Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Wie kent deze vlag, of het verhaal erachter?

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Een vlag op een plek waar je hem niet direct verwacht. Dit is in Centraal-Azië, en al weer een tijdje geleden. Een vlag wellicht ooit afgenomen, of noodgedwongen achter moeten laten, bij een uitwedstrijd van Feyenoord in Rusland wellicht? Iemand enig idee?

forumillustratie
forumillustratie

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

DeTadzjiek schreef op 25 november 2021 om 16:58:

Een vlag op een plek waar je hem niet direct verwacht. Dit is in Centraal-Azië, en al weer een tijdje geleden. Een vlag wellicht ooit afgenomen, of noodgedwongen achter moeten laten, bij een uitwedstrijd van Feyenoord in Rusland wellicht? Iemand enig idee?

forumillustratie
forumillustratie



Ik moet je het antwoord schuldig blijven, maar ja, een club als Feyenoord is over de gehele wereld geliefd. Overal duiken supporters op als je op weg bent naar weet ik niet land.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:


Ik moet je het antwoord schuldig blijven, maar ja, een club als Feyenoord is over de gehele wereld geliefd. Overal duiken supporters op als je op weg bent naar weet ik niet land.


Dat mag zo zijn, maar deze mevrouw was overduidelijk geen Feyenoordsupporter: ze had geen flauw benul van wat deze vlag betekende. Dat de vlag, linksom of rechtsom, afkomstig zou kunnen zijn van een supporter uit die regio, lijkt mij niet de meest voor de hand liggende verklaring voor de aanwezigheid van de vlag ergens op het platteland van Tadzjikistan.
Ik denk eerder aan een gestolen vlag ergens bij een uitwedstrijd of iets dergelijks.

 

+1/-0

Ik heb geen idee.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Wie kent deze vlag, of het verhaal erachter?