Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Slavia Praag-Feyenoord (14/04/2022-21:00)

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

open/sluit de onderstaande quote:

hassel schreef op 14 april 2022 om 21:55:

Voorlopig hebben wij meer onder druk gestaan dan zij en kunnen we maar lastig de rust bewaren in balbezit.



Staan onder druk door ONZE fouten, niet omdat ze vol pressie spelen.

Zodra er een aanval goed loopt Praag nergens.

 

+1/-0

Ik denk toch dat je ons een tikje overschat maar ik hoop dat je gelijk krijgt.

 

+1/-0

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

 

+1/-0

1-2 "60: Dessers:pul

 

+1/-0

Zou nu Pedersen voor Kokcu gaan brengen en dan Geertruida naar het middenveld.

 

+1/-0

Ik zou Pedersen lekker op de bank laten, maakt teveel fouten.

 

+1/-0

1-3 "78: SINISTERA!!!!!!!!!!!!!!!:pul:feyenoord

 

+1/-0

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERLIJK!

 

+1/-0

forumillustratie

HALVE FINALE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:pul:feyenoord:pul:feyenoord

 

+3/-0

:pul

Olympique Marseille, Leicester City, AS Roma, Feyenoord Rotterdam prima rijtje om in testaan!

 

+2/-0

Moeilijke wedstrijd, maar wel gewonnen. Het beste moment was het passje van Hendrix op Sinisterra. De andere goals waren kadootjes.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 15 april 2022 om 00:05:

Moeilijke wedstrijd, maar wel gewonnen. Het beste moment was het passje van Hendrix op Sinisterra. De andere goals waren kadootjes.


Ook die dwing je af.

Ze waren tweede helft veel relaxter. Toen ging het ook beter lopen.
Overwinning is gewoon dik verdient.

 

+1/-0

Poeh dat was weer slecht zeg.
Denk wel het eindpunt dit als we zo blijven spelen, is allemaal veel te slordig.
Wel verdiend gewonnen maar vond maar weinig echt goed.

 

+1/-0

Volgens mij toch wel een goede prestatie, zelfs met niet altijd overtuigend spel, maar er was drive, en wie nu nog wil dat Dessers weg moet is toch echt niet snik. Dessers, Sinesterra, Nelsen, ... prima hoor. Wie nog met Linssen, Kökcu en Alireza verder wil zit in een verkeerde richting.

 

+1/-0

Kokcu speelde minder nu, maar is een prima speler om te hebben. Kan zich nog best ontwikkelen.
Teveel bezig met de Ramadan en moet stabieler zijn in zijn hoofd.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

dalfsen schreef op 15 april 2022 om 09:19:

Kokcu speelde minder nu, maar is een prima speler om te hebben. Kan zich nog best ontwikkelen.
Teveel bezig met de Ramadan en moet stabieler zijn in zijn hoofd.


Topsport en de Ramadan gaan niet samen. Daar moet de club beter op letten in z,n selectiebeleid.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 15 april 2022 om 10:12:

open/sluit de onderstaande quote:

dalfsen schreef op 15 april 2022 om 09:19:

Kokcu speelde minder nu, maar is een prima speler om te hebben. Kan zich nog best ontwikkelen.
Teveel bezig met de Ramadan en moet stabieler zijn in zijn hoofd.


Topsport en de Ramadan gaan niet samen. Daar moet de club beter op letten in z,n selectiebeleid.



Volledig mee eens. En wat mij betreft geldt dat voor de gehele maatschappij.

Een (potentiele) werknemer die er zelf bewust voor kiest om een maand per jaar zodanig te leven dat zijn focus en fysieke gesteldheid er ontegenzeggelijk onder lijdt, moet niet zeuren als een werkgever kiest voor een ander die dat niet doet.

Er zijn tal van levenswijzes die ook ongezond zijn, zat mensen roken, drinken en zorgen erg slecht voor zichzelf. Mijn inziens hoort het meedoen aan de Ramadan daar ook bij. Dat er spirituele voldoening uit gehaald wordt, en het voor Islamieten een bewijs is van doorzettingsvermogen maakt niets uit; (wetenschappelijke) onderzoeken wijzen uit dat deelnemers aan de Ramadan lichamelijk en geestelijk onder deelname lijden.

Neem maar lekker (onbetaald) verlof als je zo nodig niet wil eten een maand lang.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

arrow1 schreef op 15 april 2022 om 02:22:

Volgens mij toch wel een goede prestatie, zelfs met niet altijd overtuigend spel, maar er was drive, en wie nu nog wil dat Dessers weg moet is toch echt niet snik. Dessers, Sinesterra, Nelsen, ... prima hoor. Wie nog met Linssen, Kökcu en Alireza verder wil zit in een verkeerde richting.



Dessers moet niet weg, hij gaat weg. Zijn verhuurperiode loopt af.

Feyenoord moet 4 miljoen betalen om hem vast te leggen, en de afweging is om dat te doen of het geld te gebruiken voor een andere centrumspits. Die keuze heeft de club/Arnesen, en ik vind het heel verstandig dat er gekeken wordt naar andere opties die wellicht beter zijn.

Dessers scoort gisteravond weer tweemaal, en ik gun hem alles. Maar hij blijft een beperkte spits. Zijn gebrek aan in-/overzicht en een bepaald 'gogme' heeft Feyenoord afgelopen seizoen (doel)punten gekost, gisteren niet maar dat maakt hem niet opeens de ideale spits voor Feyenoord.

Laten we niet vergeten; hij mist ook twee gigantische kansen. Die hadden erin gemoeten. En ik vind een 'moyenne' van 50% wat betreft het afmaken van dergelijke scoringskansen geen geweldige score voor een centrumspits.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 15 april 2022 om 10:12:

open/sluit de onderstaande quote:

dalfsen schreef op 15 april 2022 om 09:19:

Kokcu speelde minder nu, maar is een prima speler om te hebben. Kan zich nog best ontwikkelen.
Teveel bezig met de Ramadan en moet stabieler zijn in zijn hoofd.


Topsport en de Ramadan gaan niet samen. Daar moet de club beter op letten in z,n selectiebeleid.


Hij speelde geweldig tegen Heracles -ook tijdens ramadan. Alweer vergeten?

Verder eens met Middenveldert dat de ramadan geen plek hoort te hebben in een gezonde maatschappij.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

arrow1 schreef op 15 april 2022 om 02:22:

Volgens mij toch wel een goede prestatie, zelfs met niet altijd overtuigend spel, maar er was drive, en wie nu nog wil dat Dessers weg moet is toch echt niet snik. Dessers, Sinesterra, Nelsen, ... prima hoor. Wie nog met Linssen, Kökcu en Alireza verder wil zit in een verkeerde richting.



Drive is wel het minste wat je moet laten zien in een kwart finale..
Nelson? deed die mee dan? Was weer 3x niets.
hebben blijkbaar hele andere visie waar Feyenoord naar toe moet.
Dessers is leuk maar meer als back up, zie nog steeds geen topper in hem.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Slavia Praag-Feyenoord (14/04/2022-21:00)