Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Selectie 2024-2025

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 22 april 2024 om 10:06:

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 22 april 2024 om 09:57:

Ik geloof nog altijd niet dat bij Feyenoord deze zomer het halve elftal de deur uitloopt.

Feyenoord gaat zich voor een aantal spelers 'soepel opstellen', wat overigens niet betekent dat ze voor een schijntje kunnen vertrekken. Er zal betaald moeten worden wat Feyenoord verlangt. Maar als er 2/3 spelers verkocht zijn, verwacht ik dat Te Kloese publiekelijk zal aangeven dat er niemand meer mag vertrekken.

Als er dan toch interesse is voor sterkhouders, zal écht de absolute hoofdprijs moeten worden betaald. En met die inkomsten kán de club het elftal dan ook echt weer serieus versterken, méér dan alleen goede vervangers halen.

Overigens moet daarbij wel aangemerkt worden dat 'vervangers' van de huidige sterkhouders niet 1 op 1 zijn, het zullen spelers zijn die minder zijn maar die wel de potentie bezitten om weer naar het niveau van de spelers die zij vervangen toe te groeien. En andere spelers die blijven, zullen ook stappen moeten maken.

Het collectief moet weer groeien.

Het wordt een drukke, hete zomer. Maar ik verheug mij erop!



Geertruida, Hancko en Gimenez. Om verschillende redenen is voor hen de tijd rijp om te vertrekken.

Het zou geweldig zijn als we Wieffer-Timber nog 1 jaar als tandem kunnen behouden. Dat wordt alleen maar beter en dan vertrekken ze volgend je met en voor de hoofdprijs.



Ik kan me amper voorstellen dat Timber blijft. Elke Premier League club heeft Timber op de shortlists staan, zeker gezien het feit dat hij de meeste wedstrijden van Feyenoord dé dragende speler was qua intensiteit en creativiteit. Ik vrees dat hij gaat vertrekken deze zomer en ik denk eerlijk gezegd dat hij er ook wel klaar voor is gezien zijn imposante spel.

Voor Wieffer zal ook wel de nodige interesse loskomen lijkt me. Qua leeftijd is hij er ook aan toe.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 22 april 2024 om 10:51:

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 22 april 2024 om 10:06:

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 22 april 2024 om 09:57:

Ik geloof nog altijd niet dat bij Feyenoord deze zomer het halve elftal de deur uitloopt.

Feyenoord gaat zich voor een aantal spelers 'soepel opstellen', wat overigens niet betekent dat ze voor een schijntje kunnen vertrekken. Er zal betaald moeten worden wat Feyenoord verlangt. Maar als er 2/3 spelers verkocht zijn, verwacht ik dat Te Kloese publiekelijk zal aangeven dat er niemand meer mag vertrekken.

Als er dan toch interesse is voor sterkhouders, zal écht de absolute hoofdprijs moeten worden betaald. En met die inkomsten kán de club het elftal dan ook echt weer serieus versterken, méér dan alleen goede vervangers halen.

Overigens moet daarbij wel aangemerkt worden dat 'vervangers' van de huidige sterkhouders niet 1 op 1 zijn, het zullen spelers zijn die minder zijn maar die wel de potentie bezitten om weer naar het niveau van de spelers die zij vervangen toe te groeien. En andere spelers die blijven, zullen ook stappen moeten maken.

Het collectief moet weer groeien.

Het wordt een drukke, hete zomer. Maar ik verheug mij erop!



Geertruida, Hancko en Gimenez. Om verschillende redenen is voor hen de tijd rijp om te vertrekken.

Het zou geweldig zijn als we Wieffer-Timber nog 1 jaar als tandem kunnen behouden. Dat wordt alleen maar beter en dan vertrekken ze volgend je met en voor de hoofdprijs.



Ik kan me amper voorstellen dat Timber blijft. Elke Premier League club heeft Timber op de shortlists staan, zeker gezien het feit dat hij de meeste wedstrijden van Feyenoord dé dragende speler was qua intensiteit en creativiteit. Ik vrees dat hij gaat vertrekken deze zomer en ik denk eerlijk gezegd dat hij er ook wel klaar voor is gezien zijn imposante spel.

Voor Wieffer zal ook wel de nodige interesse loskomen lijkt me. Qua leeftijd is hij er ook aan toe.



Interesse zal er zeker zijn, maar je kan ook redeneren dat Timber pas 1,5 seizoen erop heeft zitten en nog niet dé dragende man is zoals Kokcu dat was in zijn laatste seizoen. In veel wedstrijden heel goed, maar zeker niet in alle. Maar goed, hij heeft inderdaad bepaalde kwaliteiten die heel erg gewild zijn.

We probeerden hier ook te redeneren vanuit Feyenoord-perspectief dat je niet moet willen om 5 dragende krachten te verliezen. Geertruida moet je nu een transfer gunnen. Hancko is denk ik echt niet meer houdbaar. En ik vraag me af of Gimenez - ondanks zijn vormcrisis - nog te houden is.

Wieffer en Timber behouden wordt heel lastig, maar het kan wel. Ook Wieffer speelt eigenlijk pas 1,5 seizoen in de basis. Met de CL, veel geld om het elftal echt te versterken en Slot ligt er best wat perspectief. Aan Te Kloese om dit allemaal goed uit te spelen.

 

+1/-0

Voor Gimenez stonden de clubs afgelopen zomer ook in de rij. Ik weet niet goed wat Timber wil, maar ik denk dat de club hem ‘gewoon’ aan zijn contract kan houden.

 

+1/-0

Minteh blijft dus waarschijnlijk nog een jaar. Dat lijkt me een goede zaak. Die maakt de laatste weken reuzestappen. De uitdaging wordt dus wie je nog meer op rechtsbuiten wilt hebben. Ik denk gewoon nog een topper en of dat een Gil, een Rodriguez of iemand anders wordt dat laat ik aan de scouting.

De rechtsvoor positie was lange tijd een zwakke plek dit seizoen. Dat moet echt beter volgend seizoen.

 

+1/-0

Ik geloof ook niet in een leegloop, we moeten de individuele kwaliteiten vd spelers ook niet overdrijven het gaat er om of de club de spelers een goed perspectief kunnen bieden en financieel natuurlijk.

 

+1/-0

Als ik hier naar onderstaande lijst kijk verwacht ik dat er best wat spelers een volgende stap willen gaan maken en we hebben (imo) een grote groep spelers die niet goed genoeg zijn voor Feyenoord.

Als je het zo onder elkaar zet, blijven er imo maar weinig kwaliteit spelers over...


Justin Bijlow -> blijft
Timon Wellenreuther – vertrekt waarschijnlijk
David Hancko -> toe aan nieuwe stap
Thomas Beelen -> blijft
Gernot Trauner -> blijft
Quilindschy Hartman -> toe aan nieuwe stap
Marcos Lopez -> niet goed genoeg
Lutsharel Geertruida -> toe aan nieuwe stap
Bart Nieuwkoop -> vind ik persoonlijk niet goed genoeg
Givairo Read -> blijft
Mats Wiefer -> toe aan nieuwe stap
Quinten Timber -> toe aan nieuwe stap
Antoni Milambo -> niet goed genoeg
Thomas van den Belt -> niet goed genoeg
Calvin Stengs -> blijft
Ondrej Lingr -> blijft
Igor Paixao -> blijft
Luka Ivanusec -> niet goed genoeg
Leo Sauer -> blijft
Yankuba Minteh -> blijft
Alireza Jahanbakshh -> niet goed genoeg
Santiago Gimenez -> toe aan nieuwe stap
Ayase Ueda -> niet goed genoeg

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dn_Kraaij schreef op 23 april 2024 om 13:37:

Als ik hier naar onderstaande lijst kijk verwacht ik dat er best wat spelers een volgende stap willen gaan maken en we hebben (imo) een grote groep spelers die niet goed genoeg zijn voor Feyenoord.

Als je het zo onder elkaar zet, blijven er imo maar weinig kwaliteit spelers over...


Justin Bijlow -> blijft
Timon Wellenreuther – vertrekt waarschijnlijk
David Hancko -> toe aan nieuwe stap
Thomas Beelen -> blijft
Gernot Trauner -> blijft
Quilindschy Hartman -> toe aan nieuwe stap
Marcos Lopez -> niet goed genoeg
Lutsharel Geertruida -> toe aan nieuwe stap
Bart Nieuwkoop -> vind ik persoonlijk niet goed genoeg
Givairo Read -> blijft
Mats Wiefer -> toe aan nieuwe stap
Quinten Timber -> toe aan nieuwe stap
Antoni Milambo -> niet goed genoeg
Thomas van den Belt -> niet goed genoeg
Calvin Stengs -> blijft
Ondrej Lingr -> blijft
Igor Paixao -> blijft
Luka Ivanusec -> niet goed genoeg
Leo Sauer -> blijft
Yankuba Minteh -> blijft
Alireza Jahanbakshh -> niet goed genoeg
Santiago Gimenez -> toe aan nieuwe stap
Ayase Ueda -> niet goed genoeg


Hoe kom je erbij dat Milambo niet goed genoeg is?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dn_Kraaij schreef op 23 april 2024 om 13:37:

Als ik hier naar onderstaande lijst kijk verwacht ik dat er best wat spelers een volgende stap willen gaan maken en we hebben (imo) een grote groep spelers die niet goed genoeg zijn voor Feyenoord.

Als je het zo onder elkaar zet, blijven er imo maar weinig kwaliteit spelers over...


Justin Bijlow -> blijft
Timon Wellenreuther – vertrekt waarschijnlijk
David Hancko -> toe aan nieuwe stap
Thomas Beelen -> blijft
Gernot Trauner -> blijft
Quilindschy Hartman -> toe aan nieuwe stap
Marcos Lopez -> niet goed genoeg
Lutsharel Geertruida -> toe aan nieuwe stap
Bart Nieuwkoop -> vind ik persoonlijk niet goed genoeg
Givairo Read -> blijft
Mats Wiefer -> toe aan nieuwe stap
Quinten Timber -> toe aan nieuwe stap
Antoni Milambo -> niet goed genoeg
Thomas van den Belt -> niet goed genoeg
Calvin Stengs -> blijft
Ondrej Lingr -> blijft
Igor Paixao -> blijft
Luka Ivanusec -> niet goed genoeg
Leo Sauer -> blijft
Yankuba Minteh -> blijft
Alireza Jahanbakshh -> niet goed genoeg
Santiago Gimenez -> toe aan nieuwe stap
Ayase Ueda -> niet goed genoeg



Dit is een vrij negatief perspectief, we weten niet hoe het gaat lopen, maar een ander scenario is net zo realistisch:

- Hancko, Timber blijven (inzet van te Kloese, dat was geen grootspraak) en gaan vlammen.
- Hartman blijft sowieso want nog lang geblesseerd
- Nieuwkoop: heeft zijn waarde als selectielid absoluut bewezen (maar geen basis)
- Ivanusec & Ueda: zie Timber vorig jaar, door velen op dit forum verguisd. Deze twee kunnen het zomaar goed gaan doen volgend jaar.
- Stengs: zie boven. Dit jaar al best goed bij vlagen. jaar 2 gaat ie vlammen.
- Milambo is wel goed genoeg. Denk eens terug aan de ontwikkeling van Geertruida en Kokcu.

En voor de vertrekkers hebben we een grote zak met geld staan om 'aan de bovenkant' te versterken.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dn_Kraaij schreef op 23 april 2024 om 13:37:

Als ik hier naar onderstaande lijst kijk verwacht ik dat er best wat spelers een volgende stap willen gaan maken en we hebben (imo) een grote groep spelers die niet goed genoeg zijn voor Feyenoord.

Als je het zo onder elkaar zet, blijven er imo maar weinig kwaliteit spelers over...


Justin Bijlow -> blijft
Timon Wellenreuther – vertrekt waarschijnlijk
David Hancko -> toe aan nieuwe stap
Thomas Beelen -> blijft
Gernot Trauner -> blijft
Quilindschy Hartman -> toe aan nieuwe stap
Marcos Lopez -> niet goed genoeg
Lutsharel Geertruida -> toe aan nieuwe stap
Bart Nieuwkoop -> vind ik persoonlijk niet goed genoeg
Givairo Read -> blijft
Mats Wiefer -> toe aan nieuwe stap
Quinten Timber -> toe aan nieuwe stap
Antoni Milambo -> niet goed genoeg
Thomas van den Belt -> niet goed genoeg
Calvin Stengs -> blijft
Ondrej Lingr -> blijft
Igor Paixao -> blijft
Luka Ivanusec -> niet goed genoeg
Leo Sauer -> blijft
Yankuba Minteh -> blijft
Alireza Jahanbakshh -> niet goed genoeg
Santiago Gimenez -> toe aan nieuwe stap
Ayase Ueda -> niet goed genoeg



Vind je Zerrouki zo slecht dat je hem helemaal maar negeert? (terecht trouwens)

 

+1/-0

Krabbendam denkt te weten welke 3 spelers mogen vertrekken bij Feyenoord

Krabbendam verwacht dat Giménez, Wieffer en Geertruida vertrekken. Een vertrek van Timber en Hancko ligt minder voor de hand, volgens Krabbendam.

Ik hoop en verwacht ook dat de club het vertrek van sterkhouders tot maximaal drie zal pogen te beperken, en daar spelers ook over geinformeerd heeft. Hancko en Timber zullen weten waar ze aan toe zijn, en datzelfde geldt voor geinteresseerde clubs.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 23 april 2024 om 15:50:

Krabbendam denkt te weten welke 3 spelers mogen vertrekken bij Feyenoord

Krabbendam verwacht dat Giménez, Wieffer en Geertruida vertrekken. Een vertrek van Timber en Hancko ligt minder voor de hand, volgens Krabbendam.

Ik hoop en verwacht ook dat de club het vertrek van sterkhouders tot maximaal drie zal pogen te beperken, en daar spelers ook over geinformeerd heeft. Hancko en Timber zullen weten waar ze aan toe zijn, en datzelfde geldt voor geinteresseerde clubs.



Iedereen is vervangbaar maar ajax is de afgelopen jaren het voorbeeld hoe het niet moet haal je hart weg moet je helemaal opnieuw beginnen op dit moment kan Feyenoord verder bouwen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 23 april 2024 om 16:00:

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 23 april 2024 om 15:50:

Krabbendam denkt te weten welke 3 spelers mogen vertrekken bij Feyenoord

Krabbendam verwacht dat Giménez, Wieffer en Geertruida vertrekken. Een vertrek van Timber en Hancko ligt minder voor de hand, volgens Krabbendam.

Ik hoop en verwacht ook dat de club het vertrek van sterkhouders tot maximaal drie zal pogen te beperken, en daar spelers ook over geinformeerd heeft. Hancko en Timber zullen weten waar ze aan toe zijn, en datzelfde geldt voor geinteresseerde clubs.



Iedereen is vervangbaar maar ajax is de afgelopen jaren het voorbeeld hoe het niet moet haal je hart weg moet je helemaal opnieuw beginnen op dit moment kan Feyenoord verder bouwen.



Als er na het vertrek van de drie die Krabbendam noemt, clubs komen die voor Hancko en Timber 50M+ bieden; zijn ook zij weg. Zo reeel moet je zijn.

Dan moet je als Feyenoord zijnde accepteren dat je ver terug gaat vallen. Zoveel cruciale spelers kun je niet in één zomer/voorbereiding vervangen. Maar daar staan dan gigantische inkomsten tegenover. Inkomsten waarmee je niet alleen het elftal kan versterken, maar daarnaast het stadion in eigendom kan verwerven en op essentiële punten (sanitair, voorzieningen) renoveren.

Dat is op termijn ook wat waard.

 

+1/-0

Dat is ook het lot van NL clubs psv moet ook Gakpo verkopen ajax Kudus, opzich gewoon gezond beleid al leeft er bij veel spelers ook iets van ik wil met Feyenoord weer de Champions League in dat perspectief had Gakpo en Kudus niet.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 23 april 2024 om 16:00:

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 23 april 2024 om 15:50:

Krabbendam denkt te weten welke 3 spelers mogen vertrekken bij Feyenoord

Krabbendam verwacht dat Giménez, Wieffer en Geertruida vertrekken. Een vertrek van Timber en Hancko ligt minder voor de hand, volgens Krabbendam.

Ik hoop en verwacht ook dat de club het vertrek van sterkhouders tot maximaal drie zal pogen te beperken, en daar spelers ook over geinformeerd heeft. Hancko en Timber zullen weten waar ze aan toe zijn, en datzelfde geldt voor geinteresseerde clubs.



Iedereen is vervangbaar maar ajax is de afgelopen jaren het voorbeeld hoe het niet moet haal je hart weg moet je helemaal opnieuw beginnen op dit moment kan Feyenoord verder bouwen.



Aan de andere kant verkocht PSV afgelopen jaar ook hun sterspelers. Sangare, Gakpo, Simons. En in mijn ogen staat er nu een beter, uitgebalanceerder team voor terug.

Zo zie je maar, het kan beide kanten op!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 23 april 2024 om 13:50:

open/sluit de onderstaande quote:

Dn_Kraaij schreef op 23 april 2024 om 13:37:

Als ik hier naar onderstaande lijst kijk verwacht ik dat er best wat spelers een volgende stap willen gaan maken en we hebben (imo) een grote groep spelers die niet goed genoeg zijn voor Feyenoord.

Als je het zo onder elkaar zet, blijven er imo maar weinig kwaliteit spelers over...


Justin Bijlow -> blijft
Timon Wellenreuther – vertrekt waarschijnlijk
David Hancko -> toe aan nieuwe stap
Thomas Beelen -> blijft
Gernot Trauner -> blijft
Quilindschy Hartman -> toe aan nieuwe stap
Marcos Lopez -> niet goed genoeg
Lutsharel Geertruida -> toe aan nieuwe stap
Bart Nieuwkoop -> vind ik persoonlijk niet goed genoeg
Givairo Read -> blijft
Mats Wiefer -> toe aan nieuwe stap
Quinten Timber -> toe aan nieuwe stap
Antoni Milambo -> niet goed genoeg
Thomas van den Belt -> niet goed genoeg
Calvin Stengs -> blijft
Ondrej Lingr -> blijft
Igor Paixao -> blijft
Luka Ivanusec -> niet goed genoeg
Leo Sauer -> blijft
Yankuba Minteh -> blijft
Alireza Jahanbakshh -> niet goed genoeg
Santiago Gimenez -> toe aan nieuwe stap
Ayase Ueda -> niet goed genoeg


Hoe kom je erbij dat Milambo niet goed genoeg is?



Op basis van de minuten die hij dit seizoen heeft gemaakt. Wellicht als reservespeler voor de toekomst, maar verwacht dat hij volgend seizoen nog geen dragende basisspeler is.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dn_Kraaij schreef op 24 april 2024 om 09:55:

(...)Op basis van de minuten die hij dit seizoen heeft gemaakt. Wellicht als reservespeler voor de toekomst, maar verwacht dat hij volgend seizoen nog geen dragende basisspeler is.



Volgend seizoen vaste stand-in voor Timber, het seizoen daarna basis als Timber vertrekt.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dn_Kraaij schreef op 24 april 2024 om 09:55:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 23 april 2024 om 13:50:

open/sluit de onderstaande quote:

Dn_Kraaij schreef op 23 april 2024 om 13:37:

Als ik hier naar onderstaande lijst kijk verwacht ik dat er best wat spelers een volgende stap willen gaan maken en we hebben (imo) een grote groep spelers die niet goed genoeg zijn voor Feyenoord.

Als je het zo onder elkaar zet, blijven er imo maar weinig kwaliteit spelers over...


Justin Bijlow -> blijft
Timon Wellenreuther – vertrekt waarschijnlijk
David Hancko -> toe aan nieuwe stap
Thomas Beelen -> blijft
Gernot Trauner -> blijft
Quilindschy Hartman -> toe aan nieuwe stap
Marcos Lopez -> niet goed genoeg
Lutsharel Geertruida -> toe aan nieuwe stap
Bart Nieuwkoop -> vind ik persoonlijk niet goed genoeg
Givairo Read -> blijft
Mats Wiefer -> toe aan nieuwe stap
Quinten Timber -> toe aan nieuwe stap
Antoni Milambo -> niet goed genoeg
Thomas van den Belt -> niet goed genoeg
Calvin Stengs -> blijft
Ondrej Lingr -> blijft
Igor Paixao -> blijft
Luka Ivanusec -> niet goed genoeg
Leo Sauer -> blijft
Yankuba Minteh -> blijft
Alireza Jahanbakshh -> niet goed genoeg
Santiago Gimenez -> toe aan nieuwe stap
Ayase Ueda -> niet goed genoeg


Hoe kom je erbij dat Milambo niet goed genoeg is?



Op basis van de minuten die hij dit seizoen heeft gemaakt. Wellicht als reservespeler voor de toekomst, maar verwacht dat hij volgend seizoen nog geen dragende basisspeler is.


Hij is 19 hè, met Timber voor zich en op 10 Stengs die we wel een beetje de lieveling van Slot kunnen noemen. Zeker bij jeugdspelers vind ik het heel gevaarlijk om louter je oordeel te baseren op speelminuten, zeker als de trainer die we hebben niet bepaald bekend staat om het veelvuldig inbrengen van jeugdspelers als basisspeler.

Ik zie niet in hoe je hem kan beoordelen op zijn kwaliteiten. En als je de jeugd zou hebben gevolgd dan weet je dat Milambo een van de allergrootste talenten is van de laatste jaren. Veel groter talent dan een Kökcü bijvoorbeeld. Vreemd om hem al af te schrijven.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:




Criticaster-modus:

Milambo is al 19, Seedorf had op die leeftijd de CL al gewonnen en speelde in Italie bij Sampdoria.

De écht grote talenten zijn op die leeftijd al doorgebroken, Milambo is gewoon middelmaat.


...

...

:B

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 24 april 2024 om 10:21:

open/sluit de onderstaande quote:




Criticaster-modus:

Milambo is al 19, Seedorf had op die leeftijd de CL al gewonnen en speelde in Italie bij Sampdoria.

De écht grote talenten zijn op die leeftijd al doorgebroken, Milambo is gewoon middelmaat.


...

...

:B



:B

 

+1/-0

Zal allemaal wel. Ik verwacht dat hij volgend jaar niet veel zal spelen. Dus op dit moment niet goed genoeg.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Feyenoord Forum » Spelers » Selectie 2024-2025