slowakije

Opstelling Zweden: Olsen, Lustig, Lindelöf, Augustinsson, Danielson; Larsson, Olsson Ekdal, Forsberg; Isak en Berg
Opstelling Slowakije: Dubravka, Pekarik, Satka, Skriniar, Hubocan; Kucka, Hrosovsky; Koscelnik, Hamsik, Mak; Duda

 

+1/-0

Of je nou berghuis, bozenikkie of kocku heet, speel je bij Feyenoord dan is het banken bij je nationale elftal.

 

+2/-0

Duitsland is na vanavond toch wel weer 1 vd favorieten.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

knakkie schreef op 18 juni 2021 om 16:57:

Of je nou berghuis, bozenikkie of kocku heet, speel je bij Feyenoord dan is het banken bij je nationale elftal.


Ik had alleen bij Berghuis verwacht dat hij speeltijd zou krijgen. Bozenik is gewoon te beperkt en Kokcu krijgt nog wel een invalbeurtje.

 

+1/-0

Toch is het bij Bozenik wel enigszins vreemd, hij speelde in de voorbereiding nagenoeg alles in de basis.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 20 juni 2021 om 12:02:

Toch is het bij Bozenik wel enigszins vreemd, hij speelde in de voorbereiding nagenoeg alles in de basis.


De spits die er nu instaat is gewoon beter en het team presteert naar "behoren". Je staat als team wel maar met 10 man als Bozenik speelt, want voetballend voegt hij nou eenmaal niks toe.

 

+1/-0

Die jongen is er gewoon nog niet als spits, en het is de vraag of hij er ooit gaat komen. Hij doet zijn stinkende best maar dat is niet genoeg.
Een spits ben je en valt nauwelijks te leren, misschien wat bijleren maar een hele goede spits ben je.

 

+1/-0

Kokcu mocht in de 80e minuut invallen in een elftal wat al uitgeschakeld was. Ik kan me niet voorstellen dat er maar iets waar is van die wilde verhalen dat de hele Europese subtop achter hem aan zit, als hij echt zo goed is had ie wel veel meer minuten gemaakt in dat vreselijke kutelftal van Turkije. Ik denk dat al die praatjes over vermeende interesse van buitenlandse subtoppers een broodje aap verhaal is. In de wereld gezet door slimme zaakwaarnemers en zijn oom die geld ruikt en die denkt dat zijn neefje de nieuwe Iniesta is.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

knakkie schreef op 20 juni 2021 om 21:18:

Kokcu mocht in de 80e minuut invallen in een elftal wat al uitgeschakeld was. Ik kan me niet voorstellen dat er maar iets waar is van die wilde verhalen dat de hele Europese subtop achter hem aan zit, als hij echt zo goed is had ie wel veel meer minuten gemaakt in dat vreselijke kutelftal van Turkije. Ik denk dat al die praatjes over vermeende interesse van buitenlandse subtoppers een broodje aap verhaal is. In de wereld gezet door slimme zaakwaarnemers en zijn oom die geld ruikt en die denkt dat zijn neefje de nieuwe Iniesta is.


Heeft niet zoveel te maken met de kwaliteiten van Kokcu, maar meer dat jongere spelers bijna geen kans krijgen bij het Turkse elftal. Of er echt zoveel interesse is in hem? We gaan het zien.
Ik zie Kokcu liever nog gewoon een jaartje bij Feyenoord blijven, dan heb je een middenveld met Kokcu, Fer en die nieuwe jongen.

 

+1/-0

Laat die Til zich eerst eens bewijzen en de laatste wedstrijden zouden wat mij betreft aanleiding moeten zijn om Fer te vervangen door AEB. Tijd om door te selecteren met onze nieuwe GKL.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 21 juni 2021 om 10:25:

open/sluit de onderstaande quote:

knakkie schreef op 20 juni 2021 om 21:18:

Kokcu mocht in de 80e minuut invallen in een elftal wat al uitgeschakeld was. Ik kan me niet voorstellen dat er maar iets waar is van die wilde verhalen dat de hele Europese subtop achter hem aan zit, als hij echt zo goed is had ie wel veel meer minuten gemaakt in dat vreselijke kutelftal van Turkije. Ik denk dat al die praatjes over vermeende interesse van buitenlandse subtoppers een broodje aap verhaal is. In de wereld gezet door slimme zaakwaarnemers en zijn oom die geld ruikt en die denkt dat zijn neefje de nieuwe Iniesta is.


Heeft niet zoveel te maken met de kwaliteiten van Kokcu, maar meer dat jongere spelers bijna geen kans krijgen bij het Turkse elftal. Of er echt zoveel interesse is in hem? We gaan het zien.
Ik zie Kokcu liever nog gewoon een jaartje bij Feyenoord blijven, dan heb je een middenveld met Kokcu, Fer en die nieuwe jongen.



Sorry maar die gaat er nooit in komen,. Veel te traag en loopt veel te veel. AEB deed het op die plek al veel beter!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 21 juni 2021 om 14:53:

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 21 juni 2021 om 10:25:

open/sluit de onderstaande quote:

knakkie schreef op 20 juni 2021 om 21:18:

Kokcu mocht in de 80e minuut invallen in een elftal wat al uitgeschakeld was. Ik kan me niet voorstellen dat er maar iets waar is van die wilde verhalen dat de hele Europese subtop achter hem aan zit, als hij echt zo goed is had ie wel veel meer minuten gemaakt in dat vreselijke kutelftal van Turkije. Ik denk dat al die praatjes over vermeende interesse van buitenlandse subtoppers een broodje aap verhaal is. In de wereld gezet door slimme zaakwaarnemers en zijn oom die geld ruikt en die denkt dat zijn neefje de nieuwe Iniesta is.


Heeft niet zoveel te maken met de kwaliteiten van Kokcu, maar meer dat jongere spelers bijna geen kans krijgen bij het Turkse elftal. Of er echt zoveel interesse is in hem? We gaan het zien.
Ik zie Kokcu liever nog gewoon een jaartje bij Feyenoord blijven, dan heb je een middenveld met Kokcu, Fer en die nieuwe jongen.



Sorry maar die gaat er nooit in komen,. Veel te traag en loopt veel te veel. AEB deed het op die plek al veel beter!


We gaan het zien..

 

+2/-0

EK dag 13: Wederom geen speeltijd voor Boženík

Bozenik zit op de tribune en zal vandaag dus niet spelen.

Opvallend genoeg heeft Spanje na twee wedstrijden in groep E ook pas twee punten. De Spanjaarden hebben echter wel genoeg aan een gelijkspel tegen het Slowakije van Róbert Boženík om zich te kwalificeren voor de volgende ronde, tenzij Polen van Zweden wint, want dan zouden de Spanjaarden opeens laatste worden in de poule. Slowakije heeft sowieso genoeg aan een gelijkspel.

In poule F strijden zowel Portugal als Hongarije om hun laatste kans, terwijl ook Duitsland nog steeds niet officieel zeker is van de volgende ronde. Alleen Frankrijk is al officieel zeker van die volgende ronde.

 

+1/-0

Spanje is lekker op dreef 5-0 al.

 

+1/-0

Bozenik, nul minuten en 3 x de tribune. LOL.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 17 juni 2021 om 00:50:

Italië - Nederland de finale? Of toch België?




Nederland? Welk spul snuif jij? :D :D :D :D

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Feyenoord Forum » Andere competities » Europees Kampioenschap 2020