Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Bart Nieuwkoop

Deze normale topic is open en bestaat uit 7 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7

Dat nieuwe systeem zou hem op het lijf geschreven moeten zijn, maar ik vind dat hij nog altijd teveel chaos veroorzaken. Hij smijt met energie, rent als een halve idioot over het veld. Dat is voor tegenstanders vast niet fijn, maar het zorgt ook voor onrust in de eigen ploeg.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 04 augustus 2024 om 21:12:

Dat nieuwe systeem zou hem op het lijf geschreven moeten zijn, maar ik vind dat hij nog altijd teveel chaos veroorzaken. Hij smijt met energie, rent als een halve idioot over het veld. Dat is voor tegenstanders vast niet fijn, maar het zorgt ook voor onrust in de eigen ploeg.

Echt een prima kracht om erbij te hebben en in sommige wedstrijden echt wel van meerwaarde, dat vond ik gisteren ook wel. Veel duels gewonnen en natuurlijk die goal.

Maar geen basisspeler op het niveau dat we nastreven. Hier moet echt nog een versterking komen.

+1/-0

Yoda schreef op 05 augustus 2024 om 10:16:

MIddenveldert schreef op 04 augustus 2024 om 21:12:

Echt een prima kracht om erbij te hebben en in sommige wedstrijden echt wel van meerwaarde, dat vond ik gisteren ook wel. Veel duels gewonnen en natuurlijk die goal.

Maar geen basisspeler op het niveau dat we nastreven. Hier moet echt nog een versterking komen.

Exact, met zijn drive en fanatisme kan Nieuwkoop iets forceren en in bepaalde wedstrijden een goede rol vervullen. Maar het gaat gepaard met teveel beperkingen.

Wat hij gisteren deed (of poogde te doen) bij een gelijkmaker van PSV zag er niet uit. Die bal moet je gewoon wegrammen; ook verkeerd raken met je ‘slechte’ been is 99 van de 100 keer beter dan dit…

Het is voor mij exemplarisch, daarin komt hij net tekort.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 7 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7

Feyenoord Forum » Spelers » Bart Nieuwkoop