Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord - NEC (21-4-2024 18.00 uur) Finale KNVB Beker

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Nieuwkoop kan ook niet veel hebben. Krijgt twee behoorlijke tackles te verwerken en het is meteen aftocht.

 

+1/-0

Betaal je dan 10 miljoen voor. Mag hij op goal aub.

 

+1/-0

Wedstrijd nu maar op een Getafe manier killen. Veel kleine overtredingen maken en tijdrekken als een motherfucker.

 

+1/-0

Die Ueda valt ook lekker in, sjokkerdesjok.

 

+1/-0

Nou toch een prijs, lekker genieten ervan en met de tweede plaats in de eredivisie op zak kan de blik op volgend seizoen.

 

+1/-0

Het is een troostprijs maar toch een prijs, op karakter binnengesleept. Het voetbal was dramatisch. Er moet deze zomer heel veel gebeuren willen we PSV inhalen volgend jaar.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 21 april 2024 om 20:35:

Het is een troostprijs maar toch een prijs, op karakter binnengesleept. Het voetbal was dramatisch. Er moet deze zomer heel veel gebeuren willen we PSV inhalen volgend jaar.



Geertruida, Hancko, Wellenreuther en Timber (2e helft) waren top.

Wordt een hete zomer inderdaad!

 

+1/-0

Mooiste was eindfluitje haha 1 vd slechte wedstrijden dit jaar maar de oprechte vreugde maakt alles goed fijne avond amigos! SLOT wint eindelijk een finale!

 

+1/-0

Het eerste half uur was matig, maar het laatste kwartier van de eerste helft was al beter. Tweede helft veel strijd gezien, maar wel te weinig goed lopende aanvallen. Uitblinkers waren Hancko, Geertruida, Wellenreuther en Timber. Ook Beelen foutloos. Spannende wedstrijd.

 

+1/-0

Verbaast me toch dat die 1e helft zo matig is. Hebben we te vaak gehad dit seizoen, zal dan toch met kwaliteit en mentaliteit te maken hebben. Tweede helft was stukken beter, dan zie je dat we gewoon een veel beter elftal hebben.

Twee keer geel voor Minteh was echt belachelijk. Die eerste sloeg helemaal nergens op en was een goedmaker, omdat NEC er net twee (terecht) ontvangen had. Die 2e kan je geven, maar als je het dan weer afzet tegen die nekslag van Bergwijn...Het blijft toch behelpen met de arbiters in NL.

Overigens was die Sandler echt als een veldheer aan het spelen. Leek er ook op dat hij nog veel vrienden heeft bij Feyenoord. Het is dat we Beelen en Trauner daar al hebben staan, of misschien kan hij ook LCV. Ik weet het blessuregevoelig, maar gisteren echt meesterlijk.

 

+1/-0

De scheidsrechter heeft de gehele eerste helft alle overtredingen van NEC weggewoven. Ze klapten erop en Feyenoord werd daar af en toe door afgebluft, maar er werd ook niet opgetreden als het écht over de schreef ging.

Wanneer je dan na een uur spelen opeens 3 gele kaarten uitdeelt in 3 minuten, waarbij één speler tweemaal bestraft wordt; vind ik dat een vreemde 'ommezwaai'. Je hebt dáárvoor een precedent geschept van wat kon en wat niet.

Laat overigens onverlet dat het oliedom van Minteh was om met geel op zak nog zo door te lopen.

Sandler was waanzinnig, en ik lees nu al dat Feyenoord hem moet terughalen (van Hanegem onder andere). Ik denk dat hij simpelweg niet geschikt is voor de absolute top, vanwege zijn fysiek. Als hij volgend jaar bij Feyenoord 2 of 3 wedstrijden in de week moet spelen en het niveau/tempo hoger ligt, krijgt hij straks weer allemaal pijntjes.

Ik gun die gozert een fantastische carriere nog, en heb het heel graag mis. Maar ik denk dat de onzekerheid over zijn fysiek de voornaamste reden is dat Feyenoord hem niet gaat terughalen. En andere topclubs wellicht ook drie keer nadenken. Triest, want voetbaltechnisch is hij écht heel goed...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 22 april 2024 om 09:35:

Verbaast me toch dat die 1e helft zo matig is. Hebben we te vaak gehad dit seizoen, zal dan toch met kwaliteit en mentaliteit te maken hebben. Tweede helft was stukken beter, dan zie je dat we gewoon een veel beter elftal hebben.

Twee keer geel voor Minteh was echt belachelijk. Die eerste sloeg helemaal nergens op en was een goedmaker, omdat NEC er net twee (terecht) ontvangen had. Die 2e kan je geven, maar als je het dan weer afzet tegen die nekslag van Bergwijn...Het blijft toch behelpen met de arbiters in NL.

Overigens was die Sandler echt als een veldheer aan het spelen. Leek er ook op dat hij nog veel vrienden heeft bij Feyenoord. Het is dat we Beelen en Trauner daar al hebben staan, of misschien kan hij ook LCV. Ik weet het blessuregevoelig, maar gisteren echt meesterlijk.



Als Geertruida vertrekt is een extra centrale verdediger die comfortabel aan de bal is sowieso een must. Als Sandler goedkoop te halen is dan zou ik het misschien nog overwegen. Voetballend een van de betere centrumverdedigers van de eredivisie. Maar goed, het blijft wel een man van glas. Ik weet niet of hij het fysiek het aan kan om de hogere intensiteit van trainen en spelen bij Feyenoord zonder blessures vol te houden, zijn eerste periode was wat dat betreft geen succes.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 22 april 2024 om 10:43:

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 22 april 2024 om 09:35:

Verbaast me toch dat die 1e helft zo matig is. Hebben we te vaak gehad dit seizoen, zal dan toch met kwaliteit en mentaliteit te maken hebben. Tweede helft was stukken beter, dan zie je dat we gewoon een veel beter elftal hebben.

Twee keer geel voor Minteh was echt belachelijk. Die eerste sloeg helemaal nergens op en was een goedmaker, omdat NEC er net twee (terecht) ontvangen had. Die 2e kan je geven, maar als je het dan weer afzet tegen die nekslag van Bergwijn...Het blijft toch behelpen met de arbiters in NL.

Overigens was die Sandler echt als een veldheer aan het spelen. Leek er ook op dat hij nog veel vrienden heeft bij Feyenoord. Het is dat we Beelen en Trauner daar al hebben staan, of misschien kan hij ook LCV. Ik weet het blessuregevoelig, maar gisteren echt meesterlijk.



Als Geertruida vertrekt is een extra centrale verdediger die comfortabel aan de bal is sowieso een must. Als Sandler goedkoop te halen is dan zou ik het misschien nog overwegen. Voetballend een van de betere centrumverdedigers van de eredivisie. Maar goed, het blijft wel een man van glas. Ik weet niet of hij het fysiek het aan kan om de hogere intensiteit van trainen en spelen bij Feyenoord zonder blessures vol te houden, zijn eerste periode was wat dat betreft geen succes.



Het is ook steeds meer trent (zeker onder de coaches waar Slot naar kijkt) om met vier centralen achterin te spelen. Als ze dan zo goed kunnen voetballen als Sandler is dat best een optie voor Slot denk ik.

 

+1/-0

Je hebt gelijk, Middenveldert, want ik vind Sandler ook goed maar hij is regelmatig geblesseerd, waardoor ik me ook afvraag of hij wel de intensiteit van het spelen van 3 wedstrijden in een weektijd kan opvoeren. Jammer voor hem, maar hij is niet klaar voor de top.

 

+1/-0

Willem Stuivenberg is op 53-jarige leeftijd overleden. De Riepe-verkoper overleed op de terugweg van de bekerhuldiging van Feyenoord naar Groningen. Jarenlang was Willem een vertrouwd gezicht bij de Plus aan de Oosterhamriklaan in Stad. Daar verkocht hij straatkrant de Riepe.

Bekende Feyenoorder in Groningen RIP.

https://www.google.com/amp/s/www.oogtv.nl/2024/04/riepe-verkoper-willem-stuivenberg-overleden-heel-erg-triest/amp/link

Dit bericht is gewijzigd op 28 april 2024, 00:14:48.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 22 april 2024 om 15:23:

Je hebt gelijk, Middenveldert, want ik vind Sandler ook goed maar hij is regelmatig geblesseerd, waardoor ik me ook afvraag of hij wel de intensiteit van het spelen van 3 wedstrijden in een weektijd kan opvoeren. Jammer voor hem, maar hij is niet klaar voor de top.



Sandler kan wss naar ajax maar er is concurrentie van psv.
Rogier Meijer naar Feyenoord?

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord - NEC (21-4-2024 18.00 uur) Finale KNVB Beker