Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord - Hapoel Beer Sheva Do 22-9 19:30 uur

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Genoten van het team. Karsdorp die in zijn oude vorm terug komt. Ié die een hele verbetering is tov VD Heijden en genieten van Fer en Kokcu die constant tussen de linies vrij kwam.

Nu nog een extra spits....

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Sabau schreef op 22 augustus 2019 om 23:28:

open/sluit de onderstaande quote:

linkspoot schreef op 22 augustus 2019 om 20:18:

Het blijft elke keer je hart vasthouden als de bal achterin komt. Tapia meerdere malen weer levensgevaarlijk bezig. Fer vind ik heel zwak, zowel verdedigend als aanvallend. Ié bevalt me prima.

Hopen dat er wat meer lijn komt in het druk zetten, zodat je die gasten echt het mes op de keel kunt zetten. Dan win je deze pot gewoon met 4-0. Maar die nul blijft heel lastig met deze verdediging...



Tja...



Wat dan, niet mee eens?

 

+1/-0

Gewoon een prima overwinning van Feyenoord. Afmaken volgende pot lijkt een formaliteit.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

linkspoot schreef op 23 augustus 2019 om 08:02:

open/sluit de onderstaande quote:

Sabau schreef op 22 augustus 2019 om 23:28:

open/sluit de onderstaande quote:

linkspoot schreef op 22 augustus 2019 om 20:18:

Het blijft elke keer je hart vasthouden als de bal achterin komt. Tapia meerdere malen weer levensgevaarlijk bezig. Fer vind ik heel zwak, zowel verdedigend als aanvallend. Ié bevalt me prima.

Hopen dat er wat meer lijn komt in het druk zetten, zodat je die gasten echt het mes op de keel kunt zetten. Dan win je deze pot gewoon met 4-0. Maar die nul blijft heel lastig met deze verdediging...



Tja...



Wat dan, niet mee eens?



Nee. Fer was zeker niet "heel zwak". En dat je hart vasthouden als de bal achterin komt, zegt meer over de voorgaande wedstrijden dan over deze. Was nu vrijwel geen reden voor. 1 moment van Fer en 1 van Tapia. Druk zetten ging juist prima en vooral voetballend.

 

+1/-0

Een goed resultaat en groepsfase EL is nu wel zeker gesteld. Kokcu viel me tegen , die leed een aantal x onnodig balverlies.

Verder blijft de vraag hoe sterk HBS nu werkelijk is : vergelijkbaar met De Graafschap / PEC Zwolle ? Of moeten ze hoger aangeslagen worden , of juist lager. De 3 - 0 staat in elk geval.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Sabau schreef op 24 augustus 2019 om 08:41:

open/sluit de onderstaande quote:

linkspoot schreef op 23 augustus 2019 om 08:02:

open/sluit de onderstaande quote:

Sabau schreef op 22 augustus 2019 om 23:28:

open/sluit de onderstaande quote:

linkspoot schreef op 22 augustus 2019 om 20:18:

Het blijft elke keer je hart vasthouden als de bal achterin komt. Tapia meerdere malen weer levensgevaarlijk bezig. Fer vind ik heel zwak, zowel verdedigend als aanvallend. Ié bevalt me prima.

Hopen dat er wat meer lijn komt in het druk zetten, zodat je die gasten echt het mes op de keel kunt zetten. Dan win je deze pot gewoon met 4-0. Maar die nul blijft heel lastig met deze verdediging...



Tja...



Wat dan, niet mee eens?



Nee. Fer was zeker niet "heel zwak". En dat je hart vasthouden als de bal achterin komt, zegt meer over de voorgaande wedstrijden dan over deze. Was nu vrijwel geen reden voor. 1 moment van Fer en 1 van Tapia. Druk zetten ging juist prima en vooral voetballend.



Achterin stonden we meermaals 1 tegen 1 in de omschakeling. Veel te groot gat tussen verdediging en aanval. Collectief druk zetten was onvoldoende, zelfs HBS kon er regelmatig makkelijk onderuit voetballen. De tweede helft scoren we uit 2 corners, voetballend niet veel kansen gecreëerd.

Laat je niet verblinden door de goede uitslag, het spel is nog zwaar onvoldoende. Dat is ook niet gek met alle wisselingen, nieuwe speelstijl, blessures etc. Maar het feit dat het te verklaren is maakt nog niet dat het geen probleem is.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord - Hapoel Beer Sheva Do 22-9 19:30 uur