Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » VCL - Tweeluik met Fenerbahçe

Deze normale topic is open en bestaat uit 13 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

open/sluit de onderstaande quote:


FEYENOORD MET SMAL NAAR ISTANBUL
Feyenoord reist maandag af naar Istanbul, voor de return in de derde voorronde van de Champions League. In Turkije strijdt het team van trainer Robin van Persie met een 2-1 voorsprong om een plek in de play-offs, de laatste horde voor het hoofdtoernooi.
Gijs Smal keert terug in de selectie. De verdediger, die de eerste twee officiële wedstrijden van het seizoen miste vanwege een blessure, trainde maandag mee op 1908 en vliegt maandagmiddag mee naar Istanbul.

Van Persie kan ten opzichte van afgelopen zaterdag tegen NAC in het tweede duel met Fenerbahçe geen beroep doen op Bart Nieuwkoop, Givairo Read en Gaoussou Diarra. Het drietal is niet inzetbaar.

De selectie van Feyenoord voor de return in Istanbul bestaat uit 23 spelers:

Justin Bijlow
Timon Wellenreuther
Liam Bossin
Tsuyoshi Watanabe
Gijs Smal
Inbeom Hwang
Quinten Timber
Ayase Ueda
Calvin Stengs
Gonçalo Borges
Sem Steijn
Jordan Bos
Leo Sauer
Casper Tengstedt
Anel Ahmedhodžić
Anis Hadj Moussa
Oussama Targhalline
Jordan Lotomba
Aymen Sliti
Jaden Slory
Luciano Valente
Jan Plug
Thijs Kraaijeveld




Het houdt niet op, niet vanzelf.
Twee rechtsbacks voor de prijs van een. Van Nieuwkoop weet je dat als hij 20 minuten speelt hij de volgende drie maanden moet revalideren. Read was afgelopen seizoen een constante waarde en heeft volgens mij vanaf het moment dat hij erin stond geen wedstrijd gemist.

 

+1/-0

Beelen - Moder - Trauner - Carranza - Mitchell zijn ook niet beschikbaar.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

John Part schreef op 11 augustus 2025 om 14:00:

Beelen - Moder - Trauner - Carranza - Mitchell zijn ook niet beschikbaar.


Carranza is ook meer geblesseerd dan dat hij speelt.

 

+1/-0

Denk afgevallen als derde spits na Ueda en Tengstedt en je mag volgens mij maar 23 spelers in de wedstrijdselectie hebben.

 

+1/-0

Men zegt wel dat die 36 spelers teveel is maar als er elke week spelers afvallen of weer aanhaken gaat het rap! Vooral met twee drie wedstrijden per week lastig voor de technische staf!

 

+1/-0

Voor de volledigheid zijn Beelen - Trauner -Mitchell - ‘T Zand - Bullaude - Nadje - Kasanwirjo - Berger niet ingeschreven voor de Champions League.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

John Part schreef op 11 augustus 2025 om 16:03:

Voor de volledigheid zijn Beelen - Trauner -Mitchell - ‘T Zand - Bullaude - Nadje - Kasanwirjo - Berger niet ingeschreven voor de Champions League.



Als het hoofdtoernooi CL of EL begint dan leveren ze een nieuwe selectie in in theorie kunnen zij dan wel ingeschreven worden een medische update over Beelen en Trauner zou wel fijn zijn. Je vergeet ze bijna door wat Anel en Watanabe laten zien.

 

+1/-0

Nieuwkoop is nog niet wedstrijdfit en Diarra is niet geblesseerd maar buiten de wedstrijdselectie gevallen ten opzichte van Sliti en Slory.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

John Part schreef op 11 augustus 2025 om 21:13:

Nieuwkoop is nog niet wedstrijdfit en Diarra is niet geblesseerd maar buiten de wedstrijdselectie gevallen ten opzichte van Sliti en Slory.



Sliti en Slory gaan die aanhaken of worden ze later toch nog verhuurd?
Hoor net Perez zeggen dat RVP een waanzinnge trainer wordt.

 

+1/-0

Wel logisch dat Diarra voorlopig even buiten de boot valt met zoveel buitenspelers Valente kan er ook nog spelen ik heb vertrouwen dat RVP de beste opstelt het was ook vaak zijn eigen positie als speler.

 

+1/-0

Zaadpartij waarin iedereen rondom die club zoch vanavond zal misdragen. Dat gaat moeilijk worden.

 

+1/-0

Deze wedstrijd is een geheel nieuwe en mag niet vergeleken worden met die van de afgelopen tijd. Het is in Turkije, vergeet dat niet. Een zware druk. Je moet met de beschikbare selectie een kloppend veldteam kunnen maken en dat is een hele klus. Vermoedelijk zullen individuele kwaliteiten de doorslag gaan geven. Het wordt zeer waarschijnlijk een echte Wait & See wedstrijd
!

 

+1/-0

Toch wel lichtelijk gespannen voor vanavond... EL of CL is nogal een verschil....

 

+1/-0

Opstelling:

Feyenoord: Wellenreuther; Lotomba, Ahmedhodžić, Watanabe, Bos; Hwang, Timber, Steijn; Hadj Moussa, Ueda, Sauer.

Wissels: Bijlow, Bossin, Smal, Stengs, Borges, Tengstedt, Targhalline, Sliti, Slory, Valente, Plug, Kraaijeveld.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Santigoal29 schreef op 12 augustus 2025 om 17:33:

Toch wel lichtelijk gespannen voor vanavond... EL of CL is nogal een verschil....



Snelle goal zou heerlijk zijn dan moet Fener er 3 maken.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 12 augustus 2025 om 18:48:

open/sluit de onderstaande quote:

Santigoal29 schreef op 12 augustus 2025 om 17:33:

Toch wel lichtelijk gespannen voor vanavond... EL of CL is nogal een verschil....



Snelle goal zou heerlijk zijn dan moet Fener er 3 maken.



Yep en zorgen dat je niet snel met 2/3-0 achter staat.

Het is de openingsfase doorkomen en dan in de wedstrijd komen...

 

+1/-0

Timber moet niet te eager zijn, hij komt beetje over of die teveel wil doen...

Rustig blijven...

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 13 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » VCL - Tweeluik met Fenerbahçe